Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Poti sa izolezi masina, usile, si habitaclul motor. Acolo ar trebui sa ai o izolatie fonica, care nu prea cred ca o mai ai.

S-a schimbat ceva in functionarea motorului? Ai observat sa fie mai zgomotos? Daca da, cauta cauza intai :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am inteles,ramane doar sa probez sa vad daca raman sau nu fara baterie!

@Emy D cum ai facut ca sa-ti functioneze incalzirea mai multe ore?

La mine se opreste dupa 2 ore..adica pe cesuletul acela mic de unde pornesti sirocco-ul la mine nu pot seta mai mult de 120 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am comanda manuala. Setez treapta de putere si atat...functioneaza pana opresc eu sau lipsa de baterie/motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

 

O problema mai delicata , acum o luna am schimbat pinionul de la arbore, totul a decurs bine timp de 1-2 saptamani , dupa a inceput sa , sara de la punct ( la axa cu came nu mai cade la semn ) .Daca ma poate ajuta cineva cu o solutie, va multumesc !

 

Caravelle 1.9 1996

Modificat de 21brt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua de distributie nu e intinsa bine. Intinde-o bine si strange cat trebuie suruburile cu cheia dinamometrica.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e o problema foarte des intalnita la motoarele 1.9; boala lor pinionul de la vilbrochen si pana acestuia. Verifica sa nu aiba joc pana si sa fie starans foarte bine surubul ala din cap la pinion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultimele zile pe bord apare semnul de preincalzire carburant (poate nu asa ii zice, dar habar nu am cum) din cand in cand pentru 20-30 de minute intermitent, apoi se stinge. Am atasat imaginea ca sa fie mai clar. Aveti idee ce poate fi problema?

med_gallery_13092_805_106449.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1- vreun bec ars

2 - switch-ul de frana defect (contact imperfect)

3 - problema la bujii?

Cel mai bine faci o scanare cu vag com inainte sa schimbi ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 - bec ars - dar nu stiu care - unul de la placuta din spate stiu ca nu merge

2. - switchul merge, probabil vreun senzor de ABS (dar pentru asta e luminat si (A), nu?)

3 - da, cu bujiile 99% am probleme - pornire foarte grea in -4 grade, sapt. viitoare o duc la service.

 

Mersi de raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice service are diagnoza vw. O scanare  si imediat se poate citii eroarea.  Pornire grea poti avea si din cauza avansului injectiei. La -4 grade un un 2.5 tdi poti pornii fara sa tii bujiile sa se incalzeasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot porni, dar trebuie fortat putin - se roteste electromotorul(?) de vreo 5-6 ori pana porneste. Ceea ce-i drept, aveam motorina certificata de 0 sau -4 grade.

Ii prima mea masina pe motorina, asa ca sunt cam noob.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si 1.9 td a pornit iarna ...cu 4 bujii moarte. O diagnoza iti recomand sa faci initial si apoi rezolvi lucrurile pas cu pas ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

 

De doua saptamani sunt proprietarul unui T4 Caravelle :), va salut cu acest prim post pe forum!

Din pacate nu functioneaza oglinzile - sunt electrice, ma intreb ce ar trebui sa verific inainte sa ma apuc sa desfac prin diverse locuri.

O alta problema am gasit la sistemul de inchidere de la geamurile laterale, acolo exista un sistem cu arcuri si 2 pini culisanti ce blocheaza geamul in diversele pozitii. Pinii respectivi sunt din plastic si sunt rupti. Exista un cod pentru acestia sau ceva varianta de cumparat? in caz contrar o sa-i fac la un atelier de strungarie.

 

Ca si problema deja rezolvata :) trancanea toata masina si nu stiam motivul, aveam impresia ca e rupt un suport motor sau galeria de evacuare si dupa o inspectie atenta pe sub masina am observat ca neamtul a schimbat galeria de evacuare de la catalizator in spre spate si cum diametrul la galeria noua era mai mare decat cel uzual colierul nu reusea sa stranga suficient de bine astfel incat jucau cele doua piese, am mers la un nene ce repara tobe/galerii/etc a taiat si sudat teava de catalizator apoi a mai montat si un tampon suplimentar sa nu bata in sasiu si acum e albinuta.

 

Din ce am citit pe aici pe forum multa lume este nemultumita de viteza de croaziera la aceste masini, SIG asta al meu se simte bine pana pe la 105 - 110 dupa aceea incepe sa-i cam sara pistoanele si deabia ajunge pe la 130 viteza maxima posibila. Care este solutia cea mai uzuala in cazul in care as dori sa o "ajut" sa mearga mai repede, ma intereseaza o viteza de croaziera de 125-130 km/h, viteza la care agregatu` sa se simta ok. Banuiesc ca acum din cutia de viteze i se trage aceasta problema si probabil puterea mica.

 

Multumesc!

 

post-143246-0-14795600-1415122125_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit colegul' !

La motorul de 1.9 td nu prea ai ce-i face, are limitele lui. Daca e reglata bine injectia, si totul e optim, poti scoate un consum decent pentru careseria asta, eu chiar am adus o masina pe platform cu a mea, tot 1.9 td. Daca nu esti dispus la cheltuiala mare, las-o asa, totusi, are niste ani. 

Sa o folosesti sanatos fara incidente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Si bine ai venit pe forum :D . Problema cu oglinzile poate sa fie de la cabluri. Acum doua saptamani am depistat problema la T4le unui prieten. Erau intrerupte cablurile in burduful de la usa. Le-am inlocuit si oglinzile functioneaza perfect. Daca nu e din cabluri e posibil sa fie o siguranta arsa.

Legat de treaba cu geamurile laterale si eu am aceeasi problema. Am gasit de vanzare doar toata piesa si la un pret prohibitiv. Nu mai stiu sigur cat era dar imi amintesc perfect starea de lesin care m-a luat :lol:  Cred ca cea mai ieftina varianta e sa le faca un strungar. Daca gasesti pe cineva care sa le execute ma bag si eu la patru bucati. La busul meu sunt rupte doar pe dreapta dar vreau si un set de rezerva  :D Succes!

Modificat de Doicinciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-au jucat copii si mi-au rupt capacul de protectie de la acea inchizatoare si nu mai gasesc nici arcurile care actioneaza mecanismul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit la englezi  "Repair kit minus the backplate is £15 part number 7DO 847 733 A"...nu stiu daca VW mai are disponibil acest reper avand in vedere faptul ca T4 nu se mai produce din 2003. Si aici poze cu demonatarea mecanismului http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=388545

Pe ebay am gasit tot mecanismul 20USD(transport inclus) piesa din Turcia. Din ce am inteles pinii sunt din plastic. Rezista pana la prima fortare din partea unuia care nu stie sa deschida geamul. Clar cea mai buna solutie este confectionarea la strung a pinilor, dintr-un material rezistent. Daca se gasesc mai multi doritori, ne asociem si scoatem si un pret corect.

Modificat de Doicinciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de oglinzi cred si eu ca sunt cablurile din burduf. La mine s-a rupt unul de la inchiderea centralizata si din cauza lui usa soferului nu mai comanda celelalte usi. Mai nou am observat ca s-a mai rupt unul  tot de la usa soferului, cablul care comanda geamul din dreapta, daca dau comanda pentru inchiderea/deschiderea geamului  de pe partea pasagerului in timp ce deschid usa acesta se opreste.      Nici la mine nu merg oglinzile electrice, desii incalzirea in ele functioneaza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare si multumesc de urari!

multumesc de sfaturi, cand reusesc treaba cu pinii aceia va anunt, poate mai sunt doritori.

care este siguranta de la oglinzi, gasesc undeva un manual/o schema ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. are idee cineva cam cat ar costa ghidurile chiloasei atat pentru admisie cat si pentru evacuare? si eventual garnitura de chiulasa pentru un t4 clasic? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !! Am o problema cu dragutul meu T4 2.5 diesel anul 2000 cod motor ACV 102 CV .La un deal mai insistent a cedat motorul si nu stiu ce sa ii mai fac ,am verificat filtrul crezand ca sa infundat insa era gol ,gol si de motorina. Am schimbat pompa de injectie dupa indicatiile mecanicului de casa si nimic. Ma puteti ajuta cu vre-un raspuns cu rezolvare!! Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru_poparo

pai si daca filtru nu avea motorina atunci ce vina are pompa de injectie? :banghead: sau era pompa de alimentare? ai verificat sa vezi da ai curent pe firele care vin la pompa inainte sa montezi totul.....  

Modificat de alexandru_poparo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Același motor îl am și eu și din câte știu nu are pompă de motorină, se amorsează singură pompa de injecție.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!