Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Salut sunt nou pe acest forum si nu stiu sa pornesc un topic nou,asa ca  va rog sa ma ajutati.

Am un vw transporter t 4 1995 motor de 1.9 d 1x. De curand am schimbat pompa de apa si termostatul ,acestea fiind noi.Problema este ca nu imi baga caldura in habitaclu deloc,coloana de pe partea stanga  cea cu capacelul de aerisire este calda la fel ca restul instalatiei, cealalta de pe dreapta fiind rece.Am verificat instalatia am suflat pe ea am bagat apa sub presiune si nu reprezinta infundaturi asta nedumerindum-â, am desfacut chiar si teava din otel de jos,cea cu surubul in ea sa o verific de depuneri,acestea fiind minora si mai mult absente.Precizez ca motorul a fost segmentat si chiulasa si garnitura acesteia noua,operatia fiind facuta de mecanic specializat.A si inca ceva,m-am gandit ca are ceva robinetul de la calorifer cel de pe coloana de apa care inchide si deschide circuitul de la levierul din cabina asa ca l-am desfacut si am pus o simpla teava de inox in locul acestuia chiar daca nu parea sa fie stricat sau dat peste cap.

Cu stima ALEXANDRU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut sunt nou pe acest forum si nu stiu sa pornesc un topic nou,asa ca  va rog sa ma ajutati.

Am un vw transporter t 4 1995 motor de 1.9 d 1x. De curand am schimbat pompa de apa si termostatul ,acestea fiind noi.Problema este ca nu imi baga caldura in habitaclu deloc,coloana de pe partea stanga  cea cu capacelul de aerisire este calda la fel ca restul instalatiei, cealalta de pe dreapta fiind rece.Am verificat instalatia am suflat pe ea am bagat apa sub presiune si nu reprezinta infundaturi asta nedumerindum-â, am desfacut chiar si teava din otel de jos,cea cu surubul in ea sa o verific de depuneri,acestea fiind minora si mai mult absente.Precizez ca motorul a fost segmentat si chiulasa si garnitura acesteia noua,operatia fiind facuta de mecanic specializat.A si inca ceva,m-am gandit ca are ceva robinetul de la calorifer cel de pe coloana de apa care inchide si deschide circuitul de la levierul din cabina asa ca l-am desfacut si am pus o simpla teava de inox in locul acestuia chiar daca nu parea sa fie stricat sau dat peste cap.

Cu stima ALEXANDRU.

:winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aeroterma din bord, exista mai multe parghii,(actionate electric, vacuum, sau prin cablu)verifica daca flapsul care face mixul de aer cald/rece este actionat atunci cand se face trecerea intre cald/rece la actionarea butonului responsabil cu aceasta functie.

Prin radiatorul aerotermei trece mereu apa fierbinte, iar atunci cand se vrea aer rece, aerul impins de ventilator nu mai trece prin acest radiator, ci trece direct ,ne mai fiind incalzit.

Sper ca s-a inteles la ce ma refer, trebuie verificat acest aspect

Nu cred ca are legatura cu termostatul, si daca acesta ar fi blocat pe peschis, ceva caldura tot ar da, iar daca e pe inchis, sigur fierbe apa,deci exclus

95% de acolo vine problema, din flapsul aerotermei, probabil cablul de actionare blocat sau iesit de la locul lui

Sa ne spui cum s-a rezolvat, sa stie si alti colegi interesati, bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi daca era cum a spus corin tdi, atunci trebuia totusi sa ai ambele furtune care vin de la radiatoru din bord sa fie calde, asta cu robinetu deschis sau teava aia de inox ce ai puso.

mai verifica inca o data daca nu ai infundat caloriferu de bord, scoate furtunele, si baga pe unu circuti de apa de la robinet, cu presiune sa vezi daca curge bine, sau daca ies mizerii.  Incearca in ambele sensuri.

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi,dar problema erea de la returul de la motor prin care se face aerisirea sistemului,cel din chiulasa erea infundat atat de rau ca nici aerul nu trecea prin el pt ca am conectat o pompa de aer normala si nici aceasta nu putea sa bage aer dupa ce am incercat sa suflu eu pe el de fapt era orificiul acela mic la care se conecteaza furtunul de intra in vasul de expansiune alaturi de cel din radiator.Vestea buna este ca am reusit sa il desfund si acum merge impecabil fara sa exagerez,pot sta si dezbracat in masina si am un habitaclu destul de mare.In cateva minute intra aer cald.Greseala mea ,fiind sofer incepator am pus apa din fantana care este foarte dura si cu multe impuritati .............nu o sa mai fac niciodata treaba aceasta .Acum numai apa distilata ii pun si antigel ca vine iar gerul :winter: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut am si eu o problema mai nou am aflat ca, chiulasa e crapata intre pistoane

Are cineva idee cat costa una? Sau motor cu totul?

Va salut am si eu o problema mai nou am aflat ca chiulasa e crapata intre pistoane

Are cineva idee cat costa una? Sau motor cu totul?

Sau de unde pot lua una? Sh sau noua...?

Va salut am si eu o problema mai nou am aflat ca chiulasa e crapata intre pistoane

Are cineva idee cat costa una? Sau motor cu totul?

Sau de unde pot lua una? Sh sau noua...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un Transporter, an 2002, motor 2.5 ACV, in treapta a V-a imi intra greu si la fel si iese. Pentru a putea intra si iesi bine trebuie impins schimbatorul maxim spre partea dreapta.

Aveti idee de unde ar putea fi problema?

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi timoneria cat de uzata e.

Modificat de dydu_kuf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai joc mare lateral la schimbator, aproape sigur e bila de teflon/plastic de deasupra cutiei de viteze, unde vine tija comandata de schimbator si da comanda la cutie. Bila aia se uzeaza repede si se gaseste usor, costa 10-20 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.unde. ma ajuta si pe mine cineva cu pozitia pompei de ulei la un t4 1.9 D din 94? problema este ca se aprinde becul la ulei dupa ce se incalzeste mototrul la turatii mici. mentionez ca am schimbat uleiul si filtrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de oglinzi cred si eu ca sunt cablurile din burduf. La mine s-a rupt unul de la inchiderea centralizata si din cauza lui usa soferului nu mai comanda celelalte usi. Mai nou am observat ca s-a mai rupt unul  tot de la usa soferului, cablul care comanda geamul din dreapta, daca dau comanda pentru inchiderea/deschiderea geamului  de pe partea pasagerului in timp ce deschid usa acesta se opreste.      Nici la mine nu merg oglinzile electrice, desii incalzirea in ele functioneaza. 

salut,

 

am gasit cele 4 cabluri de la oglinzi, erau rupte acolo in burduf + inca altele "fisurate"

am cositorit niste bucati de cablu de la un bord spart de motocicleta pt ca alea is de fff buna calitate (sunt expuse si trebuie sa reziste mai bine) si gataaa! functioneaza oglinzile.

 

oare care ar fi motivul ca la urcare geamul fata stanga urca doar jumatate si apoi coboara pana jos?! il pot inchide doar daca butonez des si cate un cm doi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nimeresc topicul, am tot căutat dar nu am găsit pe cineva care să aibă problema care am întâmpinat-o. Din cauza hayonului din spate, îmi „tremură” luminile din habitaclu atunci când merg pe drumuri mai cu denivelări. Știu vreun forumist unde este intrerupătorul pentru lumini de la hayonul din spate? La uși sunt butonelele alea mici care se apasă când închizi ușa și îți închid becurile din tavan.

 

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze! Se afla chiar in broasca de la hayon. Si eu am avut probleme cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa-mi confirme cineva daca la t4 exista senzor de nivel la antigel?Sunt proaspat posesor de transporter,m-am uitat in vasul de expasiune si nu vad acele "sarme" care vin la senzor;am scos si mufa din senzor si tot nu se aprinde nimic in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa aibe acel sensor. Am scos si eu mufa si nu-mi arata nimic in bord, si nici in vas nu vad "sarmele" respective, nici la ACV, nici la AXG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu are. Acum doua luni cand am dat jos antigelul ca sa demontez eberspacherul am observat. Am pus contactul, s-a aprins becul rosu la apa si a inceput sa bipaie. Poate aveti senzorul defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu este din 96 si are senzor nivel, posibil sa fie legatura intre modelul vechi si cel nou de t4, adica cel cu botul scurt nu are, cel cu botul lung are?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ale mele sunt din 2001 respectiv 2002,ambele cu botul lung, si dupa cum ziceam, am scos mufa, am pus contactul si... nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu e din 2000 cu bot lung , pun contactul si mai dureaza in jur de 5-10 secunde pana se aprinde

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre mufa asta vorbiti? Am fost curios sa vad daca Multivanul meu din 97 are .

post-117002-14167361183544_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate tin minte, T4 Doka 2001, bot scurt are senzor. Stiu ca s-a aprins intr-o zi becul de la apa si pana nu am completat nu s-a stins. :)

Edit: Cod motor: ABL

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!