Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Aveti idee daca la 1.9 td are pompa de alimentare in rezervor sau motorina e trasa de pompa de injectie.

La relanty are intreruperi si scoate fum .

Daca trag avansul totul merge super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are pompa de alimentare in rezervor.

poate ai avansul mic, si deaia cand tragi socul, ii mareste avansu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut. sfatuiti-ma si pe mine va rog, treaba sta in felul urmator:

vreau un t4 pt ca fac distributie de textile, deci marfa usoara, nu am un buget foarte mare si de asta sunt intre 1.9d sau td si 2.4

voi ce ma sfatuiti ? care ar fi mai bun pt mine? tin sa mentionez ca merg doar in tara cu ele, drumuri nationale,etc si nu intentionez sa trag de el deci 80-90-100, 90% din km care ii fac o sa fie facuti in afara oraselor.

initial eram pornit pe 1.9td dar acum am gasit si un 2.4 la pret foarte bun si sunt in dubii.

p.s. cat e impozitul pt 2.4 la un t4 autoutilitara?

si ma intereseaza si consumul, fac cam 7-8mii de km pe luna.

la autoutilitara ai mai mare taxa de drum si asigurarea,motorul de 2.4d este mai simplu si mai fiabil ,dar dezavantaj la impozit daca este autoturism.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are pompa de alimentare in rezervor.

poate ai avansul mic, si deaia cand tragi socul, ii mareste avansu.

.

Multumesc de raspuns dar pana acum cum a mers ?

De unde as putea comanda si eu un set de duze pt injectoare la motorul de 1.9 td cod ABL ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeiasi problema am avut.o si eu mary.bia...am fost cu pompa la stand si a fost nevoie de schimbat o garnitura...cica pierdea presiune...toata treaba a costat 40 de lei plus 2 ore de munca...montat demontat. Dupa a mers ca noua, fum zero, pornire la sfert, fara soc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor membrilor acestui forum,sunt nou pe forum si am si eu o problema la T4.fabricatie 2002,circa 300.000 km ,cumparata personal din Olanda.La rece cand o pornesc,porneste greoi ,invarte cam de 5,6 ori,am inteles de la mecanici ca este o problema pe returul pompei de injectie ,ca nu ar mai retine motorina si se duce inapoi in rezervor.Si alta problema cat timp  e rece cam 10 min da un fum,de nu pot sa o las in garaj,am impresia ca este albastru spre alb,dar cand s a incalzit stop ,masina in rest merge ok.Astept raspunsuri,va multumesc anticipat!

Aceiasi problema o am si eu de ceva timp,la mine invarte in gol de 4-5 ori dupa care scoate un nor de fum alb si dupa ce a pornit este totul ok,pe timp de vara o ia la sfert fara mers in gol dar parca dupa ce a pornit motorul imediat o secunda are o smucitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dorian, daca dupa ce porneste greu scoate fum alb, mai mult ca sigur ai probleme cu bujiile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile le-am schimbat prin decembrie 2013

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate.le si fa.le o proba. Eu am avut surpriza sa ma tina. 2 sapt. La tine nu merg toate , din acea cauza apare si acea smuncitura, nu pornesc toate pistoanele deodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile se pot vedea pe tester? T4 are releu bujii?

 Intreb ca nu stiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am schimbat bujiile am fost 100% convins ca una sau doua sunt arse,am comandat cinci noi, la schimbare surpriza a fost ca toate cele vechi erau bune.

Problema cu pornirea o am si la 10-15 grade C nu cred ca la temperaturile astea mai intra bujiile,am sa verific fiecare bujie in parte,am comandat si supapa de retur care se afla pe filtru de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul bujii este cel mai din dreapta randul de jos (la mine), mai exact numarul 12. Nu stiu cum se poate testa decat proba cu altul imprumutat. Bujiile am intalnit sa fie arse de noi. La ele doar varful trebuie sa se incalzeasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva ce anume comanda manerul din partea stg de sub bord la t4 1.9 abl ( socul ) ?

1. comanda avansul ?

2. mareste cantitatea de motorina injectata ?

3 ce sepoate intampla daca se merge cu el tras in permanenta ?

 

multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Socul mareste putin avansul pompei . Automat creste si cantitatea de motorina injectata deoarece creste si turatia cu vreo 300rpm. Daca mergi cu el tras permanent iti va creste consumul putin.

La temperatura noastra iarna e normal sa fie tras la pornire. Desi pe la englezi am auzit ca unii pot porni fara el trasi si fara probleme si sub 0 grade. Totul tine de cat de bine e reglat avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , multumesc mult.

La pornire dimineata il trag si dupa cateva minute de mers il bag , dupa ce il bag motorul reduce turatia dar are un mers la relanty intrerupt.

S-a mai intamplat asta la cineva ?

Ce ar putea fi de vina ?

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa mearga mai greoi la rece...lasa socul tras pana cand ajunge motorul la 90 de grade. Nu afecteaza cu nimic asta si nici la consum nu o sa influenteze asa tare...in felul asta protejezi si motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult !

oameni de oameni pe forumul asta.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine dupa 1-2 minute de stat/mers cu socul tras il pot baga inapoi fara sa mearga relantiul subturat sau sa ma zgaltane. Daca la tine face urat si dupa ce s-a incalzit motorul poate mai trebuie marit putin relantiul din surubul de pe pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca de stat , nu am mai pornit madina de aproape o luna , acum si-a revenit si merge foarte bine, chiar neasteptat de bine.:wub:

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...am un transporter din 93 si fierbe apa in borcan atunci cand trage motorul din greu...de ce sa ma leg???mentionez ca dupa ce opresc motoul chiar daca nu s a incalzit se aude un bolborosit in borcan...ast pareri ms!!!!!!!

 

 

Edit.La primul tau post ai si inceput cu stangul.Te rog sa te conformezi regulilor acestei comunitati.

 

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii; aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning;
- se lasa spatiu dupa si nu înaintea semnelor de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa. Aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie cineva daca contactul cu chei se potriveste de la golf 3 pe transporter 4 , al meu nu isi mai revine si cred ca partea mecanica din el este defecta.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un butuc nou de T4 costa 40 lei si de Golf 4 parca arata putin diferit. Dar detaliaza putin cum nu isi revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai observat si tu ca dupa ce opresti motorul si scoti cheia din contact se aude un tac .

La mine nu se mai aude cantactul ramand pe prima treapta.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu se aude acel sunet in mod normal dar nu ramane pe prima treapta . Ca sa il aud trebuie sa fortez putin cheia spre inchis. Dar nu are nici un efect. Asta deoarece s-a ros butucul de batranete :)) .  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!