Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Mergi o perioada cu ea, stiu ca si ai mei cand au schimbat caseta pana si-a dat drumul a durat cateva zile.Trageau de volan ca la raba :)

 

Poti sa verifici borcanul si daca are spuma lichidul de servo inseamna ca inca este aer in instalatie.Sper sa iti fie de folos informatia si caseta sa fie buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

sa te auda caseta :) mersy.colegule vad ca esti posesor de t4 102 cp tu unde ai intercoolerul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

eu am luat inapoi un sincro de persoane de 102 cp si il are langa radiatorul de apa...trebuie sa il schimb si de aia ma gandeam ca o sa potriveasca cum ai tu.mersy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eo singura dif este intre t4  de 2,4 si 2,5  presiune la pompa   110 bari fatza de 120 de bari  . dar e insesizabil  ..  merge greu  pentru ca a fost stransa prea tare  caseta  avea joc  .. si a stranso  din acel surub  ( cu 17 ) 

cat despre injectoare  ... merg  si de golf  4 de 1,9  ( am pus eu  )  ::))  deci sigur ,merg de la 2,5  indiferent de putere    88  102  109 150 cp   ( de 109 si 150 am probat eu )  deci au o problema  inj  sau nai u pompa reglata bine  


eo singura dif este intre t4  de 2,4 si 2,5  presiune la pompa   110 bari fatza de 120 de bari  . dar e insesizabil  ..  merge greu  pentru ca a fost stransa prea tare  caseta  avea joc  .. si a stranso  din acel surub  ( cu 17 ) 

cat despre injectoare  ... merg  si de golf  4 de 1,9  ( am pus eu  )  ::))  deci sigur ,merg de la 2,5  indiferent de putere    88  102  109 150 cp   ( de 109 si 150 am probat eu )  deci au o problema  inj  sau nai u pompa reglata bine  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A avut probleme cineva cu stopul de ceata? Becul e bun , nu vine curent, sigurantele toate bune din panou, oare sa fie de vina butonul? mentionez ca farurile de ceata se aprind dar cand mai apas mai tare butonul nu se aprinde ceata pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca are 2 pozitii dar nu vine curent cand dau pe a-2-a pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

mers Razvane,cu caseta inainte sa montez aveam idee de ce zici uh si le-am comparat una cu alta fara sa fie montate si mergeau la fel de usor(am tras pur si simplu de capete).cu injectoarele nu stiam....ale mele sant ok injecoarele doar ca vroiam sa le schimb pt niste putere....dar am inteles ca nu schimba nimik,cateodata nu imi este regulat relanti-ul,am fost azi la mecanic si zicea ca ii acuatorul de la turbo(nu prea cred)ps.dupa ce am montato cu rotile ridicate caseta mergea mult mai usor cu motorul oprit de cat pornit.bag..bani.mersy si scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

relantiul neregulat   in 90 %  din cazuri e din cauza volantei  ...   cu timpu  o sa inceapa sa si bata  si foarte rar din cauza injectiei  ( si atunci de obicei e pompa )   cat despre partea cu peterea .. cea mai simpla solutie   debitmetru  de la o gama superioara  la 88 de cp punei de 102  si o sa traga de 102 doar ca o sa se incalzeasca un pic mai tare  ( pentru ca nu ai intercoler)   dar o sa scoata fum efectul fiind acelasi ca la cipul tuning 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

la mine cand incepe sa mearga neregulat pana prin 1500 inca zgaltae(ca si cum ar fi un injector desfacut)dupa 2 accelerari totul ok...nu as to-t pune intrebari dar mi frica de mana mecanicilor de la noi,oricum aveam de gand sa duc pompa la reglat din nou.tin sa precizez ca relantiul nu scade sub limita doar urca in plus.multumesc din nou.

Modificat de cipriantransporter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii,am probleme cu planetarele de cateva saptamani,bat cand iau curbele, am fost pe Transalpina si dupa acel traseu s a accentuat bataia.Acum a trebuit sa fac un drum pana la Brasov,am trecut pana la Sinaia,si am urcat putin spre cota 1400,dar au inceput sa faca planetarere atat de urat ca am renuntat.Bat in mers si in drum drept,cel putin dreapta se aude un sunet sacadat permanent, si parca se intensifica cand reduc viteza sau fac frana de motor.

Mi-este foarte teama sa nu se rupa si sa nu mai pot ajunge pana acasa la Craiova.Mai am si 6 pasageri cu mine.

Ce ma sfatuiti sa fac?Am sanse sa ajung acasa sau nu.Orice sfat este binevenit,iar maiine pe la 11 este plecarea inapoi.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajungi fara probleme  nu le fortza pe curbe   sa carape vreo bila  ,, dar fara nici o pb ajungi acasa  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Razvan,

Acum am ajuns acasa si pot spune ca fara nici o problema.

Am gasit in Brasov o vulcanizare deschisa, am suspendat masina pe dreapta, partea care avea bataia mai puternica, si am verificat inatai prezoanele, iar apoi am dat jos roata si am mai strans cu pistolul pneumatic surubul din capul planetarei.

Era suficient de strans dar am zis sa fiu sigur.Apoi am pus roata la loc , am pornit motorul ,am pus masina in viteza a II-a si cu ea asa suspendata am dat drumul la ambreiaj.Am facut asa de cateva ori, am schimbat si in a III-a iar dupa ce am dat-o jos de pe cric, sunetul a disparut.S-a mai auzit doar cand si cand in curbe dar mult mai atenuat.

Cred ca i-am schimbat putin pozitia fata de cum era inainte.Nu stiu, dar cert este ca am ajuns fara probleme.

Acum urmeaza sa comand capete noi de planetare.Una dintre ele am schimbat-o in urma cu 3 luni , am luat de la un centru de dezmembrari, dar se pare ca a fost chiar mai proasta decat cea care am avut-o pe masina inainte.Nu mai vrea sa mai incerc si a doua oara, asa ca voi lua lucru nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si vezi si cu alea  noi  spidan  ( gkn ) ca daca pui de alea la un milion  le schimbi iarasi  peste  3 luni  :::))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La piese noi, de cativa ani merg numai pe ce vine pe original, de la mama lui, adica ceea ce se foloseste si de fabrica.( gen TRW, Lemforder, etc)

De multe ori este poate si de 2 ori mai scump, sau chiar mai mult decat un aftermaket, dar asa cum spuneai, durata piesei respective se masoara nu in timp,cum majoritatea au tendinta sa o faca , ci in numarul de km parcursi.

De exemplu, niste pivoti calitate medie te pot tine undeva intre 5000-10000 km, iar altii calitate premium, care vin si pe echiparea originala din fabrica de la 50 000 km in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tin minte ca schimbam cu taicamiu pivotii la fiecare revizie de ulei... si erau si mai multi ca la T5, pivot superior, inferior, exterior... era horror

 

dar nici nu stiam amandoi ce sa luam, cumparam ce ne aduceau astia de la magazinele de piese, acu vreo 10 ani cand aveam T4-ul... nu aveai unde te informa, cauta.. erau putini care aduceau piese pe comanda, si erau si mai scumpe, asa ca te multumeai cu ce gaseai

 

acu la T5 in aproape 380.000km am schimbat o singura data bucsele de la bara stabilizatoare pe fata si la cea de pe spate, si tot o singura data pivotii superiori/inferiori care de fapt e o singura piesa

 

capetele de bara inca nu le-am schimbat, sunt originalele... la fel si bucsele bascula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit ca  nui chiar asa  ...  trw  lemforder ,febi ,contitech  chiar si piesele de origine   nus ca  alea de sunt puse din fabrica probat e mine , acuma trebuie  cautat cel mai bun randament pret calitate  , din pacate asta nu ne invatza nimeni  o invatzam pe propria piele  si pe propriul buzunar  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contitech sunt calitate medie, febi sunt aproape la fel dar sunt foarte proaste.Multe magazine le recomanda ca fiind echipare de fabrica si calitate premium, dar mint cu nerusinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil a ajuns vaselina la bilele din capul planetar , sau la montaj nu ai pus vaselina suficienta

 

eu am inca planetarele si capetele originale , singurul lucru am schimbat burdufele de la capul dinspre cutie ca s-au spart , in schimb au cedat cedat rulmentii de la grup si in sarcina vibreaza urat de tot

 

legat de partea de articulatii toate sunt montate pe lemforder(pivoti , biele , capete de bara , bucsele de bara de torsiune si bieletele aferente) in afara de bieletele de directie care in jur de 120mii km nu a cedat absolut nimic

Modificat de andrei_c123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare dragi colegi , incerc sa va descriu o problema la care nu reusesc sa gasesc rezolvare cu toate ca am facut multe constatari pe la "n" service-uri si bani aruncati degeaba , problema consta intr-o bataie  ' parca la rotund " atunci cand demarez in orice treapta de viteza masina fiind goala , cand e incarcata nu face absolut nimic , pe demaraj normal incepe sa bata , bataia crescand in cadenta odata cu viteza de deplasare si disparand la un moment dat , . Daca a mai patit cineva sau are cunostinta despre asta , sa o impartaseasca cu noi  chiar si o parere poate ma ajuta , multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema ciudata - la plecarea de pe loc cand iau piciorul incet de pe ambreiaj pleaca "in socuri" ca si cum ar cupla doar pe o parte a discului de ambreiaj. Discul si placa de presiune sunt noi (10.000 km). Se intampla numai cand motorul e rece si numai la plecarea de pe loc cu 1-a. Ce este - volant, jugul de sub cuta de viteze sau altceva??? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Cine ma poate ajuta cu indicatii cum pot sa leg 2 proiectoare de ceata pe butonul original din bordn la un T4 din 95???

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosesti un releu, semnal iei de pe butonul de ceata. Pui o siguranta si cam asta e instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc dar pe mine ma interesa daca stie sa imi spuna cineva exact unde se pune releul in panoul de sigurante si din ce mufa pleaca spre proiectoare cablurile.

 Am gasit pe un forum din uk cum se monteaza numai ca este masina mai noua ca a mea si nu stiu daca este la fel instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!