Jump to content

Aux-heating / heater element Z35


drilling engineer
 Share

Postare recomandată

Am refacut aseara testul, a fost mai frig afara.

Temp exterioara 7gr.C, temp lichid racire 20gr.C, clima pe High, 950rpm, load 72%, 14,27V charging.

- La 1 min de la pornirea motorului aerul pe la duza de la parbriz (pe unde este jetul cel mai puternic) avea 28gr.C, temp lichid racire 24gr.C;

- La 2 min aveam 33,4gr.C la duza, temp lichid racire 30gr.C;

- La 3 min aveam 34,5gr.C la duza, temp lichid racire 32gr.C;

- La 4 min aveam 35,2gr.C la duza, temp lichid racire 34,8gr.C.

Cred ca auxilary heater functioneaza, totusi nu e cine stie ce aport la confort.

Mai incerc la temp sub 0gr.C.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Cine se pricepe si ma ajuta si pe mine cu niste indicatii cum sa schimb rezistenta aia electrica (z35). Am gasit ceva aici: http://www.golfmk5.com/forums/showthread.php?t=113468 ,

dar nu m-a ajutat prea mult. Nu am reusit sa scot rezistenta din locasul ei.

Are idee cineva cum o pot scoate? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Am si eu o problema pe 1.9 TDI cu rezistenta asta. Din primavara mi-a zis vag-com-ul ca e defecta, iar zilele trecute m-am pomenit ca imi zice ca de fapt am "electrical fault in circuit - intermittent", dar bucuria nu a tinut mult, intrucat a revenit iar la starea de defecta.

Avand in vedere felul in care se comporta, as zice ca nu functioneaza mai deloc. Nu prea mi se pare ca incalzeste aerul, desi taica-meu imi zicea ca nu-s intreg eu la cap si ca adie nitel aer caldut, dar asta era dupa vreo 5 minute. Eu totusi nu sunt de acord cu el. La 5 minute dupa pornire, un diesel nu cred ca ramane tot bocna; se mai incalzeste nitel lichidul de racire si iti poate da senzatia falsa ca vine aer caldut. Cel mai probabil rezultatul il voi vedea cand se va asterne gheata pe parbriz prin decembrie, ianuarie, si va izbandi au ba sa o topeasca rapid (<=3 minute presupun ca e un timp generos in care PTC sa inceapa sa topeasca gheata).

Ce mi s-a parut si mai dubios a fost ca la adv. measuring in vag-com pe modulul 7D al rezistentei, imi zicea ca papa ~680W, ~51A si ca power reduction e 100% (iar in paranteza explicatia acelui camp era: 100%=PTC ON; 25%, 50%=Partial ON si 0%=PTC OFF), adica ar functiona la putere maxima. Din cate am citit mai sus, am inteles de la colegii nostri ca rezistenta ar avea 1000-1200W...

Siguranta din cutia din compartimentul motor e in regula si la fel sunt si celelalte (toate) sigurante, chiar si cele din habitaclu.

Intrebarea mea ar fi: credeti ca e posibil sa nu mai faca bine contact mufa de CAN in carcasa rezistentei? Sau firele principale de alimentare sa nu fie stranse bine? Sau mai bine ii fac o coliva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca arata ca absoarbe curent, eu zic ca e ok sistemul, posibil ceva contacte proaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu mai pot investiga mai departe pe frigul asta si voi astepta primavara. Din ce am vazut prin ELSA, sunt o gramada de plastice de inlaturat si am experiente neplacute cu demontarea lor la temperaturi neprietenoase. :)

Merci pentru info!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, nu lasati aeratoarele laterale deschise cand folositi PTC ul. Aerul cald este instantaneu iar dupa un minut este fierbinte. In cateva minute este cald bine in masina, chiar mult prea cald. Si vorbesc de temperaturi sub 0gr.C afara. Lasati pe HI si apasata doar tasta pentru parbriz, eu in cateva minute trebuie sa reduc serios din grade ca nu mai pot sta in masina.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Azi am avut si eu o surpriza placuta din partea PTC-ului.

In urma cu cateva luni de zile ma plangeam ca nu imi mai merg toate cele trei rezistente ale elementului PTC (suspectez ca imi mergeau 2 din 3, luand in considerare puterea absorbita).

Dupa ce am schimbat bateria Skodei, am intrat iar sa ii curat erorile si am constatat ca PTC-ul era curat si functiona bine (absorbea ~1000 W).

Oare sa fie suficient de desteapta centrala de electrica incat sa fi pornit doar doua din cele trei rezistente in mod intentionat, din cauza bateriei degradate? Totusi, de ce ar mai fi stocat eroare pe modulul PTC-ului daca facea cu buna stiinta aceasta selectare a consumatorilor?..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, centrala fiind cea care se ocupa de cam tot ce electric pe masina, stie si la cat lucreaza alternatorul si cat curent absoarbe bateria si care e rezistenta ei interna. centrala comanda chiar si incalzirea in scaune daca sa porneasca sau nu, chiar daca tu ai selectat putere maxima de incalzire. Nu stiu insa de ce a stocat eroare PTC-Ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am constatat ceva suprinzator...cred.

Pornire la -10gr.C, clima ramasa pe 22gr.C, faruri oprite, dezghetare luneta oprita.

Dupa 5s de la pornire am auzit clic-ul primului releu de incalzire auxiliara, apoi la cca. 3-5min si al doilea.

Este posibil ca incalzirea auxiliara sa porneasca si daca clima nu este pe High, desigur daca nu exista alti consumatori prioritari la alternator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IN unele PDF spune ca trebuie sa fie selectata 75-80% din scala de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Makes sense.

Minim inainte de Low este 16gr.C, maxim inainte de High este 29gr.C, deci 22gr.C este la 76%.

Multumesc de confirmare, nu ma mai chinui sa dau pe High de acum incolo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

as vrea sa va spun ca mie,pe frigurile care au fost,intr o distanta de mai putin de 1km,si un timp de1-2 minute,imi baga draguta de ea aer cald cu clima la 22 grade si pe Econ :icon_redface: .

o iubesc :wub:

ma rog,a se citi "aer caldut"!

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da - incearca sa o dai pe HI, ca sa bage si mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai oare are ce sa bage mai bine?:) ok,am sa incerc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

La mine e defective PTC-ul l-am verificat cu vag-comul si chiar dupa vreo 2 ore de chinuiala,am demontat sub bord si am ajuns la elementul respectiv care din pacate nu functioneaza.Aveti idee unde as putea gasi prin Cluj unul de schimb?Am gasit unul la dezmembrai dar din pacate era diferit.Al meu e 1K0 963 235 E iar cel ce l-am gasit,parca pe la 60 de roni,se termina cu F...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e cel cu electronica in el se repara.

Sent from my  using Tapatalk.

Cel cu F e fara electronica.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se poate repara,imi poti da niste detalii,te rog,il pot repara eu,sau la cine sa apelez in Cluj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se refac niste lipituri in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!Al Bundy,multumesc pentru sfaturi!Zilele astea am reusit sa recuperez integratul de la PTC.Un prieten mi-a intarit lipiturile de la rezitentele alea micute de pe el.Acum e cald,asa ca l-am legat la curent si mufa de date asa,scos din locasul lui,si apoi am dat din vag-com test.Vreau sa zic ca in mai putin de 5 secunde nu mai puteai tine mana pe el.L-am montat definitiv si intr-o noapte(pt ca e cald acum afara)cu motorul rece,am dat caldura pe maxim si instant venea aer cald bine de tot.Cred ca la iarna o sa se vada diferenta.Chiar merita facuta treaba asta pentru ca unul nou e 1700 de ron.Ulterior,am vorbit cu un baiat ce zicea ca a mai reparat o gramada de PTC-uri si zicea ca la mine a fost bine ca doar rezistentele erau dezlipite si ca mai puteau fi arse si mosfet-urile(3 plastice negre de pe integrat)care de fapt dau comanda la rezistenta pe 3 cai,in functie de cata putere e nevoie dar si alea pot fi schimbate si nu e foarte scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan Catalin

Se poate monta aux-heating, pe un Golf 5 care nu a venit din fabrica cu asa ceva?

Ce piese ar trebui achizitionate si cu coduri insotite daca se poate.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai citi atent topicul asta sigur ai gasi raspuns!

Sent from my GT-I9100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

buna ziua..! skz ptr deranj am si eu o intrebare la tine al bundy spune-mi si mie am in dotarea masinii acel " minunat"..webasto de care sunt si nu prea sunt multumit deloc..adica ma refer aici la incalzirea greoaie adica dupa 10-15 min incepe ceva ceva sa se simta...in timpul asta iti omoara bateria..adica baterie de 70 am/h noua a doua zi cand i-am dat cheie a simtit ca nu prea are vana.Mentionez ca i-am facut o proba azi 25.sep .2014 de 20 min maxim..si culmea am constat ca de pe maxidot lipseste acel meniu AUX HEAT pe care l-am avut..mentionez ca nu-i prima oara cand "pierd " acel meniu..intrebare ? acel meniu se poate sa dispara..?odata setat pe masina..?se poate sa dispara subit..?isi poate pierde comfigurarea?ma mir ca nu-mi vine sa cred..si as vrea ca cineva daca se poate sa-mi spuna daca se poate asta..multumesc anticipat

:icon_confused:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adinecula,poti fii mai explicit in legatura cu acel meniu AUX HEAT de pe maxidot?ca am si eu maxidot si PTC si nu imi apare acest meniu.Sa fie oare ca eu am PTC cu termnatia D? care e diferenta intre 1K0 963 235 D si 1K0 963 235 E ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca ai PTC nu are cum sa apara pe maxidot meniu de AUX HEAT. Acel meniu apare doar la masinile cu incalzire stationara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!