Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Am vorbit cu cineva care mi-a dat două variante : garnitura de chiulasă sau aer în instalație. Mi-a spus totuși să încerci întâi o completare cu antigel chiar puțin peste nivel, când motorul e rece și ai loc în vasul de expansiune. Mașina să fie cumva cu botul în sus (undeva pe o rampă...), pui bușonul și pornești motorul, dai drumul la căldură la maxim și o lași să se încălzească ca să deschidă termostatul. Dacă, după ce deschide termostatul și-și face aerisirea face la fel - bolborosește, dă afară din vas, înseamnă că  garnitura de chiulasă e vinovată. Nu e neapărat ca lichidul de răcire să ajungă în baia de ulei, depinde unde e împușcată garnitura de chiulasă (de aceea nu ți-a contaminat uleiul - dacă e garnitura de vină). Sper să te ajute, să nu fie de la garnitura de chiulasă, dacă nu tot în service trebuie să ajungi. Baftă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat. Deja am inceput sa ma pregătesc de ce este mai rau, adica garnitura de chiulasa. M-am interesat la cineva si imi cere 300 de lei manopera + 100 de lei rectificatul daca este nevoie. In pretul manoperei a zis ca intra si reglat coliere la supape sau ceva de genul asta si antigelul il baga de la el.

E scump? E ieftin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal..este normal sa  zmuceasca putin la prima cheia dimineata cand pornesc masina la rece??  parca asa  mi se pare..si parca motorul se aude mai tare..o fi ca e mai frig afara??tin sa precizez ca nu sunt in ro si  temperatura  afara dimineata este undeva la  8 grade asa.... ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi raspunde cineva si mie la 1579 va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreaba mai bine pe aria Golf 6, ai nu vei putea primi raspunsuri concrete fiindca difera motorizarile pe diesel fata de Fabia 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema la care nu gasesc explicatie:

 

  Recent am schimbat  tamburii,cilindrii receptori ,sabotii si setul de arculete.  Rezultat pedala la fel de moale,frana de mana la fel de ineficienta :mad: , dupa niste cercetari online mi-am dat seama ca pargia de autoreglaj nu culisa in pozitia optima, am demontat tamburul, am reglat manual pargia pana in pozitia optima cat sa faca contact sabotii de tambur dar fara sa opuna rezistenta la rotirea manuala a rotii.  am tras frana de mana,la un sfert din cursa prinde bine, padala e mult mai tare, deci reglajul e perfect,  problema e ca  parghia e aproape de limita maxima de ''largire'' la fel cand erau uzati sabotii si tamburul.

Stie cineva care e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune aici ce piese ai schimbat, coduri, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat :

 

-tamburii  ABE C6S004ABE

-saboti  LPR 0573

-cil.receptori CIFAM 101-679 

...iar la setul de arculete nu mai stiu codul

 

Toate piesele s-au potrivit iar dimensiunile erau identice cu cele vechi

 

Celelalte piese nu le-am schimbat, suportul orizontal dintre saboti era umpic corodat in zona de contact cu acea parghie de reglaj, posibil sa fie spatiul prea mare?

 

Photo0062.jpg

Modificat de RaulTM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie uzura in acele crestaturi, lasa asa deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stii exact cum arata pirghia/suportul poti face o vizita pe la SH sau un experiment cu ceva puncte de sudura/polizat(cam riscant dar cu atentie poate mai pui ceva metal unde crezi ca ai joc/uzura.)  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu cum arata ,mi-a luat o zi intrega sa montez toate componentele ,mi s-au imprimat in memorie fara sa vreau :lol:  mai ales arculetele ce zburau pe langa urechi,

 

Am gasit si codurile  ( 171609705 wedge adjuster, 6Q0609819A push rod) , la magazinele online nu se gasesc. Cel putin acea parghie crestata ar trebui sa o includa in setul de arculete.

 

Deci o sa urmez primul sfat a lui Marius si o sa fac o vizita la un SH, multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal ..bai fratilor..masina mea are 200 mi km ..cat credeti ca ma duce daca am gj de ea? ajung cu ea la 350 mi? serios acum! ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca faci 400 de mii lejer,ii mai dai una alta cind cum cere si no problem.Eu ma apropii de 300 si nici un stres,am reusit la indicatiile colegilor sa-i reduc consumul de ulei(am schimbat Castrolul cu L moly si e bine).Parea negativa ii ca ma bate gindu la ceva mai potent ca motorizare dupa ce am bagat o groaza in ea si e totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Dan...eu  nu am deloc probleme cu uleiul... nu mananca deloc... faza e ca difera g4  de g 6...si  daia intrebam...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In seara de anul nou am deschis portbagajul dupa care nu l-am mai putut inchide, stiti cumva care sa fie problema!? :dry:  E de natura electrica sau mecanica!? Am crezut ca e gheata pe undeva dar nu este...

Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat prieteni, si-a revenit singur, era inghetat dar nu stiu unde anume...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djrmmix_mihnea

Buna seara .

Sunt posesor al unei Skoda Fabia 1.2, 2006, motor BME, 47 KW
Acum cateva zile s-a aprins martorul motor iar turatia nu mai depaseste 2500-3000 rpm
Codurile rezultate in urma unui tester sunt urmatoarele :
16725 - circuit senzor pozitie ax came - semnal nefazabil
16490 - presiune absoluta galerie admisie-presiune barometrica, parametri circuit
16556 - sistem bogat, bank1
Motorul porneste bine dar nu functioneaza asa cum ar trebui in panta, turatia nu depaseste 3000 iar consumul parca este mai ridicat.
Am verificat cablatia de la senzor la ECU si este OK.
Care ar putea fi cauzele si cum se pot remedia?
Este posibil sa fie ceva in neregula cu sistemul de evacuare a gazelor?
Este posibil sa fie de la distributie, sa fie sarita de la punct ... distributia fiind pe lant?

Atasez un video mai jos al masinii mele .

Multumesc !

 

https://www.youtube.com/watch?v=uEko2negk_M

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-primul lucru de verificat e distributia 

- al doilea -schimbat senzorul ax came

celelalte doua erori e foarte posibil sa dispara odata cu rezolvarea celei dintai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

am cautat pe forum, cu "search" si nu am gasit problema meacare este urmatoarea:

recent am cumparat o Skoda Fabia din 2003 care are cutie de viteze automata. as dori sa stiu daca se schimba uleiul la ea, si daca da, unde. masina merge bine, cu mici exceptii ( un carait atunci cand o pornesc si nu merge butonul pt. deschidere inchidere de pe cheie ) dar sunt extrem de multumit de masina, avand invedere ca precedenta a fost o dacie din 1996 ( chestia cu schimbatul vitezei automat mi se pare "Star Trek" ).

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba si acel ulei, la service binenteles fiindca dupa intrebare tu nu te pricepi, ai mare grija la uleiul cumparat, cumpara doar OEM (nu altceva ce zice ca e original cum face Vapsoil), il gasesti la reprezentanta cel mai sigur, la magazine mai fac greseli chiar daca iti aduc OEM. Vezi sa schimbi si filtru de ulei la cutie. Si du-te sa-l schimbe cineva care se pricepe la automate, daca nu sti pe nimeni doar la reprezentanta. Daca ai bulit cutia asta masina e cam PA!

 

La pornire caraie electromotorul (curatare, gresare, inlocuire bucse eventual carbuni), la telecomanda de pe cheie cel mai probabil e defecta ea nu e din cauza bateriei, dar doar cineva cu minime cunostinte si cu VCDS te poate lamuri clar, mai faci si o diagnoza cu ocazia asta.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc inca o data. masina are aprox. 130000 km. la cati km se schimba acel ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 60.000 ar fi un interval potrivit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am o skoda fabia 1.2 si am observat ca s-a rupt plasa de la racordul flexibil probabil de la zapada. Intrebarea este: ce rol are aceasta plasa si  daca necesita sa schimb racordul flexibil. Masina nu scoate sunete ciudate ceea ce inseamna ca racordul nu cred ca e spart.  n2kdqh.jpg

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt tare curios daca a mai intampinat cineva o problema ciudata si-n acelasi timp hilara, atunci cand aprind pozitia, portbagajul ramane blocat.

 

Iulian, acea plasa este o protectie a acelei armonice si nu-i permite intinderea excesiva, odata rupta plasa va ceda si restul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!