Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Poate o sa razi dar la acceasi problema cablu de acceleratie a fost cauza,accelereaza cu mana si decelerezi tot cu mana imediat si vezi cum se comporta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si varianta asta...am scot de tot cablul la acceleratie...tot asa face. Ce e ciudat insa e ca se comporta asa numai dupa ce se incalzeste motorul. La rece merge "ceas". Revine imediat la relanti...la cald insa altfel sta treaba...ramane turat iar daca o aduci la relanti tremura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de injectie, are mai multe reglaje, printre care cred ca la tine e dereglat regulatorul de turatie.

ar fi bine pusa pompa pe stand, sau schimbata cu alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seby, eu as pune pompa pe stand, dar nu ar trebui sa sa se comporte asa si cand e motorul rece? Cum am mai zis, la rece merge perfect...im plus a mers bine pe motorul celalalt. Cineva imi spunea ca suspecteaza pompa de vacuum...aveti idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de vaacum nu are ce face

banuiala mea este ca atuncea cand e motoru rece, si motorinae mai vascoasa, si de acolo explicatia ca atunci cand se incaleste, regulatorul de turatie intra in balarii.

pe langa faptul ca tu ai pus o pompa de td pe un tdi, la care capul hidraulic este mai mic, si presiunea la care deschid injectoarele la tdi este mai mare in cazu tau 190 bari fata de 160

cand ai pus pompa, cred ca cine a puso, si a mai reglato,i-a mai dat debit, si de acolo a inceput problemel ,modificand parghia de acceleratie din pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asta doar pe stand se poate verifica? Care este regulatorul de turatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este piesa dinauntru pompei care are conragreutati.

pe langa ansamblu cu contragreutati mai e o supapa care regleaza motorina, chiar in partea opusa de unde intra mtorina adica turul

pe langa asta mai sunt si 2 tipuri de pompa.

nu cred ca se poate verifica pe stand, fiind mai complicat, dar un pompangiu ar trebui sa stie ce sa ii faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corvin_tdi

Este un mecanic in bucuresti care are t4 la dezmembrare,daca vrei o sa-l intreb pe el.Ideal ar fi sa-i faci o poza si sa mi-o trimiti pe mail.

itp_imperialauto@yahoo.com

 

Pentru 

Emy D

Este obligatoriu sa ai spalator de faruri la xenon, si DA e adevarat ca daca nu ai lupa orbesti pe toata lumea si nici tu nu vezi cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

 

Am o problema...acul de la temperatura apei imi sta jos de tot...abia se ridica pe la 35 grade dupa 40 min de mers prin oras si apoi din senin cade acul iar jos de tot...caldura baga dar nu indeajuns.

 

Faza e ca termostatul l-am schimbat in urma cu 2 luni.Am cumparat Behr...cel vechi era original.

 

La momentul respectiv am schimbat termostatul tot pentru ca imi oscila acul la termperatura...ba se ridica la 90 grade,ba cadea brusc acul jos...

 

Nu stiu ce sa-i mai fac... O fi din cauza ca nu e original termostatul?s-o fi stricat si asta?

 

Cum pot sa aflu daca e blocat pe deschis fara sa demontez termostatul?

 

Am fost la tester azi si ii arata pe tester temp apei de 43 grade iar acul meu nici nu se clintise o "[cenzurat]" in sus macar...

 

Are vreo pozitie termostatul acolo si sa-l fi montat mecanicul gresit?

 

Spre exemplu ieri se ridicase apa cam pe la 75 grade asa...dar nu a stat mult...

 

Mentionez ca dupa ce mi-a schimbat termostatul (in urma cu 2 luni) a mai oscilat acul o perioada de cateva zile apoi a functionat bine,statea acul la 90 grade....iar acum de cand cu gerurile astea a luat-o razna.

 

Masina e t4 ,motor 2.5 tdi 102 cai.

 

Multumesc si rog sa ma scuzati ca am scris cam mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pagina 70 postul #1394, de cele mai multe ori asta este rezolvarea. Ar mai fi posibilitatea sa fie si senzorul de temperatura de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ar trebui sa iei in calcul ca motorul chiar nu se incalzeste. Pe frigurile astea, daca nu ai sirocol de apa si dai caldura tare in masina, motorul ramane rece oricat ai merge. Asa e la mine cel putin. Fie ca merg in oras sau la drum lung, daca opresc sirocolul si ventilatorul baga caldura in masina, motorul incepe sa se raceasca pana ajunge acul jos. Incearca sa mergi o perioada cu ventilatorul interior oprit sau dat foarte incet si vezi daca se incalzeste motorul mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bordul nu e defect,a facut 'cluster test'...

 

Pe diagnoza nu mi-a iesit nici o eroare nimica...

 

Nu ar fi trebuit sa ii arate la tester daca e sticat senzorul de temp?


Poate ar trebui sa iei in calcul ca motorul chiar nu se incalzeste. Pe frigurile astea, daca nu ai sirocol de apa si dai caldura tare in masina, motorul ramane rece oricat ai merge. Asa e la mine cel putin. Fie ca merg in oras sau la drum lung, daca opresc sirocolul si ventilatorul baga caldura in masina, motorul incepe sa se raceasca pana ajunge acul jos. Incearca sa mergi o perioada cu ventilatorul interior oprit sau dat foarte incet si vezi daca se incalzeste motorul mai repede.

 

 

Da asa o sa fac,azi am drum pana la Galalti si o sa vad cum se comporta...

 

Cam acestea ar fi simptomele si la mine @Misumat.

 

In Decembrie am fost plecat cu masina pana in Austria si am observat ca atunci cand dadeam drumul la caldura inainte sa ajunga acul sus la 90 grade imi scadea ...apoi se ridica dar dupa vreo 15 min de mers pe autostrada.

 

Cei drept nu am mers inca pe gerurile astea inafara orasului...poate si asta o fi o cauza.

 

Motorizarea aceasta are clapeti de inchidere pe radiator?...sau ceva de genul? Daca da cum functioneaza?Cine ii actioneaza?electric sau vacumatic?..

 

 

Am siroco de incalzit habitaclul pe timp de stationare,imi functioneaza dar il folosesc destul de rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa folosesti sirocoul si in mers, si la incalzirea de la motor sa dai la minim si doar din cand in cand cat sa nu abureasca geamurile.

Vei vedea diferenta si oricum consumul sirocoului este nesemnificativ,sub jumatate de litru de motorina consumata intr o ora de functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi se pare normal ca motorul sa nu poata mentine temperatura optima in sarcina fara sirocou, ca ajunge mai greu la temperatura aceea, posibil, dar ceva nu e in regula acolo.

La al meu abl fara sirocol pe apa, temperatura urca la normal in maxim 10-15 minute in conditii de oras, (in afara mai repede) iar faptul ca aveti 5 pistoane nu ar trebui sa fie nicio diferenta.Nici la mine inainte sa schimb termostatul nu statea indicatorul unde trebuie, verificati sa fie inchise flapsurile acelea de pe radiator, iar termostatul sigur nu lucreaza bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la postul de mai sus in legatura cu semeringul este cel de la gatul acela care este prins pe cutie,cand l-am schimbat am pus de fiecare data CORTECO, dar nu stiu ca calitate cat de bun este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am demontat masca fata de la radiator ieri inainte sa plec la Galati si am pus carton pe toata partea de jos a radiatorului...dar doar pe jumatate din el.

 

Apoi am pus radiatorul pe "service mode"...m-am uitat pe acolo pana am vazut parghia dintre ventilatoare care inchide flapsurile de pe radiator...si le-am inchis. Am montat totul inapoi si am plecat la Galati.Abia dupa vreo 40 km de mers s-a ridicat apa la 90 grade implicit si acul...Deci ceva nu e in regula...

 

Luni o sa cumpar alt termostat si de data aceasta o sa cumpar Wahler,am vazut ca cel care fusese pana sa il schimb cu cel de la Behr era tot Wahler...

 

Am o banuiala cu termostatul ala behr,cand l-am primit cutia era desfacuta iar pe termostat nu scria nimic,nici un nume/serie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici mie temperatura apei la motor nu ajunge sus, ci undeva peste jumatate la indicator.

Nu stiu in grade cat inseamna asta dar banuiesc ca nu trece de 70 de grade.Vara parca sta putin mai sus.

Trimis de pe al meu LG-E460 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut. sfatuiti-ma si pe mine va rog, treaba sta in felul urmator:

vreau un t4 pt ca fac distributie de textile, deci marfa usoara, nu am un buget foarte mare si de asta sunt intre 1.9d sau td si 2.4

voi ce ma sfatuiti ? care ar fi mai bun pt mine? tin sa mentionez ca merg doar in tara cu ele, drumuri nationale,etc si nu intentionez sa trag de el deci 80-90-100, 90% din km care ii fac o sa fie facuti in afara oraselor.

initial eram pornit pe 1.9td dar acum am gasit si un 2.4 la pret foarte bun si sunt in dubii.

p.s. cat e impozitul pt 2.4 la un t4 autoutilitara?

si ma intereseaza si consumul, fac cam 7-8mii de km pe luna.

Modificat de dathug
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.9 ai impozit de masina mica, intre 2.4 si 2.5 nu e mare difedenta la impozit, dar este la putere si dotari.

Trimis de pe al meu LG-E460 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur nu va functioneaza termostatul bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dathug , in locul tau as lua 1.9, mai ales ca nu intentionezi sa faci drumuri pe autostrada, iar in oras oricat de puternic ar fi motorul, tot nu ai unde merge cu el.

taxele , asigurarea si intretinerea sunt un atu pentru 1.9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu imi iau autoutilitara deci diferenta la impozit e foarte mica. dar am gasit alta problema, masina de 2,4 care am gasit-o e pe nr rosii deci trebuie inscrisa si din cate am citit pe net sunt de 2,4 care iasa non-euro. poate cineva sa ma lamureasca ce euro sunt astea de 2,4?

asta de 2,4 care am gasit-o e din `94

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor membrilor acestui forum,sunt nou pe forum si am si eu o problema la T4.fabricatie 2002,circa 300.000 km ,cumparata personal din Olanda.La rece cand o pornesc,porneste greoi ,invarte cam de 5,6 ori,am inteles de la mecanici ca este o problema pe returul pompei de injectie ,ca nu ar mai retine motorina si se duce inapoi in rezervor.Si alta problema cat timp  e rece cam 10 min da un fum,de nu pot sa o las in garaj,am impresia ca este albastru spre alb,dar cand s a incalzit stop ,masina in rest merge ok.Astept raspunsuri,va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat termostatul totul e ok pana acum,deocamdata ramane sub observatie...faza e ca s-a mai si incalzit vremea asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!