Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

bogdansv02lah

Și încă ceva, am schimbat bulbul cu unu nou după codul de pe etka (albastru) și îmi arata mai mult pe ceas aproape de maxim, și l-am pus înapoi pe cel care a fost ( galben și era de Passat, l-am verificat după cod pe etka). Și treaba cu spălarea am făcut-o și eu și degeaba. La mine bordul este fierbinte ca un calorifer,

Modificat de bogdansv02lah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acord Sabaoani

Salut!
De vreo 2 saptamani cand pornesc masina, imi clipeste becul de la ulei pe culoarea galbena de cateva ori (5-6 ori).

La tester reiese ca e o defectiune la senzorul de la baia de ulei.

Voi v-ati confruntat cu aceasta problema?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum aveti voi capota dar la ine este un fel de trapa,care o pot trage si imi vine aer de afara fix pe motor.Poate ajuta tinand cont ca penru asta e fost facuta trapa aia.DAca nu va descurcati,pot face o poza,un video ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și încă ceva, am schimbat bulbul cu unu nou după codul de pe etka (albastru) și îmi arata mai mult pe ceas aproape de maxim, și l-am pus înapoi pe cel care a fost ( galben și era de Passat, l-am verificat după cod pe etka). Și treaba cu spălarea am făcut-o și eu și degeaba. La mine bordul este fierbinte ca un calorifer,

Galben a fost si la mine. Dar nu am gasit. Si eu tot albastru am.

Ciudat este ca nu vrea sa se deschida termostatul. Il am de 3 saptamani. Foarte ciudat.

Nu stiu cum aveti voi capota dar la ine este un fel de trapa,care o pot trage si imi vine aer de afara fix pe motor.Poate ajuta tinand cont ca penru asta e fost facuta trapa aia.DAca nu va descurcati,pot face o poza,un video ceva

Fa o poza te rog sau video.

Salut!

De vreo 2 saptamani cand pornesc masina, imi clipeste becul de la ulei pe culoarea galbena de cateva ori (5-6 ori).

La tester reiese ca e o defectiune la senzorul de la baia de ulei.

Voi v-ati confruntat cu aceasta problema?

Va multumesc!

La mine becul de la ulei este rosu, galben am pentru bujii.

T4 bus 1.9td 1995 luna 12

Modificat de kentax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdansv02lah

Emy15 dacă te referi la gaura pătrată din mijlocul capotei acolo este aerul ce răcește intercoolerul (cei care au [ 2.5 ACV ])

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi face presiune on vasul de expansiune. Opresc motorul, dechid capacul si tasneste apa afara. Temperatura apei din vas am luat.o si are 83-85C°

Apa nu fierbe, e curata.

Modificat de kentax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

istvan.gyorfi

Salutare.A avut cineva probleme cu cutia de viteze 2.5 tdi?Al meu face zgomot in 5 .Care o fie solutie buna ?Reparatia sau schimbarea cu unu dezmembrat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,nu stiam asta.eu vazusem la cineva cu motor de 2.4 si avea exact ca mine,dar mai avea un gat care ducea aerul sre motor..Am presupus ca pentru asta e :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kentax, verifica sa ai o circulare a lichidului de racire buna sa nu fie infundata intr-un anumit loc. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdansv02lah

ok,nu stiam asta.eu vazusem la cineva cu motor de 2.4 si avea exact ca mine,dar mai avea un gat care ducea aerul sre motor..Am presupus ca pentru asta e :D

La 2.4 are gat din plastic și ii răcește admisia, la 2.5 are intercooler și nu ii mai trebuie gat, la mine avea un plastic care ii înfundat gaura, am pus și eu gat ca la 2.4 Modificat de bogdansv02lah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JonnyT3 am golit instalatia, am pus apa fara termostat. Apa a curs foarte repede pe la gaura unde se afla termoststul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut infundat la unul dintre furtunele de la aeroterma si am avut aceleasi simtome cand desfaceam capacul de la vas tasnea apa afara si tot asa in parametri nurmali nu fierbea motorul , dar la mine nici numai baga caldura din cauza asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caldura eu am inca foarte bine. Dar am sa incerc pe maine sa scot toate furtunele afara si sa le verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emy15, ai avut dreptate, am gasit aerisirea aia, era ascunsa sub izolati capotei. Am dat jos decupajul si am vazut.o. Se trage spre dreapta pentru deschidere si stanga pentru inchidere.
Pana la urma tot ramtamul a fost pt nimic. Unde imi sta acul sunt 80C'. Am fost la verificat la service si au luat masuratorile.
Va multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdansv02lah

Aceeași problema o aveam și eu cu temperatura din ceas, dar am lăsat-o balta cu toate eforturile depuse am ajuns la același concluzie, ca asa trebuie sa fie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa.am ajus si eu. Daca apa nu fierbe, becul de temperatura nu se aprinde, ventilatoarele pornesc la turatia mica, masina merge rotund fara sa simti ca este fortata. Totul este bine.

 

NU mai da quote la postul anterior.

E contrar regulamentului. Editeaza te rog inainte de a posta.

Multumesc.

 

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian yoko

Buna! Sunt nou membru aici (multumesc) si am si eu o problema. Am un vw t4 din 94 motor AAB  pe care nu l-am pornit de un an de zile si acum nu voia sa porneasca.  intr-un final l-am pornit cu spray-ul dar nu se accelereaza deloc. Mentionez ca l-am pornit cu bidon linga pompa de injectie. Merge putin accelerat dar constant.....nu se accelereaza deloc. Daca ma puteti ajuta va rog frumos cu ceva indicatii.... Am schimbat o  bujie incandescenta si de atunci nu mai vrea sa porneasca,cred ca s-a dezamorsat pompa. Am amorsat-o cum am vazut pe net dar nu se accelereaza acum. Va rog are cineva vre-un sfat ceva... Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu au presiune suficienta sprituitoarele de parbriz?, zici ca fac doar "pipi" la 5 cm :))

ce probleme ar putea fi pe acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Daca ambele nu au presiune, atunci de vina e pompa. :)

Daca era vreun furtun infundat, macar una din ele functiona ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si furtunele de la pompa la capota,sa nu fie crapate sau iesite insesizabil din pompita si sa traga aer pe langa

L.E. la mine era iesita pompa din vas,nu au treaba furtunele(dupa cum bine explica aryes13),deci ramane doar pompa in cazul tau

Modificat de doru_fant4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Daca furtunele respective sunt crapate/sparte/iesite din mufa, cand vrei sa speli parbizul apa o sa iti curga jos sub masina si nu pe parbriz si daca faci asta stand pe loc, e imposibil sa nu vezi "balta" de sub masina.

Si nu, pompa nu poate trage aer fals pe acolo pentru ca pe acele furtune este iesirea din pompa.

So... daca:

- nu iti curge apa sub masina cand vrei sa speli parbrizul;

- nu a iesit pompa/furtunul de admisie din "borcan" (doar asa poate trage aer fals pompa);

singura problema ramasa e... pompa. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord,rationamentul este impecabil,la mine era iesita putin pompa din vas si daia nu baga cu presiune,am tinut eu minte gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok multumesc!

o sa verific prima data faza cu balta sub masina, apoi verific furtunele sa nu fie sparte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu ai ceva murdarie in sprituitoare(am avut si eu probleme cu ele si aveau murdarie in ele care nu ii permitea apei sa iese cu presiune)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de exemplu am reusit sa sparg furtunul care duce spre duza de la spalatorul din spate, acum 2 ieri cand am uitat sa pun lichid rezistent la inghetz.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!