Jump to content

Golf VI GTI vs Audi A3 SB 2.0 Tfsi ( vs Golf R)


paul_e88
 Share

Postare recomandată

Noua generatie de Haldex nu poate mai mult de 50% pe spate? Parca asa se vorbea sau e vorba de marketing iar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • paul_e88

    14

  • Bogdan_wrc

    10

  • Ice_2k

    8

  • dan i

    6

Nu stiu cum este "noua" generatie de Haldex, dar Haldex-ul prezent pe S3/TT nu poate din ce stiu eu. Si chiar nu inteleg cum ar putea sa faca asta cel nou, tinand cont ca la mijloc este un ambreiaj, deci tot ce poate sa faca este sa cupleze complet abreiajul, trimitand astfel 50-50. Nu? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorry pt linkul gresit, >aici< se afla cel corect.

Diferentele cele mai notabile intre Torsen si Haldex sunt dupa parerea mea faptul ca (...)

Doooomnu` Ice, colegul nostru intreba despre diferentele dintre quattro si 4motion, iar dumneata ii povestesti despre Torsen si Haldex. NU EXISTA NICIO LEGATURA intre denumirile comerciale quattro si 4motion si diferentialele utilizate. Tractiunea integrala la Audi poarta sigla QUATTRO, iar la VW - 4MOTION. Si una, si alta, pot sa foloseasca diferentiale haldex sau torsen in functie de dispunerea motorului (longitudinal sau transversal).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai zis tu mai sus ca 4motion si quattro sunt doar denumiri comerciale si ca de fapt totul depinde de pozitionarea motorului. Eu doar am dus explicatia mai departe :) N-am zis nicaieri ca quattro = Torsen sau ca 4motion = Haldex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana una-alta ce vad prin Ploiesti?

GTI sau R?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:sbine:

Nu stiu inca..nu stiu daca as simti diferenta intre ele, la stilul meu de mers in general, iar fiecare are avantajele sale. Mai ramane sa ma gandesc pana in februarie. Dar ori GTI, ori R, tot te fac sa mergi cu zambetul pe buze. :vaidecapulmeu:

GTIul parca ar fi perfect, iar R-ul se duce la un pret mult prea mare pentru un Golf, mie asa mi se pare..dar cineva din familie pune mare pret pe integrala.

Vom vedea la inceput de an, o sa scriu aici..

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

uite..pe zapada si ploaie nu trebuie sa fii Schumi sa utilizezi diferenta de stabilitate :angry:

dar un A3 2.0TFSI quattro nu se incadreaza in bani? stiu ca e model la final de cariera si mai ai A3..dar daca alegi dupa performante e o alegere buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A3 2.0 tfsi quattro nou nu cred ca ar fi ce mai inspirata alegere. Model la capat de cariera, pret cat R-ul si "muschi" si imagine sub GTI.

La quattro (torsen si/sau haldex central) exista diferentiale pe punti care sa poata muta cuplul dintr-o parte in alta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca m-am exprimat prea inteligibil. Intre punti (fata/spate) repartitia cuplului se face de haldex sau prin vascocuplaj torsen. Dar pe punti exista diferentiale care sa poate muta cuplul dintr-o parte in alta (stanga/dreapta)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista decat pe S4, A5 cabrio, A5 Sportback si noul A8. Cel putin momentan...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A3 2.0 tfsi quattro ar fi optiunea ideala dupa mine, si ar castiga in fata golfului vi, si chiar daca poate fi considerat mai "vechi", cred ca este totusi peste. Dar pretul este destul de mare de nou..

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre cele 3 optiuni as alege Golf VI... Mai studiaza piata poate gasesti o oferta de pret mai avantajoasa, eventual te poti adresa dealerilor din diverse localitati poate mai "ciupesti ceva"... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

alege golf r e mai misto , a3 ai mai avut , eu zic sa-ti iei un r dar si gti-ul este fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!