Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

salut angel,privitor la caldura verifica pompa electrica de apa ,daca nu lucreaza nu ai suficienta caldura .la furtunele de la radiatoru de caldura care ies din masina ai un buson unde se mai face aerisire,cand deschizi apa trebuie sa fie aruncata 2;3cm,lipsa ei reprezinta un volum(debit)mic de apa ce se traduce la interior prin imposibilitatea reglarii temperaturii reale si insuficienta caldura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Sunt nou pe forum si nou posesor de vw t4 an fabricatie 1997. Am cateva probleme cu ea si pentru ca nu pot deschide un topic am scris aici cu speranta ca imi veti putea rezolva problemele. In primul rand am o gaura in plafon cred ca de la antena care o voi acoperii cu silicon. O alta problema ar fi ca nu-mi merge claxonul si isi mai da drumul cateodata cand este virata masina. Inca o problema cred ca ar fi ca am pornit pozitia cu motorul oprit si mi-a aparut un ticait in bord care s-a oprit la decuplarea pozitiei; am pornit motorul, am aprins pozitia si nu a facut nici un ticait si chestia dura dupa aia nici cu motorul oprit nu a mai ticait. Si inca o chestie e ca prin toate gurile de incalzire baga cald si prin cele centrale baga numai rece.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdaneld , e normal sa nu bage aer cald prin gurile centrale din bord , asa e la toata lumea , ele vin normal conectate la instalatia de AA/C a masinii , daca nu pe acolo intra doar aer reco , oricum la ce caldura are T4 e necesar si un pic de racoare , legat de claxon , prima oara verifica efectiv claxonul/claxoanele sa vezi daca functioneaza , daca functioneaza trebuie curatate lamelele de la volan cei doi pini care fac contact , trebuie scos airbagu si ajungi la piesele cu pricina , cu motorul oprit si fara cheie in contact in mod normal trebuie sa se aprinda functia "parking" a masinii adica sa functioneze pozitia pe partea pe care e cuplata maneta , in momentul in care pui contactul revine la functia normala de semnalizare

acum problema mea , de cateva zile , o data cu venirea ploilor am observat ca imi curge apa in masina pe usa culisanta , dupa o inspectie amanuntite am descoperit o uzura actentuala a rolelor , stie cineva pe unde pot gasii role noi , ca la piese auto mi-au oferit solutia cu balama completa ceea ce nu ie deloc ieftina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ebay am vazut foarte multe piese, insa nu stiu daca trimit international :) Ai putea incerca, ca nu strica. Gasesti tot kitul undeva la vreo 20-30 lire sterline (bratul de sus, de la mijloc, si cred ca si cel de jos daca are)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut probleme cu rolele si le-am schimbat. Le-am dat jos si le-am inlocuit cu rulmenti capsati in care sa nu mai intre mizerie si am facut bucse de teflon alb pe care le-am presta peste acei rulmenti. acu functioneaza ca noi. ideea e ca rolele originale sant tot pe baza de rulmenti dar au intrat impuritati si s-au blocat si ca urmare s-a distrus plasticul care imbraca rulmentul. eu il cunosteam pe strungar asa ca toate costurile pentru rolele de la mijloc si de jos au fost 10 lei. in vremuri de criza solutii la pret de criza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca au mai multi nevoie,ne unim de o comanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e furtunul ala mic de la racitoru de ulei spart costa vreo 25 de roni si se duce din cazua uleiului care curge pe el si in timp se unfla si crapa!

sau direct de teflon cu bucsa metalica in loc de rulment facute la un strungar !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca rezista o simpla bucsa chiar daca are un inel metalic deoarece usa este foarte grea si e nevoie die un sistem de culisare pe baza de rulmenti. Bucsele de teflon sant doar ptr amortizarea zgomotului pe care l-ar face metalul pe metal in cazul in care s-ar folosi simpli rulmenti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare intrebatoare: vreau sa imi antifonez masina din semnatura si nu stiu ce produs sa folosesc.A facut cineva operatiunea aceasta?Daca se poate sa imi spuna ce a folosit si ce cantitate a folosit?

Ps Am observat ca de vreo cateva zile in momentul in care dau in vreo groapa mi se aud niste "troncanituri" la rotile din fata.Ce mi s-o fi dus? Amortizoarele pe fata la T4 au flanse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu , nu au asa ceva , verifica si bucsele de la amortijor , dar cel mai probabil bocaniturile vin de la pivotii superiori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu noi probleme aparute la dubita mea. Am schimbat pana acum, din luna septembrie: pompa servo, pompa vacuum, pivoti si capete bara, pompa ambreiaj, distributie cu accesorii, pompa apa etc, furtun servo, bloc lumini, revizie electromotor si alternator, consumabilele bineinteles, fulia cu amortizor de la accesorii, ambreiaj cu tot cu volant cu masa dubla.

Acum, la 25.000 km de cand am luat-o s-a spart toba intermediara, am iar probleme cu pompa de servo, pivotii superiori sunt pe duca (drumurile cu gropi sunt de vina, nu masina) si consumul imi pare ca a crescut de cand a venit caldura si mi-am schimbat rotile si am trecut la jante cu cauciucuri de iarna. Asta cu consumul ramane sa o verific, i-am facut plin si astept sa vad cam cat ma duc 75 de litri...

Vreau sa intreb, legat de toba, ce optiuni am? Am gasit la 220 lei + 60 lei manopera. Sa schimb si finala? Sa iau de inox mai bine?

Legat de pompa de servo, stie cineva cum se poate reconditiona? O mai am inca pe cea veche... si asta de pe masina face la fel, uneori pierde presiune si doar cand o accelerez la 2000 ture am servo.

Legat de capul hidraulic al pompei de injectie (cand este masina calda, porneste mai greu, cand e rece o ia la sfert), se poate remedia mai ieftin?

Aaa... si ar mai fi o chestie: chederele sunt cam duse, stie cineva de unde imi pot lua ceva chedere noi? Multam fain.

Modificat de 1octav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am un prieten cu T4 din 2003 si zice ca s-a aprins in bord martorul de ulei. A verificat, era la minim, a completat cu 1 litru ulei iar acum nu se mai stinge martorul din bord. Trebuie resetat ceva sau e defect ceva ? Poate merge asa ? Are de facut un drum urgent de 300 km !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca o accelereaza tot nu se stinge becul? Daca e doar o eroare nu e problema dar daca are o defectiune la pompa de ulei si nu mai face o ungere buna e risc mare sa circuli asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!pentru Moldovan,referitor la senzoru de ulei,daca este mesaj cu galben atunci se refera numai la nivelu de ulei si dupa completare ar trebui sa dispara,daca nu ,verifica firele si mufa de la senzoru de ulei sa nu fie intrerupte.mai exista posib sa se fi stricat senzoru,dar nu trebuie sa te ingrijoreze acest lucru ,poate sa plece la drum linistit.ps insa daca mesajul este aprins pe rosu atunci poate fi o problema (in mesaj scrie STOP MOTOR?!)daca da atunci nu face presiune de ulei,si nu ar trebui sa plece fara sa remedieze aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti!din experienta voastra este cineva care ma poate lamuri cum se poate resofta calculatoru de abs la un caravelle din 2001 de 151 cp ?am avut firele de la mufa abs rupte stg fata si dupa ce am remediat nu a mai functionat abs,am schimbat si senzoru dar la fel ramane aprins,am scos si mufa de la senzoru din dreapta si arata acelasi defect pe tester,adica vede aceiasi defectiune tot la roata stg fata si atunci m-am decis sa dau jos abs-ul si sa il resoftez din nou,dar nu poate sa ajunga la calculatorul din unitatea abs.astept un sfat urgent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eo unu sudez tobele nu le schimb

pompa de servo mai greu cu reconditionatu daca o facut uzura ar trebui incarcata cu sudura camera ovalala in care se invart paletii si alezat la dimnesiunile initiale si nu am auzit pe nimeni sa faca asta in schimb daca nu marie la viraj maxim nui pompa efectiv de vina ci supapa de pe tur se mai blocheaza ( mai ales daca stat mult demontata pompa de pe masina)

cap rotativ am schimbat candva parca vreo 600 roni capu plus 150 roni manpera a mers ok desi mai simplu ar fi sa schimbi pompa una second costa cam 200-300 euro

inca un sfat legat de pivotii incerca sa pui lemforder sau luchy enegeniring ( eo de astia am fost cel mai multumit dea lungul timpului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu o problema.

Zilele astea cu ploi multe a inceput sa se ude plafonul masinii incepand cu marginea din dreapta in spatele meu, curgand la un momentdat pe la becul de deasupra neonului (am un multivan). Pata a inceput sa se intinda deja. Am impins in sus plafonul si se simte cum sta apa acolo, mai mult la o impingerea brusca, apa a inceput sa curga mai repede chiar si pe la stalpul din spate al masinii.

Mentionez ca am trapa electrica care am tot reglat-o sa stea cat mai fest dar degeaba vad. Ideea ar fi sa o anulez, adica sa o sigilez. Solutia cu benzi de cauciuc cu autoadeziv credeti ca merge? sau sa incerc sa gasesc o alta garnitura pentru trapa(noua)? Mai are cineva alte idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu T4 meu. Dimineata l-am pornit m-ai greu din a doua cheie cu socu tras dar a pornit si socu l-an uitat tras. Am incercat dupa 8 ore sa o pornesc dar aceasta nu a mai vrut sa porneasca orice i-am facut si cu soc si fara soc. As vrea sa-mi spuneti ce poate avea, ce pot sa-i fac.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu o problema.

Zilele astea cu ploi multe a inceput sa se ude plafonul masinii incepand cu marginea din dreapta in spatele meu, curgand la un momentdat pe la becul de deasupra neonului (am un multivan). Pata a inceput sa se intinda deja. Am impins in sus plafonul si se simte cum sta apa acolo, mai mult la o impingerea brusca, apa a inceput sa curga mai repede chiar si pe la stalpul din spate al masinii.

Mentionez ca am trapa electrica care am tot reglat-o sa stea cat mai fest dar degeaba vad. Ideea ar fi sa o anulez, adica sa o sigilez. Solutia cu benzi de cauciuc cu autoadeziv credeti ca merge? sau sa incerc sa gasesc o alta garnitura pentru trapa(noua)? Mai are cineva alte idei?

Parerea mea e ca iti va mai trebui trapa si daca o vrei, schimba garnitura. Daca vrei sa o sigilezi, cred ca e mai bine cu silicon transparent, nu cu banda adeziva ca aia nu tine mare lucru. Daca o sigilezi, ia si singuranta de la ea, sa nu o forteze cineva daca se vrea deschisa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

am o problema de cateva zile, se aprinde becu precum ar fierbe motoru da temperatura nu creste pe ceas.

va inteb pote a mai patit cineva asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat nivelul lichidului de racire?

Modificat de cabina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am verificat e asa de 2ua luni intre minim si maxim, in aceasta seara a trebuit sa ajung la spital cu un nepot, fac cam 5 minute, am ajuns cu el am plecat sa alimentez si cat am stat acolo a fost motoru oprit, cand am plecat sa aprins becu cald motoru nu cred ca a a putut sa se incalzeasca asa de tare in 10 minite,

Am zis sa mai competez nivelu de racire, problema asta nu apare zilnic are perioade am parcurs 80km in oras cu opriri si porniri iar acuma am mers 1km cu aproximatie si nici macar nu a apucat sa se ridice temperatura pe ceas. si sunt nedumerit.

Va multumesc pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca indicatorul din bord,ceasul,nu e mereu precis,verifica pompa suplimentara de apa daca functioneaza,e undeva sub radioator,arata ca o bobina de inductie de dacie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Am si eu o problema la T4 al meu.

De ceva vreme imi scartaie un pivot superior (pe dreapta), si ar fi cazul sa il schimb. Ce firma imi recomandati ?

De asemenea ar trebui sa schimb si telescoapele fata/spate, insa nici aici nu stiu pe ce firma sa merg. Ati incercat careva modelul acela ieftin de la unix?

Si nu in ultimul rand, cam cat ar fi manopera pentru schimbarea pivotului si a telescoapelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!