Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Carmina, dar oare este omologat senzorul? ca e doar in lb romana, ar fi trebuit sa fie minim bilingv...

Modificat de megamotoreta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filmuletul e de o1, la O2 am incercat eu sa scot surubul de jos si nu am reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faci degeaba resoftare am descoperit problema .releu de la pompa de benzina

asta era ptr ratacata si ptr carmina referitor la problema cu intreruperea motorului in mers ptr 1 2 sec

abia dupa 1 an am reusit sa-mi dau seama de unde este problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cineva ceva poze cu lampa din torpedou?

Am demontat-o, si a zburat arculetul, tija nu mai stiu s-o montez, nu stiu exact pozitia tijei sau cum trebuie sa stea.

Multumesc.

Modificat de feshu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ptr stefanbnd verifica firele de excitatie ale alternatoruluiu are o mufa undeva in dreptul cv unde se roade vezi daca becul de baterie se aprinde cand pui contactul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,cand pun contactul se aprinde martorul de baterie rosu. dupa pornire dispare imediat": a specificat omul dar in alt topic.

Se pare ca problema este rezolvata.

,,cred ca era de la diodele acelea".

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! eu cand pun contactul se aprinde becul de la baterie...si dupa pornire se stinge...nu este normal asa?

momentan de 4 zile simptomele au disparut...incarca 13.9-14.25 constant indiferent de toratie sau consumatori. sa speram ca totul este bine... Asta inseamna ca aveam o dioda care uneori facea figuri...dupa solicitari indelungate cred.

oricum problema mea veche cu smuciturile la pornire nu s-a rezolvat...masina are la 50% dintre porniri o deotnatie, ca o explozie in care motorul si intreaga caroserie se smuceste ff tare...nu conteaza daca este cald motorul sau rece...nu conteaza daca este cald afara sau frig...face cand vrea ea. A fost pusa pe 4 testere, inclusiv la skoda si nu are nicio problema absolut tot este in parametrii normali.

Va multumesc mult pentru timpul acordat!

http://vwforum.ro/topic/91961-probleme-pornire-14-tdi-bnm-pls-help/#entry1863722

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba bateria, am patit si eu asa ......... niciodata nu iti trece prin cap cate probleme cauzeaza o baterie slaba....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok o voi schimba sa vad daca porneste altfel....multumesc mult!

SIMPTOM NOU: in dimineata aceasta masina mi-a pornit in 2 pistoane(nu in 3) sigur statea subturata si nici nu putea m sa plec dupa loc pentru ca dadea sa moara motorul...am accelerat-o pe la 3000rpm brusc de vreo 2 ori si si-a revenit si relanti si tot...

Asta sigur are legatura cu smuciturile de la pornire...care defapt nu erau detonatii, cum am crezut era doar tremuratul motorului ce se chinuie sa porneasca in 2 pistoane in loc de 3...si se zguduie toata masina... iar cand nu mi-a pornit deloc vara asta cred ca atunci vroia sa porneasca in 1 piston pentru ca se zguduia fff tare si turometrul statea la 600rpm si nu pornea....statea la limita cat sa porneasca si se zguduia toata masina...

De la ce poate fi? injectoarele sunt in parametrii pe tester, poate vreo garnitura de la ele...

P.S in legatura cu incarcarea masina incarca f bine de duminica o masor de 3 4 ori pe zi si incarca numai peste 14, indiferent de rpm sau consumatori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o proba cu o alta baterie (mai buna) si vezi daca e ceva diferit....acuma fiind si frig afara, e normal ca se aduna si de la baterie si plus temperatura, la pornirea greoaie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,bateria mea o pun la masina tatalui (baterie varta de 72A cumparata de 7 luni)" : eu sunt de parere Stefane, ca nu are rost sa achizitionezi alt acumulator, acumulatorul nu se inlocuieste din 7 in 7 luni.

Ai inlocuit puntea de diode, incarcarea este ok, un drum mai lung si totul va fi bine....asta e parerea mea.

Ca ti-a pornit in 2 pistoane....e cu totul alta problema.

Nu are rost sa te ,,arunci" la cheltuieli inutile. Nu stiu....asa mi se pare mie ca ar fi ok.

Decizia iti apartine.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria o masor mereu inainte de pornire de luni pana astazi si are peste 12.38-12.4 mereu! inainte aveam probleme pentru ca nu incarca...acum merge ok

dar dc porneste in 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria mea e cea originala a masinii si are fix 7 ani. Inca mai porneste.

Parca acum ca s-a mai racorit dimineata face mai mult efort. Tot asa zicea si iarna trecuta. Eu, cand vine zapada parchez la subsol intr-un garaj.

De zdruncinat...zdruncina uneori, dar nu are treaba ca e dimineata, cu motorul rece sau cald, dupa un drum scurt sau lung.... Face cand ii vine.

Am citit in prog de service al VAG si am vazut ca se recomanda verificarea electrolitului, completarea. Pe deasupra scria acolo ca dupa 5 ani de zile sa schimbi bateria cu una noua.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,eu cand pun contactul se aprinde becul de la baterie...si dupa pornire se stinge...nu este normal asa?" : ba da.

,,dar dc porneste in 2?" ....,,poate vreo garnitura de la ele..." : vezi cum asa usor iti rezolvi toate problemele :icon_cheesygrin:

Trebuie sa verifici si atunci sigur acel ,,poate" sa fie rezolvarea problemei tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, de cateva zile intampin o mica problema. Acum o saptamana mi-a intrat un soricel pe la motor, cand am parcat intr-o zona racoroasa. Spun asta pt ca plasticele de pe motor erau pline de urme de labute. Si cu toate ca (sper) nu mi-a ros nimic pe acolo, cred ca a miscat mufele de pe motor.

Bun, am plecat la drum si cand intru in pasajul Obor mi se aprinde intermitent becul de la ulei. Ies din pasaj trag pe dreapta, verific nivelul totul ok. Pornesc motorul, merg 10 metri iar se aprinde. Opresc motorul, il las 10 min, pornesc iar se aprinde dupa ~30 metri. Motorul merge liniar, la fel ca inainte nu bate nimic nu trancane. Am fost la un amic, am desurubat senzorul de ulei, era curat. Am scos si mufa de langa senzor si am infipt-o mai bine.

Toate bune si frumoase pana alaltaieri cand iar imi face figura, doar ca surpriza, se stinge singura eroare si nu mai apare deloc pana ieri, cand n-am mai reusit sa scap de ea. Chiar daca opream motorul, cum prindea masina putina viteza 20-30kmh iar mi se aprindea becul. Doar pe seara cand am facut un scurt drum de 2-3km nu s-a mai aprins.

Amicul meu imi zicea ca e posibil sa fie si pompa de ulei, doar ca n-ar fi fost astea simptomele.

Aveti vreo parere? Ca mi-e si tarsha sa ies cu masina asa, cine stie pe unde raman cu ea :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,desurubat senzorul de ulei, era curat" : ei ce bine era, daca cu ocazia asta aveati la indemana un manometru, acum nu mai aveai suspiciuni in legatura cu ,,pompa de ulei".

Parerea mea este ca senzorul presiune ulei este nefunctional, sau acea mica vietate, cu dintisorii lui draguti sa iti fi ,,piscat" firul care pleaca de la senzor spre BC. Trebuie verificat. Procedura ar fi simpla: unde ai gasit ,,urme de labute" pune o pisica, fiindca ea va adulmeca exact locul pana unde a ajuns soricelul. :lol:

Bine, glumesc dar trebuie neaparat verificat ce ti-am spus, fiindca cu o eventuala lipsa presiune ulei....nu este de gluma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....Pe deasupra scria acolo ca dupa 5 ani de zile sa schimbi bateria cu una noua.

Hai sa fim seriosi, bateria mea (originala, Varta) a implinit in saptamana 34 a anului asta 10 ani (are stantat pe borna minus un 34 si un 02, cred ca asta inseamna) si inca mai porneste, uneori surprinzator de bine, alteori mai greu dar cred ca din cauza la ceva aer fals pe tur. Ce-i drept am avut grija ca intotdeauna daca fac multe opriri, ultimul drum spre locul de parcare sa fie de cel putin 6-7 km astfel incat sa ramana intotdeauna cat de cat bine incarcata.

@hihi te sfatuiesc sa nu mai mergi deloc cu masina pana nu descoperi cauza pt ca nu cred ca vrei sa stii ce inseamna un motor calat, rectificari de vilbrochen si altele mergand pana la schimbarea motorului cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa imi fac timp sa mai verific nivelul electrolitului la baterie si poate sa mai completez. Ochiul magic de negru.Era asa si anul trecut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur sa faci aceasta verificare,eu am controlat nivelul in Septembrie si am completat cu apa distilata cam 400ml, bateria nu are decat 5 ani.Se mai evapora in timp din apa. ,ochiul magic te insala,la mine era verde.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari!

am verificat astazi din nou injectoarele la un domn ce le si curata si le reconditioneaza, iar pe bancul acela a aratat ca nu sunt probleme.

@Aditu si masinuta ta uneori mai zdruncina fara niciun motiv fara nimic?

Eu in 2008-2010 am avut alta skoda fabia 1.4 tdi BNM cu care am mers peste 60.000 de km de la km 0. Am vandut-o pentru ca nu eram multumit de dotari...era cred ca cea mai simpla (AC, geamuri fata electrice, ABS). Am cautat o octavie si pana la urma am ajuns tot la un 1.4TDI BNM pentru ca am fost fff multumit de celalalt (care nu zdruncina, nu avea probleme cu incarcarea...) doar ca acesta are mai multe dotari.

@Aditu masina ta zdruncina de cand o ai? si a mea zdruncina tot cand are chef nu conteaza...poate s fie afara 40 gradeC sau -15 gradeC. Eu caut o rezolvare pentru ca stiu cum se comporta fosta masina.

Multumesc mult pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ochiul magic al bateriei este valabil fata de un element al ei, mai sunt 5 elementi care nu au ochi magic.

cand anume zdruncina masina? in ce conditii? sau o fi bantuita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e bantuita....zdruncina la pornire uneori, dar nu are anumite conditii, zdruncina cand vrea ea, cu motorul cald, cu motorul rece....alteori nu zdruncina deloc cateva zile, iar apoi 2-3 porniri la rand...nu are o regula.

am verificat multe lucruri la ea asa cum am scris si in postul anterior. Iar in legatura cu "ochiul magic" stiu ca poate sa ofere informatii eronate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cu am zis...dar numai la unele porniri. Parca tresare tot motorul. Poate depinde cum se opresc cele 3 pistoane...

Face de mai mult timp asa. Nu imi mai dau seama daca facea de cand o am, dar...nici nu o iau in seama la 209000km.

Am luat apa dedurizata de la supermarket si maine o sa ma uit la nivelul bateriei si adaug dupa caz. Apoi as vrea sa fac un drum mai lung ca sa o incarc.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!