Jump to content

Probleme injectoare ALH


misufha
 Share

Postare recomandată

daca a inceput sa sufle degeaba mai strangi . schimba saibele la toate injectoarele .

ha ,ha am postat in acelasi timp .

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) chiar in acelasi timp, sper sa fie doar saibele tocmai deasta intrebam, sa stiu daca e ceva foarte grav. Trebuie sa recunosc ca din punct de vedere al combustibilului am fost foarte permisiv, si asta o sa imi fie invatare de minte.

Modificat de bongeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

In urma cu ceva vreme am bagat motorina cu apa si s-a stricat electronica din pompa mai precis s-a impuscat un pin dar pana s-a aflu asta am fost la mesterii de la Chibrit (1 Mai) care desigur cica mi-au curatat pompa si mi-au spus ca nu o pot repara asa ca am reparat-o cumparand alta dar masina nu mai trage ca la inceput.Ma chinui de vreo 2 ani pentru ca nu am avut bani, am curatat injectoarele, am tras la punct distributia, am schimbat turbo plus verificat wastegate.Totul e ok dar masina trage dar pe la 3000 se simte o lipsa de putere care nu e limp si se aude un tacanit puternic si asa face oricat as tura-o.Nu scoate fum deloc adica simt ca parca nu ar avea ce sa arda si ma gandesc ca poate fi de la injectoare.Au fost si curatate si reglate dar unul s-a blocat chiar la ei in curte si abia a mai pornit masina pentru ca practic a ramas pe compresie si eletromotrul nu  mai putea sa invarta dar macanicul de acolo au spus ca trebuie sa mai merg cu ea ca isi da drumu si de mai bine de un an tot asa merge.O sa merg la un prieten sa dau un log dar nu stiu daca are rost si nu stiu daca mai bine sa ma apuc sa cumpar niste injectoare second pentru ca am inteles ca la log e posibil ca injectoarele sa fie ok dar de fapt ele sa nu fie tocmai ok.Niste sfaturi ar fi de mare ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea electronica nu are legatura cu calitatea motorinei.Dupa inlocuirea pompei sa reglat avansul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Da s-a reglat avansul si verificat pe grafic.Partea electronica am presupus ca a suferit un fel de electroliza din cauza apei pentru ca alta motivatie nu am gasit pentru ca acel pin sa se topeasca la propriu.

 In fine ideea e ca masina nu a mai tras si nici nu ma trage ca la inceput si ce e si mai frustrant e ca nici fum nu scoate oricat as accelera-o.Maine sau poimaine o sa dau un log si o sa atasez unde mi se va permite poate am noroc sa vad care e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă pui vagcom-ul pe ea pune nişte prinscreen-uri aici cu grupurile 001, 004, 007, 013

Pentru log în mers fă-l pe 003, 010, 011 şi postează-l în topicul dedicat

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/?page=459#comment-2700701

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari

Masina este Golf 4, 1.9TDI, 66Kw, 2002, ALH.

va rog, daca puteti sa-mi explicati, ce inseamna erorile si daca injectoarele sunt in parametric.

                                         Sanatate!

LOG-01-000-001-013.csv

vag azi.pdf

Modificat de mmirel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile la injectoare sunt ok

in rest, probleme la cele doua bujii mentionate in scan si verificata pedala de acceleratie - comparat in blocurile de masura, valorile celor doi senzori

injectorul cu fir - trebuie vazut daca este o problema de alimentare, de injector/cablaj/conectica sau de pompa injectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand un ALH stie sa spuna care bujie este defecta?

Eu nu sunt sigur ca alea sunt erorile REALE de pe masina ta. FA o diagnoza cu o interfata ORIGINALA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codurile de eroare reale - mai departe, legat de interfata - este alta`discutie

G4/Bora nu stie de monitorizare independenta la bujii - asta e clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am facut diagnoza cu interfata originala insa erorile acestea raman.

17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault
P0671 - 35-00 - -
17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault
P0673 - 35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori interfata nu e originala ori ecu tau are o problema.

 

posteaza tot ce apare la scan, nu doar eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am atasat log-ul.

Self-Diagnosis Log
Thursday, 10 March 2016, 13:35:01:0
VIN Number: 9BWGP21JX24071995 License Plate:
Mileage: Repair Order:
Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,22,29,35,36,37,39,46,47,55,56,57,75,76
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.LBL
Controller: 038 906 012 FD
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 4102
Coding: 00002
Shop #: WSC 00000
VCID: 57C1085FA615
9BWGP21JX24071995 VWZ7Z0B5282386
2 Faults Found:
17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault
P0671 - 35-00 - -
17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault
P0673 - 35-00 - -
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------

Modificat de mmirel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudata seria de caroserie si mai ciudat ca nu apare tipul interfetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, masina este fabricata in Brazilia pentru America de nord respectiv Canada.

Precizez ca daca sterg erorile, dupa 5 minute lasata la ralanti si repornesc motorul, nu mai apare nici martorul check engine nici eroare pe vag.

Erorile deci sunt provocate de pornirea motorului rece fiind, cand se incalzeste, dupa ce sterg eroarea , nu mai apare.

Am atasat toata scanarea, cu senzorul abs am rezolvat.

mirel diagnoza.pdf

Modificat de mmirel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica/schimba bujiile .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am schimbat anul trecut, tot din aceasta cauza, am cumparat Beru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si poate totusi s-au defectat . MAsoara cat curent consuma bujiile cu pricina.

MAsoara firele de la bujii la releu (nu stiu sa-ti spun care deoarece nu am scheme cu acea masina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, am comandat un multimetru (UNI-T UT50D) si astept sa ajunga, am sa revin dupa ce, poate, reusesc sa masor.

     O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou, am verificat bujiile cele doua (cilindrul 1 si 3), nu erau intrerupte insa aveau valoarea masurata mare. Am schimbat cu 2 buji din cele schimbate anul trecut, am sters martorul si nu a mai aparut. Acum insa am 2 bujii Bosch si 2 Beru, cred ca sunt compatibile.

Multumesc pentru atentia si sfaturile date.

Modificat de mmirel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

       Am fost la Florin, am dat un log si s-a descoperit ca masina nu trage pentru ca turbo nu face presiune, am reparat turbo si masina tot nu trage astfel ca am verificat singur cu un manometru daca turbo face presiune si face aproape 1 bar si totusi nu intra in limp si nici nu trage (mentionez ca am masurat presiunea in mers la fel cum ai face un log).Cand am fost la Florin altceva nu a mai aparut in afara de preisunea scazuta in turbo, 0.6 bar, avansul super, injectoare in regula,am schimbat si senzorul de presiune de pe admisie, catre ce sa ma duc cu gandul sau ce mai pot verifica??? nu mai stiu ca sa ii mai fac.

 

Modificat de Ionut B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/20/2016 at 4:20 AM, Ionut B. said:

       Am fost la Florin, am dat un log si s-a descoperit ca masina nu trage pentru ca turbo nu face presiune, am reparat turbo si masina tot nu trage astfel ca am verificat singur cu un manometru daca turbo face presiune si face aproape 1 bar si totusi nu intra in limp si nici nu trage (mentionez ca am masurat presiunea in mers la fel cum ai face un log).Cand am fost la Florin altceva nu a mai aparut in afara de preisunea scazuta in turbo, 0.6 bar, avansul super, injectoare in regula,am schimbat si senzorul de presiune de pe admisie, catre ce sa ma duc cu gandul sau ce mai pot verifica??? nu mai stiu ca sa ii mai fac.

 

salut cat a costat senzorul de presiune admisie?

Modificat de golftdialh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai descoperit ca daca am scos mufa de la debitmetru masina merge la fel asa ca pana la noi sfaturi o sa caut un debitmetru la dezmembrari ca sa fac o proba, problema e ca am modelul acela mai rar care s-a pus si pe golf 3 cu mufa mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te deplasezi pana in Berceni te ajut eu sa probezi debitmetrul......0722800384

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!