Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

1.4 TSI 11.05 - 125 170 1390 BLG banuiesc ca asta este masina,este boala cumuna la TSI-uri.Ai (N249 Turbocharger Recirculation Valve )cu codul 03C145710D care trebuie schimbata.Posteaza eroarea aparuta sa isi dea si colegii cu parerea.03C145710D Supapa turbina numai pe original 215 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare intrebatoare: consumul 0 pe care il indica pe bord atunci cand mergi in frana de motor este chiar 0 sau ... prin zona?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca atat timp cat motorul merge, acesta consuma benzina, ce-i drept nu consuma mult chiar daca apare pe BC, consum 0.

Iti dai seama ca daca ar fi consumul 0, as fi tras o fuga pana la Botosani, tot in frana de motor veneam :lol: , ajungeam intr-o luna, dar cu rezervorul plin.

Ce-ti veni prin cap Crish, de ai intrebat? Bazducesti tu ceva iar..... :lol:

Cand ti-e sete, zii sotiei sa-ti dea un pahar de apa gol, in cap va fi ,,zero", dar oare ti-a trece setea.... daca va fi paharul gol.....zi? :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da gabi asta e masina.de la senzorul asta sau defectul asta mecanic sau ce este el imi da hopurile astea care le simt in masina ?? cand sunt la sfert si jumate de pedala pe D imi da niste smucituri sa zic nici nu stiu cum sa le descriu.pe S nu prea imi face dar a inceput sa imi dea.daca puteti sa imi dati niste pareri va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare intrebatoare: consumul 0 pe care il indica pe bord atunci cand mergi in frana de motor este chiar 0 sau ... prin zona?

Da e chiar 0.

Ma gandesc ca atat timp cat motorul merge, acesta consuma benzina, ce-i drept nu consuma mult chiar daca apare pe BC, consum 0.

Iti dai seama ca daca ar fi consumul 0, as fi tras o fuga pana la Botosani, tot in frana de motor veneam :lol: , ajungeam intr-o luna, dar cu rezervorul plin.

Ce-ti veni prin cap Crish, de ai intrebat? Bazducesti tu ceva iar..... :lol:

Cand ti-e sete, zii sotiei sa-ti dea un pahar de apa gol, in cap va fi ,,zero", dar oare ti-a trece setea.... daca va fi paharul gol.....zi? :lol:

In regim de frana de motor injectoarele nu baga benzina, motorul devine un compresor, daca pot sa zic asa, care se opune miscarii de rotatie transmisa de cutie care la randul ei primeste miscarea de la roti. El da senzatia ca functioneaza pentru ca se invarte si in orice moment calci pedala de acceleratie injectoarele baga benzina si motorul incepe sa traga.

Pentru cei care au avut masini cu carburator poate va amintiti dispozitivul EEBIO care taia alimentarea cu benzina in regim de frana de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt clujeanca (clujenii stiu despre ce vorbesc) la noi este de coborat Feleacul, pana in centrul orasului sunt cam 7-8 km, sa inteleg Dic ca cei 7-8 km in regim de frana de motor......consum ,,0" ? Nu cred.......te strang de gat, te las fara aer! (tot o frana de motor este) :lol: o sa devii cum zici tu un compresor, dar daca din cand in cand nu eliberez stransoarea ......va fi cam rau pentru tine, fiindca creierul (in cazul nostru motorul) fara aer.... benzina......nu vor mai fi functionale. :lol:

Nu stiu, am sa ma documentez, dar din cate am citit, specialistii sustin cu totul alta varianta.

Bine glumesc, Dic ma cunoaste, dar promitem sa ajungem impreuna la o concluzie cat mai corecta.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' ce e asa greu? Functioneaza toate cele, numai ca in cilindru nu mai intra benzina. Si presiunea se elibereaza pe evacuare ca lucreaza normal motorul, numai ca "pe uscat".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un posesor de Bmw ne lamureste imediat.Cum se comporta indicatorul(limba ceasului)de consum in momentul efectuarii unei frane de motor.Spre rusinea mea am mers cu multe Bmw..dar la asta nu am fost atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citisem pe un forum ca ECU sesizeaza atunci cand motorul merge in "gol" si taie alimentarea de conbustibil iar in momentul cand este nevoie alimenteaza motorul chiar turandu-l un pic pentru a-l tine in "priza". Varianta verificata si de mine: la vale in frana de motor consum 0 iar pe drum drept, i-am dat a 3-a si nu am mai accelerat deloc si surpriza (cel putin pt mine): ma asteptam sa ma zbuduie si sa se opreasca motorul dar nu s-a intamplat asa ci am mers cu mai putin de 20km/h (nu m-am uitat la consum - am uitat), oricum ideia e ca motorul nu s-a oprit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerile sunt impartite, elegant argumentate cele PRO, dar la fel de elegant sunt argumentate si cele CONTRA.

Asa ca fiind o trupa de oameni bolunzi/bolunde :lol: am executat urmatorul experiment: am fost la padure nitel sa ne distram, la intoarcere, amintindu-mi de povestea asta, si ,,valea" fiind in fata mea, nu m-am abtinut pana nu am gasit un ,,barbat de sacrificiu", am condus cu capota deschisa si cu omul calare pe motor :lol: , no in frana de motor cand BC afisa ,,0" i-am strigat omului sa stranguleze furtunul care alimenteaza cu benzina rampa injectoarelor. Ce am constatat, cam dupa 10-11 secunde motorul s-a oprit brusc, era sa-l pierd prin boscheti si pe om, ca nu s-a ancorat destul de bine.....nebunie :lol:

S-a urcat omul iar, nu ne-am lasat batuti, s-a tinut mai bine, iar la vale.....aceeasi poveste. Aveti cuvantul meu, nu am nici un castig daca va mint, motorul se opreste! Nu am sa ma pronunt deloc, vreau sa-mi ramana coafura intreaga, asa ca m-am urcat pe un ,,gard" intre cele 2 tabere pro/contra si mai bine vorba aia ,,mucles" nu mai zic nimic....mai bine ma uit de aici de sus si imi tin gura :lol:

As incerca si pe cealalta masina, sa vad ce minuni va face, dar sincera sa fiu nu o cunosc prea bine, cu diselul sunt cam paralela. :icon_cheesygrin:

Asa ca cine nu are incredere in ce v-am relatat , poate sa verifice sau il astept sus pe gard, dar asta inseamna ,,mucles". Crish urci sus si tu, ce zici?

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina, ca esti blonduta nu te contrazic dar sa-ti intre bine in cap ca atunci cand mergi in frana de motor iar pe bc consumul apare zero in realitate chiar este zero deoarece ecu citeste turatia motorului si pozitia pedalei de acceleratie si daca e cazut opreste functionarea injectoarelor, adica nu se consuma nici un strop de benzina. Strangularea furtunului de alimentare este o prostie mai mare ca tine, nu te-ai gandit ca pompa de alimentare face presiunea necesara functionarii injectoarelor adica 3-4 bari si in orice moment putea crapa vreun furtun sau chiar sa explodeze pompa in rezervor???

Acum sa nu te superi pe mine, eu apreciez femeile chiar foarte mult in orice situatii altele decat cele legate de masini si de motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,si daca e cazul opreste functionarea injectoarelor adica nu se consuma nici un strop de benzina" :

Pai daca nu se consuma deloc , in rampa nu este o presiune foarte mare... fiindca benzina nu o ,,papa'' nimeni?

,,Strangularea furtunului de alimentare este o prostie mai mare ca tine, nu te-ai gandit ca pompa de alimentare face presiunea" : ok, sunt de acord face presiune, dar benzina nu se consuma nu? daca nu se consuma nu era oricum presiune mare in rampa? daca l-am obturat inaintea rampei nu este aceeasi treaba? De ce nu pusca pompa de benzina daca ma duc in frana de motor de exemplu 5 km? ECU opreste functionarea pompei de benzina sa nu puste rampa injectoarelor, sau sa te citez sa nu explodeze ea in rezervor?

,,ca esti blonduta nu te contrazic" : eu am spus ,,bolunzi/bolunde" :lol: nu stiu de ce am impresia ca ar fi bine sa te urci pe gard si tu alaturi de mine :lol: ce zici?

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stau pe gard alaturi de tine e posibil sa-mi faca placere dar revenind la problema noastra te-ai gandit ca pompa de benzina are un retur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,te-ai gandit ca pompa de benzina are un retur?" : daca sunt blonduta cum ai zis, sigur ca m-am gandit.

Pai atunci cum putea sa explodeze pompa pavy, fiindca cand a fost obturat furtunul, returul la pompa dormea? benzina a luat calea returului, asa ca varianta ,,sa explodeze pompa in rezervor???" cade. :icon_cheesygrin:

Mai avem de discutat ,,putea crapa vreun furtun", dupa care te rog frumos sa te urci sus langa mine. :icon_cheesygrin:

Scuze mi-a scapat: ,,eu apreciez femeile chiar foarte mult in orice situatii altele decat cele legate de masini si de motoare": daca urci sus langa mine, o vom discuta si pe asta. Te astept, nu te ambitiona, nu are rost sa faci pe cocosul, te-am ghicit, locul tau este langa mine :lol:

Lasam pe altii, tu stai cu mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Returul este dupa rampa de benzina. Circuitul este in serie nu in paralel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ai loc pe o scandura de gard si pentru mine? :)) nu ai o poza cum statea "barbatul de scarificiu" calare pe motor :)))) super tare!!!

daca te gandesti practic, e greu de crezut ca nu mananca macar un pic de benzina si atunci, consumul pe care il arata calculatorul e eronat;

pe de alta parte, s-ar justifica acest consum 0 pentru ca motorul este "rotit" de la coada la cap, de la roti spre motor si atunci nu i-ar mai trebui combustibil si avand in vedere normele ecologice, probabil s-au gandit cei care au inventat ECU ca n-ar fi rau ca sa taie alimentarea motorului...

dilema

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerile sunt impartite, elegant argumentate cele PRO, dar la fel de elegant sunt argumentate si cele CONTRA.

Asa ca fiind o trupa de oameni bolunzi/bolunde :lol: am executat urmatorul experiment: am fost la padure nitel sa ne distram, la intoarcere, amintindu-mi de povestea asta, si ,,valea" fiind in fata mea, nu m-am abtinut pana nu am gasit un ,,barbat de sacrificiu", am condus cu capota deschisa si cu omul calare pe motor :lol: , no in frana de motor cand BC afisa ,,0" i-am strigat omului sa stranguleze furtunul care alimenteaza cu benzina rampa injectoarelor. Ce am constatat, cam dupa 10-11 secunde motorul s-a oprit brusc, era sa-l pierd prin boscheti si pe om, ca nu s-a ancorat destul de bine.....nebunie :lol:

S-a urcat omul iar, nu ne-am lasat batuti, s-a tinut mai bine, iar la vale.....aceeasi poveste. Aveti cuvantul meu, nu am nici un castig daca va mint, motorul se opreste! Nu am sa ma pronunt deloc, vreau sa-mi ramana coafura intreaga, asa ca m-am urcat pe un ,,gard" intre cele 2 tabere pro/contra si mai bine vorba aia ,,mucles" nu mai zic nimic....mai bine ma uit de aici de sus si imi tin gura :lol:

As incerca si pe cealalta masina, sa vad ce minuni va face, dar sincera sa fiu nu o cunosc prea bine, cu diselul sunt cam paralela. :icon_cheesygrin:

Asa ca cine nu are incredere in ce v-am relatat , poate sa verifice sau il astept sus pe gard, dar asta inseamna ,,mucles". Crish urci sus si tu, ce zici?

Si nu v-a filmat nimeni sa va puna pe youtube? Sau deja e urcat fimuletul. Da link-ul sa ne radem si noi. Carmina ai putere mare de convingere daca ai reusit sa faci chestia asta. Cand cobori tu pe dealul Feleacului sau in orice vale, motorul nu merge tot timpul in regim de frana de motor dar in regim de frana de motor sigur nu consuma benzina.

BC calculeaza consumul dupa:

Ti (Timp injectie = timpul cat injectorul este deschis si pulverizeaza benzina)

Presiune in rampa injectoarelor

Diametrul duzei injectorului(elor)

Numarul injectoarelor

Turatia motorului

Ghici care e singura variabila din sistem care poate fi 0 si totusi motorul sa se invarta? (desigur timpul de injectie ceea ce spuneam si nu numai eu)

Cand tu l-ai pus pe barbatul de sacrificu sa stranguleze furtunul ai incercat sa micsorezi sau sa faci 0 presiunea in rampa injectoarelor si probabil tocmai atunci ECU se hotarase sa le deschida dar lipsa presiunii de benzina a facut ca motorul sa se opreasca si "convinsul" sa cada in tufis.

Deci nu pompa de benzina se opreste ci injectoarele sunt cele care momentan isi inceteaza activitatea.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: Eu v-am zis ca sunt nitel bolundica. A facut cineva poze, baiul ca nu era din trupa noastra. Cand l-au vazut pe ala calare, s-au cam speriat oamenii , era unul care era in urcare, mi-a strigat: ,,doamna, vezi ca ai un om pe motor" :lol: , pai zic eu l-am pus acolo, este ,,barbatul de sacrificiu". Adevarul, fara gluma, stand si judecand la rece, ne-am cam jucat cu focul. Asta e, pentru stiinta sunt in stare de aproape orice.... :lol:

Ok Dic, multumesc frumos pentru explicatie, voi testa si varianta asta cumva, pentru aceasta operatiune voi avea nevoie din nou de barbatul de sacrificiu, voi desface cele 2 suruburi care tin rampa injectoarelor, iar cand BC afiseaza 0, el va trebui sa o traga afara rapid din locas sa vedem daca mai pulverizeaza injectoarele. :lol:

Gata, promit ca nu mai facem minuni. Crish, mai bine cu mine sus pe gard, ca daca zicem ceva minuni, nu ajung la noi cei pro/contra, o sa avem coafura neatinsa.

Pavy, sunt un pic pe fuga, ai cuvantul meu ca o sa-ti raspund si la ultima ta afirmatie, nu pot sa descarc pozele momentan, dar revin. Ti-am zis aseara ,,hopa sus" vad ca nu te lasi.... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa filmezi toata faza si s-o trimiti la mythbusters :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CrisH mi-ai luat vorba de la gura sau cuvantul din tastatura (aici chiar am o dilema). Carmina voi chiar vreti sa fiti niste mythbusters locali? Daca isi "revenea" motorul cand "sacrificatul" a scapat din mana furtunul si nu mai apuca saracul sa ajunga in tufis ci sub rotile masinii? Daca chiar vrei sa te convingi trage doua fire de la un injector si pune un osciloscop in masina. Ai sa vezi ca atunci cand esti in frana de motor nu mai vezi impulsuri pe ecran (ca in faza aia cu mentalistu' care si-a oprit bataile inimii).

Returul este dupa rampa de benzina. Circuitul este in serie nu in paralel.

Aici pavy are dreptate, in rampa pompa mentine o presiune constanta, debitul ei e mai mare decat consumul injectoarelor, diferenta intre cat baga pompa si cat iau injectoarele se duce pe retur inapoi in rezervor.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dic: ,,sau chiar sa explodeze pompa in rezervor???"; asta eu nu am inteles-o din afirmatiile lui pavy.

,,Returul este dupa rampa de benzina": explica-mi traseul tur-retur al benzinei Pavy, mai exact returul, fiindca nu inteleg sensul cuvintelor ,,dupa rampa".

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand porneste pompa, benzina este trimisa din rezervor prin filtru si printr-o conducta la rampa de benzina, adica piesa in care sunt conectate injectoarele. Rampa are o intrare si o iesire. La iesire are un regulator de presiune care tine presiunea constanta in rampa in functie de consumul injectoarelor iar ce este in plus pleaca inapoi in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina cred ca am inteles ce nu intelegi tu. Probabil tu ai pe masina filtru de benzina cu supapa de presiune.Ideea e tot aceea ca pompa are destul debit sa asigure consumul de dupa filtru, iar ce baga pompa in plus in fltru se intoarce inapoi in rezervor. Nu toate masinile au filtru cu 3 stuturi ( intrare, iesire presiune constanta, si iesire surplus). Probabil de aceea tu te-ai gandit ca atunci cand "sacrificatul" sugruma furtunul de benzina nu avea ce sa se intample cu pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!