Jump to content

Audi A4-B6 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

.......... Sincer mi-au cam dat batai de cap: ba nu imi placea culoare, ba dadeau erori , ba se ardeu prea repede, ba se stingeu asa din senin dupa care se aprindeau...

Si cred ca se potivesc si pe unele skoda. Pe Seat EXEO.............

Felicitari pt. idee si reusita :icon_thumleft: , de ceva vreme ma lupt si eu fix cu aceasta problema, am incercat o gramada de becuri, toate imi dau eroare, daca as sti sigur ca se potrivesc si pe Exeo si nu mai am eroare, le-as lua.

Modificat de tytel
Link către comentariu

.pai uitate atent la pozele facute de mine zsi vezi daca seamanalampile. Daca seamna se vor potrivi.

Link către comentariu

Superba masina! modelul, culoarea si motorizarea imi plac la nebunie + modificarile facute cu bun gust si ingrijita, bravo, felicitari !

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Au ajuns si elementele pentru definitivarea aspectului exterior.

Imi doream de mult timp aceasta schimabare! :icon_bounce:

Abia astept sa arate si fata masinii mele asa:post-12154-0-83033100-1347862950_thumb.j

post-12154-0-38721600-1347862699_thumb.j

post-12154-0-03418300-1347862718_thumb.j

post-12154-0-38625300-1347862725_thumb.j

post-12154-0-55411900-1347862732_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

La prima vedere pare ciudat aspectul masinii din cauza diferentelor de design intre grilele proiectoarelor si cele din mijloc.

Eu zic ca arata ok datorita simetriei: fagure stanga-dreapta, liniar sus-jos.

Like :icon_thumleft:

Link către comentariu

Multumesc P o p i c a.

La inceput si eu am fost "deranjat" de aceasta diferenta, doar ca am sat si m-am gandit ca asa a fost gandita de producatorul Audi si cautand posesori care au incercat sa schimbe si textura grilei centrale am observat ca arata mai urat. Arata mai urat deoarece in grile au folosit plasa de metal cu acelas model si marime a ochiurilor dar nu avea profunzime si nu arata chiar bine.

In orice caz chiar si la bara de S4 B6 difera grilele centrale de cele laterale asa ca nu voi fi singurul diferit. :lol:

Eu zic ca o sa arate bine si nu am sa am de ce ma plange.

Uite un vs:

post-12154-0-96711400-1347957762_thumb.j

post-12154-0-18269700-1347957776_thumb.j

post-12154-0-75138000-1347957785_thumb.j

post-12154-0-86775500-1347957799_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Uite despre ce vorbeam legat de toate grilele cu fagure: post-12154-0-75015200-1347966856_thumb.j

Se pare ca cea se sus se gaseste la un anumitunner dar cea de jos trebuie confectionata din plasa si nu prea ma incanta...

Link către comentariu

Te-am vazut acum vreo 2 saptamani pe la Palas. Foarte bine arata masina cu noile jante :D

Link către comentariu

Multumesc, multumesc!

Ieri m-am ocupat de unirea celor doua elemente.

Niste poze cu first fit. Mai e de lucat la detalii mici de prindere, dupa care o dau la vopsit.

post-12154-0-42911700-1348215357_thumb.j

post-12154-0-52962400-1348215363_thumb.j

post-12154-0-46491800-1348215370_thumb.j

post-12154-0-88009300-1348215377_thumb.j

post-12154-0-55651200-1348215383_thumb.j

Link către comentariu

Asadar am reusit sa definitivez si prinderile grilelor pe bara.

In nici un tutorial nu este specificata aceasta "mica problemuta": Cum se prind grilele!?

Ieri am stat si am construt pentru fiecare situatie in parte cate o ureche de prindere astfel incat grilele sa poata fi fixate cu usurinta si demontate la fel.

Am folosit saibe de diferite marimi, pocnituri, un coltar mic "L" de metal doua bucatele de plastic de la un suport de numar.

Grila centarla a necesitat mai multa munca intrucat am fost nevoit sa construiesc mai multe "urechi" de prindere: post-12154-0-63311500-1348733814_thumb.j

Grilele laterale se prind in 4 din 5 cleme direct pe bara, aici am fost nevoit sa construiec doar o ureche (pentru astea am folosit bucati din suportul de numar :lol: ) post-12154-0-85886700-1348733821_thumb.j

Cam atat despre bara.

Acum va mai arat ce va urma ca proiect pe viitor intrucat mi-au venit piesele comandate din america.

Este vorba despre clapeta de actionare a deschiderii portierei din fata dreapta. Asa cum bine stiti acestea au butonul de actionare blocare/deblocare portiere. Un lucru util mai ales pentru sotia mea care simte nevoia acelui buton de cand avem copil. post-12154-0-79625900-1348733792_thumb.j post-12154-0-93036600-1348733796_thumb.j

La pachet cu acesta am luat si butonul de blocare/deblocare din spatele consolei pentru pasagerii din spate. Acesta e in varianta cu scaune incazite asa ca se pare ca am ce face pana la iarna..... post-12154-0-25222400-1348733801_thumb.j Sper sa fac si bancheta spate inclazita.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Manerul se potriveste plug&play? La passat trebuie schimbata fata de usa ptr ca manerul, avand si acel buton, e mai lung putin

Link către comentariu

Multumesc Razvan.

ANdi B., salut.

Lampile de numar au cod de pordus OEM pe care l-am facut public. Fara suparare, un simplu search pe google iti indica cel putin 50% magazine care vand aceste piese. Fiind piese auto, cu codurile respective te poti adresa fiecarui magazin de piese auto si ceri o cotatie de pret pentru cele doua coduri. Daca nu vrei sa te complici, da o fuga la reprezentanta si plateste pretul.

Mihai, din fericire in cazul meu este plug & play hardware. Problema la audi este ca doar anumite calculatoare de usi suporta si acel buton de blocare/deblocare. Am noroc ca detin acele calculatoare ;)

Link către comentariu
  • 2 months later...

S-a vandut? de ce ex car?

Poti sa zici un pret pt care a plecat frumusetea asta de audi??

Link către comentariu

Lucian, masina intradevar a fost vanduta . M-am hotarat foarte repede si la fel de repede s-a si vandut.

Pretul de vanzare a fost 8500 euro, pretul pe care eu l-am cerut.

B6-le a fost inocuit de un B8!

Nu vreau sa devin sentimental, dar cu sinceritate va spun, ca nu mi-a fost tocmai "comod" sa o vand... De fiecare data am lucrat la ea cu devotament si convingerea ca nu o voi da niciodata. Dar uite ca lucrurile astea se mai schimba in viata.....

Astfel "A4-B6 - personal detailing" si-a incheiat periplul pe acest topic lasand loc noului "A4-B8 - personal detailing" pe care vi-l prezint cu mare placere si incantare:

Audi A4-B8 - personal detailing

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Da sigur, se poate inchide doar ca va rog sa il lasati vizibil sa mai pot rememora 4 ani de munca si satisfactii.

Multumesc

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!