Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

,,as vrea sa fac un drum mai lung ca sa o incarc." : este ok si aceasta varianta.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ar fi ca dupa ce o aduci la nivel, sa o pui pe redresor.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@stefanbnd: nu o fi si de la motorina ? Zdruncina din cand in cand ...cu filtrul cum stai ? De motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai face de cand era filtrul nou...acum filtrul are 8000km motorina pun de la MOL.

oricum eu sunt sigur ca nu e normal sa faca asa pentru ca am mai avut un 1.4tdi BNM asa cum am spus si mai sus si nu facea niciodata asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am descoperit si eu o noua problema pe care nu stiu cum s-o rezolv.

Afara este este 1 grad ( plus ) , pornesc motorul si este totul bine, pornesc farurile, pornesc dezaburirea lunetei ( era aburita) , pornesc aeroterma si plec. Cum ajung in situatia sa apas pedala de ambreiaj, scade turatia motorului pe la 500rpm si apoi revine la relanti (700rpm). Daca opresc dezaburirea lunetei nu mai face decat foarte rar ( maxim 1 din 5 incercari). Aceasta problema o am doar la temperaturi exterioare mici si cu motorul rece ( temperatura <90) . Daca motorul este cald ( 90 ) atunci iar este foarte rara caderea aceasta de turatie la apasarea pedalei de ambreiaj. Daca afara sunt 10 grade sau mai mult nu mai am niciun fel de problema.De asemenea daca sunt pe loc si apas acceleratia, turatia coboara apoi foarte usor la 700rpm si ramane acolo. Deci numai din mers face probleme daca apas pedala de ambreiaj.

Ce anume ar putea cauza aceasta cadere de turatie ?

Clapeta de acceleratie este curatata si readaptata ; debitmetrul in parametrii, alternatorul incarca 13.9V - 14V. Se poate sa opuna alternatorul rezistenta mai mare si din cauza asta sa am caderea de turatie ? Cum am spus si mai sus, daca am consumatori putini atunci nu mai este caderea de turatie.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria cum prezinta? ce vechime are? Este posibil sa fie de vina,sa nu faca fata la un consum mare de curent si atunci alternatorul trage greu si scade turatia..Are zvac la pornire dimineata sau este mai lenesa?Fa o verificare a bateriei,vezi si contactele la borne.Evita sa mai mergi cu farurile aprinse imediat dupa pornire,lasa pozitia prin oras.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria e perfecta, nu are probleme,are 12.6V inainte de pornire, nu este de la ea problema atata timp cat la cald ( peste 10grade afara) pot sa am toti consumatorii porniti si nu am probleme.

Stii, e cam greu sa mergi noaptea cu farurile stinse :lol: .

Motorul creste in turatie bine cand apas acceleratia , nu are probleme.

Ma tot gandesc daca sunt probleme la alternator, el incarca bine dar ... mai astept si alte variante.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La o skoda fabia hatchback , 2001 , pot sa pun stopurile si ceasurile din bord de la o fabia cu facelift?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Aditu: masina ta zdruncina de cand i-ai schimbat distributia cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefanbnd, am schimbat recent a doua oara distributia. Dar nu am facut legatura intre zdruncinaturi si distributie. As exclude asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram doar in treacat.... :icon_cheesygrin: m-am uitat, si uite ce mi-a scapat din mana...

Nu am spus nimic-nimic....nici da nici ba...

post-25544-0-21278900-1352824095_thumb.j

post-25544-0-67327900-1352824109_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se potrivesc cu octavia... eu ma refeream tot la fabia da modelul cu facelift...hmmm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabip- la temperaturi de 10 grade orice baterie obosita invarte de mama focului. abia cand scade pe la 0-1 grade afara se vede adevarata capacitate a bateriei. nu mai zic ca o baterie buna trebuie sa reziste si la -20 grade.

P.S. de asta nu e recomandat sa pornesti toti consumatorii dimineata, cand abia ai pornit motorul, ca sa menajezi bateria OBOSITA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andutzele, eram doar in treacat...mi-a scapat Fabia....sorry :icon_redface:

Se potrivesc la toate modelele de hatchback pana in 2008:

post-25544-0-30827200-1352911263_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of, bateria e buna, nu ar fi dat 12,6 nu ar fi avut densitatea cat trebuie daca nu era buna. Ideea este ca daca am faruri+dezaburire luneta+ incalzire, in IN TIMPUL MERSULUI , cand vreau sa schimb treptele imi scade turatie pana pe la 500rpm, tremura motorul si dupa revine la turatia de relanti ( 700 rpm). Un exemplu de astfel de situatie este : intersectie blocata in fata, mergi in frana de motor , scade turatia pe la 1300,se elibereaza intersectia, vrei sa schimbi treapta in una inferioara ca sa nu subturezi motorul si hop scade turatia dupa care revine imediat ( treapta 3 in treapta 2). Aceasta situatie doar cu acei consumatori mentionati mai sus. Daca scot dezaburirea lunetei nu mai face nici o figura deci este de undeva de la alternator, centrala electrica, releu.

Am mai spus si in postul initial ( 781 ), daca pornesc motorul ( el fiind rece) si pornesc absolut toti consumatorii si pisc acceleratia cat sa ajunga la 1500 si apoi o las sa coboare , ea coboara foarte lin pana la turatia de relanti; deci numai in mers are acea cadere de turatie.

Si sa revin la intrebarea mea , ce poate sa imi faca problemele astea ? Excludem bateria ca am verificat-o in toate modurile posibile si este buna. Se poate sa opuna alternatorul rezistenta mai mare si din cauza asta sa am caderea de turatie ? Cum am spus si mai sus, daca am consumatori putini atunci nu mai este caderea de turatie in mers la schimbarea treptelor.

Nu sunt genul sa pornesc motorul si in secunda 2 sa aprind toate becurile si sa plec. O pornesc, o las 30-40 de secunde si apoi aprind farurile si ce mai este nevoie si plec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alternatorul trebuie sa-ti incarce pe la 14,4. daca-ti incarca 13,9-14 e cam...cam....trebuie verificat,daca zici ca bateria e buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fiu Gica contra in toate dar e cam teoretica incarcarea asta.Mie imi incarca cu 13.9-14V si cu numarul minim de consumatori ( motor+radio) si cu maximul (AC, faruri, dezaburire, tot), de obicei nu coboara sub 13.9V incarcarea. Daca bateria este incarcata nici nu este nevoie sa bage mai mult pentru ca duce la sulfatare. Daca asa vrea releul nu ma apuc sa-l schimb ca sa dau de altul la fel. Mi-a coborat si sub 13,5V o data dar i-am desfacut firele, le-am curatat conectorii ca erau oxidati si s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Va scriu pentru ca pur si simplu mai am putin si cred ca innebunesc...sa va spun si de ce.

Saptamana asta, mai exact miercuri, am fost cu masina mea, un vw passat 2006, pana in oras si inapoi, nici 10 km.

apoi, in ziua de joi, nu am miscat-o deloc din fata blocului. vineri dimineata, cand dau sa plec, stupoare, nu porneste deloc masina, parea ca incearca ceva sa impinga, dar nimic. mai exact, in momentul in care impingeam cheia la maxim, adica a treia treapta, incepeau sa palpaie luminile in bord,toti martorii, baterie, abs, centura, frana de mana...la frana de mana, fiind electrica, imi palpaia inclusiv ledul de pe butonul de actionare a franei. la un moment dat, dupa 3 4 incercari de pornire, a dat o eroare de genul, STOP oil pressure engine off...m-am uitat pe joja era doua de doi milimetri uleiul pe ea, adica mult sub nivelul minim....am completat cu 300 de ml de ulei, cat am mai avut ca si rezerva, si am renuntat sa mai bag cheia de teama sa nu stric ceva mai rau.

azi de dimineata am incercat din nou sa pornesc, dupa ce in prealabil am verificat uleiul...acum apare la nivelul minim indicat pe joja, nu e suficient, dar e suficient cat sa nu dea eroare...am incercat sa pornesc, si nu imi mai apare deloc eroarea cu uleiul, insa ce e bizar ca palpaie de doua trei ori toti martorii, dupa care se stinge tot bordul, si inclusiv ceasul s-a resetat la ora 0:00...precizez ca nu invarte nimic din ce inseamna electromotor, sau are treaba cu motorul...

acum stau si ma intreb, daca era de la ulei, cum am mai patit altadata sa il am sub limita, ar fi piuit senzorul de ulei, dar nu m-a avertizat despre asta cu nimic...bateria am pus-o pe redresor acum trei sapt ca s-a mai terminat odata...

acum va intreb pe voi si va rog sa imi rasp poate ati mai trecut prin asta, ca eu nu stiu, nu am masina decat de 10 luni, si pana merg cu ea la service luni, o sa stau tot cu frica in sin...mai ales ca pana la service nici nu stiu cu ce o sa o duc...

scuze daca m-am lungit dar am vrut sa stiti intocmai ce e cu masina...astept si am nevoie si de sugestiile voastre. multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria descarcata. Incarc-o pe redresor si dupa aia verifica daca incarca bine alternatorul. Cred ca eroarea de la ulei a aparut pt ca era ulei putin si din cauza ca motorul se invarte greu sau deloc nu pompa presiune. Remediaza intai cu bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ma gandesc si eu...mi-e teama ca am tot citit de calare, gripare sau blocare motor, insa in conditiile in care nu am primit absolut nici un fel de eroare in ceea ce priveste nivelul de ulei, nu s-a oprit motorul in mers, pur si simplu am parcat masina si a treia zi nu a mai plecat...si ma gandesc ca daca era de la motor nu avea treaba cu palpaitul ledului de la butonul care actioneaza frana de mana...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!