Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Fa o diagnoza si vezi ce erori sunt stocate. Fa o masuratoare de compresie si vezi ce compresie ai pe cilindri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi draga mea Carmina. Scumpa ca de obicei.......

Am rezolvat.

PS: Mai usor cu amenintarile (din poza) , ca s-ar putea sa imi placa si sa vreau....... :bom:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai rezolvat problema. Era un pic de lucru daca nu puteai sa deblochezi tetiera de la acele tije metalice, trebuia data jos husa de pe scaun.....dar nu cred ca merita pentru o tetiera blocata ....

O sa am grija altadata.... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna Dimineata

Reinvii si eu acest topic cu o serie de intrebari care nu stiu sigur daca is adresate tocmai in cel mai bun loc.(Rog un moderator sa mute postul pe un alt topic daca considera necesar)

Am boxe, am majoritatea cablurilor, am si un micut tubulet de bass activ si ceva lumini pe la picioare. Dar musai sa le montez odata ca stau de foarte mult timp cu ele in casa.

Pentru a incepe treaba trebuie sa demontez parte de sub volan, torpedoul, pragurile pana in spate pentru care am inteles ca trebuie desfacuti stalpii inainte, panoul unde ii amplasata si meneta de la capota si pt parte de lumini probabil si tapiteriile usilor din spate.

Aici intervin cateva probleme dupa cum urmeaza:

1.Cum scot butonul de lumini(blocul de lumini) din plasticul de sub volan?ultima oara cand am desfacut parte de sub volan am tras de buton pe toate partile si nu a vurt sa iasa dea dracu...am vazut ca trebuie sa iasa cu tot cu fateta de plastic din jurul lui(dreptunghiul ala)

2. Cum se procedeaza la plasticul unde ii si maneta de la capota? am inteles ca e nasol

3. Pentru a scoate pragurile am inteles ca e musai sa demontezi inainte si plasticaraia de pe stalp unde am un surub la centura si in rest doar cleme si la stalpi si la praguri. Ceva sfaturi ca nu vreau sa rup ceva ca apoi vai de mama mea...

4.La usile spate am geamuri manuale. Am vazut in manual ca pentru a scoate maneta de la geamuri trebui sa o tragi intro parte. Cum e cu ea?

5. ceva sfaturi pe unde sa ascund butoanele? intetionez s apun vreo 2,3 butoane pentru subwoofer, lumini, etc..

Cam astea ar fi nelamuririle daca imi amintesc altceva mai intreb pe parcurs.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan:

1. pentru blocul de lumini .....priveste imaginile...

2. scoti siguranta tragi de ea inspre fata masinii, dupa care va iesi maneta.... scoti cablul de actionare al capotei, dupa care ornamentul. Ornamentul este fixat de caroserie de 4 cleme metalice.... pentru a nu distruge urechile de prindere ale plasticului, va trebui sa tragi prima data inspre spatele masinii....va iesi urechile plasticului de pe cele 2 cleme care au santul de culisare directionat inspre spatele masinii, dupa care in sus.... vor iesi celelalte 2 care au santul de culisare in jos.

3. doar prin tragere vei putea scoate plasticurile de pe praguri....tot asa inspre spatele masinii, nu direct in sus....inevitabil tot vei rupe ceva urechiuse....

4. cu palma impingi panoul usii inspre exterioriul masinii, atat cat sa fie distanta intre manivela si panou, de cerculetul (siguranta) care acopera gaura ornamentului impingi inspre fata masinii....asa va iesi maneta.

5. ascunde-le unde vrei tu....daca nu gasesti vreun loc in masina care sa te multumeasca la Cluj cu ele.... :lol:

Uite ceva care te va ajuta:

Fiindca la punctul 2 este multa poveste, ca sa fiu bine inteleasa despre ce povestesc am sa iti postez si niste imagini care te vor ajuta mai mult decat vorbele.....

post-25544-0-84979400-1349967221_thumb.j

post-25544-0-55945600-1349967232_thumb.j

post-25544-0-57973700-1349967241_thumb.j

post-25544-0-02470800-1349967251_thumb.j

post-25544-0-14699700-1349973360_thumb.j

post-25544-0-21307700-1349973363_thumb.j

post-25544-0-83819900-1349973367_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Am inteles, voi incerca tehnica asta sa vad daca imi "ïese".

2.siguranta aia e la vedere?am inteles in mare, sper sa ma descurc.

3.Am inteles dar spune-mi e adevarat ca trebuie dat jos si plasticul de pe stalpi?

4.Am inteles.

5.O sa mai casc ochii sa vad pe unde le pot ascunde, usor ar fi sa dau gaura in plasticul de deasupra pedalelor dar imi e frica sa nu iasa nasol si sa ma bat cu pumnii in cap apoi.

Carmina iti multumesc din suflet. :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Daca nu reusesti, te rog frumos sa nu fortezi sa rupi blocul, am si o varianta de rezerva....e un pic mai mult de lucru, dar riscuri zero.

2. Nu. Am sa postez niste imagini , sper sa te ajute.

3. Daca demontezi: ornamentul maneta actionare capota-urmatorul plastic ar fi cel pe care ai si manetele actionare capota hayon/capac benzina..... daca esti emotiv.... ajunge doar sa bagi degetutele si tragi usor de plasticul de pe stalp (ma refer la baza stalpului) va fi suficient ,,sa treci" mai departe cu firele pentru boxe....sau ce vrei tu sa montezi.

5. Nu ma bag..... :lol:

post-25544-0-53201900-1349978615_thumb.j

post-25544-0-74270700-1349978623_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Bun daca nu iese asa mai vorbim si vedem.

2. Am cam inteles..sper sa iasa.

3. In zona unde la mine e maneta pentru deschidere a portbagajului voi intampina greutati sau pur si simplu trag inspre spatele masinii si iese?

Dar in zona stalpilor pot scoate parte de prag care vine chiar acolo la imbinarea cu stalpii? Nu stiu daca am vorbit romaneste dar sper ca ai inteles ce vreau sa spun.

5.Nu pe tine te bat ci pe mine, de aia imi e frica sa nu stric ceva si intreb inainte. :icon_thumright:

P.S: Mi-am amintit ce vroiam sa intreb mai de dimineata.

Cum se poate readuce la viata culoarea bandourilor, manerele de pe usi? Bandourile is putin albicioase de la spuma activa de la spalatorii cred iar manerele zgariate de la uzura vremii.

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Am cam"...inseamna ca nu ai inteles nimic....

Bogdane, impingi de ornamentul manetei inspre exteriorul masinii, asa vei crea un mic spatiu intre ornament si maneta, bagi o surubelnita subtire tragi siguranta inspre fata masinii. Asta e tot.

,,Nu stiu daca am vorbit romaneste " : poti sa spui si in thailandeza tot te inteleg, bine ca nu esti balbait. :lol:

,,voi intampina greutati sau pur si simplu trag inspre spatele masinii si iese?" : hai ca esti simpatic....acum ce gandesti ca numai il atingi si iese singur?

Dupa ce ai scos ornamentul manetei, deja ai spatiu sa scoti urmatorul element de plastic, tragi usor inspre interior, bagi ochisorii dupa ornament, deja se vede modul cum este fixat....tu cum ai ghinion , o urechiusa tot o vei motrosi.... :icon_cheesygrin:

,,Dar in zona stalpilor pot scoate parte de prag care vine chiar acolo la imbinarea cu stalpii?" : dupa ce ai scos plasticul, dar atentie cam pana in zona stalpului, dai scaunul in fata maxim, si te vei muta in spate daca vrei sa demontezi tot elementul, fiindca el continua exact pana la curbura aripii spate. Daca vei demonta doar jumatate din traseul acestui element ajunge sa tragi firele, le bagi cu manuta sub ornament si le directionezi unde vrei tu. Partea de plastic de pe stalp care vine si se imbina cu acest element, nu trebuie sa-l demontezi, ele se imbina undeva aproape jos dar ai sa vezi ca nu te deranjeaza, eventual surubul de prindere al centurii de siguranta (partea din podea) dar daca te va incurca, tragi usor de mocheta si vei avea acces la el sa-l desurubezi, dar nu va fi cazul... cel putin asa cred eu.

Pentru bandouri si maner solutia ar fi:

post-25544-0-35492100-1349993722_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun deci am inteles, ma apuc de treaba si te anunt cum a iesit sau revin cu intrebari daca ma blochez.

Cu bandourile am inteles dar manerul la mine nu e vopsit ci e plastic negru, nu pot sa il dau si pe el cu silicon?

Mersi mult. te pup. :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti....dar daca te uiti cu atentie unde sunt zgarieturile, vei vedea ca acel negru lucios daca zgandaresti cu unghia se cojeste....dedesubt este un negru mat.....nu mai bine il revopsesti? Siliconul pe maneta cat va tine? Ai pus mana de 2-3 ori si servus cu luciul. Cum crezi tu Bogdane.....eu nu vreau sa te influentez in niciun fel.

Nu pot sa spun acelasi lucru... fiindca esti urat! :lol:

Glumesc.....te rog frumos sa nu te superi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e hartuire pe fata! nu mai zic de atac la persoana si celelalte! auzi, sa-i zici ca e urat,dar sa nu se supere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este. Ai perfecta dreptate.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventual voi incerca odata si manerele cu silicon cand imi fac bandourile..daca nu tine ma reorientez de vopsit as mai vopsi eu de exemplu si capacele de oglinzi (am eu multe vise) dar la manere parca nu mas baga..ma gandesc ca lucrezi o tzara pana le desfaci.

Ai noroc ca nu is suparacios din fire...auzi tu la ea :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este un pic de lucru.

Stiu. :icon_cheesygrin:

Acum nu are rost sa te apuci de demontat toata masina, trebuie sa termini ceea ce ti-ai propus, ma refer la linia audio, daca totul ok, ai vreme si pentru restul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa spunem ca am facut jumatate din treaba dar mai am inca( nu mam gandit ca dureaza atat demontarea plasticelor)..

1. Nu am reusit sa demontez blocu de lumini prin metoda indicata de carmina.. si pe spate placuta aia dreptunghiulara parca e prins cu un soi de nituri sau ce or fi si alea...mai stiti alte metode? As vrea sa circul cu masina si fara partea de bord de sub volan dar noapte fara butonu ala nu pot aprinde farurile..

2.Unele fire de la semnal audio le-am legat si le-am si cositorit am facut o prostie?...uni zic ca la masina cositoru poate crapa in timp de la vibratii...

3. Nu ii amintesc acuma da sigur imi vine pe parcurs... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam, ca o sa intampini greutati.....norocul fuge de tine.... :lol:

,,Daca nu reusesti, te rog frumos sa nu fortezi sa rupi blocul" : de aia am afirmat....

,,am si o varianta de rezerva":

Daca nici acum nu te descurci..... este o vorba : esti facut din paie? zi? :lol:

post-25544-0-46677100-1350396601_thumb.j

post-25544-0-73023800-1350396607_thumb.j

post-25544-0-39381000-1350396610_thumb.j

post-25544-0-07265200-1350396613_thumb.j

post-25544-0-73048400-1350396615_thumb.j

post-25544-0-43058900-1350396636_thumb.j

post-25544-0-24716300-1350396668_thumb.j

post-25544-0-39394400-1350396675_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.

Nu vezi mana omului? Pare a fi a mea? Rasfoieste doar o pagina mai in spate pe acest topic, si ai sa vezi si manutele mele.

Bogdane....sunt curioasa , oare unde ai gresit, de nu ti-a iesit blocul?

Uite:

post-25544-0-22135700-1350398357_thumb.j

post-25544-0-65102100-1350398368_thumb.j

post-25544-0-77765400-1350398374_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca nu lasi barbatii sa lucreze la masina ta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca odata cu temperaturile astea mai mici vin si problemele mari .

Simptomele se prezinta cand motorul este rece , de fapt aseara am vrut sa plec cu ea si pur si simplu nu vroia sa intre in nicio viteza, dupa vreo 3 minute de insistare am reusit sa plec si se simtea cum agata la 1-a,a 2-a,a 3-a. Am mers vreo 5 km si isi revenise. Azi de dimineata la fel, nu intra in nicio viteza, si cand incercam sa bag in marsarier caraia rau de tot, dupa vreo 4 minute de stat cu motorul pornit am reusit sa o bag in a 2-a si sa plec, si intre timp si-a revenit!

am mai incercat sa vad daca face si acum la fel! Am pornit masina, nu intra in viteza, ambreiajul era mai moale ( asa zice si tata) am oprit masina , am aruncat un ochisor la parghiile ce vin in partea dreapta a motorului ( intre motor si baterie ) erau toate frumoase aranjate acolo , am pornit masina mi`a aparut check engine , dar masina merge perfect, ambreiajul si`a revenit, intra in viteze foarte usor, dar check engineu nu a disparut.

Are cumva legatura lichidul de frana cu ambreiajul? Ca eu la schimbul de placute nu m-a dus capul sa schimb si uleiul de frana !

Maine ma duc la mecanic sa vedem ce si cum! Dar totusi sunt deschis la pareri!

Va Multumesc!

P.S Stiu ca exista un topic dedicat cutiei de viteza dar am zis ca aici e mai mult "trafic"

Modificat de t.dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Are cumva legatura lichidul de frana cu ambreiajul?"

Ambreiajul hidraulic foloseste lichid din acelasi rezervor.

Fa o aerisire, daca zici tzulukis ca pedala de ambreiaj pare mai moale......

Pentru martorul MIL aprins va trebui sa faci o diagnoza...cauze pot fi multe.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carmina pasul 1: apesi inspre interior butonul cat poti.

pasul 2: cu butonul apasat rotesti spre dreapta pana aprinzi pozitiile.

pasul 3: tragi de buton inspre spatele masinii

Eu asa am executat pasii si de incapatanat ce ii numa nu vroia sa iasa. Am incercat de cateva ori si am abandonat gandidu-ma la ce ai spus tu:''nu forta blocul de lumini''.

Varianta a-2a am efectuato si eu dar de exemplu daca vreau sa circul cu masina pana termini dar nu vreau sa pun plasticul de deasupra pedalelor as vrea sa scot blocul de lumini(sa pot aprinde farurile noaptea). La fel cand pui plasticul la loc e bine sa fie scos blocul de lumini ca sa poti baga furtunul ala de la compartimentu refrigerat(data trecuta mi-am nenorocit degetelele ca nu intra furtunu si nu puteam sa scot nici blocu de lumini).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Asa este. Daca insistai sigur iesea. Puteai eventual cu o surubelnita subtire sa ajuti....nu e musai, dar daca ai vazut ca nu ai putere in mana...baiul ca ti-a fost in cap afirmatia mea asai? :lol:

Principalul este ca ai rezolvat-o pana la urma...fara sa strici ceva, asta e lucrul cel mai important in opinia mea.

Bogdane, pai dupa ce ai demontat plasticul, detasezi blocul de lumini de pe plastic, mufa de diagnoza..le agheti tu de cablaraiul de sub volan, eventual blocul de lumini il prinzi cu banda izolatoare de ceva mai aproape de manutele tale....si poti merge unde vrei tu, ca este zi sau noapte.....ce are blocul de lumini? Ai aprins farurile....si la drum..sau ce iti place sa tii mana pe el? :lol: .....furtunul ala il lasi fixat de ornament si in portbagaj cu plasticaraiul pana termini de montat linia audio.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!