Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

,,iar ce este in plus pleaca inapoi in rezervor" : din rampa nu mai pleaca, fiindca returul benzinei se face prin filtrul de benzina, care este situat in spate, mai precis in zona rotii dreapta-spate.

Dic exact la acest aspect m-am gandit: ,,sugruma furtunul de benzina nu avea ce sa se intample cu pompa", .

Pompa sa explodeze, nu am auzit....mai ales ca omul obturand furtunul, benzina s-a intors frumusel pe retur prin filtrul de benzina.

Ok pavy, am vazut si ,,animate", te intreb pentru ultima data: urci sus pe gard cu mine, fiindca eu nu mai cobor, fiindca nu vreau sa afirmi iar ,,dar nu se lasa ea de mine..."

Dic, multumesc frumos pentru raspunsuri si rabdare.

O seara placuta domnilor.

post-25544-0-16697300-1346698497_thumb.j

post-25544-0-83484200-1346698508_thumb.j

post-25544-0-55452400-1346698518_thumb.j

post-25544-0-90433800-1346698527_thumb.j

post-25544-0-97227000-1346698539_thumb.j

post-25544-0-55366700-1346698547_thumb.j

post-25544-0-43255300-1346698557_thumb.j

post-25544-0-46245300-1346698563_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic: carmina pe mine ma uimesti cu curatenia motorului, ai mai vazut cateva poze de-ale tale tot pe aici pe forum si am ramas masca, parca e nou-nout; eu mai stau si o "gadil" sambata cateodata, cand n-am altceva de facut dar ... nici pe departe nu e asa.

tu nu traiesti in romania? pe unde circuli? ori stai toata ziua cu carpa ea ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic:

Ba da, dar pe timpul zilei pot fi in Ungaria, Austria, Germania , Spania......Bucuresti, oriunde.....

Prin vazduh vreo 8-10 ore .

Ziua stau mai mult cu carpa pe mine sa fiu faina, noaptea stau cu carpa pe cine apuc si eu :lol: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai nevoie megamotoreta, imi ofer serviciile. :lol:

Eu cred ca nu ai inteles ce job are Carmina, si ai gandit ca sta prin vazduh agatata? :lol:

Sau...? sa nu ne spui ca tu ai fost ,,barbatul de sacrificiu'" si acum ai scapat din mainile ei, si ai nevoie de consiliere... :lol:

Modificat de feshu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

feshu....daca intrii in mainile carminei..........iesi sifonat rau :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

il ia un pic pe plan si dupa care il arunca de pe panta ...:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speram sa nu ne penalizeze moderatorii, fiindca de la acel consum 0 in frana de motor am ajuns sa discutam cu totul altceva.

Nu cred andutzel, o cunosc pe Carmen, fiind la 40 km departare de Cluj, am fost la ea pentru o diagnoza si rezolvarea unei erori.

Ce vreau sa va spun, este o femeie deosebita, frumoasa foc :icon_redface: , glumeata (am ras cu ea de m-am spart) pana mi-a rezolvat acea problema, sincer sa fiu nu cred ca am reusit sa scot vreo 4-5 cuvinte din gura, nu ii tace gura un minut :lol:

Carmen, tot respectul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

una peste alta imi vine greu sa cred ca nu consuma chiar nimic. Am invatat dupa ceva timp ca ceea ce spune bc-ul este un rezultat al unui algoritm si ca orice instrument matematic are o eroare cat de mica. Acum no sedeti si cugetati.

P.S.Propun ca toate drumurile sa fie in panta si sa mergem doar in frana de motor:))

Modificat de ssnyper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cat de mult se discuta chestiunea asta... trebuia facut un topic special :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!am un polo 9n3 si nu mai pot rabata o parte din bancheta spate.cand ridic de clapeta se misca in gol nu mai actioneaza mecanismul care elibereaza bancheta.stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rupt tija de actionare a clemei care deblocheaza bancheta, ori cele 2 urechiuse de la capatul tijei sunt rupte sau au iesit de pe clema de inchidere.

Poti sa deblochezi clema de blocare a banchetei cu o surubelnita subtire.

Cam astia ar fi pasii de facut pentru deblocarea banchetei, dupa ce ai deblocat-o trebuie sa vezi ce s-a intamplat.....care din cele 2 variante, poate poti sa o repari.

Succes.

post-25544-0-38787100-1347548418_thumb.j

post-25544-0-02756100-1347548421_thumb.j

post-25544-0-43974200-1347548423_thumb.j

post-25544-0-73441100-1347548425_thumb.j

post-25544-0-86348400-1347548427_thumb.j

post-25544-0-92581300-1347548430_thumb.j

post-25544-0-76648800-1347548433_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Ca tot veni vorba de cleme si clapete, numai merge sa scot 2 tetiere (una fata / una spate) din cauza clemei care elibereaza piciorul tetierei....apas pe clema si nu se intampla nimic ....merge oare sa ii fac ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu in discutia referitoare la consum :) . Am mers cu 2 prieteni ce au montate instalatii pe GPL. Un golf 4 din 2001 si un bmw 525 din 2002. De ce le apare consumul mediu si instant pe BC? cum in timpul functionarii pe GPL injectia de benzina este oprita ar trebui pe BC sa le arate un consum foarte mic, reprezentat de functionarea pe benzina pana la atingerea unei anumite temperaturi la care se comuta pe GPL. Pe BC=urile lor am vazut un consum normal de benzina..adica cu cativa litri mai putin decat cantitatea de gpl consumata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca injectoarele sunt comandate tot de ECU si acesta calculeaza consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu in discutia referitoare la consum :) . Am mers cu 2 prieteni ce au montate instalatii pe GPL. Un golf 4 din 2001 si un bmw 525 din 2002. De ce le apare consumul mediu si instant pe BC? cum in timpul functionarii pe GPL injectia de benzina este oprita ar trebui pe BC sa le arate un consum foarte mic, reprezentat de functionarea pe benzina pana la atingerea unei anumite temperaturi la care se comuta pe GPL. Pe BC=urile lor am vazut un consum normal de benzina..adica cu cativa litri mai putin decat cantitatea de gpl consumata.

Instalatia de gaz transforma timpii de injectie benzina in timpi de injectie gaz. Timpii de injectie benzina sunt cei stabiliti de ECU-ul masinii, si sunt cei care stau la baza calculului consumului afisat de BC.

Cand se trece pe gaz injectoarele de benzina sunt oprite si pornesc cele de gaz, "ECU" de la instalatia de gaz emuleaza injectoarele de benzina fata de ECU masinii si acesta crede in continuare ca consuma benzina si ca atare pe BC iti apare un consum de benzina. In loc de benzina se consuma gaz - in alta cantitate decat benzina dar asta e alta discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andutzel:

,,numai merge sa scot 2 tetiere (una fata / una spate) din cauza clemei care elibereaza piciorul tetierei....apas pe clema si nu se intampla nimic ....merge oare sa ii fac ceva?" : DA

Sunt presata de timp....nu am timp de explicatii, dar daca nu intelegi ceva, te rog sa ma intrebi, iti voi raspunde cu cea mai mare placere.

Tijele metalice (cele de dupa siguranta de plastic) trebuie impinse amandoua deodata, nu impingi una....dupa care cealalta.....

Ai si un filmulet, cu cele 2 tije metalice.

post-25544-0-35646200-1347712364_thumb.j

post-25544-0-54118200-1347712368_thumb.j

post-25544-0-57763800-1347712372_thumb.j

post-25544-0-59758800-1347712375_thumb.j

post-25544-0-80211800-1347712378_thumb.j

post-25544-0-24766800-1347712385_thumb.j

post-25544-0-52882200-1347712389_thumb.j

sigurantele de deblocare.zip

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.

De o perioada motorul merge neregulat la relanti dar si in mers la turatii joase :de exemplu in viteza a 4 a la 1800 rot /min,face mici smucituri.Am verficat presiunea de benzina inainte de injectoare e 3 bari ,am schimbat bujiile cu NGK5ET-10 ,am schimbat bobina de inductie,am schimbat sonda lambda 2 dupa catalizator (avea eroare la test) tot asa face: merge in suturi

Azi am mers la service si dupa multe teste si iar teste am ramas masca de ce mi-au spus cei de acolo ,cica am presiunea pre mare pe evacuare (undeva sub clapeta de acceleratie imi aratau unde e si un senzor) di cauza ca sunt uzati tachetii si bat destul de urit si din cauza asta o supapa nu deschide suficient sa evacueze gazele.

Costul operatiunii(ziceau ei )cu tot ce implica in jur de 2000 lei .Mamă de asi avea atitia bani asi lua alt motor .

Voi ce ziceti sar putea sa fie adevarat sau e un tun??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!