Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Buna! Am un T4 Syncro din 2000, 2.5 TDI, 102 cai, motor AVC. E normal ca sa nu cupleze spatele la mersul inapoi? Unii zic ca sunt unele modele care nu cupleaza, altii spun ca toate modelele trebuie sa cupleze si nu stiu cum trebuie sa fie. 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

A montat cineva filtru aer de la domnul acela din Deva?

Ii zice filtru supraaspirat...

Corneliugroup.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! Am un T4 Syncro din 2000, 2.5 TDI, 102 cai, motor AVC. E normal ca sa nu cupleze spatele la mersul inapoi? Unii zic ca sunt unele modele care nu cupleaza, altii spun ca toate modelele trebuie sa cupleze si nu stiu cum trebuie sa fie.

Multumesc!

Cum adica nu cupleaza la mersul cu spatele? Ce anume nu cupleaza?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrea sa spuna ca daca da cu spatele si ii patineaza fata nu cupleaza puntea spate. Nu stiu la cele mai noi cum este, dar a mea din 93' cupleaza si la mersul cu spatele.

P.Costi ai diferential blocabil pe spate sau simplu?

Modificat de T4 doka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu ai ceva murdarie in sprituitoare(am avut si eu probleme cu ele si aveau murdarie in ele care nu ii permitea apei sa iese cu presiune)

Salut,

Am rezolvat problema, am sprituitoare incalzite, si apa intra in ele printr.o "membrana" cauciucata, turnata... O complicatura..... Am demontat chestia aia originala si crapata, am conectat tubulatura de sprituitorul din dreapta printrun "T" si furtun special pt apa... Si acum spala perfect!

Daca aveti nevoie de detalii fac si poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema (printre multe altele). Dupa actionarea pedalei de frana, se aude un pâsâit, ca si cum ar scapa aer de undeva. Ce poate fi ? Pot sa ma gandesc doar la servo frana, posibil sa scape vacuum ? Ar merge schimbata oala servo ?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ar putea fi membrana de la servo frana sau furtunul de la pompa de vacuum rascopt sau fisurat.Mie imi fasaia la t4 1.9d fix acolo unde e pompa de vacuum era fisurat furtunul.

Modificat de JonnyT3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu il aud la pedala :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti scade nivelul lichidului de frana?

Pune pe cineva sa faca pedala si vezi daca pompa sta fixa. Era/este o problema comuna la T4 din cate stiu. la suportul pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scade nivelul lichidului de frana...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu vezi pete in locul in care o parchezi, atunci e sparta/fisurata membrana pompei de servo, iar lichidul se aduna in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegii, care stiti unde este pozitionat releul(rezistenta sau cum se numeste) care da vitezele la aeroterma spate, cea cu aer rece doar.La caravelle, are in spate dreapta o aeroterma la care nu merg toate vitezele si nu o gasesc nicicum. mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza cu bordul ca sa vedem ce tip este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin eu cu problema cu fâsâitul. Am schimbat placutele de frana care erau pe terminate iar acum nu se mai aude fâsâitul. Are cumva legatura ? Inainte sa schimb placutele, lichidul nu mai era prezent in pompa sau era dar aproape inexistent. Dupa schimbare, cum era de asteptat a revenit lichidul de frana si acel sunet nu se mai aude...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se afla senzorul de viteza la t4,-  2,5-  ,2000?65kw

Modificat de floyul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am cumparat un vw t4 ,iar la panoul de sigurante imi lipseste o siguranta. si anume numarul 9. ce valoare trebuie sa fie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde stii ca trebuie sa fie acolo o siguranta? E ceva ce nu-ti functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta asa e. deci nu trebuie. nu merg pozitiile,insa am gasit deja una arsă si ma gandeam ca lipseste si numarul 9. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tablourile de sigurante sunt facute standard, iar in functie de dotari vin un numar mai mare de sigurante si relee. De ex o masina cu AC nu va avea acelasi numar de sigurante ca una care are Climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o intrebare, am inteles ca in schimbul distributiei intră si scimbarea pompei de apa? Si ca ulei pentru motor ar fi bun Castrol 10w40? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi dau seama ce motor ai, scriu de pe telefon, dar la schimbul distributiei pe langa curea/curele, mai intra rola ghidaj, rola intinzatoare, pompa de apa, antigel, iar daca e motorul de 2,5 si garnitura pompei de ulei.

Mi s-a intamplat ca la nici 1000 de km de la schimbarea distributiei sa inceapa sa picure ulei din cauza garniturii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e un 1.9 ABL.


inca ceva, am ceva scurgeri in lichidul de racire. insa cel ce mi-a vandut masina mi-a spus ca a schimbat termoflotul. masina are 158000 reali,demonstrabili cu carte service. E posibil sa fie si garnitura de chiulasa arsa?

Modificat de Nedelcu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ulei poti merge pe 10w40 linistit.Eu bag Castrol de vreo 4 ani si nu am consum de ulei intre schimburi.

Parerile sunt impartite referitor la ulei,multa lume recomanda Motul ca fiind mai bun dar pt regimul in care folosesc eu masina,sunt multumit de Castrol

 

Referitor la scurgeri,trebuie investigat atent,nu imi dau seama daca are leg cu schimbarea termoflotului,dar exista posibilitatea sa fie garnitura arsa,nu prea are treaba cu nr de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se afla senzorul de viteza la t4,-  2,5-  ,2000?65kw

@floyul,

Nu stiu daca este la fel ca la mine,eu am 2,5 ACV din 97, 102 cp, dar la mine senzorul de viteza este pus pe cutia de viteze, acoperit cu o protectie gen manson de plastic, undeva pe langa schimbatorul de viteze, urmaresti unde merg firele.

Nu iti recomand sa cumperi senzorul second, ca in aceiasi bani il iei nou, eu am dat pe el undeva pe la 70-80 lei.

Modificat de bullet123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pivoti, bielete, capete de bara, rulmenti... la denivelari foarte mari de drum sau pe drum neasfaltat aud o usoara bataie undeva in partea stanga. Ce poate fi ? Telescop ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!