Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Buna seara,am o problema la un T4,motor 2,4 din 96,acum o luna sa rupt cureaua de accesorii iar rola de ghidare era praf,am inlocuit cureaua si rola iar acum iara rola de ghidare e praf se duce camasa si rulmentii din ea,la ce ma pot uita sa vad din ce cauza se tot duce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rola slaba calitativ sau curea prea stransa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie aliniate rolele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu urmatoarea problema : de ceva vreme vitezometrul a luat-o razna, se plimba acul in sus si in jos, aratand o valoare intre cea reala si zero. De atunci nu mai poate fi folsit nici tempomatul intrucat ia de buna indicatia de viteza si smuceste motorul aiurea. Am luat un alt senzor de viteza (codul VW : 357 919 149), unul ieftin, marca Topran. Cu noul senzor arata putin viteza la pornire, pana la 5-10km/h, dupa care arata viteza zero indiferent de situatie. In plus, cu noul senzor Topran, dupa ce nu mai indica viteza deloc in mers, o ia razna si indicatorul de motorina. Adica se plimba usor in sus si in jos, mult mai vizibil ca in cazul senzorului de viteza original. Am verificat cele 3 fire de la senzor, unul e o masa, altul e un +12V prin cheie si al treilea e semnalul care intra in bord la pinul 27 (din 28). Totul pare in regula la fire. In plus, am pe masina niste modificari cu microprocesoare care includ si masurarea vitezei (tot de la senzorul cu pricina) si afisarea ei digital pe un afisaj suplimentar. Si pe schema mea aditionala viteza afisata e la fel de aiurea, in conditiile in care bordul masinii era deconectat. Am incercat si fara schemele mele suplimentare ca sa fiu sigur ca nu e de la ceva adaugat de mine. Aveti vreo idee pe unde sa mai sap, inainte de a cumpara si alte marci de senzor ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de la cutia de viteza, incearca sa iei unul macar italian, anul trecut a trebuit si eu sa il schimb.E de preferat sa fie cat de cat de calitate, pentru a nu avea probleme. Din cate retin , m a costat undeva pe la 100 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema, sunt deținător al unui vw t4 1.9td (1996)

S-a spart un furtun de la apa si am mees cu ea fara apa vreo 20 km, nu s-a calat motorul, am schimbat furtunul, insa acum se incinge prea repede motorul... ajunge apa la 90° in 1-2 minute( mers la relanti)

Care sa fie cauza ? Trebuie aerisire facuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cel mai fericit caz, s-a dus garnitura de chiulasa :|

Un alt caz ar fi mai nefericit, si anume chiar chiulasa - fisurata, sau si-a pierdut planeitatea. Dar pana acolo, garnitura e prima la care m-as uita.

De fapt nici n-ai ce vedea ca si un por, oricat de mic, iti poate face probleme asa ca schimba garnitura, verifica planeitatea chiulasei si ar trebui sa fie in regula.

Ps: mai cere/asteapta si parerra celorlalti colegi.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca nu baga apa in motor (ca sa fie garnitura dusa)

Ideea e ca nu baga apa in motor (ca sa fie garnitura dusa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa bage apa in motor ca sa fie garnitura dusa. Pur si simplu poate doar sa iti bage gaze in instalatia de apa si asa se incalzeste foarte usor. Iti face presiune pe furtune?

O alta chestie: din ce stiu, T4 isi face singur aerisire. Totusi, care e nivelul apei?

Dupa ce ai bagat apa din nou, mergi cu ea 2-3 km, opreste, completeaza cu apa. Apoi mai repeta procesul inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand se supraincalzeste motorul se poate duce si termostatul,vezi daca se incalzeste radiatorul,daca este rece schimba termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de la cutia de viteza, incearca sa iei unul macar italian, anul trecut a trebuit si eu sa il schimb.E de preferat sa fie cat de cat de calitate, pentru a nu avea probleme. Din cate retin , m a costat undeva pe la 100 lei.

Ai avut perfecta dreptate. Pana la urma era senzorul Topran defect din nastere. Am luat urmatorul ca pret, marca ERA din Italia, si acum merge. A fost 94 lei la epiesa.ro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mishumat 1 E bine cand se termina cu bine :-)

Ma bucur ca ai rezolvat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am completat cu apa si tot completez zilnic....se aprinde becul de pe o zii pe alta si completez, joi merg cu ea la service cred ca termostatul este...

Unde gasesc termostatul? Are cineva idee unde este poziționat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul e la intrarea in pompa de apa. Nu vad de ce ar fi termostatul din moment ce tu completezi apa in fiecare zi. Sunt curios care e diagnosticul final si rezolvarea.

Termostatul doar ajuta sa faca schimbul de apa calda din motor cu cea rece din radiator. Daca ar fi termostatul ai avea urmatoarele simptome:

- nu trebuie sa completezi cu apa

+

- motorul nu ajunge niciodata la temperatura normala de lucru ( pt ca termostatul e blocat pe deschis) sau

- motorul se incinge foarte tare ( pt ca termostatul e blocat pe inchis).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar nu am , ideea e ca face si presiune pe instalatie :))

Dupa 24 ore de stat degeaba am desfacut capacul de la bazinul de expansiune si sarea apa....

maine este programată la service...sunt curios de verdict :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai am o problema, nu funcționează supapa egr....masina da cu fum rau ( negru) de la ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie curatat Egr-ul, dar mai bine il anulezi. In loc de EGR se pune o placa metalica care obtureaza acea deschidere si gata. Si la ABL nu trebuie anulat EGR si din soft ca nu avem ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se anuleaza? Au idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, de da Egr-ul jos, si se pune o flansa metalica. Eu nu am facut asta pt ca momentan functioneaza bine.

Cauta pe forum ca sigur gasesti ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, si daca il curat mai da cu fum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor. Am postat aici deoarece nu ma lasa sa deshid un topic nou.

Am un Vw T4 din 1995, motor 2.4 diesel si e a 3-a oara cand ma lasa pompa servo frana. Prima data cand mi s-a intamplat eram in Germania cu masina goala + remorca 750 kg goala si pur si simplu a cedat la o frana nu foarte puternica. Era sa lovesc masinile din fata mea de la semafor dar noroc cu frana de mana si cu banda libera din stanga. S-a intarit si a mers foarte greu, doar mecanic, si cu o forta de franare foarte slaba. Mergand la un service, singura varianta sa imi repare masina in aceeasi zi a fost sa pun o alta pompa second-hand, pt ca cea noua de pe stoc era mai mare putin decat cea originala si nu s-a putut inchide capota. 
Nu a durat mult.. ca dupa cateva luni, si aceasta pompa a cedat (fiind second) dar de data asta in fata casei. Am dus masina in service si am pus o pompa nou nouta cu speranta ca ma va tine mult, insa s-a stricat din nou, dupa 2-3 luni dupa ce a iesit din garantie (garantie 2 ani), pe autostrada in Austria, la o iesire spre benzinarie. Am ajuns cu greu acasa, cu viteza mai mica, fiind cu masina incarcata full + remorca 750kg full si avand in vedere ca trebuia sa las o distanta foarte mare fata de masina din fata deoarece frana prindea ft ft slab si ft greu.
Acum, intrebarea pt care am facut topicul:

O fi de vina remorca care forteaza prea tare franele masini atunci cand e incarcata? Remorca e de 750 kg si nu are frane. Iar masina fiind si ea incarcata + remorca incarcata ma gandesc ca prea mult pentru pompa servo. Fac lunar cate un drum de germania dus-intors. Cand merg masina e goala, la fel si remorca. Dar cand ma intorc sunt pline ambele.

A mai patit cineva asa ceva? Ar trebui sa iau o remorca cu sistem de franare? Astept raspunsuri..

 

 EDIT..

 

Daca citeai putin regulamentul poate si aflai de ce nu poti deschide un topic nou si cum se scrie aici pe forum

- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa. Aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning

 

Un utilizator poate trece prin urmatoarele «etape»:

- «Validating» - este etapa de validare a contului, utilizatorul neputand posta in nici una din ariile forumului;
- «Membru Primul Pas» - este perioada in care un utilizator se considera in etapa «de proba». Se urmareste evolutia acestuia si i se poate retrage oricand dreptul de membru vwForum. In aceasta perioada nu este permisa postarea anunturilor de vanzare si nu are posibilitatea de deschidere de topic/thread nou in aproape nici o arie a forumului (face exceptie aria "Masina mea"). Membrii din aceasta categorie nu au acces in anumite sectiuni ale forumului care sunt rezervate doar membrilor. Vanarea de posturi in scopul obtinerii unui alt statut de membru se sanctioneaza cu warning

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru_poparo
chris_97_chris

 In primul rand cred ca ai postat bine (e o problema a unui t4), nr2 (cred ca e off topic ceea ce spun) uitate mai bine pe cartea masinii s-ar putea sa ai o surpriza cand citesti sectiunea "tractabil fara dispozitiv de franare". Tuburile de vacum le-ai verificat de cand tot schimbi pompa de servo? Intreb deoarece aceleasi sintome le-am avut si eu si era vina tubului care vine de la pompa de vacum la servo-frana, sunt facute dintr-un plastic mai dur drept urmare crapa sau la socuri ale motorului iese din garnituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.  Imi poate spune si mie cineva cum dau jos sticla de la oglinda unui t4.  Nu imi mai merge nici pe stanga nici pe dreapta reglajul electric si vreau sa vad daca ajunge curent la motoras sau acestea sunt arse. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! La T4 inca nu le-am demontat, dar cred ca e aceeasi prindere ca si la restul masinilor. Metoda cea mai simpla si mult mai putin riscanta decat "spatula" din plastic sau lemn cu care sa faci parghie intre sticla si carcasa este folosirea unor coliere de plastic(soricei), ca si in poza atasata. "o poza face cat o mie de cuvinte"  :lol:post-127057-0-71764500-1410594744_thumb. "Strecori" colierele printre carcasa oglinzii si sticla, le strangi, dar nu prea mult ca sa iti ramana spatiu pentru a-ti putea baga degetele, si tragi cu incredere. Succes!

Modificat de Doicinciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut la dubita tatalui meu VW LT35  e cu totul alt sistem, vroiam sa ma asigur ca nu e cu " shina"   La LT35  trebuie glisat in sus si apoi tras de ea.  Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!