Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Al meu este din 99 bord modeleul nou,bot scurt,tot abl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri dupa ce am scos mufa senzorului de nivel, sa vad daca am sensor si este si functional, din graba am uitat sa o pun la loc. Dimineata, surpriza, pornesc motorul si la cateva secunde incepe sa bipaie si sa clipeasca in bord indicatorul lichid de racire. Asadar, este sensor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cand ai scos mufa n-ai observat daca ai sarmele alea in vas?Ca eu nu le vad la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

dupa cum spuneam intr-o postare anterioara sunt interesat de acei pini de la geamurile laterale si cum nu gasisem nicaieri am mers saptamana trecuta la un atelier aici la noi in Oradea si am solicitat sa faca omul 4/8 sau cati "pini" o iesi din bucatica aia de alama...

azi cand am fost sa ridic lucrarea am avut surpriza :)) sa vad ca din bara lui de alama au iesit 24 de bucati adica 6 seturi :)) ... durerea a fost mai mare cand mi-a spus cat ma costa ...230 lei manopera + materialul deci vine cam 40 lei/set de 4 buc.

 

Din cate am observat sunt si alti posesori de T4 care ar dori sa achizitioneze reperele respective, am 5 seturi :)

 


poza


din pacate nu ma lasa forumul sa pun pozele originale ca am facut un tutorial despre cum se monteaza...

post-143246-0-38798700-1417546929_thumb.

post-143246-0-12058600-1417547032_thumb.

post-143246-0-03259600-1417547037_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nu prea este nimeni interesat de bolturi ....

In principiu pe mine m ar interesa doar un set de 2 bucati, ca nu am decat un geam culisant. Eu am nevoie de arcul care vine in spatele lor ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un set e rezervat pentru mine...sper :)

Am vorbit prin PM...deci poate au mai fost doritori, incognito :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

din pacate nu ma lasa forumul sa pun pozele originale ca am facut un tutorial despre cum se monteaza...

 

 

Daca mi le trimiti mie la dimensiunile originale plus textul tutorialului ti le postez eu.

Detalii pe PM. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema la un t4 motor 1.9d . Am avut probleme cu alternatorul, mai precis numai incarca decat daca ii dadeam cateva pedale turand motorul mai tare dupa care incarca normal. Intre timp cedase de tot dupa o perioada, si am zis bun hai sa luam unul nou ca din dezmembrari sunt prea vechi. Problema e ca cu asta nou face la fel deci pur si simplu nu incarca (verificat pe direct la iesirea din el) decat daca ii dau cateva spituri mai tare asa. Aveti idee ce ar putea fi? Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles, ai schimbat alternatorul sau motorul cu unul nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva detalii, ce alternator ai avut, cu ce anume ai schimbat? La mine nu a mai vrut sa incarce deloc, dintr-o data. Am schimbat doar carbunii, cred ca sunt incorporati cu releu cu tot, si s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut alternator Bosch din acela cu brat care intinde cureua de accesorii si fulie lata.Acum am luat unul identic doar ca e Valeo, oricum nu cred ca are asta vreo legatura . Problema e ca asta se comporta ca ala dinaintea lui, adica nu incarca deloc decat dupa ce turez masina de cateva ori, ceea ce nu e normal tinand cont ca e nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai masurat cu multimetru incarcarea sau doar se aprinde in bord becul de incarcare?  Firul de masa ai verificat sa nu fie rupt sau oxidat?     Relantiul la cate ture sta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat cu multimetru la iesirea dim alternator, deci pe direct cum sar spune si tot la fel face. Relantiul nu stiu la cat sta ca nu am turometru. Numai stiu ce sa ii fac pana sa faca problema asta incarca perfect (am voltmetru in bord), acum am zis sa il schimb sa pun unul nou sa nu stau sa ma carpesc sa il repar pe ala vechi. Problema e ca nici un mecanic ,electrician nu a stiut sa imi spuna ce are.Adica de ce incarca doar dupa ce il turez de cateva ori cu simt de raspundere. Voi sunteti ultima mea sansa sa rezolv chestia asta ma gandesc ca daca nici proprietarii de t4 nu sau intalnit cu asa ceva ,atunci numai stiu ce sa ii fac. Multumesc oricum pt interes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica instalatia electrica, sigur ai un contact imperfect sau un cablu rupt/taiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai instalatia electrica...inca o data repet alternatorul a fost verificat pe direct cu multimetru, deci ma gandesc ca instalatia nu are treaba odata ce il verific pe direct si nu prin fire. Ciudat este ca dupa ce turez de cateva ori incarca bestia normal indiferent ca e la relantiu sau turat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci vezi cureaua, daca e tensionata cat trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este intinsa bine cureaua invarte fulia la alternator fara probleme, ciudata treaba cu masina asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut simptome asemanatoare. Am bagat o gramada de bani sa reconditionez alternatorul (schimbat releu cu tot cu carbuni, rulmentii, inelele de cupru pe care lucreaza carbunii) si la final aceleasi simptome. Am luat un cablu de pornire si am pus in paralel peste firul de masa si apoi peste cel de plus. Concluzia: firul de masa (foarte gros) era intrerupt pe la jumatate. Partea proasta e ca nu vedeai nimic la ochiul liber, izolatia nefiind afectata, doar firele de cupru dinauntru se dusesera. Incearca sa pui un cablu gros de la carcasa alternatorului direct la borna de minus si apoi de la plus la borna de plus a alternatorului. Poate te ajuta asta.

Sau mai poti incerca sa verifici fulia de la alternator (in cazul in care e cu "frei" sa nu fie asta stricata si sa se blocheze doar la anumite socuri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc asta, multumesc pt sugestii. O sa revin cu detalii.

Am incercat nici o schimbare acelasi simptom...mama lui de t4 micul Panzer isi face de cap.

Modificat de zeeje
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca are un releu pe blocul de sigurante

La mine exact asa se intampla cand pornesc prima oara dimineata apoi se aude cum cupleaza releul cand are motorul 3000 de ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca nu mai cupleaza;

La mine stiu sigur ca este releul pt ca am voltmetru si in momentul care se aude tacanitul de cuplat sare tensiunea de la 11,5-12 v direct la 14,4 v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si eu voltmetru in bord, si la fel face si la mine cand turez sare in 14,4 v. O sa vad unde se afla exact releul respectiv, si sa vad de unde fac rost de el. Sper ca asta sa fie ca ma capiat, mai ales acum ca a venit racoarea. Multumesc mult pt idee sper sa rezolv .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegu vezi ca imediat dupa pornire cand temperaturile sunt scazute releul metine bujiile active o perioada determinata de timp.o sa auzi un fel de ticait dupa ce le decupleaza .masoara incarcarea dupa ce decupleaza nu inainte.releul ala se decupleaza daca accelerezi peste 25oo de rot/min.dar nu prea e indicat cand e rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!