Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Eu sincer  nu am vazut  ...  oricum exista becuri omologate  care imita xenonu ( deci solutia ascunzi balastul  sa nul gaseasca la un eventual control ) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La xenon nu trebuie lupa? Eu asa stiam.... :unsure:  Daca pui direct ma gandesc ca orbesc pe toata lumea ca bat in toate partile. Cel putin asa am citit pe forumuri din alte tari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara.sint nou pe forum si sint si nou posesor de t4 2500 tdi 102 cp. poate stie vreun coleg de aici de ce cind schimb treapta de la ventilatie de la 1 la 4 incepe sa se auda un zgomot din ce in ce mai mare(la 1 aproape nimic dar la 4 zici ca se rupe ceva pe la elice sau prin bord).va mutumesc pentru rabdare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La xenon nu trebuie lupa? Eu asa stiam.... :unsure:  Daca pui direct ma gandesc ca orbesc pe toata lumea ca bat in toate partile. Cel putin asa am citit pe forumuri din alte tari.

 Pai....eu am xenon cu lupa. Faza e ca vreau sa stiu si daca e nevoie de spalatoare faruri :)

Multumesc.

post-61162-0-79541600-1383802930_thumb.j

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomot la aeroterma poate proveni de la rulmenti uzati ai rotorului si automat cand dai mai tare ventilatia face mai urat.Ideal ar fi sa desfaci ventilatorul si sa vezi daca doar trebuie curatat si gresat sau trebuie inlocuire.

Pt Emy:masina care o vazusem era parcata la un hotel de 5 stele si din ce m-am uitat pe langa ea era extra-full.Avea spalatoare la faruri(imi pare rau ca n-am facut o poza).

Mie mi s-a parut a fi echipare originala.Daca nu o fi asa nu dati cu pietre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau sa nu fi intrat un gunoi , pietricica, sau poate chiar un surubel care sa fi picat acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitete  de la motor la elice  sa nu fi crapat  ... daca nu motorul in sine  .. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspuns doru_fant4.o sa ma uit sa vad pe unde se poate deface sa vad ce e acolo.apropo , cum e mai simplu ,pe dedesupt sau pe la capota?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa te uiti si pe la motor, dai jos filtrul de aer si protectia filtrului, si in spate poti vedea motorasul de la ventilatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de reglarea franei pe spate nu s-a scris aici,din repartitor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna la toata lumea.am desmontat la ventilator si am descoperit ca sint rupte palete de la elice (unde or fi bucatelele de plastic ca nu le-am gasit pe acolo).zgomotul o fi de la elice sau de la vreo bucata din aia de plastic ramasa pe undeva pe vreon tub?pentru ca zgomotul persista.ce-ar trebui sa fac???in afara de faptul ca trebuie sa merg la un specialist.mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul e din cauza  ca e descentrat vent   si paletele  sunt mai jos pe tubulatura  inaintea radiatorului de habitacul :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara! aha,am inteles.si acum imi imaginez ca trebuie sa le scot cumva de acolo si sa schimb ventola.problema e cum fac?merge scimbata numai elicea sau trebuie cu tot cu motoras?scuzati inocenta da cum am mai spus nu prea le am.hai,un salut la toata lumea buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu motor cu tot ( nu e foarte scump ) 200-300 de ron  problema e daca ai bordu nou cu airbag  ai puso e tare greu de scos de acolo si de bagat la loc  , trebuie desfacuta tubulatura din cleme pana la radiatorul din bord  ( asta pt cele cu ac cele fara nu stiu ) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Raz-van,asta e pretul sal cumperi nou sau din dezmembrari?bordul e fara airbag. acuma ca-mi amintesc,cumatru meu vroia sa vada ceva la filtru de aier ca nu se inchide clapa aia de la ricircolul de aier din abitacol si a atins cu surubelnita elicea in timp ce mergea .el a zis ca nu sa intimplat nimic , da asta e acuma ce sa fac,soarta.a vrut omu sa ma ajute.  daca o mai las asa are ceva? o seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana crapa ventilatorul  ... alceva ce sa se intample  ...  da pretul e pentru unu nou  ( 245 de ron  mai exact  chiar ieri am luat unu ) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....am si eu o problema,nu se mai stinge becul martor de la pacute frina.Am scos mufele de la roti (placute frina) si tot aprins ramine. Ce-i de facut mai departe ?....cu multumiri anticipate !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un sunt intre pinii de la mufe si nu se va mai aprinde martorul in veci. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....multam fain....cum se zice prin Ardeal , incerc azi !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema, orice parere este binevenita...

Masina - t4 caravelle 2.5 tdi acv. Fum negru/ lipsa putere - s-a schimbat turbo ( reconditionat mai exact ). Dupa aceasta operatie a mai fumegat negru insa mai putin, putere avea. ( zic eu pana s-a curatat evacuarea ) . Usor a inceput sa mearga in parametri cand deodata a inceput sa scoata fum albastru si un miros intepator de ulei combinat cu un consum de ulei accentuat ( 1 litru la 1000 km castrol 10 40 ). Service ul zice ca ar trebuia desfacuta chiulasa pentru a vedea ce e acolo. La schimarea turbinei am dat si injectoarele jos pentru o verificare pe stand. Km din bord nu sunt relevanti deoarece eu am achizitionat masina cu motorul schimbat. Intrebarea mea... este posibil ca de la mers cu turbina praf ( avand ulei mult in intercooler) sa se fi infundat catalizatorul... are vreo relevanta lucrul asta cu fumul albastru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Imi poate spune cineva unde este termostatul la T4?

L-am comandat,si vreau sa-l schimb,urca foarte greu temperatura chiar si cu carton in fata la radiator.

1.9 Td ABL merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dai scutul jos si ai sa vezi iesirea din bloc acolo e si termostatul bafta !

ma refer la furtunul grods de la apa care urca spre radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca la radiator ai un "ajustator" ,termostat defapt http://www.worldimpex.com/parts/genuine-part-adjuster_57034.html adica aceasta pieasa care deschide acele capace de pe ventilatoare pe la 28 de grade. Poate nu mai functioneaza si s-a blocat pe deschis. Oricum iarna si la mine se incalzeste mai greu apa. Eventual scoti acea piesa si deschizi manual doar un capac de pe ventilator, ar fi suficient zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ai avut depuneri de ulei pe canalizatia de admisie mai exact in intercooler si in galerie.Odata cu reconditionarea turbinei ai avut o presiune mult mai mare si tot uleiul ala depus a incepus sa intre in camera de ardere,rezultand fumul negru.si mirosul de ulei.Inca ceva poate ca  aveai consumul de ulei  si inainte.Cand o turbina cedeaza baga ulei in admisie din faptul ca bucsele rotorului sunt uzate si elementele de etansare.Cel mai simplu lucru ai putea sa incerci sa cureti toata canalizatia de admisie si sa vezi ce rezultate ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!