Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Gata..am trecut de partea aia. Acum nu stiu cum este filetul care se desface fulia de la axul cu came..E normal sau e pe invers ( stanga-desface sau stang-strange ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul este bine.chiulasa a plecat la rectificat.Cand vine ne apucam sa refacem tot la loc.Va fi o provocare la punerea distributiei la punct ca fulia a trebuit scoasa dar sper sa ma descurc.Imi puteti spune la cati nm se strange chiulasa ?..Cu respect,Emanuel ! 

Modificat de emy15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru_poparo

schimbi suruburile prima data le strangi la 40nm dupa 60 nm si pasul 3 180 grade (numai strans fara slabire). distributia daca ai semnele de pe arbore si pompa motorina corect, la axa cu came fulia o pui de forma, apropii surubul care o strange ca sa nu aiba joc dar sa se poata invarti liber iar in partea opusa a fuliei pe axul cu came ai o taietura in care trebuie sa introduci o platbanda in asa fel incat taietura sa fie paralela cu planul chiuloasei. trebuie sa fii atent sa nu o montezi contrariu (180 grade) si gata.post-116902-0-13125600-1420287564_thumb.post-116902-0-04844200-1420287581_thumb.post-116902-0-71083600-1420287596_thumb.post-116902-0-22743800-1420287612_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o poate monta pt.ca taietura/fanta pe axul cu came nu e pe mijlocul lui(nu poate introduce cala/plagbanda cum ai spus tu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexandru_paparo : Aici imi faceam probleme ca nu voi nimeri fulia la locul care era deoarece nu are pana ci este doar pe con.Oricum pe arbore cred ca am semn,pe pompa am dar nu stiu unde vine celalalt semn dar ma voi descurca ( am semn pe fulie.. ) iar la axul cu came am inteles ca atunci cand primul piston e sus sa fie ( chestile alea care impinge supapele sa fie in sus ambele.Nu stiu daca a-ti inteles,oricum .. ) Multumesc mult de sfaturi.M-au ajutat mult.Luni ma apuc de facut la loc!  

@romytaxy : nu inteleg ce ai vrut sa zici.Eu am fanta aia si pot baga platband acolo sa il tina fix :-?

Modificat de emy15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti dar numai cand axul cu came e in pozitia in care trebuie, daca e invartit o jumatate de tura nu o poti baga(o sa ti dai seama daca o sa te uiti la locasul/fanta/taietura din capatul axului)intr o pozitie taitura o sa fie la baza chiloasei(o sa poti baga cama/placbanda)iar intr o pozitie o sa fie sub nivelul bazei chiuloasei(nu o sa poti baga cala/fulia).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru_poparo

sincer sa fiu nici eu nu am crezut ca se poate baga aceea cala sau platbanda pana nu am vazut cu ochii mei. (habar nu ai ce inventiv poate fi romanu cand vrea si ce ciocan de 2 kg folosea) asa ca mai bine ii spun omului din prima ca acea platbanda trebuie sa o introduci si sa o scoti cu 2 degete fara un efort mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista cala pt asa ceva dar...costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apelez si eu la experienta voastra cu o problema stupida.  Am schimbat 3 modele de stergatoare de parbriz.. toate scartzaie groaznic. Am verificat bratzele.. arcul pare ca trage bine. In schimb am observat un joc mare la bucsa/axul pe care vine pus bratzul , la ambele stergatoare.  Nu joaca bratzul pe ax,  joaca axul in bucsa din caroserie. 

    Are cineva o schema cu mecanismul, eventual un cod de piesa.  Nu prea am chef sa demontez pe frigul asta fara sa am habar in ce ma bag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am gasit toate semnele.Pun niste poze ca sa fiu sigur ca astea sunt.Daca nu,va rog sa ma anuntati..

 

PS: mai am o poza dar nu o pot pune..se pare ca este prea mare cu toate ca are 872 KB :|

post-143145-0-81155100-1420457321_thumb.

post-143145-0-14318100-1420457406_thumb.

Modificat de emy15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@noobsound Ai incrcat cu stergatoare simple, Valeo? Am schimbat si eu stergatoarele de curand si pana nu am pus Valeo nu am scapat de scartait.

Modificat de bullet123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

emi, vezi ca la pompa de injectie, ai o gaura mai mica pe fulie, cred ca intra o tubulara lunga de 11 in ea, si se blocheaza pompa pe suportul ei,

mai fa o poza sa se vada toata fulia, sa iti arat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok seby..maine am sa fac.eu m-am tot uitat si nu am vazut dar am sa fac.Cu respect Emanuel !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua! se poate pune pe un vw transporter un motor de 1.9 de pe golf 4 alh?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din punct de vedere costuri/adaptari/beneficii,  nu!

cele mai bune variante raman motoarele AFN, si 1Z tot de 1.9 , dar cu pompa si electronice mai avansate, astea da vin relativ usor adaptate pe cutia de t4

se poate pune orice! dar cu cheltuiala mare si modificari care de multe ori ingreuneaza mult transplantul

daca se impune neaparat schimbarea motorului abl, as merge pe afn, are 110 cp, cu conditia sa aveti masina donatoare functionala, impreuna cu electronica, calculatorul si cele necesare, deoarece achizitionarea componentelor din surse diferite pot genera costuri pentru care operatia in sine sa nu fie rentabila  

 

 pentru informatii suplimentare accesati acest link:

http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=54052

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut sunt nou posesor de vw t4 multivan si am cateva probleme cu el:

1-cand am luat masina fostul proprietar a spus ca a schimbat pompa servodirectie aratand pompa veche dar pompa scoate un zgomot ciudat ca si cand nu ar avea ulei iar volanul cand iau viraj stanga merge bine dar cand vreau sa virez dreapta zici ca nu are servo  precizez ca are ulei in borcan la maxim iar cand am luat masina cred ca au pus ulei T 90 dupa miros si vascozitate

2-am o nelamurire pe masina am 3 aeroterme una in bord a doua sub masina (care nu merge dar nu am apucat sa vad ce are)iar a treia in stalpul din spate dreapta care sufla aerul pe plafon in spate dar baga aer rece de ce

3-ceasul de temperatura al apei dupa ce am mers cu masina bara la bara 3 ore nu se ridica mai mult de 1/4

4-am o batae la motor suspectez pompa de vacum dar are momente cand nu se mai aude ce poate fi sunetul vine din parte dreapta

5-puterea masini= la drum nu am probleme la 3000t/min am cam 105-108 (asta daca imi arata bine)dar in oras la plecari de la semafor mai greu se poate face ceva un pic de avans si debit de la pompa  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si bine te-ai alaturat clubului.

1. E posibil sa fie caseta de vina. Una din supape sa nu functioneze.

2. A treia aeroterma baga doar aer rece (de afara). La cele care au dublu climatronic baga si aer conditionat.

3. Pana nu am reparat sirocoul (Eberspacher) pateam la fel. In oras nu se ridica deloc cand e frig rau...doar la drum lung. Schimbasem si termostatul degeaba.

4. Cel mai probabil pompa de vacuum. Cand calci frana se mai aude? Daca nu...aia este!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut seby..am gasit acea gaura care blocheaza pompa.stii cumva daca te ajuta la reglarea distributie ?nu prea reusesc sa o pornesc ..  am sa pun si o poza dar mai pe seara daca am sa reusesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

1-caseta,pompa sau furtunele nu au supape de sens care pot fi murdare  sau blocate pentru ca eu am gasit ulei de cutie de dacie in borcan care era negru si am scos cat am putut dupa care am bagat castrol dex 2 si parca si-a mai  revenit

2-nu stiu daca am sirocou eu am webasto si nici la drun nu imi urca apa

3-in legatura cu bataia pot sa fac ce vreau daca bate bate dar la o perioada de timp dispare fara sa fac nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Pot fi si alea murdare. Din ce imi aduc aminte, cand am rectificat-o pe a mea, mi-a aratat "mesterul" ca sunt niste gauri pe axul unde se fixeaza cremaliera de la volan si, in functie de cum misti volanul, gaurile alea comunica si transmit lichidul de servo intr-o parte sau in cealalta.

2. Depinde de care ai. Daca ai d'ala de baga doar aer cald...nu te ajuta. Tre sa fie unul in fata motorului, langa roata stanga, care incalzeste apa din motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1-sa se mai incalzeasca putin si ma bag sub ea sa vad care e problema si ce ulei sa folosesc dex2 e bun?

2-da este cel care incalzeste apa posibil sa fie termostatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza cu bordul si iti spunem de care ai.Xca in bord ai un ceas cu programare, acela trebuie sa fie modulul de comanda al incalzirii auxiliare stationare.De asemenea ot ea ar trebuii sa ai si o gura de aer intre scaunele din spate, chiar la marginea scaunului din spatele soferului.Daca gura de aer este pe mijlocul scaunului din spatele pasagerului, atunci ai incalzire auxiliara pt motor care porneste , teoretic atunci cand sunt sub 4 grade afara.A mea de exemplu nu porneste, am avut bujia arsa, dar se pare ca mai este ceva in neregula.

In kegatura cu bataia de la motor sa nu fie ambreiajul, incearca sa turezi motorul peste 1200 ture si vezi daca se mai aude.De obicei acea bataie neregulata si la relanti este din abreiaj, care ar trebui schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa pun poza..Imi puteti spune daca este sau nu asa in legatura cu pompa de injectie va rog ?

post-143145-0-29260400-1420637587_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut da am acel panou de comanda in bord de aceea suspectez termostatul iar cu bataia se aude ca si un tachet spart sau neincarcat /injector care a prins ceva mizerie


pentru emy

sigur ai pus pompa in aceeasi pozitie ??sa nu fi puso 180 grade invers si atunci ordinea de injectie se modificain loc de 1 e 4

daca ai reusit sa dai la automat si nu a pornit intai verifica daca ai motorina la injectoare si dupa aia te uiti la distributie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!