Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Aveam consum de ulei si inainte dar ma gandeam ca este din cauza turbinei. Admisia s-a curatat la montarea turbinei reconditionate. Zilele astea voi desface motorul. Revin cu detalii dupa. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! am o problema cu supapa cred ca i zice de la incalzirea suplimentara eberspacher care s-a atins de galeria de evacuare si bineinteles ..s-a cam topit unde a atins .cert e ca nu mai functioneaza si trebuie sa o schimb. stie cineva unde as putea sa o gasesc in afara de porche ro ?sau vw.ro ... sau daca pot sa-i mai fac ceva ? mentionez ca acum se ridica nivelulul temperaturii foarte greu si nu e deloc placut ..a venit iarna)). sunt nou pe forum ...si apropo am un multivan 2001 102 cp clima etc incalzire auxiliara . ma poate sfatui cineva cum sau ce sa i fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Imi poate spune cineva unde as putea reconditiona (reparatie capitala) in Cluj-Napoca, un motor de 1.9 TDI?

Precizez ca imi consuma mult ulei are compresie si presiune ulei mica.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sal repari pe ala  poti sal schimbi  ( de obicei e mai ieftin ) eu am dat pe unu sh  500 de ron 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor ,sunt nou in acest forum ,nu cred ca postez exact unde trebuie ,cautand nu am gasit nici un topic despre probleme la incarcare alternator la vw t4,si nici nu am reusit sa deschid un topic cu acest subiect (butonul de new topic este inactiv,nu-l pot accesa).am cateva probleme legate de incarcare si starea bateriei .este al patrulea an in care cumpar cate o baterie.una din probleme este ca incarca intre 14.7-15 volti fluctuand,din cate stiu trebuiie verificate diodele.A doua problema ,am observat ca in jur de 2-4 minute dupa ce pornesc motorul ,in st jos unde sunt releele si sigurantele se aude un click ca si cum ar decupla un releu ceva, dupa care parca se simte o diferenta a turatiei motorului in crestere, dar foarte mica si asta in timpul mersului(a avut sau are cineva aceste probleme)


Daca am postat gresit va rog sa ma indrumati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai curând releul regulator. Cred că o verificare/reparare altenator este mult mai ieftină decât 4 acumulatori :scratch: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns,astazi tocmai am rezolvat, problema  fiind de la regulator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

trebuie sa-i caut unchiului meu piesa second, maneta de semnal/faza scurta/lunga la un t4, modelul cu butonul de avarii deasupra volanului, as vrea sa stiu daca acest model s-a mai montat pe vreun model de masina, sa caut ceva compatibil daca nu au de t4, poate golf 2, sau ceva asemanator, dar sa se potriveasca... multumesc!

(nu e modelul rotund, ca la mine, ci e mai patratos, cu ceva striatii pe el)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara la toti! am o intrebare,e posibil ca din cauza ca lipseste supapa de la EGR motorul sa nu mai aiba putere cit trebuie mai ales cind se urca o panta mai lunga si destul de abrubta (10% sa zicem).va multumesc pentru raspunsuri.PS.accelerez dar nu are putere si acul de la vitezometru incepe sa coboare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mentionez ca ERG e deschis mereu cu o faseta de plastic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea înţeleg cum făcut cu EGR să fie deschis mereu. Dacă este deschis mereu este foarte dăunător pentru motor pentru că recirculă tot timpul gaze şi de aici lipsă putere, fum ca la nebuni, zgomot motor şi altele.

Mai bine îl faci să stea închis tot timpul (scoţi furtunul dinspre valvă - ciuperca aia metalică - şi îl înfunzi cu un şurub).

Când scade viteza turaţia ce face? Creşte sau scade şi ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc misumat1 , nu stiam ca pot gasi nou la pretul asta, la reprezentanta i-au spus de vreo 270 lei, de asta cautam second.. merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! pai cind scade viteza scade si turatia.motorul mi se pare un pic cam zgomotos dar nu exagerat,despre fum nu stiu ce sa spun,cit vad in oglinda cind nu face fite mi se pare totul normal.oricum RAR-ul l-am facut asa cum e acum si totul a iesit ok la fumuri.oricum piesa care lipseste e~ supapa control evacuare~am gasito pe internet la vreo 85 ron, trebuie sa o comand,la magazin miau cerut 180 spunindumi ca e pe original dar nu stiau ce firma a fabricato.voi ce parere aveti? care convine? precizez ca cu masina asa cum e am facut peste 10 mii km .masina am ccumparato asa si acum am descoperit treaba asta cind am schimbat distributia.multumesc inca o data pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai bine blochezi EGR-ul ala? Multi s-au saturat de mizeria care se aduna acolo...si pur si simplu il anuleaza :) De ce vrei neaparat EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi dacă se referă la electrovalva ce comandă EGR, că lipseşte, atunci EGR este anulat de fapt. În lipsa vacuum-ului EGR este permanent închis şi nu recirculă gaze. Ce ar mai trebui verificat este dacă valva EGR (ciuperca aia  metalică) închide cum trebuie. Dacă nu este închisă cum trebuie şi recirculă permanent ceva gaze, atunci poate cauza simptomele prezentate de tine (de exemplu motorul devine mai zgomotos la accelerare bruscă - se aude ca o maşină de cusut). Cea mai sigură anulare este cu şaibă oarbă.

Oricum dacă cumperi altă electrovalvă, trebuie verificată şi funcţionarea valvei EGR.

Iar ca preţ am cumpărat una nouă pe Pierburg (tot marca asta era şi cea originală) şi am dat vreo 360 lei pe ea.

Atenţie la un aspect: dacă ai furtunul de vacuum înfundat (dacă lipseşte valva aşa ar trebui) să fie bine înfundat cu şurub şi strâns cu colier de plastic, altfel scapă vacuum şi nu mai merge bine nici turbo, nici frâna.

Şi ca să vezi exact de ce nu are putere (după ce verifici aspectele de mai sus şi rămâne acestă problemă)trebuie făcută o diagnoză (log în mers pe canalele 3,10,11)

Pentru mai multe detalii vizitează această secţiune a forumului

http://vwforum.ro/forum/12-tdi-forum/

 

 

mentionez ca ERG e deschis mereu cu o faseta de plastic

Tot nu am înţeles ce ai vrut să zici aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pune cineva o poza cu EGR-ul? Nu am avut niciodata curiozitatea sa vad pe unde este si daca lucreaza cum trebuie, sincer sa fiu nici acum nu am inteles la ce ma ajuta recircularea gazelor, daca creste sau scade consumul.

Trimis de pe al meu LG-E460 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut din nou! mersi pt. raspunsuri si ca treaba sa fie mai clara am facut niste fotografii dar nu reusesc sa le postez. daca ma poate ajuta cineva 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rugamintea colegului ionpitei postez pozelepost-19256-13894741955331_thumb.jpgpost-19256-13894742134587_thumb.jpgpost-19256-13894742253182_thumb.jpgpost-19256-13894742374152_thumb.jpg

Trimis de pe al meu GT-N7100 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu aia este cauza pentru problema ta, practic ai anulată valva de shut off care are importanţă numai la oprire. Am impresia că la tine este o varză totală pe partea de vacuum şi dacă văd bine furtunul care vine la regulatorul de presiune al turbinei este înfundat cu un şurub ceva.

Să lămurim lucrurile:

Ai 3 elemente (numerotate cu 1,2,3) care trebuie comandate de 3 valve/electrovalve care se găsesc sub denumirea de N18 sau N75 (numerotat cu 4, celelalte 2 nu se văd în poza ta sau nu există :icon_confused: )

post-40889-0-23561100-1389514095_thumb.j

1-regulator presiune turbo care se conectează cam aşa

post-40889-0-68717200-1389514212_thumb.j

2-valva de shut off care arata aşa

post-40889-0-45860200-1389514136_thumb.j

3-EGR-ul propriu zis

4-electrovalva. N18 arată cum se vede în poză la tine, iar N75 care comandă turbo arată aşa

post-40889-0-40944800-1389514350_thumb.j

 Deci elementul 1 se comandă prin valva de tip N75 de mai sus, iar 2 şi 3 prin electrovalvă N18 care arată ca în poza ta (elementul 4) sau asemănător, cert este că în N18 trebuie să intre şi o mufă cu semnal de la ECU. N75 la motorul tău nu este comandată prin semnal de la ECU ci prin presiune.

Uite 2 scheme care să te lămurească şi vezi că mai sunt 2 pdf

post-40889-0-03096700-1389514556_thumb.j

post-40889-0-04468400-1389514567_thumb.p

 Până lămureşti problema valva de shut off şi electrovalva aferentă pot lipsi pentru că nu influenţează mersul (aşa cum este acum anulată) dar va trebui să o pui pentru că în cazul în care o ia motorul pe ulei (sau alte situaţii de oprire de urgenţă) nu o mai poţi opri din cheie şi adio motor,

 

diagrama vacuum.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor va multumesc pentru rabdarea si ajutorul dumneavoastra! pina la urma cred ca trebuie sa caut,un mecanic bun care sa clarifice treba asta. totusi nu inteleg de ce sa ajuns la eliminarea acestor piese.masina a venit asa din olanda pentru ca eu am inmatriculato in ro. dar am luat-o din sv. si inca ceva,lipsa putere de unde poate proveni daca nu e de aici?sper sa se rezolve si problema asta,numai ca eu acuma sint prin torino si aici preturile sint asa cum sint (inalte).apropo,deja am fost la un mecanic roman si mia spus ca nu se pricepe la motoare de t 4.nici macar nu sa uitat. incercam cu unul italian sa vedem ce zice.mersi mult inca o data si sa ne auzim cu bine!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi eu de ce ţi-am pus desenele? Nu este mare inginerie să urmăreşti traseul unor furtunuri şi să scrii aici care este situaţia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum e cu vava de shut-off, ca la mine lipseste cu tot cu clapeta aferenta, cica doar dupa anul 2000 s-a pus. La mine cum se opreste motorul ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În mod normal motorul se opreşte prin tăierea combustibilului. Dar dacă motorul o ia pe ulei (ulei acumulat în intercooler atunci turbina pierde mult ulei) degeaba iei contactul pentru că deşi nu mai are motorină, motorul se alimentează cu ulei în mod necontrolat şi se turează chiar la maximum. Chestia asta depinde şi de conformaţia intercooler-ului, unele modele de maşini fiind mai expuse la aşa ceva (ALH-ul de ex.).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara! sint vreo doua seri de cind ma uit la desenele e care mi le-ai trimis (colegu lupo_bv)si incerc sa inteleg mersul la furtunasele alea. din cite am vazut eu furtunul care vine de la turbo,dupa desenele date,trebuie sa intre in  partea de sus a valvolei E 25. la mine intra dedesupt(se vede si in poza).e posibil sa nu lucreze turbo pozitionate asa si de aici lipsa putere? daca anulez EGR-ul fac bine sau nu?o sa fac niste poze mai detailate poate o sa se inteleaga ceva din varza aia de furtune. altceva nu stiu ce sa spun,cu mecanica sint la pamint si ma straduiesc si eu sa inteleg ceva! o seara buna tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!