Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Dupa cum zice colegul mai sus: o baterie nu are cum sa aiba atat nici dupa ce opresti motorul, dar dupa cateva zile :blink: .....sau ai masurat cu motorul pornit?

Iar la tine la masina daca verifici cu un instrument de masura bun (cel mai bine verifica cu un vagcom) si totusi este mica tensiunea, mai intai verifica starea contactelor la alternator si punerile la masa. Niste contacte oxidate pot scadea tensiunea de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gresit 12.65 m-am ametit....adica bateria este foarte buna asta am vrut sa arat doar ca daca sta pe masina mea o saptamana are 12 maxim....

contactele sunt bune...le-am desfacut si curatat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cand incarca putin sa verifici tensiunea de incarcare cu instrumentul de masura si direct la bornele alternatorului. Daca acolo tensiunea este OK atunci problema este din cablaj, contacte imperfecte pe undeva.

Daca si la bornele alternatorului tensiunea de incarcare este mica atunci problema este la alternator, posibil regulatorul de tensiune.

Sa verifici nu numai la ralanti ci si cu motorul turat pt ca se poate intampla ca la ralanti sa fie ok dar cand cresti in ture tensiunea sa scada in loc sa creasca (chiar ieri m-a sunat un amic care s-a trezit cu bateria descarcata dupa ce a mers vreo 150 km. a bagat la bricheta un indicator din ala cu led-uri si a constatat ca numai la ralanti incarca cum trebuie, cum accelera cum scadea si asta in conditiile in care nu avea zgomote suspecte si nu parea sa patineze cureaua)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La voi nu au aparut zgomote pe spate acum ca a dat frigul la denivelari luate cu viteza mai mica (pana in 70km/h)?

Cand sa zic si eu ca am scapt...

Amortizoarele sunt noi, bucsele de punte le-am schimbat acum un an jumate si 20.000km, cu ceva SWAG parca. Cele originale pareau in regula dupa 190.000 dar s-a simtit diferenta imediat. Astea noi au fost stranse pe elevator. In vara asta le-am strans pe pozitia corecta. Mecanicul spune ca totusi nu au nimic.

Azi am verificat cand am trecut la rotile de iarna si nu are ce sa auzi de pe spate. Nici plastice, nici toba, nici din portbagaj, nici bancheta...

Tocmai ce am venit din oras si am avut doua batai zdravene de pe spate (stanga). Arcul nu e rupt, amortizoarele sunt noi.

Cum sa imi dau seama daca sunt flanse de vina fara sa le dau jos? Sunt cele originale...cand schimbat amortizoarele acum 8000km erau in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Sunt cele originale" : aici este greseala...nu tu ai gresit, cel care ti-a inlocuit amortizoarele trebuia sa iti spuna ca la inlocuirea amortizoarelor automat trebuie inlocuite si flansele...daca te vei uita prin pdf-uri apare un cuvant care se repeta de vreo 5-6 ori: ,,new....,,new.....new" adica suruburi noi, flanse noi....etc.

Aditule, ochii la 3:17 : telescopul nou....dupa care.....urmeaza o flansa noua....se vede diferenta intre piesa noua si cea veche daca vei fi atent .

,,Cum sa imi dau seama" : doar daca vei demonta aparatoarea de noroi si pui manuta acolo la flansa, iar cel care te va ajuta va face saritura cangurului in portbagaj....alta metoda eu nu cunosc....

Daca nu.... ce face muncitorul asta va trebui sa faci si tu....baiul ca la ambele amortizoare, fiindca cand incepe una sa ,,vorbeasca"...cica musai cineva va trebui sa-i raspunda.

Asta e opinia mea, fiindca ai specificat plasticaraiul nu, polita nu, amortizoarele noi, arcul nu e rupt, postamentul arcului ok, bucsele noi si pozitionate corect, suportul toba nu....imi mai scapa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu e stilul meu, o sa incerc sa rezist...si cred ca o sa mai merg asa cu ea o vreme. Poate o sa se auda mai rau si mai des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditule, posibil sa ma insel.....altceva nu imi trece prin cap.....

Uitate-te si tu....ar mai putea fi de la altceva......posibil.... dar oare de la ce?

,,Poate o sa se auda mai rau si mai des." : da poate fi o solutie si asta, cand va avea joc/bataie mai mare, posibil sa descoperi rapid unde este problema.

post-25544-0-82596200-1351443162_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am gasit ... erau flansele duse. Se si tasasera, asta o pot spune comparativ cu cele noi.

De fapt ce se intamplase...de fapt: a mancat culerul ala mic (chiar prea mic) al amortizorului in suportul pe care se opreste cand il stangi in flansa. La fel pe ambele parti.

Problema e ca acum ma intreb daca nu au fost de vina amortizoarele avand gulerul ala prea mic. N-am acum o poza sa pun. O sa ma uit cand ajung sa vad cum erau amortizoarele originale.

Ideea e ca deocamdata nu am mai auzit.

LE: de fapt uitandu-ma mai bine la ele imi par ca de fapt asa au ele locasul ala scobit, si astea noi nu aveau... :blink:

post-17144-0-75739200-1351786707_thumb.j

post-17144-0-17680600-1351786708_thumb.j

post-17144-0-55658000-1351786708_thumb.j

post-17144-0-99923900-1351786708_thumb.j

post-17144-0-91891700-1351787470_thumb.j

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Vrei sa spui ca acel guler nu ar trebui sa-l aiba flansa ??se vede bine in pozele 1 2 3 puse de tine .Caci si la mine exista acel guler la flansa si am o bataie foarte urita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu...nu imi dau seama. Dupa cum am zis mai sus, daca ma uit bine la ele pare ca il au prea perfect facut acel guler si la acceasi adancime ambele.

Doar ca astea noi nu il au. Am auzit chiar ca garantia la amortizoare se da doar daca schimbi si flansele, pt ca in mod normal odata cu amortizoarele ar trebui schimbate si flansele. Oare asa sa fie?

Deci cele originale (209000km) il aveau, iar astea noi (Sachs) nu il au.

Deocamdata au tacut. Si sper sa nu revina maine sau in cateva zile

Poate ne ajuta cineva care mai stie cum ar trebui sa fie flansele in interior.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se găseşte, de obicei, difuzorul de la senzorii de parcare (sunt doar cu avertizare sonoră)? Îl aud bipăind undeva în bord când dau cu spatele, dar m-ar interesa o poziţie cât de cât exactă, ca să nu desfac jumătate de bord ca să aflu că era pe aproape. Cred că nu este prins bine şi zdrăngăne prin bord pe undeva, când trec prin orice denivelare, mai mică sau mai mare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata cum arata capul amortizorului original impreuna cu flansa orginala pe care o suspectez ca a avut probleme.

Se pare ca e la fel cu Bilstein-urile pe care le-am pus eu. Practic se opune gropilor doar prin siguranta aia mica (in ea se opreste). Iar locasul din flansele vechi de fapt nu par a fi uzura ci par a fi din fabrica. Doar ca astea noi nu aveau asa ceva (poate doar originalul).

Concluzie...deocamdata e liniste. Oricum puntea spate a fost mereu mai saltareata...

Poate va fi cuiva de folos posturile de mai sus si imaginile pe tema flanselor.

post-17144-0-49275100-1351962315_thumb.j

post-17144-0-82646200-1351962315_thumb.j

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Unde se găseşte, de obicei, difuzorul de la senzorii de parcare": ptr. spate ar trebui sa fie in stalpul din centru dreapta, ptr. fata va trebui sa demontezi aparatoarea de plastic de sub volan ca sa ai acces... undeva in dreapta ar trebui sa fie difuzorul...exact-exact de ce este fixat cam greu.....

,,(sunt doar cu avertizare sonoră)?" : nu sweck, sunt si cu avertizare vocala, depinde de masina.... :lol:

Uite, ca exemplu o avertizare vocala:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot vorbira-ti si de amortizoare nu stiti unde pot gasi buretii aia de la protectiile amortizoarelor mai ieftin? Ca plasticele is in regula dar buretii s-au rupt si cam stau asa de mai de un an....si stiu ca nuì okay deloc dar 70-80 de lei pentru 2 bureti si bucati de plastic nu mi se pare in regula...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gasesc si buffer-ele separat la vreo 30-35 lei pe Febi cod FE23410 sau Topran cod HP108762, cod OEM 6Q0 512 131 B.

Este esential pentru durata de viata a amortizoarelor sa le ai intregi. La o groapa mai mare poti sa le faci praf pe loc.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si astea de mai sus numai la reprezentanta sau la ce magazine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gasesc, numai ca trebuie sa-i spuneti omului ca pe langa cei 30-35 roni, va mai avea de platit manopera ptr. demontarea amortizorului, fiindca acea protectie nu se poate inlocui altfel.

Bogdane, varianta testata si ieftina, daca o agreezi :

post-25544-0-30444600-1352033397_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina, scuze dacă am fost înţeles greşit : mă refeream strict la maşina mea că senzorii de parcare sunt doar cu avertizare sonoră, nu mă refeream la tipurile de senzori de parcare care există. Şi am numai pe spate montaţi aceşti senzori. Mulţumesc pentru explicaţii, dau eu cumva de difuzorul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina nu stiu ce sa zic, mecanicul meu de obicei nu m-a stors la bani nici cand am schimbat discuri, placutele, stiam ca se da jos amortizorul dar oricum pana nu vb cu el nu stiu. La reprezentanta as gasi asa de ieftin?

Carmina stai sa vad daca am inteles. Tai buretele imprejur aplic poxipol dupa care ridic plasticul si le tin asa pana s-au intaritit cat de cat nu?

Ma intereseaza varianta mai ieftin pentru ca oricum buretele si daca il iei de nou mult nu tine, chiar m-am uitat la multe masini is rupte si la noi la Fabia nu inteleg de ce nu le-au acoperit cu contra-aripa cum au facut la masini,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, te-am inteles bine, intrebarea a fost ok, numai ca ti-am raspuns si la intrebarea daca poate avea si alt sunet inafara de cea sonora....era o glumita, fiindca stiu ca le agreezi, mi-am permis acea exemplificare.

,,dau eu cumva de difuzorul ala" : demontezi ornamentul, sunt vreo 6 suruburi de toate, si o rogi pe sotia ta sa traga cu urechea cand dai cu spatele, imposibil sa nu il depistati.

Bogdane, iar incepi mai? :lol: Pai normal ca tii pana se lipeste adezivul, dupa ce s-au lipit una de alta, poti sa dai pe imprejur cu adeziv sa iasa o treaba eleganta, si sa nu vii sa te plangi ca ti-ai spalat masina, a dat omul cu pistolul pe la roti si ti-a zburat iar buretele.

Cand tai buretele ,,aranjeaza-l" nitel, in sensul ca nu il lipesti asa zdrentuit cum este acum ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile alea sunt la magazine de piese auto nu la reprezentanta, acolo nu te lipesti probabil sunt de cel putin 3x mai scumpe.

Si de montat le poti monta si singur ca nu este nava cosmica, mai ales ca amortizorul daca nu ma insel este ca la lupo langa arc astfel ca nu iti trebuie presa sau alta scula speciala.

Uite aici am facut un tutorial despre asta

http://vwforum.ro/topic/92339-dyi-schimbare-amortizoare-spate-la-lupo-sdi/

Cred ca tot ce difera este flansa.

Cel mai greu este sa desfaci surubul de jos, iti trebuie ceva muschi (neaparat cu spray degripant si cu o prelungire la cheia cu care desfaci ca altfel dai in balbaiala) mai ales ca pozitia este cam nasoala, in rest e floare la ureche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina, dacă ar fi şi soţioara mea cât de puţin din cât eşti tu pasionată de maşini, ehe, n-ar mai fi aşa complicat cum crede lumea.....ha ha ha. :king:

P.S. Aştept doi miei de la tine de Paşti : unul pentru că mă cheamă SORIN şi al doilea că porecla mi-e SVECK (aşa m-au botezat prietenii fiind singurul dintre ei care am urmat o carieră militară - porecla luată după poveştile cu soldatul Svejk ale lui Iaroslav Hasek). Doar porecla......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gasesc, numai ca trebuie sa-i spuneti omului ca pe langa cei 30-35 roni,

poate 60 lei bucata. Pret de reprezentanta, piesa OEM. Atat au fost la octavia mea, le-am schimbat singur, se demonteaza doar flansa de prindere de sus, nu trebuie demontat amortizorul cu totul.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,se demonteaza doar flansa de prindere de sus, nu trebuie demontat amortizorul cu totul" : si tragi de telescop intr-o parte ca si maimutele de bananier? Daca mai desfaci si surubul de jos si lucrezi elegant, nu stai cu capul sub aripa nu e mai bine Cristiane?

Uite cum se lucreaza elegant:

Chiar la inceput specifica ca este metoda cea mai comoda.... :lol:

Cum se chinuie omul sa desfaca surubul care tine flansa vezi? Daca stai acolo ghemuit banuiesc ca nu este usor, si cred ca nici nu se vede prea bine ce mesteresti....asa cred eu.

Lupo-bv, multumim frumos pentru DIY. Ai facut o operatiune mai mult decat eleganta.

Da, ai intuit bine, difera modul de prindere al flansei.

Sorine, scuze... se mai intampla.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!