Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

daca inversez furtunele la E 25 ce se poate intimpla? poate pune cineva niste poze aici? motor 2,5 ACV. eu inca nu am inteles cum se posteaza fotografiile aici.la revedere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apeşi pe More Reply Options

post-40889-0-46840500-1389895886_thumb.j

apeşi pe Browse

post-40889-0-25194200-1389895950_thumb.j

dai calea către fişier

post-40889-0-85501600-1389895996_thumb.j

selectezi fişierul şi apeşi open

post-40889-0-12218500-1389896044_thumb.j

apeşi pe Attach This File

post-40889-0-30723300-1389896097_thumb.j

 

Şi gata, dacă vrei ca poza să apară în cadrul postului (cum sunt la mine), dai click în locul unde vrei să apară şi apeşi în Add to post din dreputul pozei

post-40889-0-93205100-1389896246_thumb.j

Dacă nu pozele vor rămâne înşirate la subsolul postului.

 

Despre valvă nu ştiu exact cum funcţionează, eu zic să pui furtunurile exact cum trebuie, dacă nu este ok le pui la loc.

Eu zic să anulezi EGR de probă ca în poză, nu are ce să se întâmple, eventual să meargă mai bine :D

post-40889-0-50679500-1389896519_thumb.j

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos lupo_bv pentru gentilete!am inchis deja EGR-ul dar cred ca e prea deveme sa spun ca merge mai bine sau nu, am circulat putin cu ea asa. cit despre tuburi parca mie frica sa le inversez  asa fara sa stiu ce se poate intimpla. m-am uitat pe tocmai.ro si am vazut un transporter ca al meu cu capota ridicata si din cit am vazut eu tuburile la E25 sint puse ca la mine(nu stiu ce sa zic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,de vreo 2-3 luni imi porneste motorul greu ca si cum ar merge 3-4 secunde in gol dupa care porneste si iasa un fum alb pe teava de esapament (vw t4 2,5 TDI 88PS),am crezut ca poate a dat frigu si bujiile nu mai lucreaza cum trebuie le-am comandat si schimbat degeaba tot asa face,am schimbat trei filtre de motorina 2 mahle si un mann am zis ca poate trege aer pe la mufa aia de retur.Acum doua zile am zis trebuie sa fac o diagnoza ca sa stiu exact ce este si mia iesit Error Kraftstoff-Temperatursensor( eroare senzorul de temperatura la motorina)in rest totul era ok, sa sters eroarea dupa care a aparut imediat.Dupa cate am vazut pe internet acel senzor se afla in pompa de injectie,ma puteti sfatui cum se schimba acel senzor,momentan sunt in Germania si am intrebat vreo 2 mecanici si cand aud de pompa de injectie nici nu vor sa auda zic ca pompa cu totul trebuie schimbata.Va rog daca aveti vreun sfat sau daca a schimbat cineva acel senzor cum se face.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu unde se afla respectivul senzor, dar daca esti pe langa Munchen, da-mi PM si te ajut cu un mecanic bun si ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul acela se schimba usor, nu trebuie data nici pompa jos. doar desfacut capacul de la pompa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De foarte mare ajutor.Multumesc mult lupo_bv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

urmeaza un proiect destul de mare pentru mine, mai ales ca n-am mai avut T4

vreau sa pun electronica si motorul de pe un golf 4 complet  (1.9 pd 150cp, 2003) pe T4-ul meu de 1.9 td

 ideal ar fi sa pun cutia de la golf de 6+1 trepte, dar nu stiu inca daca merge

intrebarea este, ce cutie, cu sau fara modificari ar merge, ca sa fie si un raport potrivit ( nu 3000rmp la 100 kmh)

oare merge cutia de t5, de pe motorul de 1.9?sau cea de 2.5 tot de T5?

intentionez sa-i fac si o resoftare pe la 180 cp, deci teoretic cea de 2.5 ar fi potrivita, dar nu stiu cum fac cu imbinarea motor/cutie

 sunt nou in gama vag, am postat aici pentru ca suntem mai multi posesori de T-uri,

poate stie cineva ce s-ar putea face, vreau sa strang piesele necesare pana trece iarna, apoi sa ma apuc de treaba, merci !

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara! am scris aici despre problemele care le aveam la masina si intre timp ma lasat si ambreajul si cum aici in italia piesele sint scumpe le-am luat din romania. am platit cam 2000 ron cu tot cu volant (luk)si aici mecanicul mia spus ca nu prea sint de calitate pentru ca nu ar avea marca pe piese si ca ar fi facute pe la turci. voi care ati mai schimbat pisele astea ce parere aveti? am citit pe forum ca cam asta ar fi pretul normal, ca sa zic asa.  am uitat sa zic ca mecanicul e roman si mia spus de la inceput ca pot sa iau piesele de unde vreau eu.  marturisesc ca eram bucuros ca le-am luat la un pret de trei ori mai mic ca aici,dar acum mia cam pierit entuziasmul.  acuma le montez asa dar nu stiu la ce sa ma astept dupa aia.  sper sa nu ma lase dupa citeva luni.  o seara buna la toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut corvin_tdi.

 

 

    Din ce am inteles din postul tau vrei sa transferi motorul si electronica de pe un golf 4 pe al tău t4.

    Mai intai vreau sa salut si sa laud intentia de a converti batranul (dar foarte robustul) 1.9 td intr-un 1.9 tdi.

    Nu vreau sa sune arogant, lipsit de respect ori in vre-un fel deplasat, pentru ca nu stiu cat te-ai documentat anterior, dar vreau sa pun in discutie alegerea britanicilor de a transfera pe un t4 1.9 td, motorul si electronica de pe un golf 3 tdi.

    Pe forumul destinat T-urilor din UK sunt descrise in detaliu mai multe conversii, iar la majoritatea s-a folosit motorul si elctronica de golf 3, iar in ceea ce priveste cutia de viteze s-a păstrat cea de la t4, inlocuindu-se insa pinionul ce corespunde treptei a-5-a cu cel de la cutia de pe golf.

    Respectivii argumentau optiunea pentru acest motor, intrucat modul in care acesta a fost construit il face sa se incadreze in compartimentul motor exact la fel ca cel original de t4.

    Performantele obtinute sunt simtitor superioare, 100 CP comparativ 68 (nu mai scade viteza atunci cand urci vreo panta), iar pt cei care au vrut să mai urce in caluti, a existat optiunea montarii unui intercooler mai mare, inlocuirea injectoarelor, precum si cresterea presiunii turbinei, rezultatul final prezentand cam 140 de caluti.

    Prima intrebare ar fi daca ai cunostinta despre vreun proiect asemanator cu al tau (motor si electronica de pe Golf 4)?

    Iar cea dea doua daca te-ai documentat cu privire la formalitatile de inscriere a acestei modificari in cartea de identitate a vehiculului?

    Si in aceasta privinta am inteles ca ar exista dificultati la RAR, pe T-urile cu motor de 1.9 td poti pune in loc doar motor de 2.4 d, nici macar de 2.5 tdi.

 

    Sustin atitudinea (ba chiar sunt foarte interesat de o astfel de modificare) in calitate de proprietar al unui batranel de 1.9 td din 97.

    asteptam mai multe detalii.

    Respect.

 

P.S.

Domnilori admini, daca exista posbilitatea deschiderii unei sectiuni expres destinate acestei modificari am fi foarte recunoscatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat personal ambreiaj marca Luk pe T4 2.5 ACV si sunt multumit.Stai fara grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit si eu cu un prieten care are magazin de piese si cele contrafacute sunt in general cele ieftine sau calitate medie. Cat de curand urmeaza si schim si eu ambreiajul( am o bataie la motor cand este la relanti, care a inceput sa se accentueze, si la inceput cand apasam ambreiajul acel sunet inceta) si tot pentru Luk voi opta.


Intrebare: as vrea sa resoftez Multivanul meu, sa il duc de la 100 de cai la 130 macar. A mai facut cineva resoftare ? Se poate faceh cu bani mai putini decat este oficial, am inteles ca in mod normal costa undeva pe la 500 de euro.



Trimis de pe al meu LG-E460 folosind Tapatalk

Modificat de bullet123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

500euro e foarte mult.La Cluj este o firma care iti face cu 250euro softul + 50euro montajul. Din 102cp - 136cp , +70Nm(stage 2)si au stand dyno 100euro 4teste, doua inainte si doua dupa, garantie 1 an.Mai sunt si "baieti" care fac resoftare cu 600-700lei si cunosc persoane care au apelat la ei acum cativa ani si nu au avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dark4ciobi, merci pentru informatiile tale, m-am plimbat si eu destul de mult pe forumuri din Uk si alte zone, dar din pacate inca nu am gasit o conversie 1.9 PD.

despre motoarele afn, 1z stiam ca sunt foarte usor de montat, dar puterea ramane undeva pe la 110/90  in functie de motorizari, fara a face si alte modificari, care evident, costa

am gasit acest golf 4 arl la un pret rezonabil, avand din start 150 cai, nici n-am stat pe ganduri, si l-am luat, deci nu voi reveni la alte motorizari..

in jut de 180 cai vor fi suficienti dupa resoftare, cand va ceda turbina, probabil o voi inlocui cu una mai mare, dar deocamdata ramane stock

problema ramane strict legata de cutia de viteze, si anume bloc motor de 1.9 pd cuplat cu o cutie potrivita..

voi cauta o cutie de pe motorizarea de 2.5 111 kw,  e cea mai comoda varianta, insa greu de gasit

legat de legislatie si modificari in acte pe la rar nici nu ma gandesc, asta se va rezolva la verificarea tehnica in stilul romanesc ;)

exteriorul va fi pastrat cat mai clasic, ticmai pentru a nu atrage atentia, ceva mai lasata, niste jante de aliaj pe 16, si cam atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc colegului de la Cluj pentru raspuns. Pretul care mi l ai spus tu mi se pare foarte rezonabil, si ma intereseaza.Daca ai numerele lor de telefon dar si ale "baietilor" te rog sa mi le trimiti pe privat, si poate fac la doua masini odata, si fratele meu are tot Multivan, acelasi an, aceiasi motorizare 2.5 TDI ACV.

Trimis de pe al meu LG-E460 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar mai fi o varianta, cutia de de t5, dar e prea defectuoasa, prea multi se plang cu probl;eme la cutie de pe la 250000km

pentru cutiile de t4:

Clutch Plate Diameters

  • 2.5 TDI ACV, AUF, AYC, AXL 219mm - twin mass flywheel
  • 2.5 TDI AHY, AXG 240mm - twin mass flywheel
  • 2.8 VR6 AES 219mm - twin mass flywheel
  • 2.8 V6 AMV, AXK 4-speed automatic only

trebuie sa aflu la golful arl ce diametru are, macar sa fie aceias chestie ca marime

cat despre cutia de pe abl 1.9, nici nu vreau sa aud, fie ea si cu pinionul de a 5-a schimbat, e prea scurta..

cu siguranta cutia de pe 2.5 de 111kw e greu de gasit si scumpa, ma intreb oare e asa mare diferenta intre asta si cea de acv, care este evident mai usor de gasit

 

Available Final Drive Ratios

  • 3.905
  • 3.944
  • 4.933

Common Internal Ratios

  • reverse gear 3.700
  • speedometer drive 0.591 (electronic speed transducer on TDI / TDI Syncro)
  • 02D Rear Differential 1.000 (1:1 direct drive TDI Syncro only)

Gear Sets (for all body types)

TDI




AFK (inc T4a from 08.95), DXZ, EME, FJS

  • 1st 3.909
  • 2nd 2.118
  • 3rd 1.346
  • 4th 0.972
  • 5th 0.729
  • Final Drive 3.905
  • Overall Ratio in 5th gear (final drive x 5th gear) 2.847:1 = Theoretical Road Speed @ 3,000rpm 81mph (130km/h)

TDI Syncro




DRH, EFA, FTV*

  • 1st 4.300
  • 2nd 2.313
  • 3rd 1.346
  • 4th 0.868
  • 5th 0.627
  • Final Drive 4.933
  • Overall Ratio in 5th gear 3.093:1 = Theoretical Road Speed @ 3,000rpm 75mph (121km/h)

(*this gearbox is also optional on the 2wd TDI)

VR6




AFL, DYA

  • as per TDI

TDI




DQR, EEZ

  • 1st 3.909
  • 2nd 2.118
  • 3rd 1.296
  • 4th 0.895
  • 5th 0.694
  • Final Drive 3.944
  • Overall Ratio in 5th gear 2.737:1 = Theoretical Road Speed @ 3,000rpm 85mph (137km/h)

Dates and Chassis Ranges

  • 08.95 T V W AFK*(TDI), AFL*(VR6)
  • 03.98 V DRH***(TDI Syncro)
  • 05.98 V W X EEZ**(TDI)
  • 08.98 X Y 1 DXZ*(TDI), DYA*(VR6)
  • 08.98 X Y 1 (to 02.01) EFA***(TDI Syncro)
  • 07.99 X Y 1 2 3 DQR**(TDI)
  • 03.01 1 2 3 EME, FJS (TDI), FTV (TDI Syncro)

* TDI and VR6 gearboxes not interchangable as bell housing is matched to each engine type
** the TDI gearbox has uprated input and output shafts and an uprated final drive
*** TDI Syncro gearbox with drive to 02D rear axle (see below for options)
 

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cele de pasat sau audi nu se potrivesc?

Trimis de pe al meu LG-E460 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cat stiu, cel de pasat e longitudinal, din pacate prea putin ma pricep la gama vw, asa ca singur mi-e foarte greu sa aflu tu ce trebuie, imi prinde foarte bine ajutorul de pe forum, mai ales a celor care au avut mai multe modele de vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De exemplu, am mai avut un Passat 2.5 TDI 150 CP COD MOTOR AKN dar cutia era automata, cu tractiune 4Motion.Nu stiu ce cutie manual ar venii pe acest motor.

Trimis de pe al meu LG-E460 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am o intrebare,rulmetul de presiune de la ambreajul cu masa dubla este la fel ca si cel cu masa simpla? si inca una,e normal sa fie cu masa simpla pe motor 2500 acv? la mine asa au gasit mecanicii si nu au montato asta cu masa dubla pentru ca nu se potrivea rulmentul cu placa de presiune(asa a venit in kit),are teava aia care este in rulment prea lunga si nu calca pe lamelele  de la placa. ramane un spatiu de 6,7 mm.mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am o problema de mai mult timp,am schimbat semeringul de la planetara din dreapta de vreo 6 ori si de fiecare data curge,am schimbat si flansa de acolo,dar tot curge si nu stiu ce sai mai fac. Dati-mi varog niste sfaturi ce sai mai fac,ulei am pus Ravenol GL-4 2.5 litri o fi bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos planetara , si vezi ca acolo are un capac din plastic dur , sau metal .. care trebuie prins cu silicon . Daca nu e prins bine , curge uleiul din cutie . Mi-a scos " peri albi " si mie , pana am " descoperit " problema .. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O-ringurul din spate de unde se imbina corpul de aluminiu cu cutia de viteze sau in capat unde vine capul de planetara ? ambele ti le recomand sa le iei pe original sa nu fie probleme , si eu am luat pe producator si au curs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...


vin si eu cu o problema...


acum ceva timp am schimbat motorul la t4  meu si, in loc de 19.td-ul care era, am montat un motor 1z...


am preferat sa raman cu injectia mecanica, asadar pompa de injectie este cea de pe abl(1.9 td). mentionez ca am montat pe motor si turbina cu tot cu evacuare si galeria de admisie de pe fostul motor doar pentru a nu mai face schimbari la esapament... toate bune si frumoase, motorul merge, porneste bine, insa dupa ce se incalzeste ramane turat in jur de 2500 rpm. daca ridic piciorul de pe ambreiaj in viteza turatia revine la relanti si acolo ramane, dar imediat ce o turez din nou se plafoneaza la 2500...daca are cineva vreo idee despre aceasta problema sau daca a mai intampinat cineva asa ceva rog sa imi dea o idee...


o zi buna


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!