Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

DIY via You Tube,Google dar e usor,intuitiv.Curata bine zona,vopseste daca esti mai tipicar si spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BMA

Eu i-am schimbat acum 2 zile cu altii Bosch 68,01lei+TVA,eu am schimbat si etrierul cu altul tot Bosch, care a costat 38 lei cu Tva,

La mine a fost mai frumos pentru ca sabotii marca Ferodo au facut sant in tambur si nu am reusit sa scot tamburul , asa ca a trebuit sa-l tai cu flexul.

Atentie insa, de montat la loc intreg ansamblul se monteaza mai rapid asa:

1-Montezi tot ansamblul si il legi de cablul de frana,il pui pe pozitie la locul lui,dar fara arcul de jos de tot care tine cei 2 saboti,

2- Montezi etrierul si legi cele 2 pistonase cu o sarma astfel ca pistonasele sa fie comprimate.

3- Reasezi ansamblul la locul lui, ca sa se aseze corect si pe pistonasele etrierului si apoi montezi arculetele+ cuiul blocant  care vin pe mijlocul fiecarui sabot 

4-Montezi si arcul de jos de tot cel care tine la baza cei 2 etrieri.

5- Faci aerisirea etrierului, mai ai nevoie de cineva.ca sa te ajute.

 

Ce nu imi place la acest sistem deficitar:

Etrierul e din aluminiu iar pistonasele sunt din metal,(uzura foarte rapida a corpului din aluminiu.),lichidul de frana curge pe unde vrea el.

Ca sa montezi tot ansamblul de franare trebuie sa dai jos ori etrierul ori flansa,

Trebuie sa te ajute putin cineva pentru a monta mai repede arcul cel mai de jos.

 

Nu cred ca mai exista sistem mai greoi ca acesta ,in privinta timpului de montare la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blankk

Modificat de Sudsemnatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare...exista cumva la fabia 1 2001 1.4 16v...releu la pompa de benzina?daca da, unde e amplasat?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exista.

Trebuie demontat plasticul de la picioarele soferului sa ai acces la releu:

99mgc0.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica am vazut ca sunt 4 suruburi acolo...doar cele 4 de jos de la picioarele soferului??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 suruburi sub ornamentul de sub BC, 1 surub sub plasticul unde sunt sigurantele, plus cele 4 suruburi pe care le-ai gasit tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat intrun final si acel releu...mergea ok...nu era oxidat...update:qm facut diagnoza imi da 1 eroare:16686 misfire cil 2... Am schimbat bobina, bujii, am verificat fisele cu aparatul de masura...si dau valori de 6.5...motorul are un tremurat si relantiul variaza..intre 810-870 egr lucreaza si a fost curatat...clapeta curatata...injectorul 2 parea putin uscat... Dar nu stiu cum as putea sa incerk sa curat acel injector...vreo idee cineva??daca ar putea fi de la injector??

P.s...am fwcut test de compresie pe cele 2 pistoane din partea dreapta cum te uiti la motor si ambele aveau valori de 6...

Modificat de Alex NCH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianro99

Anuleaza EGR, schimba din nou bujia pe cilindrul 2 , eventual  taie electrodul acela indoit. ascute-l pe cel central, daca nici asa nu se amelioreaza, singurul ramane injectorul careprobabil e de vina, astfel va trebui sa faci testul cu eprubetele.

Apropo ECU are cumva posibilitatea de a compensa/ actiona asupra injectoarelor in mod independent?

Sau din faimosul program de diagnosticare se poate modifica timpul de deschidere pentru fiecare injector in parte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex - inverseaza injectoarele sau fisele de la cilindru cu probleme, urmareste pe tester daca se muta eroarea. La fise se deterioreaza izolatia, astfel ele pot da scanteie la masa. Compresia de 6 e foarte mica, pare ca trebuie sa refaci motorul. Cilindrii din dreapta sunt 3 si 4, 1 e la distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare...cu ce tensiune se alimenteaza injectoarele?? Intreb pentru ca am vazut diferite DIY De curatare injector care uni puneau la baterie la masina...altii la o baterie de 9v alti o baterie AAA DE 1,5v...si sunt putin in ceata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit un alimentator de 9v alternativ, max 1 A, cuplate toate 4 in paralel cu mufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb pentru ca am vazut ca toata lumea le pune la baterie...si Da impulsuri

...iar eu vreau sa le iau pe rand...si as vrea sa mearga la capacitatea ei...acum intreb daca e posibil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok si la baterie dar parca e chiunuiala mai mare pentru mine.

Prima data am folosit un alimentator variabil, si doar pe la 5-6 volti se deschideau, de aici am dedus ca pentru o deschidere ferma au nevoie de minim 9v, deci nu avea rost sa le faca de atata cand masina e pe 12v. Le-am pus atunci si pe 12v si mergeau bine, nu le-am tinut mult fiind curent continuu sa nu se incalzeasca, de aceea am folosit 9v alternativ (si 4 mufe din dezmembrari) pentru ca bobina interna primeste impulsuri sinusoidale care se schimba de 50 de ori pe secunda (50Hz), injectorul se deschide si la alternanta negativa si la cea pozitiva deci face 100 de deschideri pe secunda, de unde zic eu ca rezulta o vibratie numai buna de curatare. Tensiunea de 9v e safe eu tinandu-le multe minute si ele abia s-au incalzit.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok si la baterie dar parca e chiunuiala mai mare pentru mine.

Prima data am folosit un alimentator variabil, si doar pe la 5-6 volti se deschideau, de aici am dedus ca pentru o deschidere ferma au nevoie de minim 9v, deci nu avea rost sa le faca de atata cand masina e pe 12v. Le-am pus atunci si pe 12v si mergeau bine, nu le-am tinut mult fiind curent continuu sa nu se incalzeasca, de aceea am folosit 9v alternativ (si 4 mufe din dezmembrari) pentru ca bobina interna primeste impulsuri sinusoidale care se schimba de 50 de ori pe secunda (50Hz), injectorul se deschide si la alternanta negativa si la cea pozitiva deci face 100 de deschideri pe secunda, de unde zic eu ca rezulta o vibratie numai buna de curatare. Tensiunea de 9v e safe eu tinandu-le multe minute si ele abia s-au incalzit.

Tu cum leai curatat...neavand eu acces la o statie de curatare...dami si mie te rog un sfat cum sa le.curat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum am scris mai sus cu alimentator de 9v alternativ + 4 mufe paralel, scufundate in lichid de frana, cu o seringa fara ac injectate din ambele parti.

 

Dupa ce le-ai montat pe rampa, amorsezi bine pompa de benzina sa verifici daca vre-unul nu inchide bine, asta inainte sa le bagi inapoi in galeria de admisie.

 

In rampa intra usor injectoarele fara lubrifiere, dar apoi e mai greu sa le bagi toate 4 in galerie fara putin ulei pe o-ringuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

smokeybandit

Imi poate spune cineva daca stopurile de la Fabia Combi dupa 2004 se potrivesc pe modelul sedan?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am o problema la masina si anume cu directia. Am schimbat recent burdufurile de la capetele de planetara si o bieleta de directie dreapta, dupa care s-a efectuat directia. Mentionez ca am cauciucurile cam duse desi vreau sa le mai folosesc anul acesta.

Problema e ca masina tinde sa mearga spre stanga. Nu pot lasa volanul deloc liber ca masina se duce in stanga.

Intrebarea este daca problema e de la cauciucurile uzate sau de la posibilitatea efectuarii gresite a directiei?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bieleta de pe ce parte s-a schimbat? Prin efectuarea directiei sa inteleg ca ti-au facut geometria? Posibil sa fie si la cauciucuri-uzura neuniforma si atunci sa traga.

Acum am vazut ca bieleta era pe dreapta. My bad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bieleta de pe partea dreapta (partea cu pasagerul). Da, geometria s-a facut.

Modificat de flocosti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in blocurile de masura de pe steering wheel ce valori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a merge la service imi tragea invers (dreapta) dar aveam cauciucurile de iarna, iar volanul era putin spre stanga inclinat la mers drept.

Modificat de flocosti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi rezultatele de la geometrie. Mergi inapoi la ei si spune ca trage stanga.

Schimba rotile de pe fata pe spate si vezi daca se manifesta la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am foaia cu rezultatul geometriei iti pot spune de acolo daca scrie ceva despre.

Daca merg la ei vor da vina pe cauciucuri ca sa scape de mine caci stiu de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!