Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Dupa descriere cred ca,e sirocolu,daca fumu e la prima pornire la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a mai patit nimeni asa ceva? repet am schimbat chiulasa,am segmentat o si acum dimineata porneste 10 secunde dupa care se opreste..daca incerc iarasi pe moment nu mai porneste..daca astept 1 ora tot asa 10 secunde...i am pus un ulei mai subtire si a pornit  dar a fost o zi calda...a doua zi dimineata mi a spart filtrul de ulei..mecanicul a zis k pompa de ulei are o supapa sau cv de genu care nu mai deschide si tine supapele deschise si de asta nu mai porneste..ati mai intalnit asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se poate intampla, sa faca presiune prea mare pompa de ulei.

poti sa incerci sa masori presiunea de ulei cu un ceas, si stii sigur, daca e de la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dute la un mecanic calumea,care sa stie ce face si ii da de cap una doua!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jangl.

Ce treaba ars presiunea uleiului cu pornirea??

Verifica injectoare/avans(fa un print screen pe grupurile 004/013/015) sa vedem cum se prezinta.

O diagnoza ai facut??

Verifica clapeta EGR sa nu ramana blocata.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva posturi mai sus a scris ca i-a explodat filtrul de ulei, parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat..masina avea supapa de la pompa de ulei blocata si de asta nu pornea..


s-a sprt si filtrul de ulei asa cum am zis din cauza presiunii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzoru ala,scoate-l afara,si daca se invarte partea de plastic fata de cea de metal,e defect,el are o rezistenta inauntru care se rupe cand partile alea 2 se invart.incearca sa vezi

 

 

Ala se invarte deoarece el este prin pe acel "teu" doar prin presiune ( apesi pe el si prinzi siguranta) .. Parerea mea este ca daca ti se pare ca se invarte anormal ( singur ) poti sa il scoti si schimbi o garnitura si rezolvi problema.Insa eu nu cred ca acesta este problema de se incalzeste motorul.Totusi,daca vrei racire mai buna,vazi ca pe capota ai o trapa care o poti trage dinstre stanga in dreapta si ai sa ai racire mai buna.Repet: este parerea mea ! Cu respect,Emanuel

 

Dupa incercari cu doua modele de senzori (negru si verde) am reusit cu cel de culoare albastra. Restul imi indicau temperatura numai cand scoteam cheile din contact si ramaneau becurile martor aprinse.

Una peste alta acel senzor a fost devina si pentru temperatura apei. Acuma masina merge rotund fara sa mai creasca temp. apei

Va multumesc pentru ajutor.

 

Cine stie sa-mi zica daca tija de pe turbo (bratul actuatorului turbo) care deschide wastegate-ul se misca daca masina e la ralanti si o turezi sau numai cand e in sarcina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tija, nu se misca daca o accelerezi in gol, ptr ea este actionata pe presiunea din galeria de admisie, la motoarele 1.9 ABL

in ralanti, sau turata si pana in 3000 de ture, nu cred ca iti deschide wastegateu, ptr ca nu este in sarcina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tija, nu se misca daca o accelerezi in gol, ptr ea este actionata pe presiunea din galeria de admisie, la motoarele 1.9 ABL

in ralanti, sau turata si pana in 3000 de ture, nu cred ca iti deschide wastegateu, ptr ca nu este in sarcina.

 

 

Confirm ca nu se deschide daca sta pe loc masina. (1.9 ABL)

Ok, va multumesc pentru raspuns. Asa e si la mine. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am un multivan adus In toamna si nu stiu ce sa fac este foarte puturoas.Porneste usor, nu scoate fom,nu are consum mare(8-9% cu platforma dupa el),motorul se aude bine ,dar cu toate astea la deal[ imi vine sa inping de el],am fost si la tester dar nu da nimic.Are motor de 2500 cm, 102 cp ,tip motor ACV .Inaintea lui am avut un vito de 80 cp motor de 2200 care tragea de rupea.Daca are cineva vreo idee mar ajuta foarte mult 

Modificat de autobadea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tester.... posibil sa nu ai erori dar asta nu inseamna ca functioneaz in parametrii.   Pentru inceput poti incerca dupa cum a zis Flotouran95   scoate mufa de la debitmetru..  daca merge mai bine cu ea scoasa e clar...

 

  Verifica si traseul de la turbo la admisie sa nu ai scapari de presiune.. desii din asta ar rezulta sa ai fum negru la acceleratii puternice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si eu am avut o problema asemanatoare, si din cand in cand imi da pe tester o eroare de intake mainfold pressure, dar aparaea doar daca nu opream motorul dupa ce ma intorceam de la un drum mai lung in afara orasului, si aveam si ceva pante de urcat pe traseu.Problema a fost de la vacumm un furtunel era crapat.Verifica de asemenea si in interiorul calculatorului, cel de langa baterie, ai un furtunel care duce la senzorul de presiune si care regleaza parametrii turbinei,la mine si acela a fost rupt.Sper sa rezolvi.Daca nu te descurci cu datul calculatorului jos iti trimit numarul meu de tel ca sa iti dau mai multe informatii.

Asa arata interiorul la calculatorul masinii, a mea este din 97, nu stiu din ce an este a ta.

post-117002-14247914994733_thumb.jpg

Modificat de bullet123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@autobadea, problema ta se manifesta indiferent daca ai platforma agatata sau platforma e goala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut debitmetru este schimbat era si mai jale inainte,tubulatura este verificata furtunasele sunt ok.Bine inteles ca fara platforma este mai bine ,turbina se aude intareste tubulatura la turatie dar comparativ cu passatul meu de 1,9 este insuficient.Pe tester nu da eroare iar turbina face in turatie 1200 de nu stiu unitatea de masura cu care lucreaza programul VDC.Multumesc pentru idei o sa verific si calculatorul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul a fost nou sau la mana a doua??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus nou dar nu la 700 lei la 300 lei si dupa 2 saptamani sa dus ,acum am unul second-hand dar este verificat functioneaza ok si in plus am scos si mufa dar nici o diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici o diferentza? Intre functionarea cu un debitmetru bun si functionarea cu mufa scoasa trebuie sa fie o diferentza clara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luciangheorghe

am un vw t 5 caravelle din 2008 motor 2.5  am o problema cu el , se opreste cand ii dai putina forja si ai calcat ambreiajul scade in 700 de ture dupa care se opreste, nu isi ia nici o eroare nu mai vrea sa porneasca deloc ,o bag in viteza 1 dau la automat vreo 2 metri dupa care porneste si tot asa are momente si momente,,,,,,, sa mai intalnit cineva cu problema aceasta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o dilema. Am aceeasi problema cu temperatura apei din motor. Nu inteleg problema. Uneori motorul merge fortat, alteori ruleaza usor fara efort (chiar si incarcat). Un exemplu: Temperatura apei creste motorul trage greu. Opresc masina deschid capota, toate furtunele de apa sunt fierbinti inafara de cel de sub masina (pe care este termostatul). Pompa plasata sub radiator functioneaza o aud. Apa nu fierbe in vas (tasneste afara cand deschid capacul vasului de expansiune), este curata.

Termostatul e al 3-lea ultimul l-am schimbat de 2 -3 sapatamani. Nu stiu ce sa mai verific.

Sper ca imi putueti da un sfat.

Temperatura apei cand motorul trage greu este cea din poza(unde imi sta acul)

In mers cand accelerez mai tare vad acul cum coboara dupa care creste inapoi.

Am atasat o poza sper sa-mi spuneti si unde trebuie sa stea acum in mod normal.

 

Va multumesc anticipat.

post-148883-0-23360200-1425471485_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo sunt 110 grade..asa imi facea si mie si am gasit chiulasa ovala si uneori in sarcina mare imi arunca si apa! iar acum imi sta cel mult la [cenzurat] subtire de dedesubt.


uite aici

post-132961-0-25936600-1425531607_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdansv02lah

Asa îmi sta și mie apa tot în locul indicat de kentax la 1.9 td. Și iam probat cu 2 ceasuri, am schimbat și bulbul la apa, degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am aflat ca am spuma activa in instalatie. Sunt in proces de spalare a instalatiei. Un proces care e lent. Pun apa de la robinet ma duc cu masina. Iara golesc, iara pun apa. Si tot asa de vre.o 4 ori pana acum. Fac o pauza. In schimb vad ca indicatorul incepe sa.mi stea pe la 100C°

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!