Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Salut, am un T4, 1.9 ABL, și m-i s-au aprins în bord becurile de la ulei și de la baterie. În trecut am m-ai avut aceiași problemă și era de la firele de la alternator dar acum se pare că e din altă parte. A mai avut cineva problema asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da eu aM patit la fel la mine au fost diodele de la alternator,am cumparat alt alternator si sa rezolvat

Salut. Stie cineva din ce cauza trece apa peste 90 grade dupa ce am schimbat termostatul care este la fel ca cel care a fost,87 la 90 de grade, electroventilatoarele pornesc dar face un zgomot mare un fel de vajait, care inainte nu.l facea, temperatura fluctueaza in mers intre 95 100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SebastianAnitoaiei

Salut!  Am un t4 2.0 benzina din 1996, am 3 luni cu ea in service la vreo 3 mecanici si electricieni, si mi-au spus ca e calculatorul ars, am cautat peste tot pe unde am putut si in Germania si in Anglia, degeaba. Daca stiti cumva unul din dezmembrari , vreo firma de reconditionari, sau macar vreun sfat . Seria calculatorului:Temic044906024 TFK345939 AC. Multumesc!

Modificat de SebastianAnitoaiei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce simptome are ? calculatorul se arde in urma unui scurtcircuit nu de la sine putere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la motor 2.5 tdi 102 cp unde are filtru de ulei ??
m-am tot uitat dupa el dar nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa dai scutul jos. e in spate  intre cabina si motor .  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc, l.am descoperit...ce pozitie nasoala are -_-

Daca prinderea la far este rupta le mai pot face ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua, tuturor.Daca am postat gresit , imi cer scuze. Am o problema la T4,pe care vreau sa o prezint. .Poate cineva s-a mai ,,lovit" de ea si ma poate ajuta cu un sfat, informatie,etc. Initial am vrut sa aduc mai multe modificari la masina, dar nu am gasit persoanele pregatite sa ma ajute ,normal, contra cost. Am schimbat motorul ,cv, planetare, inst de frana cu bloc ABS si discuri, inst  electrica, ceasuri,climatronic, toate cele de 2.4 cu 2.5 TDI /ACV. Am vopsit-o integral, antifonat,asta dupa ce am schimbat toata fata , bot mai lung. Acum problema e ca martorul de la ulei, imi ramane aprins, rosu. Motorul funtioneaza bine, am scimbat distributia.  Am schimbat senzori,monocontacte sau cum se mai numesc, am schimbat pompa ulei,am verificat presiunea in instalatia de ungere cu manometru. Valorile sunt 2 la ralanti si 6 la 2000 rot/min. Am verificat cablurile, chiar si la alternator. Precizez ca atunci cand am luat ceasurile de pe masina donatoare ,nu avea erori afisate in functionare sau cu motorul oprit. Am citit toate cele scrise pe aici si prin celelalte topic-uri si nu am mai gasit ceva asemanator.

 Multumesc tuturor celor isi vor sacrifica cateva minute pentru problema mea si pentru bunavointa. Raman dator cu o cinste la revenirea in tara, daca lasa-ti si nr de tel. . Drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai un senzor de presiune si un senzor de nivel undeva in sorb . Poate fii probleme acel senzor de nivel     O alta problema foarte interesanta este modul in care computerul masinii avertizeaza soferul si ma gandesc ca poate fii problema ta mai ales ca ai efectuat modificari la caroserie.   

 

 

 Daca vreodata a scazut nivelul la ulei sub limita  iti ramane stocata o eroare in bord. Aceasta eroare nu trebuie stearsa cu Vag-com , aceasta se sterge automat cand completezi uleiul si ATENTIE  deschizi/inchizi capota.    Verifica sa mai ai acel switch la capota si eventual strapeaza-l sa te asiguri ca functioneaza ( poate ajunge apa in el si nu mai face contact).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru aceste lamuriri,Noobsound. Senzorul de presiune, de pe blocul motor, cu bulbul de culoare gri, l-am schimbat de 3 ori, dar la cel de nivel, nu m-am gandit. La cel de pe baia de ulei, de langa busonul de golire ma refer. Pompa de ulei am scimbat-o, e noua, am verificat supapa de siguranta. Mai are ceva in sorb, senzor de presiune/nivel? Senzorul de nivel de pe baia de ulei, e  pentru avertizare, pe culoare galbena, cand iti scade nivelul si am crezut ca functioneaza independent. Am sa il schimb si pe acesta. Computerul masinii l-am scanat, nu are erori, am anulat doar IMO. Switch-ul de la capota original nu mai e, dar este cel de la alarma. Sa fie asta cauza? Sa mai motez un switch? La cel original stii cumva unde se fac legaturile? Am ambele manuale T4 Caravelle si Multivan, dar nu descifrez acele scheme electrice. Nivelul la ulei a fost tot timpul in limite. Ce am omis sa precizez, e tipul de ulei. In motor am acum Castrol 5w40/ SAE 501, recomandat de la reprezentanta. Un alt ulei cu calitati mai performante?

 Modificari la caroserie nu am adus, numai la interior. Am scimbat interiorul cu unul de pe Multivan 2001. Bancheta rabatalila, scaune pivotante si culisante pe sina, masuta si spatii de depozitare, cadru si saltea in spate, perdelute pe original Germany,etc.

Mai am ceva de munca, la ea. Bagat ceara pentru cavitati in stalpi, praguri,haion, panouri usi si spate, compartiment motor / insonorizat podeaua, pasaje roti, panouri usi, cupola  sau plafon cu polietilena de 6mm, montat siroco Webasto, etc.

Sper sa reusesc sa o aduc la un stadiu de full option, pana la finalul anului. Astept si sugestii.

Mulutumesc inca odata si scuze daca am deviat putin de la subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lorryman : Spor la treaba si asteptam un topic cu modificarile aduse si multe poze din timpul transformarii.

Masina din ce an este si ce fel de ceasuri pentru bord ai folosit, ce cod? Cum ai facut compatibilitatea si cablajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O zi buna la toti. Masina a fost initial un T4 Caravelle 2.4D/ AAB /57 Kw / 95. Ceasurile sunt modelul cu lumini  albastre pe fundal si rosu pe aparate, indicatoare. Nu stiu codul. Instalatia electrica am luat-o de pe masina donatoare , integral: fata/ spate, tot ce era cablu. Nu am venit cu modificari la ea. De acum inainte cand incep sa montez auxiliarele, proiectoare pe bullbar, siroco, etc. Dar m-am gandit sa nu ma ,,intep" in instalatie , sa fac instalatie separat pentru fiecare, astfel evit complicatiile. 

 Despre soba Truma pe gaz sau cele electrice : http://www.siroco.fr/fiche/77-tenere-performa.htm ,stie cineva?

 Despre problema cu martorul din bord, de la ulei, m-am gandit sa incerc sa schimb calculatorul, cu cel de rezerva. Sa vedem ce iese, poate dispare eroarea. Am sa incerc si varianta cu switch-ul de la capota, ceea ce a scris colegul Noobsound, mai sus.

Pozele in mare parte le-am pierdut, din cauza telefonului. mai am salvate prin laptop. Am sa postez in aria corespunzatoare: T4 multivan- Restaurare.  Un model de inspiratie pentru mine a fost colegu nostru din acest topic,  BOZZO11 , caruia ii MULTUMESC pe acasta cale.

Drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

 salut.am un t4 abl din 97 si imi baga ceva apa pe la chederu de la parbriz. imi  poate spune cineva  de unde pot cumpara unul?

Modificat de Nedelcu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul are nevoie de cheder de parbriz nu o alta masina :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la t4 parbrizul e lipit , nu are cheder , are doar un ornament

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un t4 si imi bate la roata din stanga numai in viraj..daca rotile sunt drepte nu se intampla nimic la fel si atunci cand o las pe liber chiar daca iau viraj....aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva o cutie de viteze de t4, abl ( sau altceva ) care sa se potriveasca un pinion sincron ? 

Modificat de emy15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact, ma intereseaza pinionul asta, care se potriveste si de pe t4, aab..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii, am remarcat ceva nasol la masina... ieri la o franre mai brusca am obsevat ca frana imi tine pe spate( s.a dat masina de "cur" exact ca si cand as trage frana de mana) a mai patit cineva asa ? Si care e cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Poate cineva s-a mai lovit de următoarea chestie interesantă -> în treaptele 1,2,3 dacă forțez accelerația se aude un sunet ciudat de cârâit/hârâit/cloncănit parcă din partea stângă. Cel mai tare se aude în treapta a2-a și la a3-a când intră în ture. Ar vrea să se audă și în viteza 4 dar parcă nu are putere motoru să facă ce face să se audă acel sunet deranjant.

Este vorba de un T4 de 1.9.

A mai pățit cineva chestia asta? Menționez că se aude doar pe accelerație "blană"...  Pe accelerări finuțe/normale și la mers normal merge normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu ai probleme la furtunele de la turbina. intercoler, sa nu scape presiune, sparte, sarite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfat... o să mă uit. Daaaar dacă ar fi la intercooler ... nu ar trebui să șuiere? Presiunea în turbo ... cu ea blană e 1.1Bari și trage bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi facea asa de la rulmentul de presiunie...

Problema cu frana nu a întâlnit.o nimeni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!