Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Salut,

Ei mi-au spus ca trebuie schimbate ceile, presupun ca nu le citea deloc....

 

Cum aflu daca am modul comfort? Cu cheia in butuc geamurile (fara trapa) se inchid si se deschid .... asta inseamna ca am?

Pot face pe AM si inchiderea trapei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! stie cineva cam cat trebuie sa consume optim l/h la relanti motorul 1.4 AQW? la mine oscileaza intre 0,9 1,0  si 1,1;

Consumul pe BC 1 scade foarte greu daca insa il resetez din mers cu motoru cald arata un consum mai apropiat de realitate daca nu ramane un consum destul de mare 7,6 merg aprox 35 km la drum intins si vreo 10 in oras, pot sa fac ceva , consumul calculat la pompa e mult mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, mie la relanti imi lua 0,7 l/h ..... consum mediu Bucuresti: 7,7-8,3% ....mers 35% in exterior , 65% in oras. Un consum afisat foarte aproape de realitate il ai dupa cel putin 200 km (fara resetare).

 

 

Cat despre masina mea, am facut o scanare si am gasit erorile astea, legate de centrala eletrica:

 

 

Address 46: Central Conv.        Labels: 6Q0-959-433.lbl
   Part No: 6Q0 959 433 C
   Component: 07 Komfortgerát     0002  
   Coding: 00259
   Shop #: WSC 10197  
   VCID: 3B7133DF01A5
 
   Subsystem 1 - Part No: 6Q1959801A
   Component: 05 Tõrsteuer.FS TFK 0004  
 
   Subsystem 2 - Part No: 6Q1959802
   Component: 07 Tõrsteuer.BF TFK 0002  
 
   Subsystem 3 - Part No: 6Q0959811
   Component: 07 Tõrsteuer.HL TFK 0002  
 
   Subsystem 4 - Part No: 6Q0959812
   Component: 07 Tõrsteuer.HR TFK 0002  
 
7 Faults Found:
01358 - Internal Central Locking Switch; Driver Side (E150) 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01362 - Close Switch for Tailgate/Trunk (F124) 
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
01033 - Central Locking Key Switch; Passenger Side; Unlock 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00956 - Key 2 
            09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent
01179 - Incorrect Key Programming 
            35-00 -  - 
01044 - Control Module Incorrectly Coded 
            35-00 -  - 
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 
            37-00 - Faulty
Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ms de raspuns, cred ca in jur valorii de 0,8 0,9 l/h ar trebuii sa fie si la mine. De aprox 3 sapt. i-am schimbat senzorul de temp. am luat unul de vreo 35 lei (febi) de la adria si dupa o cursa de vreo 50 km am oprit si cand sa pornesc nu mai pornea am dat de  vreo 6,7 ori la automat, murea; am schimbat senzorul cu unul vechi,  pe care l-am pastrat si a pornit masina, dar la relanti tot la 1,1 1,2l/h  ramane. Senzorul la tipul meu de motor e cu 2 pini, acesta da si informatii catre calculator sau doar afiseaza temp. lichidului de racire ?sapt trecuta  s-a curatat si adaptat clapeta si atunci nu au aparut eroari.Ce ar putea sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,am masina din semnatura mea Fabia motor1,2/12v,cod bme....azi m-am mai uitat pe la joja de ulei sa vad cum stau si bum m-am speriat,dupa apreciere arata cam cu un litru(poate mai putin) mai mult....sterg joja o bag din nou ma rog la marele maestru sa fie bine....ciuciu tot asa arata,mai mult....nu are spuma,adevarat e mai inchis la culoare si......surpriza mirosea puternic a benzina,cu uleiul asta am vreo 2500km facuti deci nu mult dar de ce are benzina in el,masina merge perfect am bagat si vag-ul pe ea si nu e nici o eroare si totusi ce e cu benzina din ulei(am facut si testul"sugativa"sa fiu sigur ca e benzina).

Mai am o specificatie de facut:in ultimele 3luni am mers f.putin cu ea,ehhhh o zi da una nu dar f.putin,dimineata pe la 6 cam 4km pana la servici,seara pe la orele 24.. acasa.Uleiul l-am schimbat anul trecut si era la nivel nu avea nici un miros numai ca i se dusese timpul de viata.

 

uitasem sa zic,am pus benzina numai de la petrom de '95

 

 

multam frumos pentru rabdare si pentru raspunsuri.

Modificat de croscris
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificata compresia, injectoarele daca inchid bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compresie este,injectoarele se inchid,repet nu am nici o eroare in vag.......am schimbat uleiul,filtru si bujiile,erau cam afumate...o parere neoficiala ar fi ca:

 

1.am mers pe distante scurte doar dimineata si seara(fiind iarna temperatura ext e scazuta) cu pauza pe parcursul zilei fara alte porniri si nu se incalzea motorul...

2.benzina de proasta calitate nu se "ardea"toata si implicit ecu citea si trimitea o cantitate mai mare de benzina-cu toate astea nu am observat consum mai mare.....

3.bujiile avand durata de viata dusa de asta erau cam "afumate" nu lucrau in parametri si nu se ardea benzina

 

personal tind sa cred ca e varianta a doua,voi alimenta cu "98 de acum sa vedem ce va iesi.

 

dupa schimbul facut acum de ulei,filtru si bujii am marcat joja si voi verifica cam din 2in 2 zile sa vad ce se mai intampla.

 

astept cu nerabdare alte pareri si sugestii din parte voastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. motor uzat
2. mers pe distante scurte cu multe porniri la rece.
3.motor care nu atinge (sau atinge greu) temperatura optima (termostat defect).

4. uzura segmentii de ungere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul ce culoare are mai ales imediat dupa pornire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai vazut cineva vreo fabia cu problema asta ? PT cine nu observa din prima, cele 2 portiuni sunt desprinse. In prima poza se observa in partea inferioara si in a doua in partea superioara. Sunt despartite/deslipite "oala" amortizorului de peretele ce desparte compartimentul motor de habitaclu.

 

Fara gropi uriase luate, fara accident, am vazut asa ceva dupa cateva zgomote mai ciudate facute la denivelarile de la trecerile de pietoni ( denivelari peste care am trecut cu 10km/h )

 

Trebuie data toata jos si sudata sau se rezolva cu "lipici special" la o reprezentanta ?

post-70532-0-99486900-1366134857_thumb.j

post-70532-0-00704000-1366134871_thumb.j

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ce scrie in elsa dar problema este ca fisura nu este in zona de sudura, toate pounctele de sudura sunt intregi

 

Cu albastru este sudura de fabrica, intreaga, cu rosu este fisura.

post-70532-0-97324900-1366220431_thumb.j

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema cum a venit caldura a inceput sa am o problema ciudata. Dimineata sau cand este mai frig afara turometrul functioneaza perfect dar cand este cald afara sau fac KM multi cand sta masina la relanti in loc sa am 900 RPM am undeva intre 1300 si 1500 RPM. Am pus masina pe diferite teste nu are nici o eroare. Pana acum am schimbat senzorul de antigel dar "functioneaza" la fel. Este o Skoda Fabia 1.4 TDI cod motor BNM. Are cineva vreo idee ce sa fac? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De incarcat , incarca ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da incarca nu am probleme, problema este de cand a venit timpul frumos si s-a incalzit afara toata iarna nu au fost probleme. Si nici dimineata nu sunt probleme.Acuma am lasat masina in service sa curate supapa EGR si clapeta acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos masina din service curatat EGR si clapeta acceleratie la fel face masina. Nici in service nu stiu ce are nici cei de la reprezentanta nu stiu ce are masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema mea, am reusit sa identific problema. Problema era la pedala de acceleratie asa ca tot ce am facut pe masina a fost degeaba. Ramane de intrebat daca se poate curata ca este destul de scumpa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema era la pedala de acceleratie....Adica??!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici că ai pus-o pe tester. Ar fi trebuit să se vadă că în grupul 10 blocul 4, la ralanti nu stă valoarea la 0% (atunci când oscilează ralanti-ul), sau dacă făceai log în mers posibil să nu stea la 100%. Astea ar fi nişte indicii că senzorul de la pedala de acceleraţie nu este ok.

Ar mai putea fi probleme la mufă, dar contactele imperfecte se lasă de obicei şi cu eroare stocată.

Nu ştiu dacă se poate desface senzorul fără să-l strici că nu am văzut cum arată, dar dacă reuşeşti nu văd de ce nu ar merge curăţat, înăuntru ar trebui să fie un fel de potenţiometru. Asta în cazul în care nu s-a distrus stratul grafitat.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. motor uzat

2. mers pe distante scurte cu multe porniri la rece.

3.motor care nu atinge (sau atinge greu) temperatura optima (termostat defect).

4. uzura segmentii de ungere.

am revenit cu ce am putut face pentru acest moment:

1.am spalat motorul cu ulei,adica am pus un ulei nou l-am lasat sa mearga si apoi l-am aruncat-tot mai miroase a benzina dar poate in timp ....- am pus un ulei nou.

2.am schimbat bujiile,cele vechi erau cam afumate si nu cred ca au fost schimbate in 80k km.....nu mai tin minte

3.schimbat filtru de ulei.

 

cam atat,masina are 82k km trage,fuge,alearga etc. termostatul declanseaza,temp creste,la tester nu am nici o eroare,relantiul e constatant nu oscileaza,acum cat e pana in 20 grade temp exterioara dimineata e ok 1,2l si scade la 0,8-0,7l....cand va creste temp ext stiu ca voi avea probleme la prima pornire,aceiasi greseala de soft pe care nici acum nu am putut sa o rezolv,nu vor sa-mi faca un up-date de soft nici contra cost.....motivarea e ca nu exista....asta e alta mancare de "peste" daca tot sunt la dunare......

 

personal cred ca am gresit in iarna asta,la frigul care era o porneam si plecam nu prea stateam in parcare si mergeam doar 3,4km seara aceiasi distanta spre casa....dar te intreb oare e posibil sa fie de la ECT chiar daca inca nu e cazut sa trimita date gresite?

 

maine voi iesi la un drum mai lung sa vad ce se intampla.....voi reveni si multam pentru raspuns.

Modificat de croscris
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi....



sory4u2003, cum sa nu gasesti epurator? Uite codurile pt garnituri: N90617501 - garnitura mare si 036103677 - garnitura mica.

multumesc. am reusit sa cumpar.... Voi face schimbul discurilor si placutelor de frana, celor doua garnituri si al protectiilor de praf d ela amortizoarele spate, precum si o curatare de clapeta de acceleratie( mi s-a spus ca e bine sa curat si senzoru; de turatie motor) care ma cor costa 300 lei... e un pret ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Croscris, ai mentionat, ca ai facut diagnoza si nu este inregistrata nicio eroare.

Atata timp cat nu este eroare inregistrata...nu cred sa fie posibil.

Bogdanel, daca ai probleme cu pedala de acceleratie, banuiesc ca ,,agata", va trebui sa incerci ce vezi tu in imagine.

Apesi cu palma pedala, dai cu spray in locul unde am marcat....si o lasi dintr-o data....repeti miscarea de 3-4 ori, pana simti la mana ca pedala revine elegant.

Poti sa scoti conexiunea ei...si dai cu spray contacte si in mufa care vine conectata la pedala...poti sa incerci sa dai si pe pinii pedalei....este nitel inghesuit, dar in opinia mea...nu imposibil.

Daca nu se va ,,simti" nicio imbunatatire, adica nu dispare acea fluctuatie...va trebui sa achizitionezi alta.

Nu cred ca va fi cazul.

2sb0hn8.jpg

 

 



 

 

 



 

 

 

 


 

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina mersi de sfat. Acum mai am 2 intrebari daca iau o pedala de pe o masina cu volan pe dreapta se potriveste? Si daca scot mufa nu trebuie calibrata pedala pe tester? Ce este interesant ca atunci face cand este cald afara si intra si caldura si caldura d ela motor la pedala cred ca se dilata ceva acolo din cauza calduri. Daca nu trebuie calibrata pedala atunci in weekend o sa o dau jos si o sa iti urmez sfaturile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Dar sa ai in vedere codul piesei.

Nu.

O sa-i treaca, cel putin asa cred eu....daca nu, varianta care ai mentionat-o.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!