Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

salutare...cred ca da...

Modificat de maryodavid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Sunt nou pe forum! Am si eu o skoda fabia 1.4 mpi din 2000 si mi s-a ars o siguranta de pe baterie( mai exact cea mare de 124 am inteles ca e) si nu stiu de unde as putea sa imi cumpar si care ar putea fi cauza! Multumesc!

Salut! Sunt nou pe forum! Am si eu o skoda fabia 1.4 mpi din 2000 si mi s-a ars o siguranta de pe baterie( mai exact cea mare de 124 am inteles ca e) si nu stiu de unde as putea sa imi cumpar si care ar putea fi cauza! Multumesc!

NU este sig de 124, 140, sau alte valori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut...nu gasesc alt topic..daca gresesc ca postez aici  va rog sa ma scuzati!   de cateva zile cand este rece afara   dimineata la prima cheie cand pornesc  direct acul turatiei  peste 1  da nu cu mult!  pe urma in 30 de secunde asa incepe sa coboare unde sta el normal !este  normal asta ca e frig..?  nu ma pricep daia intreb! ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare..revin cu alta intrebare... cele mai  bune filtre sun  cele de la......? MAN sunt ok? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, de cand am cumparat Fabia din semnatura am ceva probleme pe partea de inchidere centralizata/alarma.
Scuzati mesajul lung dar incerc sa descriu tot ce cunosc pana acum legat de problema.



Masina a venit din fabrica cu inchidere centralizata actionata din cheie (butuc) nu din telecomanda. Peste aceasta inchidere ii s-a pus alarma, cu telecomanda. Am verificat conexiunile de la alarma (una Viper) si am remarcat 4 diode si un releu puse intre alarma si blocul cu conexiuni electrice al masini.


Problema mea se manifesta ocazional (aici este problema) in felul urmator: atunci cand bag cheia in contact si pornesc motorul masina se inchide/deschide de cateva ori. Uneori dupa ce o opresc nu se descuie singura, daca apas pe butonul de deschidere de pe usa (de langa butoanele de la geamurile electrice) iarasi nu se deschide, trebuie sa trag de manerul de la usa care doresc sa o deschid. Alteori nu reusesc sa o incui din telecomanda alarmei, din cheie actionand butucul se inchid toate usile. Mentionez ca sunt atentionat cand am usa la sofer deschisa, la fel si cea de la pasager. Masina se incuie singura in mod normal cand viteza depaseste 15km/h si se descuie cand opresc motorul.


Aceste probleme se manifesta ocazional, dar sunt deranjante.


Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Am verificat conexiunile alarmei, firele erau doar rasucite intre ele, le-am cosmetizat putin si le-am cositorit. Nu am verificat in burduful de la usa soferului, tind sa cred ca acolo ajunge firul care da comanda de inchidere, nu am reusit sa scot burduful (mai exact clipsurile la plasticul alb care intra in stalp) si am renuntat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate alarma de tot si vezi daca mai face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare..revin cu alta intrebare... cele mai  bune filtre sun  cele de la......? MAN sunt ok? ms

 

am taiat mai multe filtre Mann de ulei, in poze nu e unul de VAG, din ce imi aduc aminte a mers mai mult de un an undeva ~10k km, ce am dedus eu dupa aspectul elementului filtrant e ca acolo unde distanta e mare intre pliuri trece mai mult ulei asfel se deformeaza mai tare hartia in acele zone datorita filltrarii neuniforme, ceea ce ma gandesc eu ca duce la scaderea randamentului la filtrare

post-75511-0-09776200-1417209246_thumb.j post-75511-0-77822600-1417209259_thumb.j post-75511-0-68853200-1417209265_thumb.j

 

 

doresc sa prezint si analiza la 2 filtre de acelsi tip de pe masina mea: mann in stanga si mahle in dreapta

 

diferenta de la taiere e ca din filtru mahle nu era scurs uleiul deoarece arcul elicoidal tine presata mai bine acea garnitura cu rol de supapa unisens, daca nu e presata pe flansa de prindere pe motor uleiul curge pe langa ea, la mann acel arc lamelar ce tine presat tot ansamblul  filtrului se slabeste in timp, asta e primul aspect ce se observa la taiere ca arcul elicoidal impinge si cel lamelar e cam mort nu mai tine ansamblu filtrant strans pe acea garnitura cu rol si de membrana unisens, faptul ca nu se scurge uleiul prin filtru ajuta la mentinerea uleiului in rampa astfel protejeaza motorul la pornire prin ungere mai buna

 

a doua diferenta cu plus tot pt. mahle e nr. de pliuri (elementele au aceasi latime, adancime si diametru) la mahle sunt 67 iar la mann 54, deci mahle are suprafata de filtrare mai mare ceea ce duce la filtrare mai buna si rezistenta de trecere a uleiului mai mica

 

poate din cauza de mai sus, elementul filtrant fiind mai mic la mann ca si suprafata, a aparut si a 3a diferenta in favoarea mahle, si anume deformarea pliurilor la filtrul mann, avand suprafata mai mica aceasta s-a fostat mai tare... (nu e singurul mann cu pliuri deformate pe care l-am vazut)

post-75511-0-94253600-1417210185_thumb.j post-75511-0-02344800-1417209640_thumb.j post-75511-0-43964400-1417209645_thumb.j

pana la urma mahle m-a convins la filtrele de ulei, si nu au mintit in reclama

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In viata mea nu am stat nici-odata sa tai filtrul de ulei dat jos de pe masina si sa fac studii comparate...

Postul tau tare seamana a reclama ... ai grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o problema cu Skoda Fabia 2002, 1.4 MPI, 44 KW.

Zilele trecute, din senin, mi s-a aprins in bord becul de la lichidul de racire. M-am uitat sub capota si am vazut ca in bazin era cu mult sub MINIM. M-am dus cu masina la magazin sa cumpar antigel, am lasat-o sa se raceasca aprox 3 ore si cand sa completez am observat ca, de data asta, nivelul crescuse cumult peste MAXIM. M-am dus la un Service sa verific si pe drum, in bord imi indica apa la 90 de grade dar nu baga caldura deloc. Apoi a crescut peste 90 de grade spre maxim, a inceput sa scada iar la 90 de grade si a inceput sa bage caldura. La service mi-au zis ca nu se stie sigur problema: ori garnitura de chiulasa, ori radiatorul, ori termostatul (termostatul l-am schimbat recent). Dupa ce am plecat de la service iar mi se aprindea becul de la apa, bazinul era gol, daca desfaceam capacul bolborosea si isi nivelul apei din bazin crestea. Dilema mea este de unde apar aceste oscilatii mari de nivel in bazin si de ce nu baga caldura daca apa este la 90 de grade? Ce problema ar fi? Si ce solutie?

Va mmultumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In viata mea nu am stat nici-odata sa tai filtrul de ulei dat jos de pe masina si sa fac studii comparate...

Postul tau tare seamana a reclama ... ai grija.

 

Nu am treaba cu domeniul auto, dar ceea ce fac e din hobby, pasiune, sau pur si simplu un mod de relaxare. Din partea mea se poate sterge acel clip cu reclama sau intreg postul. Eu daca faceam reclama cred ca nu asteptam 2 ani sa schimb 2 filtre de ulei si sa le pastrez sa va fac poze... Poate ca pentru cineva totusi e bine-primit acel post pentru ca nu multi au acces la un garaj/banc/menghina/bomfaier si poate ca sunt perfectionisti si in privinta filtrelor nu doar a uleiurilor.

 

Bafta tuturor la ales filtre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt. DUGHY : Eu stiu că în momentul când s-a dus garnitura de chiulasă, când scoți joja pentru a verifica nivelul de ulei, pe jojă nu mai este ulei ci o spumă cenușie, iar nivelul pe jojă este foarte mare semn că apa (lichidul de răcire) s-a scurs în baia de ulei. Mă mai gândesc că în momentul când s-a schimbat termostatul nu s-a completat îndeajuns (sau deloc) cu lichid de răcire. Sau termostatul nu e bun... Eu cred totuși că nu ai destul lichid în sistemul de răcire și ai și aer, ceea ce duce și la creșterea/scăderea nivelului de lichid în vasul de expansiune, plus că nu ai nici căldură dacă ai aer pe instalație.         

Modificat de sveck78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul nu pare sa fie amestecat cu antigel. Si nici antigelul nu este amestecat cu ulei.

Am mai completat cu puțin antigel si la fel. Când scade sub nivel, când trece peste nivel. Ma gândesc ca de câteva Ile se putea stabiliza antigelul in instalație pentru ca am mers cu masina pe distante mici.

Instalația nu are nici un orificiu de aerisire?

Culmea este ca la 90 de grade nu baga căldură.

Sa fie de la garnitura de chiulasa? Sau poate sa fie si vreo defecțiune la calorifer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caloriferul (sau radiatorul de incalzire) nu are robinet ca Dacia 1310, are doar o clapeta de directionare a aerului, Circuitul de racire misca apa prin calorifer constant si independet de pozitia termostatului,

 

LE

Circuitul se aeriseste singur, lasa masina sa ajunga la 90 de grade sa deschida termostatul.

Problema caldurii poate fi de la motorasul de pe aeroterma v68.

Tu ai probleme mai mari fiindca apa trece de 90 de grade si nu are voie la tipul tau de bord, fiindca asta inseamna ca ceva nu e in regula pe la motor de aceea recomand sa lasi masina la cine se pricepe sa vada ce e problema, de pe net nu poate nimeni sa te ajute cum astepti tu o solutie.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles.

Si atunci problema unde ar fi? La garnitura de chiulasa?

Ce verificări sa mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e garnitura problema pot aparea bule in vasul de expansiune dar nu e neaparat, dar poate fi si termostatul de vina, montaj incorect sau defect de fabricatie.

Oricum ai o problema fiindca creste presiunea in instalatia de racire prea mult, in mod normal nu trebuie sa scada nivelul la incalzire, din contra creste o idee in cauza dilatarii lichidului. La tine fiindca ai presiune in instalatie prea mare se umfla furtunele si iti dispare lichidul in ele.

 

Atentie sa nu lasi masina cu apa simpla ca o sa ai probleme cu etansarea pompei de apa, nu mai vorbesc de inghet...

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mereu am completat cu antigel si apa distilata, nu cu apa plata. Când scade se duce aproape tot din bazin si când creste se duce cam 2 cm peste maxim. Nu cred ca e vorba de dilatarea curtinelor. E o diferență de aprod 0,5-1L de lichid. Asta nu pot să-mi expic unde se duce si de unde reapare.

La service mi-a spus ca ar di garnitura de la chiulasa dar nu era nici el sigur. Si nu vreau sa plătesc degeaba daca nu va fi asta problemema.

Modificat de dughy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Fabia există un robinet de golire a instalației de răcire : cum te uiți la motor, este în partea dreaptă a radiatorului de răcire, pe furtunul care iese din radiator în partea de jos. Ai acces la el pe sub mașină. Poate merge aerisită manual, deși aerisirea se face singură la mașinile noastre.  

Dacă temperatura crește așa mult, se poate ca termostatul să fie cu defect din fabricație, blocat pe închis sau deschide foarte târziu. Eu îs pățit cu o sondă lambda, defectă de nouă...

 Caută totuși un meșter bun, care să știe unde și pe ce să pună mâna. Noi doar ne putem da cu părerea, iar în asemenea cazuri e destul de greu să dai un diagnostic. Baftă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai intrebat ti-am raspuns. Daca vrei sa-mi zici ca ti se dilata motorul, radiatorul, caloriferul, sau ca apa dispare temporar in camera de ardere sau baia de ulei si apoi vine inapoi sa sti ca nu te cred. E ultimul meu post in problema ta, am incercat sa te scutesc de citit nu sa fac polemica. :)

 

LE

sveck78 - numele robinetului iti spune functia lui, altceva nu face crede-ma pe cuvant :D

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca termostatul e bun. Daca ar fi fost defect ma gândesc ca mi-ar fiarbă apa in instlatie. Am verificat cu motorul pornit. Ajunge la 90 si după ceva timp pornește ventilatorul de la radiator. Apoi se oprește când se răcește si tot așa. Nu am oscilații in bord la nivelul temperaturii apei. Ideea e ca mecanicul a zis ca poate fi chiulasa, caloriferul sau pompa de apa.

In cazca o sa le verifice pe toate eu o sa plătesc manopera si piesele pentru toate operațiunile lui?

M-ai intrebat ti-am raspuns. Daca vrei sa-mi zici ca ti se dilata motorul, radiatorul, caloriferul, sau ca apa dispare temporar in camera de ardere sau baia de ulei si apoi vine inapoi sa sti ca nu te cred. E ultimul meu post in problema ta, am incercat sa te scutesc de citit nu sa fac polemica. :)

Nu te-am acuzat ca faci polemica. Din contra, am apreciat părerea ta cat si a altora. Încerc sa ajung la un consens in funcție de părerile voastre. Doar ca am încercat sa explic si eu mai exact ceea ce se intampla.

 

LE

sveck78 - numele robinetului iti spune functia lui, altceva nu face crede-ma pe cuvant :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Sergiu, mă gândeam eu ca numai asta face.

E posibil să fie și pompa de apă. Ce simptome aveai de a trebuit să schimbi termostatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se prelingea apa pe la garnitura de la termostat.

De exemplu, acum m-am dus la masina, motorul rece, nepornita de aseară. Bazinul gol. Am desfăcut capacul si a aparut putin anigel pe fundul bazinului. M-am dus cu masina la magazin sa cumpăr antigel, am mers 2 km. Cand sa deschid capacul sa completez a început să urce nivelul aproape 3/4 din bazin si bolborosea si dădea afara pe la preaplinul de la bazin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu ce să mai zic. Cert e că trebuie să ajungi la un service. Înainte de a schimba termostatul, făcea la fel ca acum? Aveai căldură în mașină?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa schimb termostatul nu baga căldura. De-aia m-am dus la service. Au vazut ca se prelinge pe la termostat si au spus ca din cauza asta. Dar degeaba... Problema persista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!