Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Buna.

As dori sa stiu unde anume este stantata seria motorului la Fabia 1. M-am uitat putin roata insa nu dau de ea.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Carmina.

Maine am sa iau jos capacul de pe motor, sa vad ce scrie pe capacul de dedesubt ( cel care mascheaza cureaua cred) precum si pe blocul motor.

Chestia este ca vreau sa ma asigur ca motorul e cel original pe masina, nu altul. Insa atata timp cat seria motorului nu e trecuta in acte ( RARul trece seria motorului in acte?) cum mi-as putea da seama totusi?

Mersi

P.S. evident, ma refer ca masina e SH. [emoji102]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut problema asta. R.A.R.-ul confrunta seria din acte cu cea de pe motor. Nu treci la verificare daca nu corespund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
SkodaFabia1.4

salut, revin cu un post nimeni nu gaseste solutie la asa ceva ?

 

 

 

am schimbat senzorul de vilbrochen senzorul de temperatura urmeaza pompa de benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pompa ai reusit sa o verifici?

Pe partea de bujii, bobina cum stai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot gasesc frunze pe la picioarele pasagerului si nu imi dau seama ce trebuie sa fac sa nu mai intre :) Filtru de  polen am, il schimb la timp...mai trebuie undeva pus un filtru suplimentar? Sa umblu pe recirculare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Există o sita dreptunghiulara care se montează inainte de aeroterma. Trebuie sa demontezi tabla de la camera de foc,cea care începe de sub cheder.

Modificat de domu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la fabia vine plasticul ala dreptunghiular acolo la "gura de ventilatie" din camera stergatoarelor. Poate intra o frunza doua dar nu cred ca intra multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SkodaFabia1.4

bujiile le`am schimbat ... pompa cum o pot verifica ? am incercat cu capacul de la rezervor deschis si tot nu merge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata.

As dori sa stiu daca noul logo metalizat Skoda se potriveste la modelul meu (6Y2).

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua ,

Astazi am ars(facut un scurt pe lampa din usa) o siguranta (cea pentru luminile din usi) si nestiind pe ce pozitie se afla am luat la rand tot panoul , la pozitia 21 am mai gasit inca o siguranta arsa  am inlocuit-o tot cu una pe care scria "5" iar la cea pentru lumini usa nu am mai avut si doar am facut proba cu una de 7,5 A  am vazut ca se aprind am scos-o pe cea de 7.5 si urma sa cumpar una de 5 sa o bag acolo . inainte sa pun capacul am apasat cu palma pe toate sigurantele ca sa fie toate pe pozitie

cand pun contactul simt miros de ars , iau contactul si il pun iarasi si rezulta un mare nor de fum alb cu miros de ars ce venea din bord unde iese aerul conditionat pe la parbriz si frontal

Am luat repede contactul , am scos borna si m-am dus iar la panoul de sigurante . Am scos siguranta de la 21 si deja era pleznita . Cu siguranta scoasa am pus contactul , pornit masina si nu mai iese nici un fum nici un miros

Acuma am lasat masina la un electrician , cu borna scoasa (pt orice eventualitate) dar va intreb daca aveti idee din ce ar putea sa iasa asa fum avad in vedere ca am umblat doar la sigurantele 5 si 21 , iar 5 ar trebui sa iasa din calcul fiindca a iesit fum cand nu avea siguranta bagata + ca la 5 este curent si fara contact .

din ce am vazut pe planul sigurantelor 21 este pt duzele de la stergatoare , au vreun modul in bord ? sau pusr si simplu s-or fi topit firele (pe siguranta scria "5A" dar cred ca era mai mare de 5

Va multumesc

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna dimineata.

As dori sa stiu daca noul logo metalizat Skoda se potriveste la modelul meu (6Y2).

Multumesc.

Revin cu mentiunea ca am cumparat noul logo ce are codul 5J0853621AUL.

Baiu' -i ca are 90 mm si nu intra in locasul din grila fata de la Fabia I. Exista noul logo Skoda si de 80 mm? Daca da, care afurisenia masii e codul? Sau sa insist si sa-l aplic pe asta de 90 mm? Va sta oare?

Mersi.

Later edit:

Am gasit intre timp pe net un cod ptr. logo 80 mm: SJ0 853 621 AAVL . O fi bun? Am cautat pe net dar la noi nu prea se gaseste. De unde pot cumpara? Mersi

Modificat de sigisius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Are cineva idee cum aș putea verifica dacă și pe unde trage aer fals o Fabia mk1 cu motor 1.4mpi, atz? Am încercat să astup cu palma gura de intrare în filtrul de aer cu motorul pornit și nu s-a oprit. E normal sau e semn ca îmi trage aer fals undeva inainte de filtrul de aer? Am erori de amestec prea bogat după catalizator și de sonda lambda 1, o problema în circuit, însă dupa ce am verificat cablajul și am înlocuit senzorul de o2 cu unul Bosch, căutat după vin, nu universal, problema a persistat. Motorul merge rotund, trage binișor pt 68 de cai, nu moare, stă la relanti, pornește și la - 25 de grade și la +40. Consumă însă o idee cam mult, undeva la 7.5 în afara cu 5 oameni si aer condiționat, fără bagaje, condus ok, nu batraneste insa nici nu sportiv. În oraș obc-ul arata si 14 cu ac pornit si 2 oameni. Media ar fi ca. De 9 / 100 pe ultimii 10.000km, oras cam 75%. Mașina are ușor peste 170.000km în bord, posibil sa fie reali.

 

VCDS 'scuipa' doar asa ceva de aproape un an:

 

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit 
        P0130 - 35-00 -  - 
17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached 
        P1176 - 35-10 -  -  - Intermittent
16554 - Fuel Trim; Bank 1: Malfunction 
        P0170 - 35-10 -  -  - Intermittent
 
Readiness: 0010 0001
Modificat de nigh7ang3l
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi se pare arie gresita din moment ce are fabia 1

 

aer fals poate sa traga si pe evacuare si sa dea peste cap prima sonda care va imbogati amestecul sesizand prea mult oxigen

 

ca sa verifici aerul fals din admisie se demonteaza filtru de aer de pe clapeta de acceleratie, acolo poti astupa si vei vedea ca motorul va muri dar nu cred ca vei descoperi pe unde ar trage aer fals, mai poti verifica si legatura la servofrana si la canistra de carbon, aici se duce supapa care nu mai inchide bine

 

legat de prima eroare verifica prin vcds in campurile de masura pe engine daca incalzirea sondei intra pe on si ce rezistenta electrica are http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16514/P0130/000304

 

poti avea multiple probleme in functie de configuratia motorului chiar si din cauza epuratorului de ulei http://www.obd-codes.com/p0170

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, nu ştiu de ce am avut impresia că este vorba despre un golf :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost 2 posturi cu un G6 cu probleme la un compresor de AC daca imi aduc bine aminte, insa au fost sterse.

Sergiu, am scos dracia de duza de dinainte de filtrul de aer (cea care face switch intre aer tras de afara / de pe langa galeria de evacuare in functie de temperatura), am astupat cu mana gura de admisie si nu a murit motorul. Am sa incerc azi sa demontez racordul flexibil dintre filtrul de aer si clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carcasa filtrului de aer are gauri de scurgere a apei, plus tubulatura nu e asa de etansa, dar sigur vei omora motorul, ai grija ca iti va prinde palma tare :D si tot nu vei ghici daca ai aer fals in admisie sau pe evacuare, exista metode specifice de depistare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pt pont. Ieri am lasat mașina in service. Sper să o scoată la capăt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate modifica viteza cu care scade rpm intre schimburile treptelor de viteza?

 

ex: ajung la 3000rpm, apas ambreaju' si pana schimb intr-o treapta superioara  turatia scade prea mult, cand dau drumu la ambreiaj  se face o mica frana de motor .

Practic rata cu care scade turatia ma forteaza sa schimb viteza mai sportiv...

Modificat de RaulTM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Chiar dacă s-ar putea de unde să ştie ECU că tu schimbi vitezele? Şi dacă stau bine să mă gândesc de multe ori de asta se şi schimbă din treaptă superioară în inferioară: pentru frâna de motor. Oricum problema pe care o ridici tu ţine mai mult de stilul de condus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am exprimat bine ce am vrut defapt, lasam schimbatu' vitezei deoparte.       ECU  doar permite scaderea rpm cu un anumit ritm,nu dintr-o data.

ex: sa zicem ca de la 5000rpm la relanti ii ia  2 secunde sa scada, eu as vrea sa modific sa ii ia 3 sec, sa fie mai lenta acea scadere de turatii 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!