Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Te referi la ala de caldura,nu ? daca da,atunci e posibil sa fie distrus butonul/butoanele.Am patit si eu asta si cum am schimbat butonul s-a rezolvat.Era topit rau acolo 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita conversia de la 1.9td la 2.4D?

De ce imi merge ventilatorul doar la maxim? (4)

Si cel din fata si cel din spate la fel...? A mai intalnit careva ?

 

Nu merita sa treci la 2.4D. Mai degraba iei un motor 1.9 TDI de 90 CP si de pe el, pui pe al tau bloc motor urmatoarele: turbo, pompa distribuitoare, chiulasa completa si ai scapat cu un motor mai puternic, mai economic si cu aceeasi serie , si nu mai ai treaba cu RAR-ul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general preturile se invart undeva intre 300 - 500 lei(cele in tare buna,nu cu microfisuri sau alte balarii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butoanele nu sunt topite....

ideea e ca al meu e distrus complet motorul 1.9 td

chiulasa sparta, segmenți si motorul de 2.4 il primeam de la cineva gratis..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi mai merg stergatoarele decat la viteza cea mai mare....temporizatorul si prima viteza nu mai merg..ce ar trebui sa verific? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul J31 sau 99, si apoi vezi maneta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Duminica trecuta am plecat cu masina pana la piata de vechituri si in drum spre locatie masina a intrerupt/tusit o data si a scos fum alb pe moment, dupa aceea parea ca undeva pe la 1500-1700 ture intrerupe.

Azi dupa aproape o saptamana am pornit masina si scoate fum alb tot timpul si intrerupe acolo pe la 1500-1700 de zici ca se rupe motorul in ea.

Ce problema ar putea sa fie?!

motor 1,9 TD ABL

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fie sarita distributia?

cand este tras socul motorul merge rotund si nu mai scoate fum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am o problema..Nu imi face circuitul de apa bine.In sensul ca apa nu ajunge la caloriferul din bord ( am scos furtunurile si cu motorul pornit daca las turul mai jos decat vasul de expansiune imi iese apa,daca e mai sus nu,ceea ce cred ca nu e ok ) Pompa de apa cred ca e a 3-ia ( am mai pus inca 2 noi dar doar capacul de al pompa,nu pompa cu totul ) Toata aceasta problema a inceput cand am schimbat pompa de apa originala.Am auzit de la uni ca cica capacul pompei ( asta care l-am cumparat ) sa nu se potriveasca cu pompa si de aceea se intampla treaba asta.Credeti ca daca schimb pompa cu totul se rozolva treaba asta ?  ( http://www.pieseauto.ro/poze/pompa-apa-vw-transporter-iv-t4-producator/pompa-apa-vw-transporter-iv-t4-producator-20ad71adf9108f2be9-420-315-2-95-1.jpg) Multumesc  mult ! Cu respect,Emanuel.

Modificat de emy15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie asta motivul pentru care ti-ai facut praf si motorul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mare parte asta e motivul :( Acum nu mai am baza sa fac nici 50 km ca imi da apa afara.

Modificat de emy15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ars siguranta de la bricheta si nu stiu care este pozitia ei in panoul de siguranta.Daca aveti idee, rog sa ma informati si pe mine. Din neglijenta, nu mai am in masina protectia unde sunt descrise caracyeristicile masinii, codul de culoare al vopselei si amplasarea si corespondenta fiecarei sigurante. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca siguranta de pe pozitia 22, ultima de pe primul rand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am mers la fix, si nu am dat gres.Am alimentarea de la gps pusa in acea mufa, si fara ea, imi este obiect de decor :-)

Multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai pentru ce :lol: 

    Grija mare ce alimentati din acea priza. Pana cum am intalnit cateva T4 cu cablul de +pozitie(iluminare bricheta) topit, si lipit in manunchiul de fire de sub bord. In unele cazuri mai grave s-a ajuns si la scurt. Erau disperati oamenii, ba ca li se sting luminile din butoane si bord, ba ca nu mai merg motorasele de la reglaj faruri, si alte chestii ciudate. Problema era ca din priza de la bricheta prin intermediul a doua sau chiar trei prize triple, alimentau toate gadgeturile din masina, si bineinteles ca acele cabluri de la priza din bord erau subdimensionate pentru un asa consum. Pentru consumatori mari se poate monta o priza alimentata direct de pe acumulator(unele T4 au astfel de prize din fabrica), cu cabluri groase si printr-un releu legat la plus contact ca sa nu se descarce accidental acumulatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o tripla pusa pe ea, dar alimentez ocazional o statie de emisie receptie,si regulat gps ul si incarcator telefon.

Eu mai am pe masina inca 2 mufe de bricheta de o parte si de alta a banchetei.Nu stiu daca au aceiasi sursa de alimentare, dar de acolo mai alimentez laptop-ul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ! Nu cred ca postez bine aici dar nu am gasit o arie de vanzari la t4, detin cateva piese de t4 care stau degeaba la mine si as vrea sa le vand cuiva care are nevoie: etrieri, usa laterala,capota, cine are nevoie imi puteti da pm este pacat de ele sunt in stare buna si nu le folosesc.Multumesc!

Modificat de JonnyT3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ezi ca exista arie de vanzari pentru piese auto. Special de T4 nu ai sa găsești aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma puteti indruma cu un link spre aria de vanzari , ca eu nu gasesc, la golf este altfel este o arie speciala cu anunturi, aici nu am gasit.Multumesc si imi cer scuze pentru postarea anterioara !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa faza cu fumul alb masina a stat 2 saptamani nepornita, aseara zic sa vad ce mai scoate si sa vezi surpriza! Nu scotea fum... Totul normal timp de 2-3 minute, dupa care scoate fum de nu vezi nimic timp de un minut aprox, incepe sa scada turatia la 3-400 rot/min si se opreste motorul si nu mai porneste. Dadea semn ca nu se alimenteaza.

O las sa curga pe drept pt ca o parchez in panta, purjez la filtru de motorina si dau de doua ori la automat, porneste binisor si cum era pe drum zic sa fac o tura... Dupa aprox 300 m nu mai scotea fum alb. Deci o fi ceva problema la alimentare? Sau filtru de motorina?

Din cauza ca masina sta parcata in panta si cu inclinatie pe stanga ( partea dreapta e mai sus parcata ca si cum ar fi urcata pe o bordura foarte inalta) se poate dezamorsa, sau sa fie vre.o buba in pompa de injectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se dezamorseaza si nu mai poate sa traga motorina, ori ai filtru de motorina infundat, ori in rezervor, ori dop de gheata

sfatul meu este sa pui un bidon cu motorina, sa anulezi rezervoru, si vezi daca mai face.

fum alb este de la motorina prea putina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul alb,e de la motorina ne arsa.in caz ca nu merg bujiile sau ceva,nici de cum ca e prea putin,daca se dezamorseaza pompa,nu porneste usor,trebuie aerisit si asta dureaza,nu una doua.la tine trebuie luat pas cu pas.Acolo pare sa fie problema de la pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!