Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Sigur l-ai turnat unde trebuie? ar trebui sa lase urme daca ai pierderi/scurgeri.

Carmina, daca e la sol poate ne ajuta cu o idee, e posibil sa ajunga sub mocheta la picioarele soferului, daca sunt pierderi pe langa tija de la pompa de ambreiaj ?- nu stiu exact cum e la fabia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este posibil.

Trebuie doar sa caute cu mana pe mocheta, sau... sub mocheta.

Daca curge pe langa tija, e bai mare...

Singura rezolvare ar fi : #165

http://vwforum.ro/topic/41317-ambreiajul/page-9

Fabiabby...daca nu sunt pierderi pe unde am mentionat....direct la trenul de aterizare ... :winter: banuiesc vreo garnitura la pistonase rupta/ciupita....etc.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar fi cunoscut pe janta daca ar fi avut pierderi pe la una din roti zic eu. Tot tind sa cred ca pierde pe circuitul de la ambreiaj, ori sub mocheta, ori in timpul mersului cade picatura direct jos si lasa urme doar pe drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu o intrebare,imi puteti spune si mie in ce zona se afla filtrul de polen la Fabia 1 diesel 2001,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici ai pentru Fabia 2. La Fabia 1 filtrul de polen este pozitionat la fel :

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere. Daca tot nu-ti dai seama ai si o imagine din manualul de reparatii post-36741-0-07965800-1363713185_thumb.j

Modificat de dbake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cum îmi dau seama ce fel casetă de direcţie am pe maşină? Am fost ieri în service să mai schimb una-alta şi am găsit pentru a doua oară în 2 luni nivelul lichidului de servo scăzut şi "borât" burduful în dreptul bieletei de pe partea dreaptă. Unde scrie ce fel de casetă e ? Am găsit ceva pe second la 700 ron, dar nu prea mă încântă că nu ştiu ce are prin ea. Era cineva prin Iaşi care repară, am văzut undeva pe forum o discuţie, la nişte preţuri rezonabile, poate ajung la el, dar vreau să ştiu tipul casetei.     

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Pe caseta cauti:

2zsso47.jpg

2. Dupa codul piesei:

1z63w1z.jpg

3. Sau:

mrd6v5.jpg

Daca pompa este TRW...caseta de directie va fi automat tot TRW.... la fel si G250.

4. Varianta comoda: VCDS.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta comodă nu îmi e la îndemână. Deci trebuie să mă furişez pe sub maşină să văd ce scrie pe casetă sau pe pompă. Mă gândeam că mai are ceva indicaţii prin codurile VIN-ului sau prin altă parte unde sunt coduri gen vopsea, nivelul de dotări....... Mulţam fain again!  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, varianta cea mai buna este cea recomandata de Carmina (raspunsuri mai mult decat complete,ca de obicei :icon_thumright: ). Poti ajunge relativ usor la pompa (care daca este TRW trebuie sa fie identica cu cea din poza) daca scoti partial protectia antinoroi de plastic care este in spatele aripii, deasupra rotii. O departezi din pozitia ei si ai sa vezi pompa de servodirectie. Sau o varianta si mai simpla, te uiti in compartimentul motor, in zona dintre baterie si far. Ai sa descoperi un buson din plastic,verde. Esta capacul rezervorului de la pompa. Trebuie sa arate ca cel din poza. Daca este altfel -posibil sa fie KOYO (poti da un search pe google ca sa vezi cum arata). Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu e sa se scoata capacul din imagine post-36741-0-70328900-1364656316_thumb.j (chiar daca e sau nu proiector acolo) si sa se uite cu atentie pt ca se observa exact partea de jos a pompei de servo post-36741-0-25898300-1364656482_thumb.j (acea eticheta). Capacul se scoate tragand inspre exteriorul barei (insa cu simt de raspundere).

Modificat de dbake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat ieri cateva sigurante arse (de la plafoniera si bricheta) si cu ocazia asta le-am verificat si pe celelalte, Am mai descoperit cateva arse pe care le-am inlocuit.

Am constatat apoi ca nu mai merg geamurile electrice din fata la automat. Adica trebuie sa tin apasat butonul ca sa urce/coboare.

Sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tii tras de buton pana urca geamul, eliberezi si apoi mai tii inca 3 secunde. La fel si in jos si la fel pentru toate geamurile folosind butoanele decpe usa soferului.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Al Bundy

Modificat de hihi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa fac rost de o garnitura pentru epurator si nu gasesc nicaieri... nu stiu nici denumirea pt ca nu prea gasesc epurator la piese..ma puteti ajuta cumva? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci.. o sa incerc sa prezint cat mai bine problema mea.

Am un zgomot bizar la masina, undeva intre viteza 50-80km/h.

Mentionez ca zgomotul nu este de la rulment, pentru ca am experienta deja cu rulmentii stricati.

Se aude si in viteza, si la liber. Initial am crezut ca fuleaza din cauza unei jante putin indoite, dar am schimbat cauciucurile/janta indoita si tot se aude.

Am fost la 2 service-uri in Oradea, si nu mi-au aflat buba.

Totusi, in nestiinta mea se poate ca acel zgomot sa se datoreze unui piston infundat, pentru ca am si problema asta. Uneori masina merge ca smâcită, iar eu nu pot să o accelerez defel. 

Ceva idei, păreri?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sory4u2003, cum sa nu gasesti epurator? Uite codurile pt garnituri: N90617501 - garnitura mare si 036103677 - garnitura mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si furtunul ala dintre epurator si filtrul de aer ce cod are, eventual c-am la ce pret s-ar ridica?

in momentul de fata e c-am crapat, lipit cu banda... vai mama lui



sau se poate fabrica din ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite:

21amixf.jpg

 

Da, se poate fabrica...din arborele de cauciuc... :winter:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin la problema mea cu check engine-ul aprins. Azi am avut câteva minute şi am scos furtunul care vine în pompa de servofrână. Arată impecabil, cred că a mai fost schimbat. Pe el scrie GERMANY KYS PA12PHL 6Q1 612 041 AF   06:53 02.09.09. Mă gândesc că ultimele cifre reprezintă data fabricaţiei. Oricum, am încercat să suflu în furtun pe capătul de la motor spre pompa de servofrână şi nu am putut, aerul s-a blocat în supapa de pe furtun, în schimb când am suflat prin duza care vine în pompa de servofrână, pe sensul spre motor aerul a trecut prin supapă. E normal să funcţioneze aşa? Adică să înţeleg că, atunci când porneşti motorul, aerul circulă pe sensul din pompa de servofrână şi intră în motor. Teoretic ar fi ca motorul să bage aer în servofrână sau mă înşel? Care e principiul de funcţionare al întregului sistem?   

Am rezolvat şi problema cu caseta de direcţie. E TRW, dar mai puţin contează. Am fost la Iaşi sâmbătă, la un atelier, un domn pe care l-am aflat de pe forum, mai fusese un coleg la el prin 2010. Demontat-montat caseta (150 ron), recondiţionat (450 ron), schimbat burdufele (30 ron bucata), direcţia reglată cu aţa, dar nu am încredere şi va trebui să o reglez pe un stan computerizat, manoperă schimbat discuri frână faţă (25 ron ambele) şi benzina (aproximativ 100 ron).  

Modificat de sveck78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am s eu o intrebare ... ce stiti de stergatoare good year ?

am cumparat azi de la un prieten  un set de good year assurace cu 50ron ,   el acu cateva zile a venit din state si a adus o gramada de chestii

el a zis ca un usa wv nu pune bosch pe masini noi ci good year

am dat mult sau putin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mie nu imi merge inchiderea/deschiderea usilor de pe butonul de la cheie (am model briceag). Am fost la Skoda sa o readapteze , schimbat baterie , nici un succes....tot nu merge. Mi-au spus ca trebuie schimbata cheia care ma ajunge un pret exagerat...

 

Pana la urma , nu merg butoanele de pe cheie sau nu merge modulul de pe masina?

 

Daca imi montez o inchidere centralizata aftermarket tot briceag e mai convenabil? In sensul ca am aceleasi avantaje ca la OEM? Pe mine ma intereseaza sa pot sa inchid/deschid geamurile si trapa din cheie...pot face pe OEM sau aftermarket?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe OEM se poate face cu modificari software in modulul de confort. Pe AM merge. 

DAca merge cheia sau e defect modulul asta trebuiau sa o spune aia la care ai fost. la diagnoza, in blocurile de masura, se vede cand apesi butoanele de pe cheie?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!