Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

acum ceva vreme zicea cipriantransporter de montarea intercoolerului pe motorul de 88 cp;eu am reusit asa ceva ;poze ...si astept intrebari ;intercooler de skoda octavia taiat si lipit capace confectionate din tabla de aluminiu;lipiturile sunt facute de mine cu durafix;

post-38947-0-72992800-1377028557_thumb.j

post-38947-0-22719100-1377028582_thumb.j

post-38947-0-42935000-1377028615_thumb.j

post-38947-0-00902200-1377028631_thumb.j

post-38947-0-28970400-1377028645_thumb.j

post-38947-0-10330300-1377028659_thumb.j

post-38947-0-19705900-1377028672_thumb.j

post-38947-0-29039300-1377028686_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si comanda cine ii da?sau cum functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intercoolerul raceste aerul ce iasa din turbina incinsa si intra in admisie;motoarele de 2,4 nu au turbina deci nu ai ce face cu intercooler

Modificat de Sebaca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg,mi-ai citit gandurile,urma sa intreb daca pot face si eu ceva asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intampin o problema cu masina care ma deruteaza.Masina este vw transporter, model lung, 8+1, an fabricatie 1993, motor 1,9 D, 44 kw, euro 2.Nu are calculator de bord, nu are turbo.De aproximativ o saptamana, la pornirea masinii sau chiar si cand motorul este cald relantiul flucteaza, iar in ultimele zile se opreste.Daca o accelerez i-si revine.Ciudat este faptul ca problema nu este una permanenta, fiind perioade in care motorul functioneaza foarte bine.De exemplu, de dimineata la pornire relantiul a fluctuat, in prima intersectie s-a oprit motorul iar dupa ce l-am repornit motorul a functionat foarte bine.

Problema este neplacuta, cu cateva zile in urma facandu-mi probleme in timpul unei curse lungi.La dus a functionat bine, la intors a inceput sa fluctueze.Cand incepe sa fluctueze relantiul pierde si din putere.Abia pot sa urc pante usoare cu 80 km. cu acceleratia calcata pana la fund si demareaza extrem de greu.In urmatoarea zi a functionat perfect iar in urmatoarea prost.

Filtrul de motorina si de aer sunt schimbate recent, pe conducta de tur nu vine aer, porneste foarte bine, fum nu scoate.Am suntat turul de motorina si merge la fel, deci filtrul nu este infundat.Cand am scos returul din filtrul am observat ca se formeaza presiune in el.Nu cred ca este un injector sau pompa, fiindca astea cand pica nu i-si revin singure.

Daca cineva ma poate ajuta, multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ceva vreme zicea cipriantransporter de montarea intercoolerului pe motorul de 88 cp;eu am reusit asa ceva ;poze ...si astept intrebari ;intercooler de skoda octavia taiat si lipit capace confectionate din tabla de aluminiu;lipiturile sunt facute de mine cu durafix;

Si ajuta la ceva? Aerul e mai rece, ok, dar puterea motorului e aceeasi, gestionata electronic. Ai mai modificat altceva la injectoare sau pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o problema care ma bantuia de 3 ani si am rezolvat-o. Eroarea 65535 intermitenta pe calculatorul de injectie. Alta informatie era ca la peste 2500 rpm senzorul de presiune atmosferica urca usor peste 1000 mbar si apoi "cadea" la 693.6 mbar (valoare fixa, fara variatii). Ca si comportare, masina mergea ok pana la 130 km/h (vreo 3000 rpm in a 5-a) dar mai sus scotea fum negru si nu prea mai avea putere.

Rezolvarea a fost schimbarea furtunului de vacuum din interiorul calculatorului de injectie. Deoarece vechea turbina pierdea ulei - acest ulei a ajuns din intercooler pana la calculator si furtunul de cauciuc din interior (are vreo 10 cm) era moale ca plastilina, avea si o gaura, si in calculator erau cateva linguri de ulei.

Eroarea 65535 a disparut, am testat la 150 km/h (si masina mai poate mult peste...) fara pic de fum, si consumul (pe acelasi drum) a scazut de la 7.9% la 7.5%.

Morala - rezolvati toate erorile ca merita.

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdansv02lah

vezi sa nu se fi desfacut suruburile la palier colegule .

 

 

Nu are  ce sa bata la volantul cu masa simpla   cum zice si colegul  palieru ( sau rupt suruburile la vilbrochen ) 

Trepida caroseria la relantii, a dat jos cutia, a constatat ca discul de ambreiaj are uzura la nituri, ferodouri si arcurile mai sareau, sa inlocuit un disc nou si rulment de presiune, sa verificat suruburile la toate pistoanele de la palier si vilbrochen si erau OK, sa pus disc nou marca LUK, sa repus toate piesele inapoi cum au fost si sa dat cheie. Probleme s-au schimbat radical atunci dar in 3000 km probema a reaparut. Sa schimbar si fulia de la vibrichen poate batea si aia dar nici o schimbare. Cand se da drumul la ambreiaj parca hajaie precum as da cu degetul pe geam cand este curat si la relanti tremura portiera cand este deschisa. Proprietarul zice ca ar fi dezechilibrat volant-ul.

Modificat de bogdansv02lah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puterea motorului a crescut simtitor;modificari am facut la cantitatea de motorina injectata si momentul inceperii injectiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa reparatia de la caseta directie  constat ca am dat banii degeaba.....curge 1l la doua zile. Are cineva o caseta de T4 servo de vanzare? Una buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ma intrebai despre reparatie iti ziceam si io ca e treaba in zadar .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura tocmai am schimbat furtunul care intra in Wastegate deoarce era spart. In schimb am vazit ca , atuncea cand turez motorul tare pe loc, nu actioneaza tija acestuia deloc. La o inspectie manuala reusesc sa misc tija cu mana (mai greu) dar nu revine inapoi, se simte ca si cum ar fi blocat/gripat unde se prinde de turbina/galerie. Trebuie sa dau jos turbina sa verific? Merge sa dau cu ceva WD40 acolo?( nu e prea fierbine pt el?). Sa merg mai turat si isi da drumul singura mai tarziu? Alte varinate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu caseta de directie in stare foarte buna desfacuta de pe un transporter in Germania.. Am si cutie de viteze.

edit

Vezi ca avem arie de vanzari sau discutați p privat

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit cu 150 montajul inclus. Mersi! Merita ca papa un litru la 2-3 zile si daca nu pun ulei trag de volan ca de tractor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema relantiului galopant.La pompagiu.Pompa de injectie data jos, curatata pana la ultima piesa.Era plina de apa si de rugina de la motorina buna bagata de la LUK OIL.Regulatorul de presiune era blocat de rugina.Cost 250 lei.Acum functioneaza impecabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimeni nici o parere la postul meu de mai sus?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am o mica problema cu un Volswagen Transporter 2.5 TDI din 2002.

 

In timp ce stateam la stop, dintr'o data, fara nici un avertisment, au inceput sa iasa aburi de sub capota.

Am tras pe dreapta, iar un urma am lasat o dara de apa. Am bagat repede un bidon de 5 litrii, iar in 10-15 secunde, totul era pe jos.

 

E posibil sa se fiisurat motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau furtune de apa,vezi cele de langa filtru de ulei,furtunele de la termoflot,cam astea mai cedeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asa de curios nu te-ai uitat pe unde curge? io in prima faza asa as fi procedat'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri .. s'a rezolvat.

Era de la termostat.

Modificat de amykid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum de nu ne-am dat seama ? s-o fi fisurat blocul motor din cauza termostatului.. omul a turnat o canistra de apa si nu  a vazut ca motorul fierbea .. a vazut doar apa pe drum ,

Modificat de vasiuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt nou aici si am o problema cu aeroterma de la un caravelle 2.5 din 98 si anume ca nu imi merg treptele 1,2,3 de viteza doar pe ultima 4(la maxim)

Care ar putea fi cauza nefunctionarii? Comutatorul din bord l-am verificat si functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are o rezistenta  ( sincer  nam vazut unde e pozitionata  ) banuesc  ca undeva pe tubulatura probabil prin bord  aia da treptele daca sa ars mai merge doar pe direct adica la viteza maxima 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 rezistente de putere mari pe mijloc, sub bara din fata, chiar in fata scutului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!