Jump to content

KM reali!?!


Cato
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca au atata importanta km astia "reali". Cand cumperi o masina sh din import si dai 6-7 sau chiar 14-15.000 de euro pe cale de consecinta ai de facut 2 cheltuieli mari: tot ceea ce inseamna inscrisul masinii (taxa de inmatriculare+RAR-ul) si a doua este distributia de facut. NU cred ca cineva care a dat cateva mii de euro bune (chiar peste 10.000 pe o masina) mai sta pe ganduri sa mai faca o cheltuiala de (sa zicem) 1500 ron pentru schimbarea distributiei. Poate sa se jure neamtul si pe ma-sa si sa imi arate carti service in toate limbile ca tot ii faci distributia. Unde ai dat atatea mii de euro, mai dai 1500 ron si o faci si dormi linistit ca nu are ce se rupe decat sa iti pui mainele in cap si pe urma sa te uiti la cartea service ca de fapt nu are km din cartea service si implicit distributia trebuia schimbata. Parerea mea ca la o masina conteaza cum se prezinta tehnic, nu km "reali". Am vazut in Romania (e adevarat adus recent din Germania) un Passat B5.5 albastru inchis din 2003 cu 245.000 km afisati pe bord dar arata si mergea impecabil. Nu imi venea sa cred cum arata si merge la km aia de pe bord. Nu mai fiti obsedati de cati km "reali" au masinile. Numai ea stie cati are :hainoroc:

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul m-am convins ca distributia este schimbata si prin verificarea la reprez.VW, si ca atare nu am de aruncat 1500 ron doar pe supozitii.(Nu sunt paranoic sa am indoieli fata de orice persoana,mai ales din DE).Nu este o obsesie chestia cu km.reali.Masina in general nu se misca prin teleportare,deci are un motor si alte piese in miscare,care au si ele o durata de viata,care scade odata cu nr.de km parcursi.Deci la o masina cu 250000km cum spui,vei inlocui muuuult mai repede piese uzate la motor,& restul ce concura la deplasare(cam tot ce este in miscare si supus frecarii),decat cel care ia o masina cu 100000 km;legile fizicii actioneaza,vrem nu vrem.Unii se imbata cu ideea ca doar aspectul conteaza si ca merge bine pe moment.Cam la fel gandesc si cei care in deplasari isi fac doar calculul benzinei consumate;nu iau in calcul uzurile pieselor,consumabile schimbate,etc.Daca peste putin timp vor trebui sa investeasca in inlocuiri de piese,asta nu mai iau in calcul.Fiecare cum doreste,poate face,dupa posibilitati materiale.Cand castigi banii,usor la fel de usor te dispensezi de ei,cam asta cred ca sta la baza acestei filozofii.Cei care-i obtin mai greu,se uita de 2 ori pe ce dau banul;(reducerea perderilor se numeste)

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O masina cu mai putini km in DE este mai scumpa la acelasi nivel de echipare cu una cu km mai multi. Regula e simpla: dai mai mult la achizitie si iei ceva cu km mai putini sau dai mai putin la achizitie si cumperi cu km mai multi. Varianta de echiplare (plus optiunile) si km fac pretul unei masini. Cine stie ca are pe ce sa ceara, tine la pret. Este si normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va fac si eu o intrebare de curiozitate

La service in varianta Long life, reviziile se fac la intervale de 30.000 de km din cate stiu eu (sper sanu gresesc, nu sunt cel mai in tema cand vine vb. de mecanica). daca masina cumparata din germania are in cartea service doar verificarea de 30.000 si in factura de la autohaus numarul de km este 56000?

56000 in germania e mult putin sau bine pentru o masina care a mers cam un an si jumatate pe acolo (despre o masina diesel e vb)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru o masina diesel,nu sunt deloc multi km;pentru Germania,daca sunt multi sau putini,asta e relativ:unii fac mai multi altii mai putini.A circulat ceva,la 3000/luna.A mea,tot din DE,a circulat 110000 in 8 ani(da asta e mai rar ce e drept).In general se circula mult pe acolo.E bine ca ai luat-o acuma si nu dupa inca 4 ani rulati in stilul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

la un golf 5 se pot afla km reali cu ajutorul unei interfete si a unui vag-com?

mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina a fost dusa pentru revizii si eventualele reparatii la reprezentata atunci pe baza VIN-ului se poate afla numarul de kilometrii si data la care a fost ultima data la service (de asemenea si tote interventiilie facute sunt inregistrate). Asta ar fi metoda cea mai sigura dar dupa parerea mea metoda 100% sigura nu exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. credeam ca o baga la un tester, vag-com, laptop si ii afla cu aproximatie...

ca din cate am citit la golf 4 se pot afla km reali...nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu. Metoda din postul precedent este valabila si pentru golf IV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune vag tacho pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. credeam ca o baga la un tester, vag-com, laptop si ii afla cu aproximatie...

ca din cate am citit la golf 4 se pot afla km reali...nu?

Km se pot citi din ECU doar la unele motoare diesel nu conteaza pe ce masini au fost puse/: O1, G4, G5, touran, passat, O2, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
MasinaPoporului

Am facut si eu o diagnoza la un polo din 2001 cu motor e 1000 cm3 si in bord avea 150.000 km iar cand amintrat pe Instruments aparea ca in poza.la dieselul meu...ce apare la instruments apare si in bord.Ma poate lamuri careva?

2mrwnsp.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Ma poate lamuri careva?

Da.

Am scanat pana acum vreo 7-8 Polo si la vreo 5 din ele imi arata aceeasi valoare 655 350 km (indiferent cati km erau afisati in bord) iar la restul nu-mi arata deloc, asa ca eu cred ca asta cu cititul km reali la Polo nu prea e compatibila cu VagCom.

Parerea mea... care este. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

bai oameni buni astia care preferati masina din romania cu 50k km in loc de o masina din germania cu 150k km...ganditiva ca la noi in romania is numai hartoape,mergi umpic,pui frana,iar tragi de ea sa plece,iar opresti(semafor,trecere de pietoni,etc.)in germania masina aluneca pe autobahn si ganditiva ca nu sunt ca la noi stradute sa faci 5km pana acasa ei fac si 100km d ela magazin pana acasa sau unde vor ei sa mearga...intradevar ca pot fi si masini mai "varza" din germania,dar parerea mea e ca daca o cumperi d ela un proprietar si nu de la autohaus nu prea ai ce probleme grave sa ai....

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina a fost dusa pentru revizii si eventualele reparatii la reprezentata atunci pe baza VIN-ului se poate afla numarul de kilometrii si data la care a fost ultima data la service (de asemenea si tote interventiilie facute sunt inregistrate). Asta ar fi metoda cea mai sigura dar dupa parerea mea metoda 100% sigura nu exista.

Da, pe baza VIN-ului se pot afla km si data la care au fost facute reviziile si daca bat cu cartea,

dar daca aplicam urmatoarea metoda:

masina 30.000 km - service reprezentanta, urmatoarea la 45.000 sau 60.000

masina face km pt revizie, omu cumpara piese originale, merge la un service, schimba tot , dar nu trece nimic pe carte.

repeta operatiunea de mai multe ori.

la un moment dat da km inapoi la 45.000 sau 60.000 si merge la reprezentanta, trece tot in carte deci bate cartea cu inregistrarile.

daca exista bunavointa orice se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan
bai oameni buni astia care preferati masina din romania cu 50k km in loc de o masina din germania cu 150k km...ganditiva ca la noi in romania is numai hartoape,mergi umpic,pui frana,iar tragi de ea sa plece,iar opresti(semafor,trecere de pietoni,etc.)in germania masina aluneca pe autobahn si ganditiva ca nu sunt ca la noi stradute sa faci 5km pana acasa ei fac si 100km d ela magazin pana acasa sau unde vor ei sa mearga...intradevar ca pot fi si masini mai "varza" din germania,dar parerea mea e ca daca o cumperi d ela un proprietar si nu de la autohaus nu prea ai ce probleme grave sa ai....

numai bine

Daca pui la socoteala ca pe autostrada in Germania nu exista limita superioara de viteza,si la o masina cu motor mic trebuie sa ai turatie mare pt a avea si viteza corespunzatoare,gandeste ce uzura are acel motor. Apoi calculeaza cat costa bucsele si telescoapele care la ei nu sunt solicitate deci le schimba rar si imbatranesc ,si cand dau de drumurile cu hartoape ca la noi te lasa repede.

Modificat de sebastian stefan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Daca motorul este mic gen 1.0 ; 1.2; 1.4 majoritatea sunt pe benzina, iar unei benzinare nu prea ii place subturata si nici nu da randament sa recunoastem, daca turometrul nu este pe undeva peste 3000 rpm la un motor pana in 1.6. Prefer o masina din germania cu 150000 km decat una din Ro cu 50000 km. Bucsele si telescoapele nu costa o avere. Decat sa schimb caseta de directie mai bine pun 4 telescoape si 10 bucse sau cate or fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu ma gandesc, daca am km reali, masina e din 2001 si cand am luat-o eu de la proprietarul din Romania, avea 113000 si ceva. Aici masina a fost folosita mai mult de o femeie si nu circula mult cu ea, asta stiu sigur, pentru ca femeia lucra la 5 minute de mers pe jos, de unde locuia. In Germania la fel tot o femeie circula cu ea, am si carte de service. Cartea originala s-a terminat la mine, adica eu am facut ultima revizie din aceea carte si acum am o carte de la serviceul unde imi fac reviziile. Masina merge bine, nu fumega cand urca dealuri si accelerez, cum am mai vazut alte dieseluri, deci mai bine raman cu km care ii am acum adica 127000, decat sa aflu ca are mai multi :blah: si sa ma enervez. Oricum, eu numai consumabile de calitate am bagat in ea si nu am avut probleme. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui la socoteala ca pe autostrada in Germania nu exista limita superioara de viteza,si la o masina cu motor mic trebuie sa ai turatie mare pt a avea si viteza corespunzatoare,gandeste ce uzura are acel motor.

nu prea vezi masini d-astea pe autoband, iar alea care le vezi, le vezi pe prima bnda si in general suporta sa mearga bine mersi cu 120-130

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Se poate face o idee in privinta km reali la masinile de dupa 2005-2006 si printr-o simpla scanare cu vagcom

Versiunea VagCom 704 (CAN) la scanarea unor module arata data, ora, si km la care s-a inregistrat eroarea (asta in eventualitatea in care sunt stocate erori)

In fapt:

Ieri am scanat un Passat din 2007 si am gasit cateva erori (ceva cu o bujie incandescenta si airbag scaun sofer)...Prima era inregistrata pe cand masina avea 145000km iar a doua la 168000km (cam prin 04.2009)...Iar km in bord arata 133000 km (la data de 07.08.2009) :lol: Deci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

adevarat doar daca data si ora erau corect setate cind s-a inregistrat eroarea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

scuzele de rigoare daca nu am postat unde trebuie dar cred ca aici e cel mai ok ... oare sa-mi fac sperante ca as mai putea gasi un golf MkIV 1.6 16v din 2003-2004 sub 100k km ? si v-as ruga mult de tot sa-mi spuneti intre ce valori credeti ca s-ar incadra un kilometraj pt masina/motorizarea/anii respectivi ? numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful meu are acum 122.000 km si e din 2002. L-am adus in tara din Germania de la un amic si avea dupa dupa doi ani facuti acolo deja 50.000. E adevarat ca nu merg foarte mult cu el ci, mai mult cu masina de serviciu asa ca sanse slabe sa gasesti ceea ce cauti tu si mai ales pe motorina ;) oricum - bafta!

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful meu are 114000 Km(reali,verificati),e din 2001,l-am luat cand avea 110000 si DA se poate,dar trebuie sa ai noroc.Eu am luat de la un pensionar care nu prea facuse Km si era foarte ingrijita,di Germania,bineinteles.Nu cred ca cineva poate stabili intre ce valori se incadreaza k m la un an oarecare.Depinde de fiecare cat circula,unii mai mult altii mai putin.Ca exista o majoritate,poate,care circula mai mult acolo,asta e altceva.

@daniel daniel-motoarele 1,6 16V de care intreaba colegul,sunt pe benzina.Nu mai da quote la postul anterior,ca este impotriva regulamentului.Se intampla la inceput la toata lumea,dar sa nu uiti pe viitor,ca-ti vor spune moderatorii.

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@videosergiu: poti gasi un golf4 la km aia daca si-a schimbat recent motorul cu unul nou. O masina cu peste 150.000 km la bord se vinde muuuult mai greu, oricat ai incerca sa-l convingi pe viitorul proprietar ca sunt km reali. Romanul mai degraba se lasa fraierit de samsari in targ decat sa creada un om cinstit, asa ca nu e de mirare ce se intampla pe la noi. Romanul se simte mai bine cumparand una cu 90.000 km "reali" desi stie ca e posibil sa fie dati inapoi, decat sa cumpere una "reala" cu 180.000. Mentalitatea: ce-o fi o fi... Eu am stat 6 luni cu fosta masina pusa in vanzare pana cand am reusit sa o dau mai departe si asta doar pentru ca nu i-am dat inapoi km. Toti ma sfatuiau sa scad 50.000 km si eram cu ea de mult data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!