Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Am o problema destul de ciudata .

Cand fac o curba , nu conteaza daca e spre stanga sau dreapta , imi merge volanul ca si cum as avea o roata opt , simt cum imi merge volanul in socuri . 

Tot trenul de rulare este ok . I-am cumparat cauciucuri noi .. face la fel , jantele sunt in regula , echilibrat , unghiuri , totul este ok .

Singura problema pe care am gasit-o este la planetare . Cele dinspre cutie sunt noi , dar cele dinspre roata au ceva jocuri . Daca imping de ele sus-jos , jocul este ff mic . Dar daca trag de ele stanga - dreata  ( sau mai bine zis imping planetara spre cutie  - spre roata ) , pocneste inspre capul de planetara dinspre roata .

Pot capurile de planetara dinspre roata sa imi provoace aceste socuri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi planetarele ar pocni doar...nu ti.ar transmite socuri in volan...parerea mea ar fi sa verifici cureaua la pompa de servo...daca e slaba...aia e problema.cand virezi soliciti mai mult pompa si e posibil sa mearga mai in trepte din cauza curelei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la pompa sigur. Si cu motorul oprit la fel merge ... parca as avea o roata opt .

Am mai avut probleme ciudate cu capetele dinspre roata . De la carat platforma  / marfa , mi s-au stricat de pocneau la drum intins . In curbe , totul ok . .. doar cand mergeam drept pocneau . S*au mirat si cei de la service cand le-am zis .

Cat despre problema de acu .. ma gandesc ca poate nu se invart destul de " rotund" , sau nu s-au tocit bilele alea uniform , rotund , nu am idee.

Sunt curios daca a mai patit cineva asa ceva pentru ca nu as cumpara capele degeaba . Costa vreo 5 mil amandoua , si .. nu chiar i-as arunca ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi explic...daca zici ca ai cauciucuri noi...chestia. cu planetarele ar ramane singura plauzibila. Trebuie totusi verificat inainte sa cumperi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am idee cum as putea sa le verific ...

Era interesant daca ar mai fi avut cineva aceasta problema .

Am mai avut un T4 , fix acceasi problema . I-am scimbat cauciucurile / facut unghiuri .. problema a persistat asa ca l-am vandut . L-am luat pe asta . Un timp totul ok , dar acu .. aceeasi problema .

Ideea e ca se misca volanul ... sa zicem .. o fractiune de secunda normal , una mai repede decat normalul ( parca'mi sare din mana ) , si tot asa . Mai tare parca atunci cand ies din curba . Mai ales daca si accelerez .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit ceva de genul din cauza curelei. De asta te.am trimis direct acolo. In special cand faceam intoarceri imi mergea volanul in socuri...cum am intins cureaua s.a si rezolvat problema...la tine e, intr.adevar ciudat. Poti totusi sa iti arunci un ochi si acolo...nici nu stii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ok cureaua . Nu sunt probleme , e intinsa ,rolele sunt schimbate , sunt ok .

Daca imi merge asa si cu motorul oprit ( fara servo / etc , masina scoasa din viteza ) , insemna ca problema poate proveni de la  : caseta , sau de la elementele care se invart ( roti / planetare ) . Altceva nu vad de la ce ar putea fi . Rotile sunt ok . Caseta ok . Planetarele ar ramane . Dar nu stiu cum sa le testez . O idee ar fi cred , ca ridic masina pe elevator , sa invart cu mana rotile , si sa observ daca apare acea " ingreunare " in  virarea rotilor cu mana . Sau , sa dau jos roata , scot capul de planetara , si sa il invart usor , sa vad daca se invarte uniform . Ar trebui sa aiba unele locuri in care sa se invarta f greu , cred , ca sa simt eu asa ceva in volan . Alta idee chiar nu am cum as putea sa le testez .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! in cazul in care imi fac presiune in borcan care ar fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C33..

Poti incepe cu a verifica caseta de directie.

Pt Jangl.

Simtom de garnitura de chiulasa/sau chiar chiulasa.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C33ZAR singur sistem bun care cunosc sa verific daca un planetar e bun sau nu (daca nu stii sa demonteazi bile din el si, mai important, sa le pui inapoi) este de a demonta planetara din masina, prinde axulet care intra in roata pe menghina si, rotinr planetarul din 60 de grade in 60 de grade, cu axul inclinat aproape 40', de a incerca sa rotesti axul planetarlui cum daca e subject la puterea motorului..

Daca planetar e bun nu are nici un joc, daca ai joc acuma depinde cat ai: cu putin se aude doar zgomotul carateristic tlactlactlac in curbe, daca e mult poti sa ajungi la punct in care clar planetara se blocheaza si volanul nu mai roteste, ceva ca deobicei sfarseste cu un accident de circulatie.

Joc axial (axul ca are o scurta miscare afara-inauntru de la steaua de la cap de planetara) e normal: doar modele foarte vechi de la T4 aveau seeger pe steaua, cei mai noi au seeger pe ax, mai bine la capatul axului, ceva ca permite un pic de joc.

 

NB: cap de planetara spre diferential, daca are uzura, face ca masina sa vibreaza la aceleratie; cel spre roata face zgomot si ca masina vibreaza cand se ia curbe.

Modificat de MEDES CALAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant, dar nu ati putea ruga pe cineva sa va traduca textele in limba romana inainte de a posta ? Ca sa poata lumea sa si inteleaga ce scrieti, probabil sunt multi interesati de ce ati vrut sa spuneti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cer scuze dar in momentul de fata sunt singur in birou dece angajati (inclusiv secretara) pleaca la 4 iar eu fac program comun cu colegi de la firma mama din Italia.

Ramane doar google translate, dar moderatori m-a spus ca trebuie sa scriu cum pot, fara ajutoare tehnologice.

Daca imi spuneti ce nu ati inteles pot sa incerc sa o scriu cu alte cuvinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare forum.

De cateva zile ma confrunt cu o problema pe care nu reusesc sa o rezolv.

In relanty merge parca e dacia in 2 pistoane si scoate fum alb.

Am schimbat :

duze injectoare plus verificare pe banc.

Verificat pompa injectie : ok

Inlocuit pinion arbore cotit (avea joc mare in locas )

parte proasta e ca masina tot asa merge dupa o investitie de peste 800 de ron.

Poate a mai patit cineva ca nu mai stiu ce sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul l-ai verificat/reglat? Cam asta e de vina de cele mai multe ori. Daca merge rau doar la pornire pot fi si bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificat si avansul.

Am rezolvat.

Cauza a fost pinionul de la arborele cotit la care s-a stricat pana ce intra in arbore si a sarit un dinte pompa de injectie.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MEDES CALAN , tocmai ce am schimbat planetarele dinspre cutie . Aveau joc atunci cand trageam tare de ele sus-jos , stanga-dreapta . Inainte de a le schimba masina ma cam scutura cand acceleram / urcam dealuri , si f putin in linie dreapta . Prima data , neavand destui bani , am pus niste planetare ieftine . Au tinut 7000 km . Acu 2 sapt le-am schimbat cu unele SPIDAN .

MAsina si-a revenit , nu mai vibreaza cand accelerez , dar cand misc de volan , chiar si ff putin , sa zicem , 2 grade , simt in el de parca as avea o roata opt . Am tras de planetarele dinspre roata . Au joc sus - jos , dar si stanga dreapta , despre care ai spus tu ca ar fi normal . Am comandat capete de planetara SPIDAN , despre care am inteles ca sunt bune ,iar maine imi vin si o sa le schimb .

Sper ca problemele sa se rezolve .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat capetele la planetare in decembrie ca bateau urat de tot, chiar si in linie dreapta, si am schimbat si cele de la interior de la cutie dar si cele exterioare. Parca e masina noua.Am pus Lebrre, facute in Austria.Acum ma pregatesc(sufleteste) sa schimb ambreiajul :)

Trimis de pe al meu LG-E460 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus niste capete ieftine care au tinut f putin . Dar cat au tinut ,era ok . Mergea f frumos masina .

Acu ... posibil sa am si eu probl cu volant / ambreiaj . Cand e vremea ploioasa ,cand plec dimineata parca scapa ambreiajul , pleaca in socuri daca nu o accelerezi mai tare .Asta , doar in primele 5 min  . Dupa aia , totul e ok .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! se schimba greu termostatul si unde este pozitia lui?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un furtun gros care iese din motor,pe langa pompa de apa,dai furtunu jos si acolo e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu cateva probleme cu un T4 din '92 la care i-am schimbat motorul si i-am montat un motor de vw golf 3 de 2.0 tip E(cu toate ca masina avea motor tip C) si am pe el montata si instalatiede gaz.. Problema este ca la momentul pornirii pe benzina, imi inunda bujiile, dar in schimb pe gaz porneste fara nici o problema numai daca ii scot siguranta de la pompa de benzina..Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e prins cu doua suruburi de 10 sau e in furtun ca la dacie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e in furtun ca la dacie,e posibil sa aibe un cot din plastic,intermediar intre furtun si motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un vw t4 1,9 td cu o sumedenie de probleme. Pentru inceput - ma tot streseaza martorul din bord de la ulei care e insotit si de un semnal sonor. Am schimbat senzorii de presiune, am probat presiunea uleiului la cei doi senzori si este buna, cum se incalzeste putin incepe bazaitul si clipocitul martorului. Am scos firele de la senzori si am mers cu masina sa vad cum se manifesta. La fel, dupa pornire incepe sa faca la fel. Am umblat in bord, nestiind ce ma asteapta acolo. N-am avut ce sa-i fac, acolo fiind o placa cu circuite electronice, mi-am prins urechile si am pus bordul la loc. Oare ce sa fie??!! Poate vreun soricel care a ros din cablaje??!! A mai avut cineva problema asta? Cum ati rezolvat-o?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!