Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

firul de deasupra filtrului de ulei corespunde buzzerului din bord , daca il pui la masa trebuie sa taca , daca continua sa faca galagie buzzerul e eroare de bord


Salut. Am si eu cateva probleme cu un T4 din '92 la care i-am schimbat motorul si i-am montat un motor de vw golf 3 de 2.0 tip E(cu toate ca masina avea motor tip C) si am pe el montata si instalatiede gaz.. Problema este ca la momentul pornirii pe benzina, imi inunda bujiile, dar in schimb pe gaz porneste fara nici o problema numai daca ii scot siguranta de la pompa de benzina..Multumesc anticipat!

ori e pompa pe moarte si nu mai face presiune suficienta , ori sonda lambda defecta

 

motorul l-ai pus cu tot cu instalatia lui electrica ?
 

Modificat de andrei_c123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am adaptat o conducta de ulei cu un barometru si l-am insurubat in locul senzorilor. Jos la filtru avea in jur de 4 bari iar sus pe chiulasa avea 1,5 bari. Mentionez ca acum, in mers porneste buzzerul cand vrea el - nu porneste cand e subturata. Oricum, multumesc pentru raspuns si o sa incerc varianta cu masa sa vad daca tace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai buzzerul porneste doar cand e motorul in sarcina peste 2000ture pentru a impiedica lipsa de ungere la turatii mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna tuturor!Detin de ceva timp un T 4 ajt 88 am facut conversie ACV de ceva timp scoate niste sunete(parca ceva caraie se rupe) la porniri de pe loc atat in fata cat si in spate.Am demontat cutia ambreajul nu are probleme(este nou pe valeo) planetarele sunt ok(inspectie vizuala)nu prea stiu ce sa fac...acum maine montez inapoi cutia,am dat vina pe arcurile ambreajului(acum nu stiu daca am pus ambreajul corect ma refer ca asta este un ambreiaj clasic cu arcuri in disc nu cu  volant masa dubla)...nu joaca.

Mai am o intrebare:de 2 zile am  luat un ACV asa scrie si in acte are turbo exact ca si pe ajt intercoolerul se potriveste exact fara nici o problema inclusiv mufa senzorului ce vine pe  intercooler....eu cand am facut conversia ajt  la acv am luat intercooler acv dar nu imi potrivea mufa si senzorul....sa nu fie asta acv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acord Sabaoani

Salut!
Sunt membru nou (junior) pe acest forum.

Intentionez sa imi achizitionez un VW Caravelle motor 2.5TDI, 102 CP.

As fi interesat daca poate fi verificat, de unul din colegi, pe baza VIN-ului, nr de km?

WV1ZZZ70Z2H136353.

Considerati ca fiind utila o verificare la reprezentanta VW?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot micsora garda la sol la T4 ( doar fata ) ? Trebuie sa dau drumul la acele piulite ale suruburilor de langa rezervor , sau sa le strang ?

Acu sunt blocate , inca nu am reusit sa le misc .. :)

 

Acord Sabaoani , la reprezentanta baietii se uita ca .. la el .. cel mai bine e sa il testeze cinva care a avut mai multe T4 si a mers cu ele . Asta e ... cel mai ok lucru pe care il poti face... cat despre km ... nu  vrei sa stii cati are . Important este sa mearga bine . La noi , curios , sunt mai ieftine decat in Germania , si cu mai putini km ... d'aia zic... ca important este sa mearga bine . 

Modificat de c33zar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfaci piulitele,greu o sa porneasca,sincer nu as recomanda sa i cobori garda,estetic arata mai bine dar la drum lasa de dorit

eventual    cu niste telescoape sport.Noroc

Modificat de Ciprian130
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce zici ca lasa de dorit la drum ?

La mine sunt stranse aproape la maxim piulitele ..

Las garda jos pentru ca am probleme .. tot gasesc burduful dinspre cutie , partea stanga , sarit .. iar tabla de care vine el prins indoita . Imi bate planetara in ea la denivelari mari . Cred ca daca o las ceva mai jos nu o sa mai agate ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi la mine am reusit sa sparg telescoapele,parerea mea ca este ok sa lasi garda dar cu niste telescoape pe masura,cursa devine scurta pana la capatul suspensiei(sper sa intelegi)pe drumuri cu denivelari sa sa cam bata in tapoane.cu burduful...pun pariu ca nu este original pana ieri am avut si eu problema aceasta,am pus burduful care trebuie.dac vrei pot sa masor garda la busurile mele

eu am 2 scurte si unu lung cum ai si tu,cel lung face un pic de tangaj(balans)daca desfaci piulitele este echivalent cu niste arcuri moi

m-ai facut curios si am masuarat acum.76 de cm din sol in aripa cu cauciucuri pe 15 70 195 la asta nu cred ca sau facut modificari,la asta lung am umblat eu si l-am lasat la 70 de cm cu cauciucuri 15 65 195

Modificat de Ciprian130
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara daca poti te rog garda la un bus de al tau .. al meu cred ca e prea ridicat , si deaceea bate in tabla aia galbena ( din poza de mai jos ) pe care vine burduful . Bate doar in partea de jos , ( iar cand e bus ul pe elevator , e fff aproape planetara de partea de jos a tablii , aproape ca o atinge ) , o indoaie , si imi sare burduful . Fac un drum de 2000..3000 km , si cand ma  intorc tre' sa schimb burduful .. de m-am saturat .

 

$(KGrHqFHJCME9Bf96SkuBPWeJWcDjw~~60_35.J

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut acceasi problema sunt diferite tipuri de burdufuri,prima data  am schimbat doar cauciucul si nu am avut probleme,pana am schimbat cu totul.acum iti spun asa (doar parerea mea dupa cum umblu eu)nu tabla aceea este limita suspensiei extinse la maxim ci sub fiecare bara de torsiune este un umar in care se opreste(posibil sa fie indoite)atunci ar fi posibil sa le indoaie tabla...ps am editat postul de mai sus si am pus masurile acolo


cateva zile am muncit sa opresc scurgerile de ulei.pt cine intereseaza

1.pierderi pe la conducta de ulei ce merge la turbo

2.pe la garnitura de la capacul de la chiulasa

3.pe la oringurile de la palnia de ulei(pe unde se baga uleiul)

4.pe la senzorul de pe baia de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma uit maine sa vad despre ce umar este vb... dar daca zici de acestea din poza de mai jos , sunt intregi .

199400.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua! postez aici o problema la un t4 doka motor 2.4 diesel,recent i-am schimbat pompa de injectie iar mecanicul tot incercand sa-l puna la punct a observat ca arunca ulei pe la bujiile incandescente dupa ce pornea masina si o accelera,arunca ulei si in arde mirosind in fata la motor groaznic a ulei ars.In concluzie mia zis ca trebuie segmentat motorul,asta sa fie oare???Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai postat inainte ca nu trage la deal(inca n-am rezolvat problema ca nu am avut timp si busul l-am folosit putin) dar acum am vazut ca nici nu prea trece de 3000 rpm pe drum drept. o fi turbo problema?habar nu am. nici la mecanic nu m-am dus sa-i faca cel putin  un test(lipsa timp).daca a mai avut cineva problema  asta sau stie despre cei vorba il rog sa imi spuna cum a rezolvat...sper ca na vindut masina;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie un furtunel de la vacumuri crapat,undeva prin spate la turbo.Mi s a intamplat si mie si cum ajungea aproape de 3000 de ture intra in limp mode, protectie, taia din puterea motorului.Verifica bine toate furtunelele de vacum si imbinarile,vezi ca majoritatea au protectie de panza, matisate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai postat inainte ca nu trage la deal(inca n-am rezolvat problema ca nu am avut timp si busul l-am folosit putin) dar acum am vazut ca nici nu prea trece de 3000 rpm pe drum drept. o fi turbo problema?habar nu am. nici la mecanic nu m-am dus sa-i faca cel putin  un test(lipsa timp).daca a mai avut cineva problema  asta sau stie despre cei vorba il rog sa imi spuna cum a rezolvat...sper ca na vindut masina;))

Verifica debitmetrul de aer......scoate mufa la debitmetru si vezi cum se comporta masina.

Aceiasi problema am avut-o si eu, nu reuseam sa merg mai repede de 120km/h iar la deal scadeam la 70-80 km/h.Rezolvarea a fost debitmetru nou si masina a mers si merge mult mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pentru sfat,o sa ies pe autostrada fara mufa de la debitmetru sa vad cum merge si daca se duce mai bine inseamna ca de acolo vine problema. eu nu trec de 130 pe drum drept, la vale prinde si mai mult(ca caruta lui pacala).o sa va spun dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am iesit in autostrada fara mufa de la debitmetru-rezultatul-nu trece mai mult de 110,dupa care l-am pus la loc si am ajuns si la 145,mai era loc de pedala dar era cam trafic si nu am putut sai dau. nu imi explic de ce ca inainte nu trecea de 130 si nu era la vale :)  o seara buna la toata lumea si o duminica de FLORII binecuvintata! sa traiasca toti FLORINII de pe acest forum si nu numai ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am o problema la puntea din fata, bocaneste cind merg prin gropi, VW T4 2.5 TDI, Ar fi cazul sa schim piesele la puntea din fata, si anume care piese?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca ai un pivot dus.

Cel mai bine ar fi sa mergi la un service sa iti faca o constatare, si atunci vei sti exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, vin si eu cu o problema pe T4 - numai cand e motorul rece si numai la plecat de pe loc in viteza 1-a trepideaza, adica cupleaza in suturi.

 

Ambreiajul (discul si placa) a fost schimbat vreo 25.000 km - sa incep sa caut la planetare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile am scapat si eu de niste vibratii vechi si enervante, inclusiv de un tremurat la pornirea de pe loc (e drept ca facea mai mult la cald). Am schimbat suportul motor-cutie din stanga sus (ala mai scump), care nu era rupt, curs, etc, dar era mai lung cu 10-15 mm de vechime. In felul asta, cutia se cam lovea de bratul de sustinere de jos la demaraj. Dupa ce am schimbat acel suport motorul s-a ridicat cu acel 1-1,5cm si nu mai loveste in bratul de jos. Si inca ceva care cred ca iti poate rezolva problema vibratiilor alora fara investitii: cele 2 tampoane de sus care tin motorul si cutia se pot regla din cele doua suruburi cu piulite M16 ca sa dai motorul putin in fata sau in spate. Desi se zice ca se regleaza pornind motorul cu ele slabite, mie nu mi s-au miscat deloc asa. Asa ca incearca diverse pozitii batand lateral in piulite. Eu le-am pus pe ambele la extremitatea dinspre fata masinii si sunt multumit de rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema si la mine dupa ce s-a schimbat ambreiaj,colegu poti fi un pic mai explicit cu reglarea suportilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suportii de sus, si stanga si dreapta, au cate doua suruburi in sus M10 care intra in niste gauri ovale din sasiu. Aceste gauri ovale permit miscarea acestor suruburi si a tamponului respectiv cu vreo 3 cm mai spre fata sau spre spatele masinii (evident, cu piulitele putin slabite).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multivan25tdi

Buna seara. Intentionez sa schimb distributia la t4-ul meu 2,5tdi AHY. Rog imi poate spune cineva cam cat ar costa piesele +manopera? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!