Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

beeci,

Claxonul pot sa il iei din orice centru de dezmembrari, este de Golf 3, si te costa 20-30 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

 

Am urmatoarea problema la t4 acv 102 cai

 

Cand virez la dreapta si trec cu roata din stanga-fata peste denivelari se aude o bataie gen bucsa terminata,,un cloncanit urat!

La fel si invers si anume virez la stanga,trec cu roata dreapta-fata peste denivelari se aude cloncanit la roata dreapta!

 

Precizez ca numai la denivelari sau gropi face,daca e drum drept nu se aude nici un zgomot cand fac viraje.

 

La drum rau cu denivelari si gropi in limita bunului simt nu se aude nici o bataie pe articulatia fata,am schimbat urmatoarele piese in service:

Bucse bara stabilizatoare,biletele directie,capete de bara,bielete antiruliu,pivoti superiori si inferiori,bucse bascule,pe ambele parti identic,toate piesele lemforder.

 

Inainte de a schimba piesele acestea nu aveam aceste Zgomote!

 

Am fost la alt service pt o constatare:  

A bagat levierul peste tot si singurul loc unde a gasit joc gen 1-1,5 cm in inaltime cand salta de levier este bucsa la bascula fata cea Fara surub excentric,se ridica surubul in ea gen 1-cm.

  Ma gandesc oare sa nu imi fi schimbat cei de la service aceasta bucsa desi pare schimbata sau sa fie surubul din ea schimbat cu altul mai subtire in diametru?

Si apoi un mecanic dupa ce a dat o tura cu masina a zis ca sunt capetele de la planetare cele dinspre cutia de viteza cu problema si de aceea imi face asa! Cica atunci cand iei viraje centrul de greutate se lasa pe capetele de la planetare si de aici problema.

 

Dar de fapt cu centrul de greutate este invers pentru ca eu virand la drepta se aude la roata din stanga si totusi daca era asa cu centrul de greutate nu trebuia sa se auda tot la roata din dreapta?

 

Mie unul imi este greu sa cred ca sunt capetele la planetare ... nu am carat greutate cu ea,nu am tractat nimic,nu am facut abuz de ea gen plecari in tromba sau alte nebunii...doar drumetii si atat!

 

Planetarele nu fac nici un zgomot atunci cand plec dupa loc cu rotile virate sau mai brusc.

 

Rog un sfat o idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caseta de directie?  cauciucurile din partea superioara de la amortizoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caseta de directie nu stiu ce sa zic, joc in volan nu am la trecerea peste denivelari/gropi,sau cand stau pe loc si misc de volan cu motorul oprit nu are joc ...

 

cauciucurile din partea superioara de la amortizoare? astea nu stiu cum arata si unde mai exact se afla,pe tija amortizoarelor?

 

Amortizoarele nu sunt schimbate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Rezolvata problema:dupa un test la amortizoare si elemente de directie s-a descoperit ca se slabeau piulitele la suruburile de la bucse bascula fata si jucau cu totul acolo la denivelari.Am cumparat suruburile si piulitele (doar pe original vin) inlocuit si acum totul e bine.

 

Stie cineva ce castigi (hp si newtoni metri) si ce pierzi ..daca inlocuiesti debitmetrul la un acv cu unul de la t4 151 hp? Ce se intampla gen cu turbina,injectoarele,motorul..vor fi afectate in timp?

Cu cat creste consumul?

merita sau nu?

 

A facut careva asta?

Modificat de renock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu castigi nimic cu debitmetrul.   Castigi in schimb cu o resoftare.  Se poate face la 140 cai si e 100% sigur. Stiu pe cineva care are ACV resoftat de peste 200 000km si se ocupa cu adus masini din Germania pe platforma.  La acelasi stil de condus consumul e acelasi sau posibil sa scada, daca tragi de ea cu acceleratii si depasiri v-a consuma ceva mai mult.  

 

 Si eu am resoftat-o pe a mea si dupa cateva zeci de mii de km pot sa spun ca a fost cea mai buna investitzie in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se potrivesc debitmetrele, au alt tip de mufe si numar diferit de fire.

Si eu recomand tot resoftare.Am urmat si eu acest sfat si sunt multumit, dar inca nu am reusit sa ajung sa fac un dyno test, pentru un reglaj corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la service mi-au atras atentia ca "masina nu trage cum trebuie". Nu sunt expert in masini, si i-am rugat sa explice tot ca si cum ar intreba unul din clasa a 5-a (ELI5).

Am observat-o pentru doua saptamani si am constatat urmatoarele:

- turbo -ul intra la 2300 de rotatii (atunci aud suvaitul), inainte intra putin sub 2200 RPM.

- nu la fiecare pornire am turbo, dar cand nu am, nu am pe intreg traseu (oras, 7-10km)

 

Parca in carticica masinii am citit ca turbo -ul ar trebui sa intre pe la 1900 RPM. Corectati-ma daca gresesc.

Aveti idee ce poate fi problema?

 

Apropo, care e turatia de mers/schimb de viteza?

 

Multumesc!

Modificat de beeci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. rog daca poate cineva sa ma ajute cu niste sfaturi..daca este cineva din zona Sucevei,Dorna,Falticeni sau Campulung pentru reglarea avansului injectiei cu ceasul comparator,am schimbat garniturile in pompa si a reglat avansu dupa ureche la Raznic. Masina este cu motor 1.9td. Alt lucru este ca am schimbat termostatul iar acum apa sta undeva la 95 grade,iar la panta nu trece de 100 de grade si banuiesc ca este din cauza avansului ca este dereglat,doar inainte nu facea asa. Trebuie sa schimb amortizoarele pe spate aveti  ideie care ar mai calitative. Numarul meu de telefon este 0744798231 pentru  avans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Zilele trecute am ramas fara baterie la Multivanul meu, mers la service, verificat, dat jos alternatorul, schimbat carbunii si rulmentii, si am considerat operatiune indeplinita.

Plec de la service, fum negru dupa mine la greu.

Trag masina pe dreapta, ridic capota, si cand colo, constat cu stupoare ca nu au pus colierele la furtunele de la intercooler si furtunele erau sarite.Motorul era deja plin de ulei, ma intorc la service, isi cer scuze, dar asta imi arata inca o data cat de neglijent se repara masinile noastre.

A doua zi dupa un traseu de aprox 100 Km, sunetul motorului a inceput sa se modifice, si pe masura ce km treceau, se schimba in mai rau.

Am gandit ca pe langa acele furtune, au mai lasat ceva nestrans, si imi venea sa mor de ciuda.

Opresc AC, sunetul parca nu mai este la fel de persistent, dar tot nu inceteaza.

De bine de rau, dupa ce reusesc sa ajung intr-o localitate mai marisoara care sa aibe si un service, dupa ce trec pe la 3 ateliere pana sa ajung undeva unde sa stie ce ar putea fi,dar  si sa aibe si know how-ul necesar, aflu verdictul:

-Fulia de la vilbrochen.

Nu am avut de ales decat sa o schimb, pt ca asa cum am constatat atunci cand a fost data jos, cauciucul din interiorul ei era tocat, sectionat in totalitate.Nu a fost ieftina remedierea, fulia respectiva a costat undeva la 650 lei( Contitech),plus manopera, dar decat sa fi riscat sa plec asa mai departe si sa fac motorul praf,a fost cea mai inteleapta alegere.Nu era planificata aceasta reparatie, dar intr-un fel ma bucur ca nu a fost altceva mai rau.Vechimea si km masinii isi spun cuvantul. :)

Va recomand intotdeauna sa fiti atenti , sa stiti cum suna motorul vostru pentru a putea sesiza diferentele de mers sau sunet fata de normal, pentru a putea interveni in timp util si fara costuri suplimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fulia aceea este pe cureaua de accesorii. Motorul nu ar fi avut nimic dar ai fii ramas  fara servo directie si incarcare.  Da atata costa .. si eu am schimbat-o acum 2 ani si a fost 550 roni.  Spre deosebire de tine la mine s-a rupt dintr-o data fara nici un zgomot ciudat efectiv a inceput sa sune si mi-a aparut martorul de baterie.  E o piesa care am inteles ca se duce dupa 400 000km  :D  la mine s-a dus la aproape 500 000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare grija la strangerea acelei fulii, eu am patit-o. Strangerea ei la "simt" intr-un service obscur nu e suficienta. Trebuie o cheie speciala cu care tii de fulie cand strangi. Ca reper, ca sa respect forta de strangere din manual, am folosit acea cheie speciala cu un brat de 1m, cheia tubulara tot cu un brat de 1 m si trageam 2 persoane de acele brate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, si la mine s-a dus dupa 500 000 km, iar in privinta stransului, am vazut ca au folosit o cheie cu brat mai lung pe care au pus o teava ca prelungitor.

Cat de bine este stransa, nu stiu, eu sper sa fie suficient.

Drumuri bune la toata lumea.

Modificat de bullet123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, stie cineva unde as putea gasii o chiulasa de T4 1,9 TD. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi cer scuze, este prima dată când postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,m-am urcat azi in t4 meu ,am pornit masina am bagat a 1-a si cand sa accelerez...nik,stie cineva ce se intampla?pedala e degeaba,pot sa incerc sa bag piciorul in ea cat vreau motorul ramane in relanti,mentionez ca pedala nu are cablu,din ea pleaca o mufa cu 5-6 fire

Colegul aici nimeni nu e obligat sa iti raspunda si limbajul de mirk il lasi pe alte forumuri. Scrie corect ca nu e greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni...daca masina aia are un port pentru diagnoza...DE CE ne intrebati pe noi INAINTE sa o "consultati" pe ea cu VCDS-ul si apoi sa discutam pe baza "consultatiei"? 

 

Ce iti zic eu sa faci? 

1. Diagnoza cu Vag Com/VCDS

2. Posteaza eroare si apoi gasim solutiile. 

3. Altfel...postam/discutam degeaba. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fac maine diagnoze,era 8.30 seara cand s-a intamplat,am crezut ca s-a mai lovit cineva de problema asta,ca de asta e forum aci domnu' Emy sa mai vorbim despre una alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce diagnoza?! creca de la ploile astea o fi oxidat ceva,acu dimineata cand s-o duc la doctor... ,merge nu mai are nebuneala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, nu o lasa asa. Ai sanse sa gasesti eroare inregistrata si preventiv, repari ceea ce ti-a facut figuri aseara. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Umezeala in mufa EDC=mufa/pini oxidati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

As fi dorit sa-mi schimb filtrul de polen din fata, insa nu aveam unul in cutie, am incercat sa caut pe net, dar am vazut atatea marimi, incat nu imi e car care-mi trebuie (Caravelle, 1999, AC manual - daca va ajuta). Care este marimea corecta - ma intereseaza diametrul exterior?

 

Am gasit cu aceste diametre: 200mm, 192mm, 191mm, 193mm, 186mm, 168mm. Am incercat sa masor pe acolo, dar fiindca picioarele nu sunt vis-a-vis, pot numai sa estimez marimea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Stie cineva daca se potriveste o pompa de injectie de la un motor abl pe un motor aaz?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Stie cineva din ce cauza trece apa peste 90 grade dupa ce am schimbat termostatul care este la fel ca cel care a fost,87 la 90 de grade, electroventilatoarele pornesc dar face un zgomot mare un fel de vajait, care inainte nu.l facea, temperatura fluctueaza in mers intre 95 100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!