Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Salut.

De ceva timp am o problema cu calculatorul masinii si mai exact gasesc apa pe mufa repectiv pinii calculatorului.

Nu inteleg de unde poate fi sau de la ce!? Am aparatoare de plastic pe calculator si cea de la baterie deci nu ar avea cum sa se scurga apa acolo.

Ma gandesc la condens dar nu inteleg de ce sa faca!?

S-a mai lovit cineva de problema aceasta?

Dupa ce face condens/apa acolo masina nu se mai acelereaza,are probleme gen cu acceleratia care este electronica. Pana sa depisteze problema un mecanic am schimbat acceleratia si nu mai stiu ce senzori pe la motor..dar dupa catia kilometri problema aparea iar.

Acum trebuie sa ma opresc din cand in cand sa sterg sau suflu cu aer apa care se formeaza de acolo ...altfel face contact intre ei pinii si incep problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut și bine v-am găsit. Adaug și eu o problema cu rezolvare la T4 multivan 2.4 AAB 94 - 391.000 km. De când am cumpărat-o 1 săptămână a mers ok apoi a început sa piardă din putere și nu se mai accelera la apăsarea pedalei decât foarte lent, parca ceva o ținea sa nu se tureze. Am cautat pe net/forum și am găsit ca ar fi probleme la pompa de injecție.... pana la urma era cablu de la accelerație slăbit și nu trăgea doar o treime din cursa. L-am întins și a revenit mașina la cum era când am luat-o. Mai am o problema cu un sunet la planetara pe dreapta uneori bate ușor m-am uitat și are burduf rupt, dacă schimbi burduf și pun vaselina am șanse sa scap fără sa schimb capul planetarei sau dacă tot o desfac să-l schimb sa fiu sigur?

Modificat de bogdano81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poti schimba burduful fara sa dai jos planetara.. daca o desfaci, cureti bine de vaselina veche, si te uiti ce uzura are pe peretii unde culiseaza bilele

oricum , e destul de mizerabila treaba, si decat sa schimbi burduf plus vaselina si sa faca la fel, mai bine schimb capul de planetara.. parerea mea :)

daca nu batea, doar burduf rupt, atunci da, merita incercat doar burduf si vaselina

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. As avea nevoie de ajutor de la un coleg care are 2.4 d AAB. la electromotor sunt plusul de la baterie si B+(ce vine de la alternator) pe acelasi picior legate, si anume cel de sus? Sau bateria sus, iar B+ la piciorul de jos? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de prpblema ta cu planetara.

Planetara nu bate fiindca e burduful rupt, deci daca bate nu o sa se schimbe prea mult situatia daca schimbi burduful si vazelina, in schimb planetarele incep sa bata daca mergi mult timp cu burduful spart, fiindca intra mizerii/nisip care accentueaza uzura actionand ca un smirglu; ceea ce sa intamplat si la tine probabil

Acum, daca nu ar bate tare, eu unu, m-as limita doar la burduf din motive financiare; dar as curata bine zona de orice impuritati inclusiv vazelina veche si important e sa fi atent si la ce vazelina folosesti, este ceva anume pt. planetare.

Sper ca ti-am fost de folos.

Modificat de s.justin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu bate foarte tare si o sa schimb doar burduful, vaselina e cea care vine cu burduful - multumesc pentru sfat.  In legatura cu firele de la electromotor am pus pozepost-22781-0-66368900-1446477712_thumb.jpost-22781-0-02776500-1446477722_thumb.j cum e la T4 meu,sper sa-ti fie de folos , daca nu se vede bine sa-mi zici ca fac altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Merci mult pt.ajutor, sunt suficient de clare pozele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut colegi..azi  am ramas in drum..nu a vrut sa mai porneasca la automat deloc...convins fiind  ca e bateria de vina am ajuns acasa si am schimbat o...a pornit dar in momentul in care desfac o borna se opreste  desi e pe motorina masina..cumva sa fie alternatorul? am mers si cu luminile aprinse fiind ceata si probabil a functionat pe baza bateriei si din cauza asta a descarcat o..astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se opreste fara baterie, sigur nu incarca, sau e ceva la instalatia electrica(nu conteaza ca e benzina sau diesel, daca nu are current deloc, nu merge)

la abl e ok sa incerci si asa, dar la o masina cu electronica multa nu e indicat sa dai jos bornele ,bateria are rol si de stabilizator de tensiune,

verifica incarcarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e motor clasic....era de la un papuc de la alternator oxidase :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea,umezeala in mufa calculator.

Am dat calculatorul jos,in el nu prezinta umezeala deloc,am schimbat garnitura de la imbinarea placii electronice cu carcasa calculatorului,garnitura capac carcasa calculator si garnitura mufa. Apoi am cumparat un material izolator cu adeziv si am izolat firele ce intra in mufa.

Am desfacut mufa si verificat varnesurile la imbinarea cu mufa si firele si nu prezinta umezeala.

Am cumparat un alt material izolator ca o pasla ignifuga cu care am invelit mufa cu calculator cu tot,pus protectiile de plastic la loc. Apoi am izolat pe langa far si semnalizare sa nu intre aer,umezeala,apa de la ploaie(cu toate ca nu a plouat si nu intra).

Dupa circa 160 km parcursi am desfacut mufa si gasit iar umezeala,este cu siguranta apa,cateva picaturi pe centrul mufei.

Nu stiu ce sa-i mai fac. Am izolat pana si protectia de pe mufa pe dinauntru cu un burete adeziv sa acopere firele. Furtununasul din calculator l-am inlocuit si pe acela.

M-am gandit sa nu fie vapori de la baterie dar bateria e agm si chiar si asa am astupat gaura aceea din lateral fara nici un rezultat bineinteles.

Va rog un sfat,o idee cu ce as putea sa-i mai fac.

Am curatat mufa/ pinii,dat cu spray pt contacte electrice de curatat cu toate ca pinii nu-s oxidati,nici cei din mufa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea,umezeala in mufa calculator.

Am dat calculatorul jos,in el nu prezinta umezeala deloc,am schimbat garnitura de la imbinarea placii electronice cu carcasa calculatorului,garnitura capac carcasa calculator si garnitura mufa. Apoi am cumparat un material izolator cu adeziv si am izolat firele ce intra in mufa.

Am desfacut mufa si verificat varnesurile la imbinarea cu mufa si firele si nu prezinta umezeala.

Am cumparat un alt material izolator ca o pasla ignifuga cu care am invelit mufa cu calculator cu tot,pus protectiile de plastic la loc. Apoi am izolat pe langa far si semnalizare sa nu intre aer,umezeala,apa de la ploaie(cu toate ca nu a plouat si nu intra).

Dupa circa 160 km parcursi am desfacut mufa si gasit iar umezeala,este cu siguranta apa,cateva picaturi pe centrul mufei.

Nu stiu ce sa-i mai fac. Am izolat pana si protectia de pe mufa pe dinauntru cu un burete adeziv sa acopere firele. Furtununasul din calculator l-am inlocuit si pe acela.

M-am gandit sa nu fie vapori de la baterie dar bateria e agm si chiar si asa am astupat gaura aceea din lateral fara nici un rezultat bineinteles.

Va rog un sfat,o idee cu ce as putea sa-i mai fac.

Am curatat mufa/ pinii,dat cu spray pt contacte electrice de curatat cu toate ca pinii nu-s oxidati,nici cei din mufa..

Vezi sa nu for lichid de parbriz sa se scurga acolo pe undeva cand cureti parbrizul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il folosesc f rar si chiar si asa nu am gasit capacele de plastic ude de solutie. Am si capacul de la baterie care protejeaza si cel de pe calculator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Verifica cablul pe tot parcursul lui. Poate iti intra apa in el in alta parte si se prelinge pe fire in jos pana in mufa, sau poate se prelinge printre cablu si izolatia aceea tubulara ignifuga, si daca ai izolat mufa cu tot cu tubulatura respectiva cam ai toate sansele ca izolatia facuta de tine sa actioneze ca o palnie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai chiar daca ar fi apa pe fire tot nu ar putea sa ajunga pana in mufa deoarece cablul la un moment dat urca spre calculator vreo 30 cm drept in sus apoi vine mufa cotita la 90 grade in calculator.

Oricum o sa verific traseul la fire sa vad daca e ceva pe ele,o sa dau jos izolatia facuta de mine.

Eu am verificat si inainte de a izola si erau uscate.

Ma gandesc sa nu se incalzeasca vreo 2 cabluri respectiv papucii acestora in mufa si sa se formeze condens la contactul cu aerul de acolo din mufa. Ar fi posibil asa ceva?

Cablurile nu sunt negre/coapte la terminatia dinspre papuci,ma refer la izolatia lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A ok, poi in cazul asta nu cred ca mai e necesar sa verifici cablurile. Iar papucii/punctele de legatura se incalzesc in cazul contactelor imperfecte, daca ai putea sa strangi un pic papucii respectivi desi cred ca e imposibil de accesat.

Eventual daca ar fi un coleg cu acelasi motor ca tine care sa arunce o privire la el sa ne spuna daca are apa dupa rulaj, desi nu cred.

Oricum ciudatenia asta mi-a starnit curiozitatea, am sa caut pe net poate gasesc ceva pe site-urile nemtesti.

renock, ce motor ai pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am acv-ul...

Am dat izolatia jos de pe fire,lasat mufa fara protectia de plastic ca sa am acces la cabluri,sa vad dupa ce merg cu ea daca se incalzeste vreun fir.

Papucii nu ai cum sa-i strangi fara sa-i scoti din mufa.

Are cineva o schema cu cablurile din mufa,de la ce sunt fiecare in parte? Am vazut ca sunt numerotati papucii..

Vreau sa-i i-au pe fiecare in parte daca e posibil..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici ai poze cu mufa,cum trebuie sa fie, sistemul de inchidere, si daca acea limba care vine in lateral o impingi in interiorul mufei,inchiderea, contactele si izolatia vor fi perfecte.Sper sa iti fie de folos.

">http://php214f9_IAM.jpg

 

">http://php_TSZDsq_AM.jpg

Modificat de bullet123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci frumos,exact asa e si la mine,nu e nici o diferenta,nu e mufa stricata,sparta,crapata,sistemul de inchidere e perfect,garnitura portocalie este..

Doar ca eu acum am lasat mufa fara aparatoarea aceea micuta de deasupra ei ca sa am acces la fire sa vad daca se infierbanta vreo unul,ca doar asa imi expilc condesul care il face in mufa. Am lasat-o cat mai aerisita acum sa vad si daca mai face asa avand mai mult aer.

De obicei cand desfac sa sterg acolo apa,scutur mufa pe un servetel de hartie si am notat anumiti pini din care iese cel mai mult apa dar vreau sa reduc numarul acestora pana dau de cel responsabil. Mi se pare ca ar fi maxim 3 pini unde gasesc apa si toti sunt grupati,problema ramane sa -l gasesc exact pe ala care face condens..apa se imprastie rapid pe cei de langa si inca nu am reusit sa vad exact de la care este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Pe site-uri nemtesti nu am gasit nimic concludent legat de problema ta, doar o similaritate pe un forum dedicat Citroen C2 unde cauza era externa.

In schimb am dat de niste scheme de legatura pt.pini de la un calculator, din pacate nu de t4.

Crezi ca ai putea sa imi spui ce marca e calculatorul tau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu fumul la relanti tremuratul si miros de motorina , cu credeam ca e un injector , am probat cu altu , si pna la urma erau cateva supape ciobite si chiulasa fracturata in 3 locuri , motor abl 1,9 Td an 2002

In legatura cu fumul la relanti tremuratul si miros de motorina , cu credeam ca e un injector , am probat cu altu , si pna la urma erau cateva supape ciobite si chiulasa fracturata in 3 locuri , motor abl 1,9 Td an 2002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@s.justin O sa dau jos calculatorul sa vad ce scrie pe el,eventual ii fac o poza si postez.

Problema persista,ma limitez la pinii 13,14,15.. Si cei de sub ei 33,34,35... Nu pot sa imi dau seama exact pt ca atunci cand desfac apa e deja intinsa si la alti pini.

Modificat de renock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata ECU de la masina mea din semnatura(2.5 TDI ACV an 97)

post-117002-0-37600200-1447273438_thumb.

post-117002-0-74818800-1447273438_thumb.

post-117002-0-94742300-1447273438_thumb.

Modificat de bullet123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Despre pinul 13 am inteles ca ar avea deaface cu bujiile incandescente. Am sa mai caut.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca azi am progresat bine.

Deci, pe acv sunt 2 softuri inclusiv 2 calculatoare, pana prin 99' -MSA12 cu un calculator cu 68 pini, iar dupa 99' -MSA15 cu 121 pini.

Nu am putut descarca img., deaceea voi pune link-urile in dosul paginii.

Link-ul 1) ar trebui sa iti deschida o imagine in care e o schema cu conexiunea pinilor cu elementele lor, din pacate fara descriere, dar deductiva (pt.simplificarea schemei ordinea pinilor e haotica dar completta), cel putin pin 13 se vede ca merge la simbolul care indica motorul confirmand legatura sa cu bujiile.

Link-ul 2) iti va deschide o img.cu o lista cu pinii 1-40, din pacate o serie de pini nu sunt descrisi printre care 13,14,15, dar sunt descrisi 33,34,35 si 36 ca "apartinand" acceleratiei.

Link 1) http://content21-foto.inbox.lv/albums141545994/jonixins/ECU/A4-TDI.png

Link 2) https://www.google.co.uk/search?q=2.5+acv+ecu+pinout&biw=320&bih=236&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIlq3YhqeMyQIVRzgUCh0nZwhL#imgrc=RHcwH3o1W_dUqM%3A

Pe www.google.co.uk se pot gasii mai multe informatii/fragmente cu textele de cautare " 2.5 ACV ECU pinout " sau " MSA12 pin out "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!