Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

fratilor care a-ti desfacut bord de 1.9 si stiti care pin de la ceasuri corespunde martorului ulei? 1.9 td 96.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu din ce an e masina ta, dar intre anii 1995 si 1998 asta e configuratia la mufa de 28 pini (ABL) :

 

 
 
Pin Assignment 
1 Outside Temperature Sensor - MFA (where fitted) 
2 Low coolant level indicator 
3 Ground (GND) 
4 Memory reset switch - MFA (where fitted) 
5 Ground (GND) 
6 Memory switch - MFA (where fitted) 
7 Speedometer Output signal  
8 Oil Pressure (high pressure switch) 
9 Oil Pressure (low pressure switch 0.3 Bar) 
10 Engine Speed Signal (W on diesels from ECU on petrols) 
11 B+ (terminal 30 ) 
12 Instrument back lighting  
13 +12V ignition ( terminal 15 ) 
14 Rear Fog Lamp Indicator 
15 Call button - MFA (where fitted) 
16 Alternator Warning Indicator 
17 Oil temperature - MFA (where fitted) 
18 Dual circuit brake system warning and handbrake /or seat belt warning system (highline clusters) 
19 Outside Temperature sensor input - MFA (where fitted) 
20 Glow Period Warning (Diesel Engines)/CAT Overheat (Petrol Engines) 
21 Fuel gauge 
22 Left Turn Signal 
23 Coolant temperature gauge 
24 Right Turn Signal 
25 Main Beam Warning 
26 Fuel Consumption signal ( Petrol Engine only from 01/93) 
27 Speedometer Input signal 
28 Display Select - Auto box (where fitted)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu la problema bolturilor de la usile fata. Tot la fel au joc. T4 e un Multivan din 95 si balamalele nu se dau jos de pe caroserie doar pot sa dau usa jos de pe balamale. Am incercat sa scot bolturile cu ciocanu... dar par foarte bine intepenite. Cum ar trebui sa iasa? In sus sau in jos?  

Mentionez ca incercand sa le scot batand in ele reusesc sa stramb sudura balamalei de pe caroseria masinii. (balamaua e sudata de masina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! o mica problema cu usa laterala, a ramas blocata. nu se deschide nici cu cheia nici pe dinauntru.  si inca ceva, stie cineva de ce se aude zgomotul ala ca de lamiera care vibreaza cind accelerez si cind decelerez. se aude mai tare in prima si a doua pina pe la 1500-1800rpm. dupa aia parca mai putin.  o fi de la toba,catalizator?? o seara buna 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , am un vw t4 caravelle 2.5 benzina, de ceva vreme imi face probleme la plecarea de pe loc, nu mai trage, pierde puterea, acum 2-3 saptamani mi-a dat rateuri in filtru de aer, s-a spart carcasa filtrului, care ar putea fi problema si cum o pot remedia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai cumva gaz pe masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Azi stand la semafor mi s-a rupt distributia! Masina e vw t4 2.5 tdi ACV.

Sunt in italia,nu fac curse,muncesc aici. Distributia avea cam 20.000.Acum am lasat-o intr-o parcare,am impins-o..

Din ceea ce am citit si intrebat nu cred ca mai are rost sa incerc sa repar motorul asadar va trebui sa cumpar unul sh.

Eu am incalzire in stationare sau mers pe motorina si AC si vreau sa stiu daca imi vor mai functiona aceste optiuni daca schimb motorul tot cu un ACV ? Sau trebuie ca masina donatoare sa fi avut si ea AC si sirocou?

Inca un aspect,cum trebuie sa fie motorul cand il cumpar,cu ce anexe?imi trebuie calculator motor ceva de la masina donatoare sau il folosesc pe al meu?

Motorul poate sa fie "chel" si pun totul de pe al meu?

Multumesc!

Apropo daca stiti vreun motor Acv bun atat ca pret si functionalitate va rog mesaj privat!

Modificat de renock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iei tot ACV,poti sa il iei chel si sa muti totul de pe al tau,se potriveste fara probleme,inclusiv AC si restul,fiind accesorii.

De preferinta sa schimbi la el daca tot e jos suruburile de la palier,sunt cunoscute ca pica odata si data si cam fac ravagii prin motor.

Oricum ciudat ca s-a rupt distributia la asa putini km.

Ai vreo banuiala ceva(piese de calitate proasta) sau doar ghinion?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-a rupt cureaua la relanti cred ca ai sanse sa nu aiba nimic motorul. Eu am patit ceva similar, nu s-a rupt cureaua dar a sarit de la punct cand s-a slabit v o l a n t a de pe vilbrochen, s-a rupt pana care tinea fulia, etc. Si eram si in viteza cand s-a intamplat. Dupa remedierea cauzei, pana noua, strans corect surubul M18 de data asta (dupa ce mi-am facut acea cheie de un metru cu care sa tin de v o l a n t a), motorul a mers la fel ca inainte, fara nici un zgomot suplimentar. Asa ca merita sa vezi ce e pe acolo, schimba cureaua si eventuale role care puteau provoca problema si poate merge foarte bine.

Modificat de misumat1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piese bune,curele contitech etc..ma gandesc doar la un montaj prost sau ghinion.

@misumat,eram la relanti la semafor,asteptam verde,nu eram in viteza..

A ramas astazi sa vina sa o vada un mecanic din Maroc,cica e f priceput,oricum cu italienii nu ai nici o sansa,sunt f comozi si vorbesc de sume mari..va tin la curent.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era in stare buna motorul si daca s-a intamplat asta la relanti, merita sa il refaci , mai ales daca dai de un roman pe acolo care e dispus sa te ajute in weekend

eu as inspecta in mod serios distributia, (pinioane cu dinti uzati, ciupiti, sau alte defecte de genul asta, eventual rola daca nu e blocata, ceva trebuie sa fie suspect acolo, sau e posibil sa nici nu fi schimbat cureaua

inainte  de a pune alta, trebuie neaparat verificat temeinic acolo, inclusive pana de la axul cu came

asteptam vesti de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa ai rupta doar curea de distributie de la pompa de injectie, si atunci sa nu fie nimic afectat la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul era f bun,nu imi consuma deloc ulei de la schimb la schimb,nu completam nici 100 ml.. Nu am pierderi de ulei pe langa el sau dedesubt,e uscat...

A venit mecanicul la masina,a desfacut capacul de plastic din partea stanga,cureau se simte la mana slabita.. Asadar e distributia.Pronostic,supape

de inlocuit si chiulasa de planat,plus role si curea distributie. Pret total 800€.

L-am intrebat daca sa schimb motorul sau sa-l repar,raspunsul lui a fost daca motorul meu este bun atunci merita sa-l repar ca altceva de supape si chiulasa nu s-a stricat. Eu gasisem motor cu 800€ in Romania,transport pana aici 200€ plus montaj minim 400€ deci as fi ajuns undeva la 1400€ cu alt motor.

El a zis chiar de cumpar motor nu stii ceea ce cumperi si tot o loterie este,asadar daca motorul meu este bun sa-l repar.

Deja am dus masina acolo la service-ul lor acum 1 ora si se si apucase altii 2 sa o desfaca..aveau cred ca vreo 4 masini la reparat pe langa a mea. Muncesc foc continuu de luni pana duminca,cred ca pana seara pe la 19-20.Nu cred ca au patron!

A spus ca in 2 maxim 3 zile e gata,depinde de cel care imi planeaza chiulasa,cat de aglomerat e.

Imi pare rau ca nu am mai putut sta o jumatate de ora langa ei ca asa as fi vazut daca sunt strambe supapele,m-a adus un prieten cu masina acolo si trebuia sa plece altfel ramaneam si vedeam despre ce este vorba:(

Oricum sunt sigur ca de nu vor fi supapele strambe nu o sa mi spuna ca sa nu piarda din cei 800€. Deja le-am dat jumatate din suma 400€.

Maine dupa amiaza ma voi duce pana acolo sa vad care este situatia.

Per total pana acum sunt multumit ca s-au apucat de reparat masina si ca sunt silitori ,nu pierd timpul deloc!

Modificat de renock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru_poparo

in ce zona a italiei esti? eu sunt in zona bresciei lucrez ca mecanic aici, iar daca e sa mai ai prbleme cu masia ta nu ezita sa ma suni: 3779511303. A NU SE CONSIDERA RECLAMA!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos! Sunt la Torino.

Am fost luni pe la masina,era desfacut motorul,chiulasa o dusese la rectificat si printre altele mi-a mai cerut 100€. Pana acum i-am dat 500€ din cei 800€ si dupa cum il vad cred ca o sa vrea mai mult de 800! Voi ce ziceti il costa asa mult piesele si rectificatul chiuloasei!? Mi-a zis ca am doar niste supape strambe.

Ca piese o sa cumpere cureaua de distributie,supapele,garnitura chiulasa,niste role cu rulmenti a zis dar nu cred ca o sa le schimbe,de rectificat chiulasa,antigel si ulei-ul motor... Filtrul de ulei nu cred ca il cumpara pt ca avea 2 zile de cand ii facusem schimbul de ulei.

Modificat de renock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru_poparo

in functie de zona doar planul la chiulasa costa de la 35 la 70 euro, dupa, sunt si piesele care trebuie schimbate... trebuie sa te gandesi ca eu pentru acelasi tachet hidraulic la masina din semnatura trebuia sa platesc 29 euro pe bucata aici (din care imi facea scont comercial venti per cento 20%) si din romania i-am adus pe toti la pretul total cu transport de 135 euro mentionez ca erau aceeiasi marca. Acum revenind la tine, pretul de 800 euro mi se pare catusi de cat corect, un pic cam piperat dar totusi corect, daca sare de 800 ar trebui s-ai ceri niste explicatii....cred la urma urmei sunt banii tai. insa cauza pentru care s-a slabit/rupt cureaua care e a remediato? sau dupa cateva mii se intampla iar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel cu care m-am inteles la pret si trebuia sa imi repare masina a plecat ieri dimineata in Maroc.

L-am sunat,avea tel inchis. M-am dus la masina aseara pe la vreo 18 nu lucra nimeni,am vorbit cu un roman si acela mi-a spus ca marochinul a plecat.

Chiulasa,cureaua de distributie si pompa vacuum erau montate in rest totul desfacut.

Din spusele romanului lucreaza noaptea un alt marochin la masina,care dealtfel este si paznic acolo. Baiatul asta a desfacut motorul si cred ca cel care a plecat a montat distributia respectiv chiulasa iar acum il asambleaza cel care l-a desfacut.

Cauza pentru care a cedat nu o cunosc,nu am pe cine sa intreb,sunt f ciudati,nu suna sa comunice cu tine,sa-ti explice...nimic! Daca el a plecat in Maroc si nu mi-a zis ce sa mai zic de masina.

O sa incerc sa fac rost de un numar de tel de-a mecanicului din Maroc sa-l intreb sau sa stau de vorba cu baiatul asta care imi termina de montat la masina.

Faza este ca ei in perioada asta nu muncesc ziua,stau,dorm,se roaga si nu mananca pana nu apune soarele...de aceea vine si munceste noaptea! Asa mi-a spus romanul care locuieste in curtea unde se afla si service-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am reusit sa i au masina!

Totul este bine,motorul functioneaza ca inainte,nu scoate fum,nu a crescut consumul,am facut aproximativ 200km de cand am luat-o.

Problema a fost de la pompa de apa care s-a gripat si a fortat cureaua,asa mi-au spus!

Au schimbat toate curelele,inclusiv cea de la pompa de injectie care era inca buna originala de Vw,planat chiulasa,supape noi,3 role,pompa apa.

Piesele mele erau,pompa apa hepu si curea contitech.

Pret total 820€...le-am lasat 850€. Au facut treaba buna,nu au rupt nimic pe la masina,mufe sau altele. Functioneaza totul ca inainte.

Momentan poate e prea devreme sa ma pronunt cat de bine este facuta reparatia si cat o sa tina,o sa vad cu timpul si nr de km facuti.

Curelele folosite sunt marca Dayco made in Italy.

Sunt un puc sceptic in priviinta calitatii,am citit pe net pareri pro si contra,in general cica ar fi probleme cu ele doar cele fabricate in Turcia sau China.Acum ramane de vazut dar eu o sa fac iar distributia pana in 50 mii km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robertsfedea

Buna Am si eu UN VW t4 diesel ABL . la sevo cand sunt in deplasare sau chiar cand stau si misc din volan stanga/dreapta se aude un scartait. ce ar fi trebuit sa fac sa mai pun ulei la pompa servo sau sa intind cureaua de la servo ? si daca ar fi trebuit sa intind cureaua cum se intinde ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru_poparo

nu cred ca ai posibilitatea de a mai intinde cureaua, iar daca uleiul de servo e la nivel cred ca ar trebui sa incerci sa schimbi pompa de servo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.

Am o problema

Nu mi se mai aprinde niciun bec in bord.

Nici macar la bricheta sau la panoul de la ventilatie.

Noaptea e bezna totala :))

Poate sa imi spuna cineva care siguranta pune aceste lumini in functiune.

Eu le-am verificat pe toate si numai cea de la luminile de la numarul de inmatriculare o am arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua la servo se poate intinde. Daca desfaci rola de pe pompa (partea din fata, e din 2 jumatati) ar trebui in mijloc sa ai niste distantieri din tabla subtiri. Daca scoti din ei si strangi rola inapoi ar trebui sa se stranga cureaua. Daca adaugi distantieri largesti cureaua. Pana nu desfaci rola nu poti stii. Poate scapi sa cumperi o curea daca asta e buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine cunoaste codurile de la debitmetru de aer?

Eu am 2.5 ACV 102 cai, si nu am aceiasi putere ca la un alt T4 Multivan acelasi an, aceiasi motorizare.

Am schimbat debitmetrele intre ele, s-a cunoscut diferenta.

Am luat un debitmetru SH, ca nu prea imi venea sa dau 6 milioane si ceva pe unul nou original, dar tot nu este mare diferenta.

Urmeaza sa iau cred ca spre toamna unul nou si vreau sa stiu daca as pune de 2.5 150 cai este diferit, are alt cod?

Este diferenta si intre cele de 1.9 si cele de 2.5?

Din ce am sesizat si consumul imi este mai mare decat ar trebuii, la drum imi consuma pe la 8,5- 9 % viteza pana in 110 km/h.

De asemenea cand au drumul la AC scade iar puterea.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ala de 150 de cai e diferit si iti ofera "efectul de chip tuning" ; masina o sa traga mai bine, dar in timp trebuie sa reconditionezi turbina mai repede un pic

 

Modificat de cristi_T4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!