Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Ei, nu exista... :winter:

In partea dreapta pe acel ax este siguranta. Tu vei roti cu mana siguranta, pana acea tesitura va ajunge la ,,ora 12".

Cu o surubelnita subtire pe care o introduci in acea tesitura a sigurantei....vei trage spre dreapta ,,limba" sigurantei.

Limba sigurantei are o gaura pe mijloc care incastreaza acel ax. Acolo este ,,ingineria" scoaterii sigurantei... :winter:

Daca ai ceva dubii...si gandesti ca citesc din cartea de bucate :lol:  am gasit si ceva imagini care sper sa te ajute in rezolvarea problemei tale...

Uite:

 

post-25544-0-54681400-1362853984_thumb.j

post-25544-0-84459700-1362853995_thumb.j

post-25544-0-03092600-1362854018_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic : De unde ai scos treaba cu cartea de bucate ?!, ca esti mai mecanic decit multi ,,mecanici" ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am desfacut consola pentru a vedea mai bine mecanismul si din pacate nu exista nicio siguranta.

 

Carmina, am mai observat ceva diferit fata de pozele trimise de tine. la mine apare ca un nit, in partea dinspre volan, pe cand in pozele tale apare ca un surub" in cruce". Am incercat sa scot acel cu ce am avut insa nu am reusit. Mai jos gasiti cateva poze, poate aveti vreo idee:

 

post-61637-0-15811500-1362913384_thumb.j

post-61637-0-28294100-1362913392_thumb.j

post-61637-0-01269400-1362913400_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca dupa un anumit an de fabricatie, vazand producatorul acestui ansamblu ca nu isi mai pot vinde intreg ansamblu, fiindca toata lumea umbla cu arculetele in jeb, au luat masuri de precautie... :winter:

Acum am vazut, intr-adevar ansamblul tau face parte din loturile ,,speciale". :lol:

Nu este o problema, fiindca se poate face o smecherie...

Sa recapitulam: pe partea dreapta unde ar fi trebuit sa ai siguranta, acolo unde ai motrosit tu cu surubelnita....lasi asa, nu mai te stradui sa faci absolut nimic, fiindca daca ai fost atent, ciupercuta este ,,capul nitului", deci tu esti la coada avionului....ne mutam frumos in fata lui, adica in partea stanga unde scrie ESNA...6Q071....si vei pili acea ciupercuta mult mai mica fata de cea din partea dreapta pana vei putea scoate axul batandu-l spre partea dreapta. Daca dupa aceasta operatiune nu va fi suficient de lung sa faci doua santuri pe ax sa pui o siguranta, atunci va trebui sa iei legatura cu un strungar care pentru un paharel de suc o sa iti faca acel ax din nou...dar il rogi ca in capatul din stanga sau poti acum si in dreapta sa faca filet sa pui si tu o piulita....sau cum crezi tu ca ar fi mai corect.

Sau masori lungimea axului, mergi la magazin si gasesti un surub atat de lung care sa treaca dintr-o parte in alta.

Costuri 3 roni  arcul si inca vreo 10 roni sau 20 strungarul) si tot nu vei achizitiona intreg ansamblu...care banuiesc ca ii stii pretul...

Uite, in imagini e tot un schimbator de ,,Sabiuta"...sa nu ai impresia ca vorbesc despre altceva, si in imaginile de mai sus idem...

Asa vad eu lucrurile...poate cineva are o alta idee mai buna....

post-25544-0-76486000-1362920022_thumb.j

post-25544-0-81120700-1362920027_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina, multumesc frumos pentru sfaturi, sincer nu stiu cat costa intreg ansamblul, nu m-am interesat si nu am crezut ca voi ajunge sa ma gandesc la asta :tuktuk: .

Voi incerca sa vad ce pot face pentru a remedia problema, cu strungar( care habar n-am unde l-as putea gasi) sau fara, pana atunci voi considera ca shimbatorul meu sufera de impotenta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea me este ca tot acolo unde a incercat el sa desfaca este solutia. In ambele variante "ciupercuta" mica face parte din ax, si deci e acelasi material, probabil mai tare. In prima varianta prezentata de Carmina exista o siguranta demontabila, in a doua pare a fi o capsa cu dinti in soare, care intra din capat si isi fixeaza razele intr-un canal de pe capatul axului. Ceva asemanator e si in axul oglinzilor sg/dr. Eu as incerca cu doua surubelnite sanatoase sa dau afara acea capsa fortand in doua puncte diametral opuse de pe circumferinta ciupercutei mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dic, am incercat cu vestitul patent, insa tot degeaba, nu vrea si nu vrea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, se roteste cu totul( adica si cu ax si cu nitul din partea soferului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.

Cand invarte de CM :winter: (ciupercuta mare) se invarte axul cu totul...deci ii va raspunde si Cm (ciupercuta mica). :lol:

Acest ax despre care discutam Dic, este exact ca o ...supapa...adica CM-ax-Cm= corp comun. :lol:

Bine, gata cu gluma, uite Dic cum vad eu lucrurile...am folosit imaginea unei supape, si ce va trebui Baciu sa execute:

 

 

 

 

post-25544-0-25022100-1362938072_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vad altfel lucrurile: In ambele cazuri capul axului (cu ciupercuta mica) este introdus tot din partea soferului, as putea spune ca axul e acelasi. In primul caz cum am mai spus pe canalul din capatul care iese pe partea calalta e o siguranta demontabila, in al doilea caz (cum are colegul) e o piesa ambutisata. Comparatia cu supapa e ok, doar ca talerul supapei e ciupercuta mica. Ce faci : incerci sa iei la pila dintr-un material tare sau din piesa mai moale?

 

Am inteles ca nu  merge extrasa, ar mai fi de incercat pilirea ei pana se ajunge la ax. dupa primii 2 mm ar trebui sa se vada daca e o piesa ambutisata pe ax. Pilirea se va face nu pe toata circumferinta ci dor incercand sa se faca un fel de latura. Daca se dovedeste ca e piesa ambutisata acolo se va face si diametral opus alta latura. 

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bun sfatul Carminei, cu mentiunea ca va fi foarte greu de indepartat un cap al boltului cu pila. Cred ca va fi mult mai usor de taiat cu un polizor unghiular mic (flex).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie cu flexul ca se incalzeste axul si pe el e bucsa aceea de plastic pe care se pune arcul. Parca n-ar fi bine sa se topesca si sa se deformezeacea bucsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu flexul tai axul  in cateva secunde, n-are timp sa se incalzeasca asa de mult ca sa topeasca nici un plastic, totusi pentru siguranta poti avea la indemana o carpa umeda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare oameni buni,mii de zcuze daca nu postez unde trebuie dar nu am gasit locul problemei mele. Detin o fabia 1.4 AUB si pierde ulei intr-o veselie, cam 2 litri in 5000 km :(( ,am bagat masina intr-un sevice destul de cunoscut, adica nu m-am dus la nea Ion sau alti mesteri di coltul strazii. La service am inceput cu schimbarea semeringurilor de la axe si arbore, au etansat baia de ulei, au pus mastic la epurator, deci......... pe unde sa mai pierd??? pe la garnitura de la capacul motor nu este urma de ulei, prin spatele motorului iar nu pierde. alte variante?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deşi nu sunt de acord cu spălarea motorulu, fă-i o spălare (cu precauţiile necesare să nu dai în altele), fă-l lună, dă cu nişte pudră de talc pe motor şi trebuie să rămână o urmă undeva. dacă nici aşa nu se vede nimic probabil se duce pe evacuare (simering supape ceva pe acolo), dar ar trebui să scoată fum mai mult decât de obicei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe evacuare nu se duce, curge jos, gasesc "balta" sub masinase prlinge de undeva de pe motor si formeaza picaturi pe baie,ultimele urme veneau de la epurator dar am remediat si problema epuratorului, iar acum nu imi dau seama pe unde s-ar mai scurge ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca prin spate nu pierde, vei verifica in fata si lateralul motorului;
1. verifica ,,senzorul" presiune ulei

2. demontezi aparatoarea de tabla de pe galeria de evacuare si verifici garnitura la filtrul de ulei

3. palnia jojei (imbinarea orange cu tubul jojei)

4. oringul de la tubul jojei (partea de jos a motorului)

5. conexiunea furtunului (partea de jos) de pe epuratorul de gaze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am o problema

mi se aprinde martorul luminos de la frina de mana si semnalul acustic (piu piu) mai ales in curbe si cand franez brusc

stie cineva ce poate fii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica lichidu de frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, completezi si scapi de problema cu aprinsul becului in bord. Verifica totusi sa nu ai pierderi pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am o mare nedumerire de cand am fabia: cati litri are rezervorul? Citisem prin cartea ei ca are 46 litri, ma gandeam ca are 46 are cand se opreste pompa dupa care iti mai intra vreo 2,3 litri... sa zicem ca intra max. 50 litri.

Abia mi se aprinsese martorul in bord si ma duc sa-i fac plinul la Petrom cu benzina de 95. Surpriza: au intrat peste 48 litri desi, teoretic, din cate stiu eu, cand ti se aprinde martorul mai ai vreo 7,8 litri.

Ori ma fura astia la pompa, ori am eu un rezervor supradotat, ori ce naiba se intampla?

Sau am informatii gresite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • te fura la pompa
  • rezervorul e calculat la 45 litri
  • eee dar mai ai pana in gat circa 2-3 litri
  • dar mai mult ca sigur te fuara la pompa...... ia incearca sa alimentezi intrun recipient gradat si vezi cat ai in sticla si cat scrie la pompa
  • la noi la oras a mai fost un astfel de scandal

are cineva cumva o scita de la sistemul de franare de sus pana la roti?

azi am completat 250grame de lichid de frana

schita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!