Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Daca gasiti distributie la banii aia eu va fac cinste :-) Poate e mai ieftina la motoarele 1.9 dar nu trebuie sa fie chiar asa mare diferenta. Sub 500 nu cred ca te scoate. Pe mine la motor 2.5 TDI m-a scos la 809 Ron + Manopera.

Modificat de t4maniac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consform epiesa.ro:

Kit distributie (rola + curea ) de la 150 ron in sus

Pompa apa - 60 ron in sus

Curea sevodirectie ~20 ron

Curea alternator ~ 30 ron

Filtru ulei - 20ron

Filtru aer - 30-40 ron

Filtru motorina - 30 ron

 

Aici am gasit cele mai mici preturi, am mai facut comenzi de la ei dar trebuie vorbit prin telefon ci VIN-il masinii sa vezi ce au pe stoc sau pot aduce la comanda si nu fie probleme la livrare. Fata de magazinele locale am iesit si cu 50% mai ieftin la unele piese. Doar kitul de distributie era 250 ron la magazine prin Iasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI eu iau toate piesele de la epiesa.ro si sunt foarte multumit. Tot ce are pret afisat e si in stoc, se aduce a doua zi. Eu le iau de la sediul lor ca e la 5 minute de casa mea. Cu curierul nu stiu cat dureaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata rosu! la modelu asta verde intra,citeste in cartea tehnica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...pot sa pornesc un  t4 manual din electromotor? cand dau la cheie nu invarte. nu as vrea sa o pornesc trasa ca sa merg cu ea la electrician. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca retin bine, trebuie sa faci punte intre + si - cu un cablu gros sau cu o fixa de 15, 17...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata rosu! la modelu asta verde intra,citeste in cartea tehnica!

Cu antigel rosu a venit din DE, cu rosu am tinut-o intotdeauna si nu are probleme (VW T4 2001). Golful e to cu antigel rosu (an fabr 2000). Sharanul e cu rosu (2003). Imi scapa mie ceva? De cand s-a schimbat norma la VW si au trecut de la antigel rosu la verde?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era vorba de un vw t4 1.9td,anu 1996 mi se pare,atunci ! ce zici tu,sharan golf etc,is generati mai noi de masini,noi vorbim de astea mai vechi,golf 3,nu cumva vine cu verde din fabrica? cel de 1.9td 75 cai? maine fac poza lartea mea tehnica unde scrie ce antigel intra.


Daca vrei sa pornesti pe direct,ai 3 fire,2 groase respectiv + si - si inca unu subtire,care ii semnalu de la contact,ala trebuie sa il atingi de + nu conteaza cat de gros ...sau cu o cheie,sa nu atingi  bornele alea groase ca faci scurt!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristianooo, o fi din 96, dar e tot 1.9 ABL - exact acelasi motor pe care il am si eu la T4. En fin, cred ca Nedelcu nu o i trebat degeaba daca rosu sau albastru: cel mai probabil acum are rosu in vasul de expansiune. Probabil.

Adica, daca eu am antigel rosu in vasul de expansiune, as fi intrebat daca iau rosu sau altceva ce am gasit pr piata. Nicidecum nu intrebam daca sa iau antigel verde sau galben. Daca gresesc eu, atunci imi cer scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca electromotorul e bun  atunci  trebuie sai dai plus  pe intrarea  in electromotor  ( pe fir )  si de obicei si la firul subtire ..  ca si cum ai sari peste  ( releu bobina ) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am antigel, imi pierde lichidul de racire pe la termoflot,asa ca nu am apucat sa vad ce culoare avea.

imi poate spune cineva sub ce denumire se gaseste in magzinele de specialitate termoflotul? si daca filtrul montat pe el este cel de ulei? Si care e rolul termoflotului?,am observat ca are si o sondă pe el Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termoflotul ala este radiatorul de ulei. Raceste uleiul cu ajutorul antigelului. Filtrul de pe el este cel de ulei. Daca ai de gand sa dai radiatorul jos, vezi ca are o garnitura pe partea superioara, e bine de schimbat, eviti posibile scurgeri pe viitor. E cativa lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surpiza: am gasit lichid de servo in locul uleiului de frana in masina. Simptom: pompa de frana stricata.

Am luat masina acum 6 luni, nici nu ma gandeam ca se poate asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pompa de ambreiaj/cilindrul receptor nu functioneaza tot cu acelasi lichid de frana, din acelasi borcan? :D

 

Nu stiu daca si la T-uri e la fel, da' la astea mici este exact cum spun: pompa de frana se alimenteaza cu lichid de frana din acelasi borcan cu pompa de ambreiaj si cilindrul receptor de pe cutia de viteze.

Daca e la fel si la T-uri atunci ar trebui sa verifici si pompa de ambreiaj + cilindrul receptor si sa schimbi tot acel ulei cu lichid de frana nou si curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Marian! De la service au spus ca o sa goleasca tot sistemul, dar din pacate nu se poate curata 100%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avea probleme cu vederea mecanicul care a incurcat un lichid verde cu unul  aproape incolor galbui.  Borcanele nu avea cum sa le incurce ca is in parti opuse. Daca ai  garniturile de la pompa de frana topite iti recomand  cum a zis si useru marian sa verifici si pompa si cilindru ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul a fost okay. Graniturile de la pompa de frana au fost umflate, iar unul avea si o gaura - pe moment functioneaza, dar nu am ABS; si acolo se poate sa fie problema cu garniturile.

 

Alta problema: din senin nu-mi merge claxonul. Am verificat siguranta, e ok. Aveti idee ce merita verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claxonul daca este pozitionat sub aripa fatza probabil este ars. Cred ca in fiecare an am schimbat cate unul. Nu are viata lunga fiind stropit cu apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@noobsound: Este ceva tip special care trebuie luat? Tu de unde ti le iei (daca e din Cluj, daca nu, gasesc eu pe net)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei fara modificari trebuie sa cumperi unul cu mufa compatibila.  Daca il ai langa roata eu ti-as recomanda sa il muti altundeva in compartimentul motor.  Si eu am vrut sa il mut dar la mie e mult mai inghesuit tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi. O sa o scot pe asta sa-i vad mufa; dar probabil o sa comand de pe net.

Am vazut ca multi o muta, probabil asta o sa fac si eu - cel putin mie mi se pare ca e loc in compartimentu motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ambreiajul a fost okay. Graniturile de la pompa de frana au fost umflate, iar unul avea si o gaura - pe moment functioneaza, dar nu am ABS; si acolo se poate sa fie problema cu garniturile.

 

 

 

Avand in vedere ca intreg sistemul de franare/ambreiaj au functionat cu ulei de servo in loc de lichid de frana, sfatul meu era sa schimbi cilindrul de frana, si TOATE garniturile din sistem, adica: garnituri pompa de ambreiaj + cilindru receptor + garnituri etriere fata + spate.

Daca le lasi asa, sigur vei avea surprize neplacute mai tarziu...

Pe orice auto, sunt doua sisteme cu care nu e ok sa te joci: sistemul de franare si cel de directie. De ele depinde atat viata ta cat si a celorlalti! :)

 

Legat de pompa ABS... acolo e alta mancare de peste.

N-o da pe mana unuia care n-a mai desfacut asa ceva, pentru ca ulterior s-ar putea sa trebuiasca sa cumperi alta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, habar nu am ce s-a facut in service , doar ca s-au utilizat mai multe seturi de garnituri (vazand pe deviz); sigur s-a lucrat si la etriere. O sa ii intreb ce au facut.

 

Mersi pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!