Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Salut.. Am o skoda fabia din 2002 1.4 16v si are pe ea radiocasetofonul original (MS 402 A). Problema este ca atunci cand il pornesc pe display`ul lui apare TAPE PLAY / RADIO alternativ si nu se aude nimic.. daca intru in setari pot modfica LRN, PHONE, CODE (am citit in manual ca daca apare CODE inseamna ca nu trebuie bagat si oricum nu il stiu..).
Va rog ajutati`ma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am desoperit ca am o problema la schimbator, am fost azi la service pentru a schimba bucsele si am intrebat si de asta, se pare ca am un arc rupt la schimbator ceea ce face ca maneta schimbatorului sa nu mai revina in pozitia de mijloc( pe liber) si tot din aceasta cauza nu intra bine in anumite viteze, tot azi am schimbat si uleiul in cutie crezand ca de acolo e, pana la urma am gasit unde e buba. Am atasat si o poza, nu e cea mai reusita insa poate a mai avut cineva aceasta problema, ma intereseaza daca trebuie schimbat doar arcul( cel de aluminiu din poza) sau trebuie schimbata tot sistemul. in acest moment acea bara de aluminiu nu e prinsa de nimic.

post-61637-0-66057500-1361635006_thumb.j

Modificat de Baciux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vei gasi doar arcul separat, ar fi fain, fiindca se poate inlocui. Este nitel de desurubat pe acolo, dar nu este imposibil.

Trebuie doar sa scoti siguranta din imagine...si restul pieselor iti ,,spun" ele singure care in ce ordine trebuie scoase.

Doar la reprezentanta poti afla daca exista vreun kit de reparatie...daca nu, va trebui sa achizitionezi tot ansamblu din dezmembrari...sau nou...cum doresti tu.

Dar ar fi pacat pentru o minune de arc de cativa roni, sa fii nevoit sa cumperi tot ansamblu, care banuiesc ca este destul de scump.

 

post-25544-0-87855900-1361645036_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos, ma apuc de cautat arcul cu pricina, sa vad pe unde-l gasesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii, f. utile, o sa sun la repezentanta sa vedem daca vand separat acel arc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara

iarasi vechea problema

sau aprins in bord ecu si check engine light

am facut 200km azi cu trepta 5 la 80km/h .........nu am vrut asa dar in ungaria sunt drumurile proaste (nationale)

ecu dupa ce am mers vreo 2-3km turat cu 2 pana la 4500-5000 ture sa stins

am ramas cu check engine light aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becul din suportul de plastic de la scrumiera, are vreo denumire mai aparte?

Fiindca l-am cautat la magazinul de piese si nimeni nu stie de el. Era ars, l-am scos afara dar se pare ca este lipit de acel suport de plastic. Am cumparat unul tot asa mai ,,subtire" dar nu sta fix in acel plastic.

Trebuie achizitionat cu tot cu suport?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. as dori si eu o schema cu punerea la punct a unei distributii la un golf 4 1.6 SR din 1999. Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!!

 

am si eu o problema.....as dori sa plec cu o masina pana in germania.masina nu este pe numele meu iar proprietarul e si el plecat.in mod normal as avea nevoie de procura(stiu)dar n-am de unde sa o scot.intrebarea mea este daca se verifica acele procuri la vama sau sunt doar asa.....trebuie ca trebuie.....multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becul din suportul de plastic de la scrumiera, are vreo denumire mai aparte?

Fiindca l-am cautat la magazinul de piese si nimeni nu stie de el. Era ars, l-am scos afara dar se pare ca este lipit de acel suport de plastic. Am cumparat unul tot asa mai ,,subtire" dar nu sta fix in acel plastic.

Trebuie achizitionat cu tot cu suport?

E scump acel bec, mai bine improvizeze ceva asemănător
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se verifica. Poti sa iti incerci norocul.... :winter: nu esti departe de granita, daca nu iti iese consideri ca ai facut o plimbare de agrement.

Acel bec cu suportul care il fixeaza, se numeste f a s u n g scrumiera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o chestie ciudata, inainte cand apasam butonul pt dezaburire luneta, dupa xx minute se decupla automat. Problema e ca acuma nu se mai decupleaza automat, stiti de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ceva probleme la  calculatorul retelei electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, sper totusi sa nu fie asa grav :) o sa vad cand pun data viitoare un vag pe ea ce eroare da, deocamdata nu ma deranjeaza sa deconectez butonul manual, dar poate uit si ma gandesc ca se poate arde rezistenta de pe luneta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu maşina în staţionare, motor pornit la relanti, am aproximativ 850 rpm. Relantiul e stabil, cu foarte foarte mici fluctuaţii, uneori.

Cazul I - dacă învârt de volan turaţia scade cu aproximativ 200 rpm pentru 1-2 sec., după care revine la turaţia normală.

Cazul II - dacă apăs pedala de frână până la capăt scade turaţia tot cam cu 200 rpm., apoi urcă la 1000 rpm. după care revine la normal. În momentul când apăs pe frână se aude ca un fâssss... în dreptul pedalei, ca şi cum dezumfli un colac din acela cu care se joacă copii la plajă.

Sunt normale cele ce se întâmplă în cele 2 cazuri sau sunt motive de dus la doctor; ce ar trebui verificat?  

Modificat de sveck78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. e normal sa scada turatia.  cand invarti de volan, este actionata pompa electrica a servodirectiei, care inghite mult curent si absoarbe din alternator.

2. un oarecare zgomot la apasarea pedalei de frana este normal. totusi trebuie verificat sa nu ai pierderi de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierderile de vacum ar putea fi de la membrana servofrânei (să fie oarecum deteriorată, spartă, ruptă) şi/sau de la furtunul care face legătura între servofrână şi motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pierderile sunt de la servo-frana daca fasaie doar la actionarea pedalei

 

s-a terminat viata la unul sau mai multe semeringuri

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorine, cazul fericit....furtunul care merge de la tulumba sub corpul clapetei si intra in admisie (fisurat). Costurile ar fi reduse.

Daca membrana din tulumba este fisurata...la revedere, nu o poti inlocui.

Uite sa vezi exact cum stau lucrurile...lipseste doar furtunul de care am mentionat, in rest asta e tot ansamblul.... :winter:

 

post-25544-0-02412000-1362331664_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina, răspuns promt ca de obicei. Mulţumesc. Ştiu că membrana din tulumbă nu se poate înlocui; pe vremuri (2002-2003) aveam o dacie 1310 din aceea cu servofrână şi se spărsese membrana servofrânei. Ca manifestare - pedala de frână foarte tare, ca şi cum ai încerca să frânezi cu motorul oprit - te urci pe pedală şi ea nu vrea să se apese şi să acţioneze. La mine pedala de frână funcţionează normal, nu întâmpin rezistenţă din partea ei decât în momentul când "prinde" frâna, deci nu ar trebui să fie ceva în neregulă cu membrana. Poţi să-mi dai un cod de la furtunul cu pricina? E posibil ca de la ăsta să mi se mai aprindă sporadic becul check engine? Se aprinde , după 2-3 zile se stinge, după cum vrea el. I-am făcut şi un test şi mi-a dat mai multe erori, le aveam postate în topicul specific cu erori check engine; era şi ceva cu pierderi de vacum.

Modificat de sveck78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17559...  asta  e eroarea?

6Q0 612 041 F cel subtirel care are si supapa de vacuum...de la acea supapa se continua cu un furtun mai gros care intra chiar sub corpul clapetei.

http://www.auto-parts.spb.ru/cat/au/au.mycat?NextPg&t=22jvNh1o7zZWaO82mTKHD_opthCIMalz8eXvNuk3bwbbaO1JO13nvttcxy7bSO9cwc9de/i4f_cyXD98ReFLNgtooH5t2M6zPjNGDSPOrFvDPlCqucIf0aEEL17/Yed4dGEmnkVt5Zf6gqqbyMsonrLbs7f2MP5g7khmsaw6u6W3RtLHQrtxeTprzkLghZAhqS3XZksuqhxW

Sorin, da se poate sa se aprinda. Tin minte ca cineva l-a ,,bandajat"  sa nu mai aiba probleme. Este foarte casant acel plastic...ma refer la cel subtirel. Verifica chiar in zona supapei, unde are acea curbura furtunul....nu mai tin minte exact... :winter: eiii, ce rau imi pare dupa vrajitoarea aia mica.... :winter:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asta e eroarea : 17559. Oricum, s-a discutat mult pe eroarea asta şi sunt foarte multe de verificat : pierderi de vacum, pierderi de gaze de esapament, presiunea pompei de alimentare, injectoarele, traseul de admisie aer, sonda lambda, clapeta de acceleratie....... Bine, şi când se aprinde martorul nu se simt mari fluctuaţii în mersul maşinii, trage bine, nu creşte consumul, poate puţin mai instabil relantiul şi mai e efectul acela psihologic al unui bec galben aprins în bord care te roade cel mai mult. Am făcut astă vară aproximativ 1000 km (BC-CT-Buc.-BV-BC)cu becul aprins şi maşina s-a comportat bine din toate p.d.v., dar cum spuneam, e efectul psiho la becuri galbene în bord aprinse.    

Modificat de sveck78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Revin dupa o sapt. in care am reusit sa fac rost de arcul minune, astazi am incercat sa-l schimb, am incercat sa scot siguranta, insa din cate o sa vedeti in poza de mai jos, eu nu cred ca exista vreuna. Am incercat sa scot acea "piulita" insa singurul lucru pe care l-am reusit a fost sa o "stirbesc".

 

orice idee e bine venita, sincer daca nu am nici o solutie voi merge la service insa n-as plati cu sutele de lei pentru inlocuirea unui arc de 3 lei :dry:

post-61637-0-14097800-1362846077_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!