Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

poi si atunci eu de ce am aer pe intalatie?...daca spui ca se aeriseste automat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca este aer in instalatie sau fierbe motorul? Ti s-a intamplat vreodata sa bolboroseasca apa in vas si/sau sa dea pe-afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi s-a intamplat niciodata sa fiarba apa in vas..iar temperatura nu a depasit niciodata 90 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiam ca farul din dreapta lumineaza putin in dreapta pentru a vedea eventualii pietoni dar la mine am impresia ca farul din stanga lumineaza prea in stanga

aveti ideie cum se poate regla pe orizontala?

merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la skoda mi se pare ca acuma bat prea sus indiferent de pozitie. Cand am schimbat becurile de pozitie se poate sa le fi miscat eu din greseala?Cum se pot regla farurile manual sa bata mai in sus sau mai in jos?Multumesc

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Farurile se regleaza sa bata mai sus sau mai jos in functie de cat este de incarcata masina cu persoane, bagaje, de la butonul (rozeta) din stanga de langa comutatorul de unde se aprind farurile. Are marcaje 0, I, II, III. Pe zero bat cel mai sus. Daca becurile de faza lunga sau scurta au fost puse gresit, farurile nu se pot regla. Se mai pot regla si manual, din suruburi dar asta numai daca au fost schimbate farurile sau dupa accident.

Manual sunt metode de reglat la zid, dar mai bine la un service ca au dispozitiv special.

Pentru postul cu bolborosirea apei, sa stiti ca aerisirea nu se poate face automat daca nu este destula apa in vasul de expansiune. La rece trebuie sa fie la minim si la cald la maxim. Capacul nu se deschide la cald pt. ca este pericol de oparire. Gaze in instalatie pot aparea nu numai de la fierbere ci si de la garnitura de chiulasa arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg. Dar tu stii cum se regleza din suruburi si mai ales care sunt aceste suruburi?EU as vrea sa le fac sa bata doar o idee mai jos. Bine inteles ca o sa fac lucru la un zid undeva undeva sa pot observa imediat ce si cum.

Acum le tin pe pozitia 1 si am impresia ca ii orbesc/bat in ochi pe ceilalti soferi. In carte scrie ca pe 0 cand sunt 2 pers in masina si apoi dupa incarcatura la 3 masina fiind cel mai incarcata.

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum te uiti la far, partea dinspre motor, de deasupra, vei vedea doua surubele din plastic, pentru imbus. pentru inaltime, sunt suruburile apropiate de radiator.

daca tot ai impresia ca ii obesti pe ceilalti participanti la trafic, de ce nu pui farurile pe alta pozitie, 2, 3?

si iti recomand sa mergi la un service autorizat pentru aceasta operatiune. costa infim (10-20 de lei). si mai ai si garantie. asa m-am zgarcit eu si m-am chinuit sa mi le reglez si am reusit sa scot oglinzile din suruburile de reglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt stanga - dreapta exista vre-un surubel buclucas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aud un scartait enervant care vine din mijlocul bordului dinspre parbriz dar sunetul provine de undeva de sub bord ca si cum ar freca/juca in suportul de care se prinde bordul. Zgomotul se aude in mers iar cand stau pe loc numa daca apas cu mana pe partea aia a bordului.

Cum as putea rezolva problema?Se poate fara sa desfac tot bordul? Nu as vrea sa incep sa dau cu pumnii cu facea taicameu cu vechea Dacie saraca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca daca vine dinspre aeratoare sa mai discutat iar daca nu vine de acolo eu as demonta consola centrala,torpedoul si partea de sub volan si as pune pe cineva sa apese pe el eu fiind bagat cu capul sub bord pt indentificare.incearca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vine exact din mijlocul bordului partea de mai sus de butonul de avarii pana la gurile de ventilatie pt parbriz(dazaburire). Scartaie si daca in stationare apas cu mana. Gurile de vntilatie (alea de langa butonul de avarii) au fost date jos acum 2 sapt pt a repara 2 lamele la una din guri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar probleme.am schimbat garnitura de chiulasa si acum dupa circa 3000 km am iar ulei in vasul de expansiune.am avut de la inceput dar am crezut ca este cel ramas pe instalatie dar acum sunt convins ca nu este cel ramas pe instalatie avind in vedere ca am spalat vasul de expansiune de 2 ori si am impresia ca usor usor aduce din ce in ce mai mult.pun si niste poze ca sa vedeti despre ce e vorba

post-75107-0-46440400-1307868065_thumb.j

post-75107-0-90370200-1307868072_thumb.j

post-75107-0-08360400-1307868080_thumb.j

post-75107-0-47945600-1307868086_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in busonul de la ulei ai spuma? :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu .doar ce ami vine in vasul de expansiune.se vede in poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vine exact din mijlocul bordului partea de mai sus de butonul de avarii pana la gurile de ventilatie pt parbriz(dazaburire). Scartaie si daca in stationare apas cu mana. Gurile de vntilatie (alea de langa butonul de avarii) au fost date jos acum 2 sapt pt a repara 2 lamele la una din guri.

Am gasit ceva pe alt forum skoda. Este o piesa buclucasa, suport sub bord. Scrie in pdf-ul atasat ca zgomotul poate aparea in rulare sau la apasare. este trecut si codul noii piese ce trebuie pus, dar trebuie demontat tot bordul.

Si la mine face de un timp tot mai urat. Sunt hotarat sa-mi iau piesa si candva sa fac operatia.

Tot in acest pdf scrie, ca incepand cu 14.06.2002 si da si VIN de la care, s-a montat noua piesa care ar trebui sa fie fara probleme.

Fabia_Amaturenbrett_knarzen.pdf

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si eu un topic aici pea fabia 1 intitulat "scartait de sub bord la fabia" si citind pacolo am vazut si solutia ta da am mai vazut o solutia relativ mai simpla si care nu necesita sa dai jos tot bordul ci doar gurile de ventilatie centrale(aia unde intra si butonul de avarii) si acolo pe undeva se introduce un cauciuc mic sau ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu242006 ai planat chiulasa inainte sau macar verificat planeitate?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa mai zic?...am vazut ateliere de reparat chiulasa care nici macar nu masoara o planeaza direct ca si cum poti lua din chiulasa la infinit...sau ateliere de "reparat chiulase" care iau banii pe planat si nici nu au planat...In Romania daca nu te pricepi fac astia varza din masina ta. Una sunt samsarii si alta mecanicii ambii niste mici samsari.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am constatat cu stupoare ca proiectorul de ceata in drepata(proiectoare montate de 2 luni) sa matuit pe interior. Cel din stanga e okay in schimb asta din dreapta e parca matuit pe interior. Acuma eu am gasit 2 cauze:1 ori becul emana ceva gaz infect, desi proiectoarele au fost aprinse de cateva ori doar pt a le vedea deci nu au stat mult timp aprinse.

2. Undeva nu e etans si in zilele ploioase desi nu prea cred pt ca nu au fost aprinse in nici o zi ploioasa.

Cum as putea rezolva problema? Daca il dau jos si scot becul am loc prin gaura sa curat sticla pe interior?

P.S:Eu am proiectoare patrate si cum stau ele acol jos in bara mam gandit de mult ca le-as putea aproteja cumva impotriva zgarieturilor. Mam ganditi ca as putea pune ceva folie sau ceva scoci d`asta transparent pe ele. Credeti ca dupa ce ar sta proiectoarele o ora doua pornite scoci`ul sau folia sar inegri?

Multumesc.

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca cel mai simplu il dai pe cel murdar jos, de tot si incerci cu ceva betisor de urechi inmuiat in spirt sa vezi daca se duce depunerea. Daca da, atunci ai de muncit. Ai ceva de munca dar sunt sigur ca gasesti o improvizatie ca sa reusesti.

Vezi ca pe la astia cu firmele de detailing gasesti folie de protectie faruri. Eu n-am pus inca dar ma bate si pe mine gandul avand in vedere faptul ca plasticul se degradeaza continuu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar decat sau dau 100 de lei pe un petic de folie mai bine iau un scoci lat si imi dau interesu sa il pun calumea nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai man, sper ca n-ai de gand sa faci tiganie cu scotch lat. Meri pe la astia de pun folii ca sigur le raman petece destul de maricele incat sa iti ajunga pentru proiectoare. Doar n-or sa coste si alea tot 100 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SA termin cu examenele si dupa aia ma ocup serios de mai multe treburi ca plange skodita mea dupa mine :(

Voi merge atunci si prin oras sa vad de niste folii dastea mici. probabil te voi contacta atunci si pe tine pt ca ai tot SDI si te voi intreba mai multe chestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!