Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

buna , am si eu o problema ! nu-mi mai merge indicatorul de la vitezometru si i-mi palpaie in bord arcul de la releul de bujii , 2,5 tdi . stie cineva ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru kilometraj de obicei e sonda de pe cutie la 2,5 cea electronica si rotita din plastic din cutie

Modificat de vw-raz-van
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu un t4din 98 motor 19 td. Problema se manifesta in felul urmator:la plecarea de pe loc cand ii dau drumul la ambreiaj acesta incepe sa patineze ca si cum nu ar fi dat drumu la ambreiaj complet .. dupe ce o ia din loc nu mai merge cum mergea si pe drum se manifesta ca si cum as calca ambreiajul ..

o specificare miroase cumplit a ferodou.cine a mai patzit asa ceva ? si intrebarea urmatoare ar fi :ce pote sa aiba ?

Modificat de vasiuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. daca ai cablu de ambreiaj - incearca sa il mai slabesti. daca e cu pompa nu stiu cum se regleaza. oricum, faptul ca miroase a ambreiaj in masina nu e prea bine. nu mai merge asa cuea ca riati sa ramai in drum. trebuie sa te gandesti la un ambreiaj nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat pompa jos frate am crezut initial ca e din pompa am scurtal cuiul care apasa pe tija de la rulment dar degeaba aceiasi treaba ..

tare ma gandesc sa nu fii crapat placa de presiune .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna , am si eu o problema ! nu-mi mai merge indicatorul de la vitezometru si i-mi palpaie in bord arcul de la releul de bujii , 2,5 tdi . stie cineva ce ar putea fi ?

ms Razvan . dupa ce am verificat sigurantele de vreo 3 ori am demontat senzorul de pe cutie , acesta era ok . pana la urma tot din sigurante era !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai discul uzat, ce e asa greu?

patineaza miroase, si se tureaza in gol, daca in timpul mersului cu ambreiaju calcat o turezi si ii dai drumu la ambreiaj atunci e clar ce e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema cu calculatorul ars, care de fapt s-a dovedit ca nu e ars , am rescris softul de 2 ori, am stat cu masina 1 luna in 3 sevice-uri, tot felul de mecanici, problema era ca totusi pornea cateodata si se oprea imediat ce o turam, am schimbat delcoul si de acolo am observat ca uneori dadea scanteie , uneori nu, in cele din urma s-a dovedit a fi releul care alimenteaza calculatorul, cand dadea semnal cand nu. Acum functioneaza impecabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema mai veche si numa nu i-o dau de capat. 1.9TD dimineata porneste excelent, dau sa merg cu ea 1-a, 2-a, 3-a intre 2200-2800 scoate un fum negru si nu pleaca parca nu as avea turbo apoi de la 2800 incolo parca ma lasa in scaun si nu mai iese fum.O parchez in oras imi fac cumparaturile si o pornesc dupa 30 min si iar incepe nebunia. Precizez ca am schimbat-ulei, filtre, furtunase de pe la pompa de vacuum care duce la supapa EGR am schimbat tot ce am gasit neregula, ar mai fi sa ma uit daca nu cumva am catalizatorul infundat si termostatul sta 1mm deschis tot timpul poate nu e destul de cald motorul de iese fum si nu trage.Cineva cu ceva pareri propuneri sunt binevenite.Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai decoperit ceva. Am dat supapa EGR jos sa vad daca functioneaza si era plina cu calamina moale si am dat si corul care se prinde pe admisie ce vine din turbo si acolo era plina cu calamina uleioasa inclusiv in admisie. Maine ma duc cu ea la service cred ca baga ulei din turbo in admisie ca alta explicatie nu am.Si inco o chestie, am pornit motorul si dupa circa 3 min. de mers la relanti si accelerata am observat ca se misca supapa EGR, intrebarea este asa tre sa faca sau nu am pompa de vacuum buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea posesorilor de T4 din alte tari (vezi forumuri din Anglia mai ales) au blocat teava prin care vin gazele de la esapament catre admisie prin supapa EGR. Asa am facut si eu de mult timp. Masina va merge mai bine si, odata curatate tevile de la admisie, EGR, etc de acea mizerie neagra (care, desi pe forumuri se atragea atentia ca murdareste foarte tare, pana nu am patit si eu nu am crezut, e ceva incredibil cat de greu se ia acea mazga de pe obiectele murdarite, asa ca grija mare), apoi toate acele conducte vor ramane curate. Singurul scop al acestui EGR e pentru reducerea intr-o foarte mica masura a noxelor. In rest e o mare tampenie care aduce doar probleme si reducere a performantelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! cu ce as putea sa inlocuiesc pefeleul dintr-un t4 doka double cab? am luat eu de asta care se pune in spate la sifoniere dar e slabut si vreau sa pun o boxa.. la care la vibra de vai -vai... ceva solutii?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

osb de 6 mm

Modificat de Sebaca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre 2200-2800 scoate un fum negru si nu pleaca parca nu as avea turbo apoi de la 2800 incolo parca ma lasa in scaun si nu mai iese fum

Exact la fel am patit si eu. Am desfacut galeria de admisie aer sa curat calamina de la EGR - si dupa aia la proba cand am accelerat l-am umplut pe mecanic de ulei. Din pacate sa stii ca e turbina, se cam blocheaza din uzura in ax, si sta blocata pana isi da drumul la o turatie mai mare, si mie cand o apucau damblalele scotea un fum de mi-era rusine si ieseam din oras sa o duc spre 3000 ture sa isi dea drumul - daca nu scuipa ulei poti sa o mai lasi, dar altfel cam urgent o schimbi. Eu am facut-o langa Turbomecanica in Pacii - mi-au schimbat axul cu elici vreo 11 milioane...

Tot din turbina vine si uleiul care face acea calamina cu cenusa din gazele arse, exista o substanta chimica speciala (ca un dero) care topeste acea calamina si curata complet piesele lastate cateva ore in lichidul ala.

Sanatate

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

buna nu stiu daca am postat bine..am cautat si nu am gasit....am o problema,indicatorul de temperatura la inceput imi cadea rar acum mai mult timp nu indica de cat indica la ce sa ma uit???am curatat mufa senzorului de pe radiator,nu is sigur daca trebuie schimbat,acesta trimite date despre temperatura??multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceiasi problema numai ca la mine clipeste si becul de la apa .si aceiasi problema mai are si un vecin ... ce sa fie ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

mamaliga lui de indicator,din cate am inteles nu stiu sigur datele sant trimise de bulb la ecu si el le citeste si apoi este afisata o medie a valorilor,probabi; cu un tester am putea vedea valoarea reala si am putea vedea daca calculatorul primeste informati....apoi am intelege ce se intampla ce trebuie schimbat...rog la cei care stiu mai bine daca am gresit sa ma corecteze(am citit si yo pe undeva)multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari la toata lumea.

De vreo doua luni am intrat si eu in rindurile voastre si sunt tare mindru ,dar ,mi-am facut cunoscuta prezenta datorita unor mici probleme.

Am luat un VW 2,4 D ,are vreo 390000 la bord (Caravell scrie pe spate dar sincer nu prea stiu care este diferenta intre ele). Stiu ,e de o lene mare motorul dar daca nu vrei rally e ok :dry: . Ieri mi-a pornit greu (dar a pornit) ,pentru citeva secunde daca-l turam mergea intrerupt dupa care si-a revenit.

1.Am mers la padure,m-am si intors dar azi dimineata n-a mai vrut sa porneasca grrrrrr.gif (mentionez ca scotea ceva fum albastrui-gri dar timid).

Am citit tot topicul si am ajuns la concluzia ca ar putea fi bujiile incandescente (sper sa fie asa). credeti ca asta ar putea fi?

2.Am inteles ca la bord nu are decit un bec central? cum pot sa-l schimb (se aprinde cind vrea el si atunci o lumina foarte slaba) sau se pot adapta mai multe becuri?

3.pe butoanele de pe bord am vazut ca becurile de noapte sunt niste leduri lipite ,Alea se schimba cu totul sau doar le inlocuiesc?

4.Cind virez la maxim se aude un fel de suierat ,biziit (nici nu stiu cum sa-i zic),in rest directia e ok.

5.Motorasul la aeroterma de sub usa culisanta il am lipsa, unde gasesc unul si cam cit ar costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara! am si eu o problema cu un t4... avea bord fara turometru si am achizionat unul cu turometru. inca nu l-am fact functional (ma refer la turometru), insa cand merg un pic cu ea mai tare si o scot pe liber se aprinde becul la ulei si in bipaie in bord.. m-am uitat la ulei si are. sa nu bage presiune destula pompa la relanti? si inca ceva.. daca nu merg cu ea mai tare nu se aprinde.. ce sa fie? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna la toata lumea , ma gandesc sa-mi mai achizitionez un t4 2,5 cu cutie automata , stie cineva cam ce probleme as putea intampina ? ma refer la cutie ! masina are aprox 380 000 de km !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

chiar nu stie nimeni ce trebuie facut cu indicatorul de temperatura???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La astea ceva mai vechi e vb despre un regulator de tensiune din bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

poi al meu i din 2001,cum se cheama tare as vrea sa rezolv problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marckuss am condus aproape un an un t4 vr6 automat si nu am avut probleme...asa ca recomand automatic! daca vrei sa il iei sa il tragi de urechi nu prea te avantajeaza merge ca o,,nava amiral,,poti merge cu paharul de apa pe bord cu acceleratia la blana...nu scutura :Driver:

Modificat de bug in
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!