Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

nu colegule am sa iau unul de la dezmembrari..

iau de la cineva sii fac proba sa vad daca functioneaza acu nici nu stiu cat ar costa unul si daca se potriveste la mufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara! Astazi am patit o mica boacana cu t4 meu (motor de 1.9td). Dintr-o data mi se aprinde becul la apa si opresc sa vad ce e. Deschid capota si constat ca curgea apa de la teava care vine de la pompa de apa si urca sus la vasul de la expansiune. Si avea o spartura mica cat un ac in dreptul furtunului ce pleaca deasupra fitrului de aer (ajuta la racire cred).Acu ma intreb:se gaseste oare de cumparat acea teava? Atasez si o poza cu ea de la un motor gasit pe net asemanator cu al meu.

post-80737-0-79813100-1364578369_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdansv02lah

Teava aia din poza nr  (10)?

post-41148-0-37162400-1364584640_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdansv02lah

Am si eu o problema la 1.9 TD ABL. Pana acum motorul imi statea cam turat la relanti (1000 RPM) si m-am hotarat sa ii micsorez relantiul. Am slabit contrapiulitele la (3) si (4) din imagine apoi am strans surubul (4) si am desfacut surubul (3) pana a ajuns turometru la 950rpm si am strans contrabiulitele, acum problema este ca nu se mai actioneaza socul, il trag dar nu se intampla nimic, oare care ar fi problema?

post-41148-0-65426100-1364665123_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, caut si eu piesa aceasta http://www.worldimpex.com/parts/genuine-part-adjuster_57034.html

Stiti pe unde gasesc? la mine nu mai deschide si e pe "manual", destul de deranjant.

 

Bogdan, acolo scrie sa tragi socul la maxim si sa reglezi din surubul 4 daca nu actioneaza socul (adica nu ai 1050 de turatii). Mai incerca :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da exact acea teava din poza de mai sus, mai exact 10 domnule bogdansv02lah. Unde-as putea sa o gasesc? am facut eu o modificare si am sudat-o cu autogen dar nu cred ca tine ca era vai de capul ei.. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegu noteaza codu ala si cu el te duci la magazin,iti da pret pe el pe original;daca e si pe producator iti da alte preturi mai mici,bafta

 

valabil pt ambii colegi de mai sus, augustin_bt si manci, aveti coduri de identificare deci....

Modificat de cabina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdansv02lah

Sau la dezmembrari cel mai ieftin. Spor la cautat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

De curind am o problema ciudata la acv-ul meu.

Porneste foarte usor la rece, dar dupa vreo 10-20 de secunde la relanti, incepe sa scoata fum alb, iar daca il accelerez pana la 2000 de ture fumul devine albastru si dens iar motorul parca nu se tureaza cum trebuie, parca ar avea prea putina motorina sau aer.

Dupa ce se incalzeste spre 80 de grade nu mai scoate gram de fum si merge super.

Antigelul nu scade din vas, nu consuma ulei, nu am nici o eroare, bujiile sunt ok.

Orice parere e binevenita. Va multumesc!

Modificat de codreanu_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Fumul albastru indica motorina nearsa,am un coleg care are aceiasi problema,se rezolva prin marirea avansului dar cel mai biine pusa pe calculator si verificat valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!revin si eu cu o problema la 2.5 ACV.Partea electronica de la pompa de injectie mi s-a ars...Aveti idee daca se poate inlocui ,costuri sau daca ar fi mai bine sa caut pompa cu totul...A mai intalnit cineva problema asta?Precizez ca s-a intamplat dintr-o data nu a mai pornit pur si simplu motorul mergea perfect inainte.



pentru ce e piesa aia colegule ? la ventilatoare cumva?cred ca am eu una pe acasa daca nu ma insel(nu e noua bineinteles dar cred ca functionala)provine dupa un t4 dezmembrat



pentru ce e piesa aia colegule ? la ventilatoare cumva?cred ca am eu una pe acasa daca nu ma insel(nu e noua bineinteles dar cred ca functionala)provine dupa un t4 dezmembrat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult, se poate face treaba asta cu vag-com?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,am si eu o problema care imi cam da durere de cap.Am un Vw T4 2,5TDI 88 CP si nu trage cum trebuie,cu greu ajunge la 110-120 km/h respectiv 2800-3000 rotati.

Dupa multe cautari pe forumuri cineva zicea ca prin scoaterea mufei de la debitmertu se poate vedea daca acesta este defect,zis si facut.

Astazi am scos mufa si am trecut la probe,motorul trage foarte bine simti cum te baga in scaun cand o calci,urca in rotati mai repede si record am mers cu 150 km/h cu "tractorasu".

Intrebarile mele sunt.

Este debitmetrul stricat?

Daca este stricat pot sa umblu cateva zile cu mufa scoasa pana il schimb cu unul nou?

 

 

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult, se poate face treaba asta cu vag-com?

 

Da  .T4 are :  conector 16 pini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da poti, eu am umblat o saptamana si nu a patit nimic.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se inlocueste   si numai elctronica  problema e  unde o gasesti   ai nevoie de  o pompa  cu capul rotativ  stricat  ca sa poti sa iei electronica   ca ma indoiesc ca cineva o sa demonteze ponmpa  sa iti dea tie electronica  ..daca nu pompa  sh  200-300 de euroi  



nare nimic   daca umbli cu mufa scoasa  doar consumul o sa creasca putin  .. de fapt  si acuma e crescut  daca nu merge debitmetru  



nare nimic   daca umbli cu mufa scoasa  doar consumul o sa creasca putin  .. de fapt  si acuma e crescut  daca nu merge debitmetru  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns codreanu_ro si vw-raz-van.

De doua luni merg cu el asa si consumu este de 7-7,5,cu mufa scoasa nu stiu dar cel putin merge cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat debitmetrul,nu imi vine sa cred cum trage acuma si cum lucreaza turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut all.

Vin cu o intrebare care ma sacaie de multa vreme. Am intentia de a ma muta de pe un Sharan 1.9 TDI 130CP pe un T4, sau chiar T5 de 1.9 TDI 88CP sau 2.5 TDI 101CP, cu dorinta de a avea mai multe locuri, spatiu,etc. M-am interesat pot sa zic destul de mult insa din sfaturile posesorilor de T4 si T5 am dedus ca ar fi foarte sofisticat motorul, daca apar probleme la senzori e foarte complicat sa intervii. As dori sa stiu ce ma sfatuiti ( doar posesorii de T4-T5 care au de peste 4-5 ani masina). 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clar t4   102   sau 150 cp  si ca consum  si ca rezistenta   si ca si costuri in exploatare  adevarate tancuri  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara! Am o intrebare si eu. Ce rol are supapa aia de inox sau de ce e ea de la turbina de la un t4 cu motor de 1.9td? Atasez si o poza cu ea. Pana acu imi facea vacuum (si scotea un fum negru doar la plecarea de pe loc si la a 2a pana la 2000 de ture, dupa nu scotea gram de fum), dar azi am scos furtunasul din capatul ei si am observat ca nu mai face niciun vacuum nimic.. (si am constatat ca fumul negru ca la locomotiva disparuse). Astept pareri!

post-80737-0-86624400-1365440105_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar care e EGR-ul? Trebuie curatat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai încercuit tu cu negru este capsula vacuumatică a EGR. În mod normal trebuie să vină vacuum pe furtunaşul ăla la ralanti (vezi că dacă a stat mult la ralanti fără să atingi pedala de acceleraţie- peste 10 minute - nu mai vine vacuum până nu îi dai un pic de talpă sau iei borna  vreo 5 minute ca să uite că ai fost nepoliticos cu ea şi ai ţinut-o atât la ralanti :10[1]: ). Oricum dacă nu vine vacuum cauze posibile sunt:

  • furtun crăpat sau sărit pe undeva pe circuitul de vacuum (verifici traseul începând de la pompa de vacuum)
  • electrovalva care comandă vacuum-ul defectă (soleniidul ars, sau nu face contact mufa sau circuitul până la ECU întrerupt)

Practic acum mergi cu EGR anulat, de ce scoate fum cu el funcţional asta este altă poveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!