Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

cipriantransporter

yo cred ca am reusit sa fac sa indice apa din nou....pe partea dreapta sub injecoare la al meu am 2 mufe una mare si una mika,le-am scos curatat bagat la loc si culmea indica temperatura,nu stiu exact dar momentan am rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

sincer nu stiu daca acolo vine termostatul,partea de catre radiator,stanga imediat subtevile ce merg la injectoare si furtunele de retur,daca nu gasesti pun poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi culmea e ca la mene de vreo doua saptamani nu mi-a mai facut figuri.

Modificat de vasiuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o problema cu un T4 din 97 cu motor de 2.5 ACV. Uneori la accelerare da niste smucituri.Mentionez ca filtrele sunt schimbate si banuiesc a fii o problema electronica.A mai intalnit cineva problema asta?vreun remediu?Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut mari probleme cu masina in sensul asta, si eram si in strainatate, si dupa o gramada de ipoteze, testari, etc, s-au dovedit a fi de vina mufele care stau pe blocul motor, vreo 3-4, cu fire de la pompa de injectie si de la alti senzori, care erau oxidate de vechime. Dupa un spray de contacte aplicat, masina a mers perfect in continuare. Nu e musai sa fie la fel si la tine dar asta cu contactele se pare ca apare pe la o varsta a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre 2200-2800 scoate un fum negru si nu pleaca parca nu as avea turbo apoi de la 2800 incolo parca ma lasa in scaun si nu mai iese fum

Exact la fel am patit si eu. Am desfacut galeria de admisie aer sa curat calamina de la EGR - si dupa aia la proba cand am accelerat l-am umplut pe mecanic de ulei. Din pacate sa stii ca e turbina, se cam blocheaza din uzura in ax, si sta blocata pana isi da drumul la o turatie mai mare, si mie cand o apucau damblalele scotea un fum de mi-era rusine si ieseam din oras sa o duc spre 3000 ture sa isi dea drumul - daca nu scuipa ulei poti sa o mai lasi, dar altfel cam urgent o schimbi. Eu am facut-o langa Turbomecanica in Pacii - mi-au schimbat axul cu elici vreo 11 milioane...

Tot din turbina vine si uleiul care face acea calamina cu cenusa din gazele arse, exista o substanta chimica speciala (ca un dero) care topeste acea calamina si curata complet piesele lastate cateva ore in lichidul ala.

Sanatate

Am infundat si eu supapa EGR i-am pus o bila in furtum si nu mai scoate fum deloc, am desfacut dupa circa 2000KM furtumul de la trubo-admisie si am gasit putin ulei cred ca o mai duce iarna asta apoi ma ocup de ea.

Modificat de bogdansv02lah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marckuss am condus aproape un an un t4 vr6 automat si nu am avut probleme...asa ca recomand automatic! daca vrei sa il iei sa il tragi de urechi nu prea te avantajeaza merge ca o,,nava amiral,,poti merge cu paharul de apa pe bord cu acceleratia la blana...nu scutura :Driver:

salut ! ms de info . aici e vb de un t4 ,2.5 tdi, motor acv, 101 cp,, "teama" mea e legata de cutia de viteze , daca rezista sau nu ,daca e greu de intretinut?. nu cred ca e nevoie sa fac prea multi km cu ea insa ma intereseaza felul in care accelereaza , daca pot intra fara "emotii" in depasire , etc ...

p.s. si mai am o teama ... sa nu calc frana cu stangul ! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor. De aproape un an am achizitionat un vw t4 doka motor 2.4 AAB. In ulima luna a inceput sa bata pompa de vacum. As putea sa o repar cumva sau trebuie schimbata? Si daca mai merg un timp asa se poate intampla ceva? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa il muncesti cauta totusi cutie maunala e mult mai solida decat cea automata iar ca motor 2,5 tdi 102 cp e cea mai reusita varinata zic eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

buna seara.ce imi veni azi sa curat egr,desfac si era infundat tubul 70%cand am dat jos egr am dat si un plastic ce acoperea galeria de admise(am curatato) vad scris pe ea 2.5 acv si stiu ca al meu nu i tipul asta de motor are doar 88 cp...ce ma ingrijoreaza i ca era forte multa mizerie in egr,in bord al meu zice ca are 230 de mi,mentionez ca batea si pompa de vacuum sa cred ce zice bordul are doar 230.000(il cumparasem la inceputu anului cu 177.000 anul trecut)????

Modificat de cipriantransporter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara suparare daca daca inca mai credeti in nenoricitul ala de km ( in romania ) poi va meritati soarta ( sa stati mai mult in service decat in masina )

1 Romanii in marea majoritate sunt hoti !!!argument :cate masini cu 300-400- 500 000 km ati vazut voi prin targuri piete R: foarte rare 1la cine stie cate deci concluzie :ori cele mai bune masini sunt in Ro ori cele mai mari tepe se trag la noi ( eu pariez pe varinata 2 )

2 in medie o masina de familie face intre 20-40 000 km an ATENTIE MASINA DE FAMILIE deci in 10 ani ( atat a trecut de cand sa facut ultimul t4 ) 200- 400 000 km DAR transporterul nu e masina de familie ( poate multivanul dar transporter carevlle sunt masini de munca ) fie pt marfa fie pt curse italai germania aeroport etc deci garantat fac mai mult de 40 000 an asa ca la o matematica FFF simpla ... judecati voiii

Si cum spuneam mai sus e FFFF putin probabil ca toate dubele de pe la noi si fi fost tinute in garaj de fapt daca stau bene si ma gandesc nu cunosc nici o persoana cu duba care sa no muncesca de aia o cumpara ...

3 si punctual : la 900 000 km 2,5 tdi avea cca 0,5 cm calamina pe galeria de admisie in strat iar mia pmpa de vacum a inceput sa imi bata pe la 500 000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

uite cum sta treaba(nu te contrazic) eu am adus in tara 2 t4 unu in urma cu doi ani un 2.5(101 cp) sincro 2003 din germania l-am luat de la neamtul la care lucra tata 200.000 la 270.000 a crapat un piston si ceilalti.....probleme dar tot de cam pe atunci a inceput sa bata pompa asta suta la suta nu are dati km inapoi la luat de nou si tot tata la purtat pana....in fine uite ca apar probleme.si asta al doilea l-am luat din austria de la firma mercedes cautam masina mica si l-am vazut acolo la ei....la asta nu stiu dac i are dati inapoi..dar pana acum masina nu a avut probleme(egr am desfacut ca asa am vrut eu) la asta exteriorul era urat dar interiorul arata la km care i indica bordul nu stiu ce sa cred.unele chesti indica uzura mare altele nu....nu tare imi bat capul,pe mine ma intereseaza sa previn problemele sa nu raman prin alte tari pe drumuri si incarcat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! am un t4 din '97 si am o intrebare pentru cunoscatori.. as vrea sa-i maresc un pic puterea motorasului.. e un 1.9 de 68hp..

daca umblu la boostul turbinei are cevA? influenteaza masina cumva? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

nu stiu daca am nimerit bn...vreau sa dau jos geamurile de pe usile din spate(transporter de marfa)si nu prea stiu cum,as vrea sa le pun si inapoi.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,as avea si eu o intrebare.as putea sa schimb un bord electronic in locul unuia mecanic.ar trebui ceva modificari,daca ar trebuii care ar fi acelea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum sunt alea cu 2 geamuri dar la astea cu haion e lipit geamu asta presupune sa tai masticul cu un snur ( cica diamantat ceva de genu ) si sa il lipesti la loc tot cu mastic daca e pe cheder se scoate cu surubelnita si se baga inapoi cu snur

probabil ca piesa da ca functionalitate ma indoiesc , modul de transmitere a semnalului cu senzori difera mult fata de componente mecanice ( conectivitatea prin ecu )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

nu i lipit are un tip de cheder asa cauciucat dar in interior are cred aluminiu si nu i elastic.....daca il desdoi dp geam(am facut o bucata) nu se aseaza normal si frumos.mai ales ca acum fac un pik de facelift...as vrea sa fie totul perfect...vreau sa le dau jos pt vopsit....multumesc.razvan

Modificat de cipriantransporter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tai cauciucul cu un cutter si comanzi cheder nou. Daca te risti sa il fortezi cu diverse unelte fara sa il tai risti sa iti crepi luneta. Luneta si geamurile laterale sunt securizate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

La noi, cei cu 1.9TD, putem mari puterea motorului doar cu 1 intercooler (pe care am de gand sa mi-l pun) si sa il facem TDI ceea ce presupune urmatoarele:

1. Chiulasa de TDI completa cu Turbo, (daca are geometrie variabila, daca nu, nu mai trebuie ca deja avem), cu injectoare.

2. Instalatia electrica a motorului

3. Intercooler-ul si tevile/furtune

4. ECU

5. Panoul de sigurante

6. Senzorul de la acceleratie

7. Imobilizator si cheie (nu e necesar daca masina donatoare e inainte de 1995 )

8. Ceasurile de bord

9. Toti senzorii de pe motor (donator)

Cu toate astea, poti obtine 110 CP daca donatorul este AFN, sau 90 CP daca donatorul este AHU, sau alte coduri de 1.9. E recomandat sa folosesti ca motor donator unul de pe Golf 3, 4, Passat.

Dupa ce ai facut asta, poti sa iiti faci o remapare la ECU si vei ajunge undeva la 140 CP. Eu zic ca e super bine, apoi, atasezi o cutie de T4 2.0 Benzina. (se potrivesc ca si prindere pe blocul motor (de pe 2.0 pe 1.9))

well done!

*nota: informatiile au fost preluate de pe VwT4forum.co.uk

salutare! am un t4 din '97 si am o intrebare pentru cunoscatori.. as vrea sa-i maresc un pic puterea motorasului.. e un 1.9 de 68hp..

daca umblu la boostul turbinei are cevA? influenteaza masina cumva? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca schimbi motorul?pui un ALH de exemplu,nu se potriveste cat de cat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar merge, dar nu te lasa cei de la RAR. Asa cum am zis eu si cum au facut cei din Anglia, codul de motor ramane ABL , si il duci la 130-140 CP...:)

ps: Asta se poate face si pe 2.4D , daca citesti pe Vwt4forum.co.uk. (sper ca nu se considera a fi reclama).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai demult am intrat pe forumu respectiv dar nu gasisem nimic in legatura cu marirea puterii,la 2.4 D ai mare nevoie de putina putere in plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista si posibilitatea sa iti pui doar Turbo, de pe un 2.4 TDI de pe LT si iti mareste destul de bine puterea motorului. Aici insa nu stiu asa multe detalii si ar trebui sa te interesezi mai mult ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit ceva acolo,cu multe piese de volvo V70,in schimb nu stiu cu partea electrica;cred ca donator un LT ar fi mai indicat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!