Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

cipriantransporter

buna.azi am primit un vw pasat 2.5 tdi v6 180 cp cutie man.6 trepte,stie cineva sa montat un motor de genu pe un transporter? as reusi? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nam inteles niminc  din ce ai vrut sa zici  pot sa incerc deduc  ... ai vazut pasat cu motor   de 2,5  si te intrebi daca  ia pus omu mototr de transporter     ??  R:  nu  exista pasat cu motor 2,5  diesel cum zici tu  v6   ( similar cu cel de pe a6 dublu ax cu came  )  nare nici o treba  cu 2,5 de pe transporter     2,5   5 pistoane in linie sa montat pe audi  a6 ( 100)  prin 94-95 ala e identic cu cel de pe transporter   



dupa cataloagele electronice de piese se pare ca da  este  volant cu masa dubla  ( desi exista  si cu masa simpla  acuma nu stiu daca e vreo echivalenta sau  sau montat ambele tipuri  ) ce da sigur   dupa 96  pe 2,4   sau pus cu masa dubla  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Al meu este din 1993 , iar cineva care dezmembreaza T4 mi-a zis ca este cu masa simpla , si nu are rost sa o schimb . A zis ca trebuie sa schimb kit-ul de ambreiaj . De acolo provin acele socuri , din timpul mersului , intre 1500 - 1700 turatii  ( indiferent de trapta de viteza in care ma aflu ) . Ati mai auzit asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie greu sa cred  ca  in cazul volantei cu masa simpla pot sa para socuri  in mers  ... doar daca e pe duca discul  dar in rest nu vad nici o logica  ... plus ca socurile ar trebui chiar si in cazul discului sa apara la plecarea de pe loc  sau schimbare treptelor  atunci e cel mai solicitat ambreiajul  ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mi se pare si mie normal ... dar totusi .. uite ce a scris cineva care a avut o probl asemanatoare ( tot asa... "zgaltaia" , intre 1300 - 2000 RPM - la el  ) :

wob gaby

Am dat cutia jos,si am gasit discu de ambreiaj cu joc la ferodou
in niturii si arcurilee mai sareau ,am pus disc nou si rulment de
presiune si nu mai am probleme sa ma zgatie,pentru cei ce au
probleme,succes..

Modificat de c33zar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai grija colegule sa nu fie desfacute suruburile la palier si de acolo sa fie buba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar nu am . Am 2 T4 cu motoare de 2.4 AAB , unul bus .. lung , 8+1 si unul westfalia , si ambele fac aceleasi socuri ... intre 1500 .. 1700 turatii . Nu stiu ce sa ma mai fac cu ele... daca il scapi in turatia asta... te zdruncina de numai .. trebuie sa merg f turat cu ele ... :( .Am schimbat injectoare / pompe injectie .. cineva mi-a spus sa nu fie de la tampoane .. le-am schimbat.. Am pus motorina sa traga din sticla.. poate nu tragea destul... dar.. degeaba . Nu stiu ce sa mai fac cu ele.. imi vine sa le vand.. cu toate ca-mi place mult modelul . ( exceptand ca nu prea merg repede .. sunt f multumit de ele ) .

Modificat de c33zar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

te-ai grabit...ziceam sa pun motorul de pe passat(din 2001 2.5) pe transporter....seful meu il tine in curte abandonat si mi la oferit mie,in fine...intrebam daca ar fi spatiu,daca ar fi sanse fara sa tai caroseria?ok.mersy http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat_%28B5%29

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a dat cineva cotele semeringului de planetara (de la cutie) problema este ca nu gasesc nicaieri acele cote.Am gasit ori mai mare,ori mai mic. Colegu!!! sigur alea sunt cotele?  60x45x8????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa il comanzi nou la orice piese auto si e destul de ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

du-te la un magazin de piese  .. si il gasesti 100%  nu pe cote  ci dupa masina 

 

uite si codul pe febi ( sati usurez munca  )  :FE15195 costa 25 de lei 

Modificat de vw-raz-van
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te-ai grabit...ziceam sa pun motorul de pe passat(din 2001 2.5) pe transporter....seful meu il tine in curte abandonat si mi la oferit mie,in fine...intrebam daca ar fi spatiu,daca ar fi sanse fara sa tai caroseria?ok.mersy http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat_%28B5%29

Ce cod motor are? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acest an nu poti avea decat motor tipul AKN pe acel Passat si nu are decat 150 CP.Am avut si eu si sunt motoare foarte pretentioase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

dap ai dreptate.azi am pus mana pe acte...mai mult ma gandeam pt cutie ca este in 6 trepte azi l.am vazut un pik mai bine...cred ca renunt la idee.mersy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru cod. Sper sa se potriveasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate cineva sa-mi spuna cum se schimba cureaua de la alternator la un t4 de 1,9D?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa o scoti trebuie sa desfaci fulia de la servo.

are 3 suruburi cu imbus de 6 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,daca tot desfac fulia de la servo,poate schimb si cureaua de la servo daca este uzata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

înainte  sa desfaci fulia de la servo trebuie slabit intinzatorul de la alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna, sunt nou si am o intrebare. la un t4, ACV cod motor, din 1999, nu stiu cum sa pun la punct arborele cotit cu axul cu came. semnul pe volant l-am gasit dar la axul cu came nu stiu cum sa fac, deoarece in partea opusa curelei de distributie este rola dintata ce antreneaza pompa de injectie...

multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DESFACI ROATA   si santul de pe mijlocul axulul cu came trebuie a fie aliniat cu chiulasa ( jumatatea  mai mare  jos ) apoi l apompa pe dosul fuliei este un patrat micutz care vine aliniat cu adancitura de pe suport 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi prin atasamente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu curelele,le-am schimbat,acum mai am o problema,imi bate ceva pe partea dreapta a zis un mecanic ca este pivotul,se schimba greu?as pute sa-l schimb eu acasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua !! O singura intrebare am si eu : daca tot am schimbat termocupla si am verificat siguranta si sunt ok, de ce nu pornesc ventilatoarele ? apa imi urca pana la 110 grade si a trebuit sa fac o suntare sa pun pe direct niste cabluri si sa le pornesc cand trece apa de 90 de grade ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se mai rup firele la termocupla   sau rezistentele din bara  sunt stricate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!