Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Am identificat problema, este intradevar de la rezistenta care este aflata sub torpedo pe tubulatura sistemului de ventilatie in dreptul motorasului.

Daca pun "in scurt" rezistenta aia termica functioneaza dar se incalzeste f tare.

Exista un site cu codul pieselor si schema caroseriei?

Misumat1: cred ca acele rezistente de care spui tu au legatura cu incalzirea auxiliara sau webasto sau cum se mai numeste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e pusa in tubulatura datorita faptului ca se incalzeste,e bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e se incalzesc  destul de tare  .. de fapt  .. sa subtiat nichelina  si se incalzeste mai mult decat trebuie  sau sa uzat motorasul si cere mai mult curent si atunci piesa mica din coada ( siguranta termica se arde )  poti incerca sa o schimbi doar acea siguranta  e e 216 grade se gaseste  la orice magazin ce piese electronice  si pe net  daca se arde  iar  atunci ai o pb  ori cu rezistenta  ori cu ventilatorul  

sau o inlocuesti  cu totu  ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o problema cu aeroterma din podea spate si anume nu primeste curent la butonul de comanda desi...aparent siguranta este ok. I-am dat curent in buton direct si functioneaza toate treptele. Ce ar putea sa fie? Cum sa o rezolv? Razvan sau un cunoscator...rog un ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi tiai raspuns singur  nu ajunge curent la buton  .. vezi dc  sau trage alt plus in buton  daca nu gasesti problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cipriantransporter

Buna!azi am schimbat toate furtunele de pe vacuumuri si am observat ca i vacuumul de la turbo nu merge,stiu ca la liber si turandul nu se vede ca misca dar am testat sa vad daca in sarcina misca dar nu o face(testul.am legat cu ata foarte fina capatul tijei si celalalt l-am legat de corp)trebuia sa rupa ata,daca functiona.acum intrebarea:cum as putea verifica sa vad daca primeste vaccuum sau corpul acela nu functioneaza(nu stiu cum sa i zic).multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am identificat problema, este intradevar de la rezistenta care este aflata sub torpedo pe tubulatura sistemului de ventilatie in dreptul motorasului.

Daca pun "in scurt" rezistenta aia termica functioneaza dar se incalzeste f tare.

Exista un site cu codul pieselor si schema caroseriei?

Misumat1: cred ca acele rezistente de care spui tu au legatura cu incalzirea auxiliara sau webasto sau cum se mai numeste

Eu la un Transporter din 98 am rezolvat problema schimband comutatorul.Butonul care da comanda are si el niste rezistente.Dupa ce l-am schimbat am avut din nou treapta 1, 2 si 3.Inainte nu mai mergea decat la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

are cineva o schema la un t4 88 cv tdi 2001 cu furtunele de vacuum si cele 2 valve,sau macar cum le identific?am probleme cu acctuatoru sau cu una din valve.stie cineva cum sa le verific??multumesc

Modificat de cipriantransporter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se pot regla franele pe spate la un t4... am fost la itp si inginerul de acolo mi-a zis ca nu prea am frane. Cum le pot regla? Ca spatele tine foarte putin..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifici intai ferodourile apoi aerisesti franel;e .. apoi se poate regla din bascula de la repartitor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai modelul doka, la ITP trebuie sa mergi cu ceva greutati in lada ca sa iti iasa franele, altfel degeaba le reglezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa shimb lichidul de la frane. are cineva idee cat intra? si pe unde se scoate? se da la fiecare roata drumul pana curge tot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 2.5 tdi recipientul pt lichidul de frana este comun cu cel de la ambreiaj , la 1.9 nu stiu cum e ! sistemul de franare e cu ABS sau fara ?


o fulie vilbrochen second (antrenare alternator etc.) pt t4 2.5 tdi stie cineva ? multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva vreme am probleme cu vacuumul (am 2,5TDi, ACV). Pedala de frana e la fel de moale ca de obicei dar valva care trage trapa pentru recircularea aerului din interior nu mai functioneaza. Trapa sta permanent pe deschis (aer din exterior in habitaclu). Am dat pompa de vacuum jos, am desfacut-o, totul parea ok, supapele lucrau corect, axul de 67,5mm nu avea semne de uzura. Furtunele nu au scurgeri. Am verificat si electrovalva de sub torpedou care intrerupe aerul spre trapa, si aia lucreaza corect. Chiar si direct cu alt furtun, tot nu are putere sa traga acea trapa. Daca ajut trapa cu mana se duce in pozitia inchis si sta bine acolo (nu o pot trage inapoi decat dupa ce intrerup traseul de aer). Aveti vreo idee, ati mai patit asa ceva, in ce zona e mai probabil sa fie problema ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

caseta de directie merita reconditionata sau alta second??daca aveti una cat ma costa ?zona Bistrita-Cluj.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

mersy.dar sa merg pana la suceava..cam departe...vrun coleg de prin zona...Cluj,Bistrita...sunt aceeleasi casete si pe 2.4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta pe net .. si tio trimite prin curier  sau reconditionata  ...  din ce stiu  cei mai buni  ar fi aia de la odorheiul secuiesc  si cei de la galati  in materie de reconditionari  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

toti azi am primit o chiulasa de un t4 de 102 cp si vreau sa pun injectoarele ,la mn pe ajt 88 cp injectorul de comanda este al doilea din spre partea soferului,iar pe chiulasa este primul....eu cum ar trebui sa le pun?cum era pe chiulasa sau cum era pe ajt?multumesc

Modificat de cipriantransporter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

noh...numai ghinioane am luat 5 injectoare de pe un  transporter de 102 cp ala trebuia sa fie acv codul motorului,la mine merg de parca is de tractor,demontat pus inapoi alea vechi,acum am dubi ca motorul meu nu i ajt.pe galeria de admisie scrie acv in talon scrie ajt,numai inteleg nimik.Si acum cealalta problema,am luat caseta de directie din dezmembrari originala vw de t4 si surpriza merge greu mult prea greu,nu interupe nu suna nimik doar merge greu,nu se pot regla?u

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

of,nu cred ca uleiul era nou,mizerie nu are de unde,si imi pare rau,am nimerit caseta inca cu bieletele originale ,nu pare a fi uzata tare caseta...nu am nici cea mai mica idee,zicea ala ca si de pe t4 2.4 potrivesc...sa fie de t4 si sa fie diferite pompele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!