Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Nu cumva ai bagat din gresala benzina? A patit-o si tatal meu cu vw LT si se comporta la fel. Pornea la rece si dupa cateva minute incepea sa mearga ff prost si se oprea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m am uitat si nu am nici un releu cu numarul asta..imi poti spune pozitia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numa motorina am bagat, am verificat bonurile ca le tin in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am si eu o problema la care nu gasesc rezolvarea..am avut masina(t4 din 93 fara turbo) in service de i- am schimbat chiulasa si am segmentat o. acum porneste dar dupa 20-30 de secunde se opreste. si daca incerc sa i dau l automat imediat nu mai porneste deloc. interesant este ca daca o las un timp are aceleas simptome(sta pornita 30  de secunde) oricat de turata as tine o. mecanicul a zis ca nu a intalnit asa cv si ca o sa se intereseze la un pompagiu..aveti idee?ati mai patit asa ceva?  ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de alimentare din Pompa de injectie este blocata,sau filtru de motorina infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva,la multivan,sub scaun la sofer,ce baterie trebuie?acuma am observat de ce nu imi merge 220v,sau neonul de sus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie baterie.... de care vrei tu. Incape si de 85Ah (parca 31cm lungime) si mai ramane si loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiindca e in interiorul masinii cauta una uscata, ca altfel o sa fie vai de ochii si nasul tau. In timp , o sa elimine vapori acizi si o sa ai iritatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul e schimbat nou...am desfacut usor injectoarele si da motorina...mi a recomandat cineva sa pun ulei mai subtire..am pus si a pornit la sfert ieri..dimineata cand sa i dau cheie tot la fel( a pornit 20 de secunde si apoi s a oprit). cand am dat a 2 a oara la automat mi a spart filtrul de ulei si a aruncat tot uleiul dar a pornit doar k mergea balbait..acum ast sa  schimb filtrul sa vad c mai face...e cumva posibil ca din cauza presiunii prea mari sa nu porneasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune una mica capsulata ( fara dopuri de umplere cu apa)  este pentru sirocol.  Se cupleaza printr-un releu doar dupa ce motorul a pornit, nu ajuta la pornirea motorului.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai locas pt baterie sub scaunul de la sofer inseamna ca ai circuit separat pentru consumatori.

Un exemplu de consumatori: incalzire auxiliara stationara( ai pe masinina?); iluminat ( neonul de deasupra masutei- care apropo merge la 12 V, si nu 220); lada frigorifica .

Eu am o baterie normala pusa sub scaun, care imi alimenteaza toti consumatorii amintiti, si am pus o baterie care incepuse sa dea semne de oboseala iarna trecuta.( la minus 15 g nu mai avea suficienta putere sa dea motorul peste cap)

Modificat de bullet123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incalzire auxiliara,invertor 220v,lada frigorifica si neonu ala de 12v(la care am schimbat becu ca am crezut ca e defect de nu merge) acuma am inteles ce rol are,o sa pun o baterie,am una de 45AH,cred ca e sufiicent,nu folosesc auxiliarele fara motor pornit,maxim 20-30minute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul e schimbat nou...am desfacut usor injectoarele si da motorina...mi a recomandat cineva sa pun ulei mai subtire..am pus si a pornit la sfert ieri..dimineata cand sa i dau cheie tot la fel( a pornit 20 de secunde si apoi s a oprit). cand am dat a 2 a oara la automat mi a spart filtrul de ulei si a aruncat tot uleiul dar a pornit doar k mergea balbait..acum ast sa  schimb filtrul sa vad c mai face...e cumva posibil ca din cauza presiunii prea mari sa nu porneasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a spart filtru ulei?? Asta nu am mai auzit,explica mai exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria mea auxiliara e acum de 70Ah si e la limita cand folosesc Sirocolul, calculatorul, lumini prin masina, etc. Cat despre bateria capsulata si iritatiile la ochi de la acid.... cred ca glumiti, nu ? La cat se ventileaza si se schimba aerul intr-o masina... vaporii aia de acid nu apuca sa se ridice la "ochi"... Concret, am avut tot timpul baterii cu dopuri, necapsulate si nu am avut nici dureri, nici iritatii si nici nu am gasit pe baterie sau pe langa ea urme de acid. Si inca ceva, a scris cineva mai sus... Bateria a doua se cupleaza cu prima prin releu inca de cand incepi sa dai la demaror (o prostie). Desi sunt legate cand dai la cheie, curentul bateriei 2 nu ajuta la pornire ca sunt fire subtiri si acel releu intre ele. Eu am preluat functia acelui releu cu procesoarele puse de mine (vezi "Mici imbunatatiri utile") si bateria a doua se cupleaza la incarcare doar la 2 secunde dupa pornire.

Modificat de misumat1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i a sarit capacul ala de tabla care intra prin presare..am inteles k pompa de ulei are o supapa sau ceva de genu care deschide cand uleiul e rece si implicit presiune mare...e posibil sa se fi blocat aia..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, imi cer scuze daca am postat in sectiunea gresita. Am un T4 1.9TD ABL, din luna 12 anul 1995, 50Kw si am probleme cu temperatura apei. Inainte indicatorul imi statea pe pozitia albastra (vezi poza nr.1) iar acum imi sta pe pozitia rosie (vezi poza nr.1).

Am schimbat termostatul, termocupla (nu stiu cum se numeste) pentru ventilatoarele de la radiator (ventilatoarele functioneaza viteza mica si cea mare), atigelul de la albastru am trecut la roz. Nici un rezultat.

Am observat un senzor cu doua fire si cu mufa neagra in partea dreapta fata a motorului un pic deasupra injectoarelor si unul de culoare galbena in lateralul motorului partea dreapta cu 4 fire si cu  mufa albastra (vezi poza nr.2 si nr.3).

Am observat ca senzorul galben (poza nr2 si nr3) se roteste avand clema de siguranta pe el dar este si iesit mult (mi se pare mie) in afara. Ce rol are alcel senzor, poate fi cauza  temperaturii crescute a  apei din motor? Trebuie sa fie asa iesit in afara? Mentionez ca apa nu fierbe. La nivelul rosu din poza nr1 simt ca motorul vibreaza mai mult si trage mai greu.

 

Va multumesc anticipat.

 

p.s. actuatorul de turbo trebuie sa se miste cand masina e la ralanti si se tureaza sau numai in sarcina?

post-148883-0-21380000-1424077833_thumb.

post-148883-0-43989600-1424077844_thumb.

post-148883-0-06091600-1424077893_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala se invarte deoarece el este prin pe acel "teu" doar prin presiune ( apesi pe el si prinzi siguranta) .. Parerea mea este ca daca ti se pare ca se invarte anormal ( singur ) poti sa il scoti si schimbi o garnitura si rezolvi problema.Insa eu nu cred ca acesta este problema de se incalzeste motorul.Totusi,daca vrei racire mai buna,vazi ca pe capota ai o trapa care o poti trage dinstre stanga in dreapta si ai sa ai racire mai buna.Repet: este parerea mea ! Cu respect,Emanuel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru informatii, nu am clapeta respectiva in partea dreapta dar am deschis flapsurile de la ventilatoarele radiatorului ca sa circule aerul.

Celelalte senzore cu clema sunt mai ingropate. Clema calca pe aripioarele alea de langa mufa. Iar la asta galben calca exact pe sfera aia metalica a senzorului. La poza nr 3 se vede mai de aproape.

Despre actuatorul turbo nu sti nimic? bratul acela care deschide wastegate-ul

Mersi inca o data pentru informatii.

 

Marius

 

Adaugare: este interesant faptul ca uneori creste temperatura alte ori nu. Dimineata la 6:00 inviteza  a 5-a la 2600 turatii ajunge la indicatorul rosu in alta dimineata la aceleasi specificatii nu urca deloc. Nu mai inteleg nimic.

Modificat de kentax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzoru ala,scoate-l afara,si daca se invarte partea de plastic fata de cea de metal,e defect,el are o rezistenta inauntru care se rupe cand partile alea 2 se invart.incearca sa vezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se invartea parca era titirez. Poate l.am stricat eu cand la.am invartit. Am gasit unul nou la 30. Maine am sa.l pun si sper sa ca acel senzor sa fie vinovat pt. temperatura. Am intelesc ca acel senzor comunica cu computer.ul masinii si este important.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel senzor daca e defect,cand pornesti,se tureaza putin dupa care revine,scoate asa un puf de fum...are multe functii,transmite ceva date la ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema, membru nou pe forum si nu am voie sa deschid un topic. Ciudat, ne comportam ca in Romania cand visam masini nemtesti. Poate ma ajuta cineva, incerc sa aflu de ce, din cand in cand, dupa ce parchez T5, in dreptul usii soferului iasa un fum alb inecacios, ca de toba de esapament? E normal ca dupa parcare (sau imediat dupa pornire)  sa miroasa a motorina in acelasi loc?

Modificat de Senseo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pornesti/opresti motoru se misca mai agresitv si undeva scapa gaze de exapamanet in acel moment,ce mai probabil la racordu flexibil,sau la vreo imbinare de toba,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!